hi, hat eleg nagy a pangas, nekem le van jarva most a forgalmim (tavasszal majd ha mar melegebb lesz es lesz kedvem szerelgetni akkor ujra levizsgaztatom). akksit is kell vennem mert 2 evente megdoglik a rideg tartasban. en persze bp-i vagyok, igazabol nem nagyon jarok vele videken, max itt a kornyekbeli telepuleseken, raadasul regen tobbet motoroztam telen mint nyaron...
pont tegnap kerestem egy helyet a belvarosban, amikor belebotlottam ebbe:
Elkell hogy szomoritsalak föleg 5. fokozatban igaz hogy a 3500-4000 közöt nem szereti. ez az egyhenger tulajdonsága. nekem van egy sm610 melet ot azért nem érezhető mert 6 rövid fokozat van a váltóban. ha a hátsó fogaskerékböl 3 fogal kisebbre cseréled nem lesz anyira agresziv, gyorsablesz a végsebesége de az óra nem fog jol mérni mert a blokbol veszi a fordulatot nem a kerekekröl. én egyszer ezt csináltam hogy gyorsabb legyen de szerintem unalmas motor lett belőle.
ocsemnek tizen evig jo volt az akksija, de o telen zart futott helyen tartotta (altalaban osztol nem is jart mar vele), es allando inteligens tolton tartotta.
nekem sajnos az ellenkezo, jarok vele telen is, nincs futott helyem es tolteni se tudom csak ritkan. igy ket ev es kampo. ezert is mar a legolcsobbat veszem.
egyszer megcsinaltam, hogy egy jo vastag vezetekkel kihoztam a delejt oldalra es telen meg tudtam szakitani mikor nem hasznaltam, hogy ne egye le altaban.
ezzel meg az volt a gond hogy hiaba volt jo nagy keresztmetszetu a vezetek (egy bikakabelbol vagtam ki) megis ezzel a plusz darabbal mar joval gyengebben tekerte az oninditot. vegul leszedtem.
Sajna a varta már nem olyan mint régen nekem is kellet többet is kidobni kocsibol. MT-03 ba pedig Landport YT9B-4 szoktam venni igaz egész télen cseptöltön van meg amikor nem használom 1-2 hétig akkor is cseptöltön van igy van már 4. éve ugyan az a akkum. nekkem csep töltő nélkül amugy is leszivja a motor imobilaserje kb 2 hét alat.
megint tropa lett az akkum, 2 evet birnak. pedig ez varta volt, sajna mindegy milyet veszek most mar csak az ar szamit. a hidegben mind megnyekken 2 eveket birnak. azert ezzel is szivattak kicsit mert nem volt tipusszam szerint olyan amit venni szoktam, de azt monda srac van masik ugyanolyan, kicsit mas a szama. mondom oke csatlakozo legyen azonos. persze persze az lesz.
na teszem be es nem megy be a csavar. kisebb a lukja meg a csavarja es az alatet is. az kulon szivas hogy beteszed az alatatet es beesik belulre, valahogy ala kell fesziteni mert nem eri el a csavar. ha meg hosszabb csavar akkor meg felek, hogy szetnyomja.
persze a tankot le kellett kinlodnom, most lattam hogy a tulfolyo csovek is keszen vannak, az egyik mint a ropi szettordezett. a terdkoptato is meg jobban szetment. ezert most rendeletm ket kopatot es ket csovet. kivancsi vagyok mikor jonnek meg. remelem nem kell nagyon massal szorakozni, nyaron vizsgas is lesz. a gumik szinte ujak, de lehet h hatso fekbetetet cserelnem kell (igazabol van elore es hatulra is egy uj szettem).
nem yamahához de husqvarnahoz rendeltem. rendes gyári alkatrészt szállitotak. vagy irj egy emailt a yamaha world nek hogy mit szeretnél rendelni de szerintem kb ugyan azt az árat kapod tölük is :(
nekem ilyet akkor csinal amikor az akku mar gyengul, pl nyaron meg indit telen mar nem, vagy masodikra nem. en azert gyanakodnek meg mindig az akkura, ki tudja az akkus mit mert, meg ugye mihez kepest?
olyan is volt hogy betettem egy hosszabb kabelt az akku es a veztek saru koze, jo combos kabel volt, de mar az is sok volt neki akkor is ez volt a jelenseg.
mondam probald ki egy masik akkuval, akar auto akku is jo, csak ugye nagyon xar helyen van eleg kinlodas.
Üdv! Régen írtam már ide mert eddig nem volt gondom. Szóval új akku van benne ami hibátlan terheléssel is megnézték. Azt csinálja a motor hogy elsőre van gyújtás beindul pöccre majd ha leállítom utána már a gyújtást sem adja rá és se kép se hang. Másnap talán megint ugyan ezt el lehet játszani de aztán megint se kép se hang.
Mi lehet a probléma vajon? Biztos hogy valami elektromos érintkezési baj lehet, de hol keressem? Ötlet?
Voltam egy hosszabb úton a hétvégén leállítottam majd pár óra múlva indítottam volna ott pl volt gyújtás de már nem bírt elindulni kattant egyet az indításra és eltünt minden a műszerfalon aztán már semmi nem jött vissza. Bikázót rákötöttük és akkor azonnal jött a gyújtás és pöccre be is indult. Ekkor gondoltam hogy az akku lehet a baj, de ma kiszereltem és elvittem az akkushoz azt mondta az az akku hibátlan terhelésre meg feszültségre is, ott nézte meg előttem.
nekem volt ilyen problémám bár másrol nem tudok. Az enyémet javitoták aszem szegeden egy szerelő aki csak ilyen rugostagokal foglalkozik, a hiba nekem csak 1-2 évre tünt el, érdemesebb ujat venni de lehetőleg ne gyárit, bár az elég drága dolog lesz :(
Valaki elgyengült hátsó teleszkóppal találkozott már? Nemrég óta van nálam,( 2007-es) de nagyon furcsán puha a hátulja, ( bár szinte teljesen ki van tekerve), a kézzel emelek centiket rajta... Állítani még nem tudom, mert a szerszám nincs meg hozzá, azt sem tudom milyen méretű kell.