Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

infernus24 3 órája Creative Commons License 1156

A töltés névlegesen egyébként 14.2V. De akkor nem aggódom ha neked is 12v körül van. :)

Előzmény: biohazardxx (1155)
biohazardxx 27 órája Creative Commons License 1155

úhhh bocs bakker elnéztem. 12v az jó az se baj ha éppen több 13v az töltés közben van :D bocsi

 

Előzmény: infernus24 (1154)
infernus24 30 órája Creative Commons License 1154

Ez idegesít engem is hogy miért ilyen kevés a fesz mind a 2 akksival. Pedig töltés az van nagyon jól. De mikor meg vettem az új savas varta akksit bele akkor is egy idő után rámértem és 12.0V körül volt akkor is. Ugyanez van a zseléssel is.

Előzmény: biohazardxx (1151)
nyulas 1 napja Creative Commons License 1153

Üdvözlet!

 

Tudna valaki Yakimoto freeride 300 hoz kapcsolási rajzot.Beválaltam egy összeégett elektromos rendszerüt.

 

Köszönöm

api29 1 napja Creative Commons License 1152

Eladó a képeken látható Yakimoto Freeride 300 egyedileg átépített robbanómotoros kerékpár.Amit tudni kell róla:
-2009-es évjárat
-7000km (3200km körül új dugó+gyűrű+henger)
-átépített váz,és felfüggesztés (kicsit kényelmesebb)
-50km/h végsebesség 40km/h utazó
-nagy túradoboz hátul
-led világítás,és 55 wattos halogén refi a gyári helyén
-csere érett akksi
-repedezett idomok
-kiváló motorikus állapot

Ezek tekintetében az ár irányár,ésszerű,és nem pofátlan mértékű alku beleférhet.

Értelmetlen levelezés helyett,inkább a telefont preferálom!!! 06-70-772-13-17

 

biohazardxx 1 napja Creative Commons License 1151

valljuk be ilyenkor   ez a hideg nem a legoptimálisabb az aksinak sem és nyilván nem tud hirtelen annyi áramot adni amit nyáron adott.... 12v az aksid? pedig annak többenk kellene lennie mert egyyszer ráméretm tudom és inkább a 13 fele kandikált.

 

Visszatérve arra hogy nehezebben indul a betekerés tényleg kicsit jobb már ilyenkor.

Előzmény: golyopapa (1150)
golyopapa 2 napja Creative Commons License 1150

Szia!

Egy kis érdekesség számodra azn akkumulátorról, névleges feszültség, töltési szint, stb

http://www.hobbielektronika.hu/cikkek/akkuteszter_es_villogo_gepkocsihoz.html?pg=2

Hidegben érdemesebb pedállal megtörni az olajat, igy kíméled, és nem erélteted az öniditódat.

Előzmény: infernus24 (1149)
infernus24 3 napja Creative Commons License 1149

Sziasztok. Az lenne a problémám polymobil 4t kerékpárommal hogy az akkumulátor(savas) 11.9-12.1V között áll mikor egy pár órára le van állítva a motor. De egyébként mindig be indítja, de most a hidegben kicsit lassabban teker úgy vettem észre. De van egy zselés akkumulátorom is amit beleraktam és úgyanígy 11.9-12.1V között áll. Töltés az van rendesen. Alapjáraton is megvan 14v. Valami leszívja? Vagy esetleg az árthat neki hogy elől 35w-os izzó van? De ha felvan kapcsolva a lámpa akkor is van 13.5V egy kis fordulaton.

társasházak 4 napja Creative Commons License 1148

sziasztok .elektromos hibával rendelkezö (már 2 éve áll) bfb 01 2t pöfögömet eladnám, ha valakit érdekel.vagy ha valaki meg tudná javitani akkor abba is bele mennék (természetesen kifizetném a javitást meg az alkatrészt stb...) csak érte kéne jönni mert elvinni cimre nem tudom. ha valakit érdekelt dobjon 1 mail-t a kukkurikuuu@gmail.com ra   :-D igen nekem is tetszik a mail cim:-D köszi a segitséget

golyopapa 4 napja Creative Commons License 1147

Ezt minden járműnél ki kell tapasztalni, nem biztos, hogy nálad is jó az a beállitás ami nálam van.

