Keresés

Részletes keresés

imre padar Creative Commons License 3 órája 0 0 2544

Bocs,de nem eladó.Túl jó ahhoz,hogy eladjam.Boltba érdeklődni kell,nem-e tudnak eladót.Külömben a moci,Lofty gyártmány.

Ez van!

Előzmény: edit Kovácsné (2541)
TorchwoodHUN Creative Commons License 9 órája 0 0 2543

Jól sikerült darab...

Előzmény: Péter2. (2542)
Péter2. Creative Commons License 12 órája 0 0 2542

Így néz ki a ZT-35 lánckereket tartó hardy tárcsa csapágyát a tengellyel illesztő persely , szép ovális 

edit Kovácsné Creative Commons License 18 órája 0 0 2541

Köszönöm!

 

Esetleg a tiéd elado?

Ha igen mennyi lenne?

Köszönöm!

Előzmény: imre padar (2539)
imre padar Creative Commons License 21 órája 0 0 2540

Köszi az észrevétel,elírtam!

De ha valakinek van ismeretsége cipőiparba vagy az autóhuzat szabászatnál (Ottava),akkor amit ott használnak szabásztőkét,abból is lehet alkalmazni a láncfeszítőhöz,mert nagyon kemény.Nekem az van tartaléknak.5mm vastag akár 2 évig is bírja,persze van mikor olajozom,télen inkább zsírozom,mert akko nem szedi ösze a port.A láncon annyi látszik,hogy a külső része fényes,de nincs kopás.8 000km felet van a lánc,ez még az eredeti,egyszer állítottam a láncon. 

Előzmény: rokkantbányász (2529)
imre padar Creative Commons License 21 órája 0 0 2539

Ezt már nem igen lehet kapni,Tiszaföldváron vettem 3éve.De azért lehet érdeklődni.Elektroker a bolt neve.

A világítás a kosár alatt meg a lábtartó ,meg a láncfeszitő,mind saját megoldás.

 

 

Előzmény: edit Kovácsné (2527)
Péter2. Creative Commons License 1 napja 0 0 2538

Az ha csúszkál oldal irányba  az nem nagy baj , a lánc pozícióban tartja a meghajtó fogaskereket legalább egy síkba rendeződik a hátsó fogaskerékkel  , pl a láncfűrésznél is csúszkál a betét ami hajtja a láncot és nincs baj  pedig ott nagy a fordulat 8 ezer környéke .

Előzmény: TorchwoodHUN (2537)
TorchwoodHUN Creative Commons License 1 napja 0 0 2537

Nekem hátul jó, viszont a meghajtó fogaskerék nincs rögzítve, nekem úgy 3 millimétert csúszkál a tengelyen, illetve meg is tud billenni kicsit. Szerintem ez se normális...

Előzmény: Péter2. (2536)
Péter2. Creative Commons License 1 napja 0 0 2536

Ma kiszedtem a hátsó kereket , és találtam is egy hibát , mivel a lánckerék központosan van feltéve a hardy tárcsa körmös  ellendarabjára és annak a csapágyháza is központos onnét nem jöhet az excentrikusság  ott jó minden , de viszont abban átmenő tengelyen van egy persely ami ebbe a lánckereket tartó körmös hardy tárcsa csapágyat  és a tengelyt illeszti , az jól el van cseszve , excentrikus a furata  , és , lötyög a tengelyen nem is kicsit  , úgy , hogy , kizárásos alapon ez a hibás alkatrész , hétfőn készül az új 100-zad pontosságú , és akkor el kell tűnni az excentrikusságnak ! Ha jó lesz megírom , mert olvastam másnak is van vele baja !

Előzmény: Michael 60 (2535)
Michael 60 Creative Commons License 2 napja 0 0 2535

Üdv mindenkinek!

 

Szia!

