Keresés

Részletes keresés

zodes Creative Commons License 1 napja 0 0 1360

ok köszi

Előzmény: padarimre (1358)
baloghj Creative Commons License 1 napja 0 0 1359

engem érdekelne lendkerék meg gyújtásalaplap hívj ha megvan 06202363742 köszi

Előzmény: babgulyas7 (1278)
padarimre Creative Commons License 2 napja 0 0 1358

Valószinű az elektromos kerékpár fórumon jobban tudnak segíteni az elektromos részel kapcsolatba. 

Előzmény: zodes (1357)
zodes Creative Commons License 2 napja 0 0 1357

 

Sziasztok!

Vettem kettőezer magyar forintért egy ilyen lofty hibrid kerékpárt. :-) Állítólag a benzines része jó, működik. A villany rész (motor), az rossz. Még kábel sem jön ki a tengelyből - néztem. A kérdésem. Valaki javított ilyesmit? Van ehhez valami szervíz könyv, robbantott ábra? Esetleg bekötési, huzalozási rajz van erről a loftyról? Köszönettel: Zoli

 

 

imre610 Creative Commons License 3 napja 0 0 1356

Üdv!Yakimoto Freeride 300b -hez keresek burkolatot.Ha van valakinek bontásban lévő gépe kérem jelezze az e-mail címemre:imre_61@hotmail.com

Jackson78 Creative Commons License 6 napja 0 0 1355

Sziasztok!

Polymobil Jackson -hoz ( 35 ccm) keresek dugattyút ,2db zégergyűrűt,  1 db csapszeget. Sürgős lenne, bármilyen megoldás érdekelne.

baloghj Creative Commons License 6 napja 0 0 1354

szia érdeklődnék neme tudod hol lehet venni szénkeféket ?

Előzmény: api29 (1080)
mercuryexe Creative Commons License 2015.05.16 0 0 1353

Az már szép kilóméter ettől a csöpp bloktól. Kevesebbre számoltam a hűtéséből kiindulva :D Igen olvastam hogy te elég dúrván meg külted azt hiszem meg is ragasztottad :D :D Én igazából csak 40környékén használom mert az át tétel úgy adja ki hogy utána nagyon sokat forog, félek hogy szét repül. :D A ventilátoros hűtésen én is gondolkoztam, városba nagyon jó lenne csak azzal hogy leburkolod nagyobb sebességnél meg a szellőzés ellen dolgozol :S És ebből kiindulva csak az olaj hűtés lenne járható, de annyit nem ér az egész blokk szerintem :D :D a kajás kérdéssel az a baj ha sok kaját adsz neki pont méretéből kiindulva hisztis lesz kis gázadáskor. Mert ezen a körön végig futottam ezért tudom. De nem tudom várom a tippeket hűtés ügyileg. Át raktam a hőmérő szenzort közvetlen a hengerre de így is 110fölé kúszik. Az meg már ilyen időbe elég gáz :D most van 20fok. Bár hogy őszinte legyek nem is vártam többet tőle mert annyira rossz minőségű minden hogy az valami borzalom...  Te gépedről menet közben nem teszel fel videót? Kiváncsi vagyok rá :D Képről itélve jól meg lett csinálva.

Öcséd simsonjához gratula. Nagy kár hogy nekem nincs jogsim. Akkor nem főne a fejem az ilyen kérdésekben :D 

Előzmény: biohazardxx (1352)
biohazardxx Creative Commons License 2015.05.16 0 0 1352

megnéztem pontosan 8560 km van benne sigma kerékpár óra szerint... Nyugi nem egyedi jelenség hogy forró mert olyan aprócska  a borda rajta. az enyém is melegszik főleg hogy nyomom neki szinte mindig de bírja elég jól egyedűl amit cserélnem kellet rajta az a szelepszár szimering és a szelepfedél tömités... sajna ha nyomod neki nagy melegben  meg tavasszal akkor elég jól felmelegszik. lehet kisérletezni olajhűtővel de elég drága mulatság lenne megcsinálni. vízhűtés olcsobb de azzal az a gond hogy elég kicsi a hengernél a hely a hűtő elhelyézése meg komlikált. A ventis megoldás hogy lezárom az oldalait és előlre egy mondjuk egy 8cm-es delta magasfordulatú venti már kijönne 5000-ből de vajon az aksi hogy viselné? elbirná vagy esetleg egy hőkapcsolós megoldás  lenne jó? arról nem beszélve hogy furán mutatna kicsit  a blokk... de tény hogy valamit nem ártana kezdeni vele mert a nyár nagyon meggyötri a masinát főleg ha úgy használja valaki mint én :D próbáld azt ki hogy legnagyobbra rakod a kaját és nyáron több levegőt adsz neki a csavarral talán igy kicsit jobb lesz a helyzet... ha kevés a kaja és a sok a levegő az is hevíti elviekben bár én ehhez nem értek csak a szerelő haverom mondta hogy tegyem ezt mert igy kicsit kimélem majd a blokkot. 

 

Öcsémnek a vízhűtéses a simsonja és még nyáron sem forró  a blokk szóval tuti jó lenne pedig az ő gép 11500-as fordulattal megy, télen szar neki mert még 10km után is csak éppen hogy kezd langyosodni a víz ezért nem is nagyon használja olyankor. gondolj bele hogy télen hogy szopnánk e miatt hogy hideg van igy is nehezen indulnak ilyenkor és ha nem játszok a gázzal könnyen le is áll bemelegedésnél...

Előzmény: mercuryexe (1351)
mercuryexe Creative Commons License 2015.05.16 0 0 1351

Én épp ezen csodálkozom hogy ennyit el megy.:D mert szereltem rá

henger hőmérőt és nem ritkán ha lassan megyek 120fok fölé megy a motor.  Nem tudom hogy ez csak nekem ilyen,  vagy ez ilyen :D csak az a baj 120ig mer a hőmérő. De azért egy léghűtésesnek felső határ a 130fok. És még nincs nyár.  Ha gyorsabban megyek kicsit jobb a helyzet. 

Előzmény: biohazardxx (1350)
biohazardxx Creative Commons License 2015.05.15 0 0 1350

húúú enyém 8000 felett van már :D 

Előzmény: mercuryexe (1349)
mercuryexe Creative Commons License 2015.05.15 0 0 1349

Hát gyakorlatilag megszünt.  Nekem gyárilag nem is volt hézag.  De az enyém meg 600kilometeren van túl csak.  Úgyhogy a hajtókar nem fog még csilingelni

Előzmény: biohazardxx (1347)
toti77zujh Creative Commons License 2015.05.15 0 0 1348

hello azt szeretném kérdezni menyivel kisebek ezek az ujj polli mint a régiek

biohazardxx Creative Commons License 2015.05.15 0 0 1347

és a ketyegő hang is megszünt?

Előzmény: mercuryexe (1342)
biohazardxx Creative Commons License 2015.05.15 0 0 1346

igaz... elnéztem én kérek elnézést..., de a 0.05 az már kevés nagyon én már 0.1 nél is azt vettem észre hogy kevés táht a szelepeknek ez nem ártalmas tekintve hogy ha a szelepfészekbe lerakodik a koksz kell egy kis minimális holtjátéknak lennie a szelephézagnál mivel a koksz vagy szaporodik vagy egy jó tövelés után tisztul... de a kipufogó és a szívószelep gyakorlatban soha nem egyforma hézagolású a kipuffancsé mindig nagyobbnak kell lennie egy kicsivel nehogy nyitva maradjon és a kipufogóban mennyen végbe az égés egy része. ezt már tapasztaltam, szép kis lángcsóvákat engedett ki mikor nem volt rajta kipufogó és teszteltem.

Előzmény: infernus24 (1340)
Mnagy Creative Commons License 2015.05.14 0 0 1345

Itt vannak vezérlő elektronikák, ha még nem jártál itt: http://www.elektromos-kerekpar.hu/  ha jól tudom a tiéd 48 voltos.

Előzmény: 1bambi1 (1344)
1bambi1 Creative Commons License 2015.05.14 0 0 1344

Nem sikerült még vezérlőt találnunk ! Nem jelentős az olajfogyasztás,szerintem,féldeci -deci hetente !  Füst az nincs szerencsére ! Hideg motorral történő indításkor, egy kicsi fehér füstfelhő keletkezik majd el is tűnik  !