A láncoknál szokott olyan is előfordulni.hogy nem egyformán nyúlik.Egy bizonyos szakaszon valami oknál fogva nagyobb a nyúlása mint máshol, ez is okozhat hullámzást. Ezt méricskéléssel meg lehet állapítani. A lánc nagyon nagy szerepet játszik a motor élettartamában ezért érdemes nagy gondot fordítani az ápolására és a megfelelő feszesség beállítására.Vannak akik eskü alatt vallják,hogy a láncot 0,8%-os nyúlásnál (ami 1m-ren 8 milliméter) már le kell cserélni,hogy ne okozzon nagyobb problémát.Véleményem szerint ha időben mindent karbantartunk akkor nem kell láncfeszítő sem. Hozzáteszem ezt a kínai ZT 35-öt nem ismerem.

Előzmény: Péter2. (2534)
Péter2. Creative Commons License 2 napja 0 0 2534

Majd megnézem , hogy fel e lehet tenni a képen látható feszítőt  zt-35-re , mert egy ponton laza a lánc a másikon feszes , és mikor lejtőről megyek lefele , vagy egy gázelvételnél üti a lánc a pedált tengelyt és nagyon zavaró , ha nem lehet felszerelni  , a láncfeszítőt akkor kiveszem a hátsó kereket és megy egy esztergályos műhelybe átalakításra , persze csak akkor lesz átalakítás  ha a hardy tárcsa miatt van az excentrikusság akkor meg fog szűnni , ha a lánckerék akkor az lesz központosan felfúrva !  ,

Előzmény: hosax (2532)
TorchwoodHUN Creative Commons License 2 napja 0 0 2533

Nos, én megcsiszoltam a fékeket, de így is gyatrán fognak és csikorognak. A betéten újra és újra fémes csíkocskák lesznek. Vegyek másik betétet? Mi ennek a neve? Mármint az anyagnak. Olyan mint a bőr.

hosax Creative Commons License 2 napja 0 0 2532

Gondolom ez lenne 2500 ft majd ha felszereled oszd meg kép formájában hogyan oldottad meg hová szerelted fel és mi a véleményed a működéséről.

Előzmény: sandor41 (2526)
hosax Creative Commons License 2 napja 0 0 2531

Én azt tudnám javasolni ha nem értesz a villamossági dolgokhoz akkor olyannal nézesd meg aki ilyennel foglalkozik.Több hibalehetőség is van.Tönkrement a világítótekercs ,szálszakadás ,érintkezés probléma ,kiment a biztosíték meghalt a fesszabályzód. Nincs komoly baja ilyesmikre lehet gyanakodni.

Előzmény: Peti210 (2530)
Peti210 Creative Commons License 2 napja 0 0 2530

Sziasztok! 
Volna nekem egy Z-TECH-35 Robbanómotoros kerékpárom.
Olyan problémám lenne vele világításom elment róla elméletem szerint nincs mi vissza töltse aksit! 
De viszont pöc-rőfre megy!
Szerintetek mi lehet öt a gond mért nincs vissza töltésem? 
Esetleg ha valaki valamilyen tanácsot tudna mondani??? 
Előre is köszi ! ÜDV!

rokkantbányász Creative Commons License 2 napja 0 0 2529

A dolomit:az egy kőzet.Bonomit-na ez már gyere be...Ötletes a megoldás!

 

 

Előzmény: imre padar (2523)
TorchwoodHUN Creative Commons License 2 napja 0 0 2528

Nem a tank felfogatása a gond, még keresem. Ettől függetlenül vágtam alá gumikat. 

Előzmény: hosax (2525)
edit Kovácsné Creative Commons License 3 napja 0 0 2527

Szia!

 

Érdekelne a pontos cine,a boltnak!

 

Köszi!

Fain a kerékpár!

 

Előzmény: padarimre (1287)
sandor41 Creative Commons License 3 napja 0 0 2526

A motoros alkatrész Webáruház forgalmaz görgős láncfeszítőt. Én rendeltem tőlük meg is érkezett, de még nem szereltem fel...