Előzmény: mercuryexe (1343)
mercuryexe Creative Commons License 2015.05.14 0 0 1343

Sikerült hozzá találni vezérlőt? 
Az olaj fogyasztás nagyon jelentős mértékű? vagy füstöléssel jár?

Előzmény: 1bambi1 (1341)
mercuryexe Creative Commons License 2015.05.14 0 0 1342

Nekem is ilyen hangja volt mert elsőre 0.25el próbálkoztam de az rengetegnek bizonyult, akkor az enyém is így ketyegett. a 0.05 meg eddig úgynézki bevált érték. 

 

1bambi1 Creative Commons License 2015.05.14 0 0 1341

Nagyon szépen köszönöm a segítségeket, de még nem találtam senkit,aki megnézné és meg csinálná ! Tehát még várok és olvasok addig is, mivel a fiam nem mer hozzányúlni ! Köszönöm, legyen szép napotok !

infernus24 Creative Commons License 2015.05.14 0 0 1340

Szerintem félre értheted a szelephézagot mert nem 0.5 volt írva hanem 0.05 és az tökéletes neki.

Előzmény: biohazardxx (1339)
biohazardxx Creative Commons License 2015.05.13 0 0 1339

Hali.

 

Az hogy ciripel, kattog, vagy nevezzük ahogy akarjuk az nem a szelephézag nagysága adja! valószinű hogy a dugót és a hajtókart összekötő csapszeg okozza, de nekem 10 kilóméteres gép szétszedése után jött elő ez  a hang valszeg fordítva raktam vissza a csapszeget vagy felcserélhettem a nyomórudakat és igy változott a motor is bár engem nem zavar baja nincs tőle. a szelephézag az legyen 0,15mm a szívó oldalon és 0,20mm a kipufogónál mert a 0,5mmm mindkettőnél az hülyeség és sok is neki!!!  Szelepfedelet ne húz túl mert gynege szar sajna nekem meg is repett és aluhegesztős csinálta meg...  ha van kérdésed nyugodtan kérdezz hátha tudok segiteni :)

Előzmény: 1bambi1 (1338)
1bambi1 Creative Commons License 2015.05.13 0 0 1338

mercuryexe Nagyon szépen köszönöm ! Tulajdon kép nem volt ilyen hangos,amíg az angyalmotorból haza nem hoztuk ! Azért idegesít nagyon ! Már csak egy illetőt kell keresnem aki ezt be is állítja,mert a fiam nem hiszem,hogy szét meri szedni ! Remélem tényleg ilyesmi baja van,és nem nagyobb ! Köszönöm szépen még egyszer !!

Előzmény: mercuryexe (1336)
vegso79 Creative Commons License 2015.05.11 0 0 1337

Köszi de nem rég vagyok az oldalon és nem tudtam hogy fent van.

Előzmény: Mnagy (1333)
mercuryexe Creative Commons License 2015.05.11 0 0 1336

1bambi1, szerintem a motorodnak csak simán szelep hangja van. Vagy nagy a szelephézag vagy bele kell törődni hogy 6000után meg jön a hangja. Többet hallottam már de előbb utóbb egy kicsit mindegyik így ketyeg, de a szelephézagra érdemes ránézni. Elvileg elég neki 0.05mm én annyit állítottam az enyémnek mind a két szelepnél. 
Alkatrészt pedig http://bolthely.hu/ és http://bartamotor.hu/ helyen kell Emailba megérdeklődni, mert az oldalon sajnos nincs kint minden!

Előzmény: 1bambi1 (1325)
Mnagy Creative Commons License 2015.05.11 0 0 1335
Előzmény: Bence0810 (1332)
padarimre Creative Commons License 2015.05.11 0 0 1334

Ez a motor olaj kell bele. 

Négyütemű motorhoz való, Német gyártmány. 

Most voltam olaj cserén. 

Mnagy Creative Commons License 2015.05.11 0 0 1333
Előzmény: vegso79 (1331)
Bence0810 Creative Commons License 2015.05.11 0 0 1332

Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy a Polymobil BFB-01 robbanómotoros kerékpár vezetése korhoz van kötve?

vegso79 Creative Commons License 2015.05.10 0 0 1331

Sziasztok valaki esetleg nem-e tudna egy polymobil bfb-01 4t használati utasítást fel rakni?