Előzmény: Péter2. (2521)
hosax Creative Commons License 3 napja 0 0 2525

Már írtam egyszer,hogy a tank is szokott ilyet csinálni ha nincs teljesen meghúzva az alsó rögzítő csavar és a fém távtartó valamint a váz között hézag van.Én kicseréltem gumira a távtartót.Attól is lehet az a rezonálás ha a tank széle és az oldallemez ahol összeér ott keletkezik a rezgés indítsd be és ha elkezdi adni a hangot tenyérrel az oldallemezt nyomd meg kicsit ha nem hallod akkor az adja a megoldás az oldallemez és a tank közvetlen érintkezését meg kell szüntetni. Szokott fura hangot adni az is ha a tank alatti kis fehér benzinszűrő mozgás közben hozzáér a tartályhoz.Mint írtad,hogy a régi lánc 3 mm volt hosszabb megnyugodhatsz,hogy közel 2000 km felé már majdnem elérte volna a dupláját vagy még többet.Igen bejáratás után lágyabb de közben valami jobban kopik és az adhat fura hangot.Mivel a motorban igen sok mozgó fém alkatrész van azok adnak bizonyos hangokat amíg a működésre nem káros addig nincs probléma mert írtad,hogy egyre jobban megy ha ellenkezőjét tapasztalod akkor lehet gyanakodni. 

 

Előzmény: TorchwoodHUN (2522)
imre padar Creative Commons License 3 napja 0 0 2524

Előzmény: Péter2. (2521)
imre padar Creative Commons License 3 napja 0 0 2523

Saját gyártás,ahol a láncal érintkezik oda dolomit van téve(egy kemény,de kopó anyag).

Nem tudom lehet-e kapni feszítőt.Azért van a vála,hogy nem tud kiugrani a lánc.

Előzmény: Péter2. (2521)
TorchwoodHUN Creative Commons License 4 napja 0 0 2522

Lecseréltem a láncot, a régit elraktam, mert csak 3 mm volt a különbség. Megint vannak fura hangok, gondolom ismét össze kell kopniuk. A lánc viszont más kategória, nem nyúlt, a gyári már hozzáért a közép sztenderdhez, ha nem ült senki a motoron. Húztam rajta, 10-20 kilométer és ugyanaz volt.

Viszont most hallok egy fura rezonálást a motor felől. Független a fordulatszámtól, szerintem csavar lesz.

Lenne egy kérdésem is: A motor hangja megváltozik ha bejáratódik? Mert van egy magasabb hangon kopogó valami, miután bemelegszik.

Menni viszont egyre jobban megy! 

Péter2. Creative Commons License 4 napja 0 0 2521

Szia , a láncfeszítőt hol  kapni, és mi a típusa, és zt-35-re is jó ? Előre is köszönöm a választ ! Ha rendelhető akkor a " linket " bemásolnád ide ?

 

Előzmény: imre padar (2277)
Chef1 Creative Commons License 4 napja 0 0 2520

Sziasztok!

polymobil pm-gb408-wl motoron hogy kell kiiktatni a folytást?

 

TorchwoodHUN Creative Commons License 2017.07.17 0 0 2519

Leszívtam egy deci olajat, ennyivel volt több benne. Eleve maximumig töltöttem, plusz közép sztenderen állt, plusz lejtett a föld, hisz direkt oda állítottam a leengedés miatt. Kötöttem rá rongyot, mentem húsz percig. Sehol olaj, a rongy is száraz volt.

Ma is tanultam valamit...

Előzmény: TorchwoodHUN (2518)
TorchwoodHUN Creative Commons License 2017.07.16 0 0 2518

Jó ötlet. megyek is.

Előzmény: hosax (2517)
hosax Creative Commons License 2017.07.16 0 0 2517

Bocs a dekninél átírta a teló.

Előzmény: hosax (2516)
hosax Creative Commons License 2017.07.16 0 0 2516

Tekerd körbe az olajbeöntőt ronggyal és menj vele.Akkor kiderül,hogy honnan az olaj ha akkor alul nem olajos csak a rongy akkor valóban ott nyomja ki.Viszont ha így is olajos akkor a felninél a tömítés enged.

Előzmény: TorchwoodHUN (2512)
hosax Creative Commons License 2017.07.16 0 0 2515

Konkrétan mit akartál írni? Én úgy értelmeztem,hogy neked a cdi széthúzható. Ha igen minek vennél másikat hisz te magad tudod szabályozni. Amin nincs szétkapcsolható vezeték az nem tud elektonikus folytást végezni. Szóval a régi cdi széthúzva azt tudja mint az új viszont az új nem tudja azt mint a régi.

Előzmény: Csaba Faragó (2513)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!