Előzmény: golyopapa (1146)
golyopapa 4 napja Creative Commons License 1146

Szia!

Szia!

 

A miénken a súbertű 5 rovátkába ± állítható (egy kis lemezzel). Normál esetben a középsőben áll. Minél mélyebben helyezkedik el, annál ritkább a keverék  (kevesebb üzemanyagot adagol), minél magassabban van annál dúsabb a keverék, teljes gázadásnál (súbertű teljesen kihúzva, szabadáramlást biztosít) - a főfúvóka mérete határozza meg a hozzádot benzinmennyigét.

Előzmény: infernus24 (1145)
infernus24 5 napja Creative Commons License 1145

Szeretném megkérdezni hogy mennyivel állítottál feljebb a súberen? És jobban megy sokkal?

Előzmény: golyopapa (1144)
golyopapa 2014.11.18 Creative Commons License 1144

Szia Palesz!

 

Bocs a késői válaszért, csak most sikerült a gép elé kerülnöm, mobilon pedig nem volt kedvem pötyögni.

A karburátoron majdnem a gyári beállitás van, mivel jól ment a moci, a subertűn emeltem egy kicsit, hogy elöbb kapjon több üzemanyagot, jobban harapjon.

Azon ne lepödj meg, hogy 15 alatt nem akar menni a moci, mivel túl alacsony még a motorfordulat, és a röpsúlyos kuplungnak kicsi a cenrifugális ereje, így a röpsulyok még nagyon csúsznak a dob belselyében. ( lásd motorfűrész, damiloskasza, néhány kapálógép tipus,). Ahogy növekszik a motorfordulat, nagyobb a centrifugális erő, jobban tapadnak a rösúlyok, érezhetően jobban húz a moci.

 

A vezérlésbeállításnak ezt a modját azért mertem így javasolni, mivel az 1,3 wareszomon is ezzel a módszerrel állítottam be a vezérlést, nálam a vezérműtengely kerekéről eltünt a jel valami miatt, vezérműszíj  cserénél viszont nem árt ha minden jelen van, helyére kerül, értem ezalatt a gyujtást is. Vezérműszij csere után hatalmas meglepődés, 8,5 l. fogyaztásról lementem 6 literre 80 Km/h átlagnál.(gondolom nem volt helyén a vezérlés, és a gyujtás sem)

 

Előzmény: palesz0228 (1136)
ibituba 2014.11.17 Creative Commons License 1143

Üdvözlöm a fórumozókat.

Egy kollégámnak van egy ilyen dongó bringája,de sajnos ez a kis fogaskerék eltört benne.Nincs valakinek esetleg ötlete,hogy honnan lehet ilyet beszerezni?

A jobb oldalon van a főtengely végén.

infernus24 2014.11.09 Creative Commons License 1142

Ha valakit érdekel eladók az alkatrészei.

biohazardxx 2014.11.08 Creative Commons License 1141

az nincs sajna

Előzmény: palesz0228 (1138)
királypapi 2014.11.08 Creative Commons License 1140

Sziasztok!Lehet,hogy hülyeség,de nekem is van egy kínai dongómocis kerékpárom.Az lenne a kérdésem,hogy meg lehetne csinálni 6v-os kis akksival,hogy ne pedálra induljon,hanem elektronikusan?

diesel0302 2014.11.08 Creative Commons License 1139

Szia! nem volt még szétszedve az önindító, de azért megnézem hátha ez a gondja. Köszi a választ

Előzmény: biohazardxx (1134)
palesz0228 2014.11.08 Creative Commons License 1138

helló 2db tankidom érdekelne ami nem törött és megvan az aksitartoja is

Előzmény: biohazardxx (1137)
biohazardxx 2014.11.08 Creative Commons License 1137

használt idomból mi érdekelne? van még megmaradva párcuccom ami nem kellet de majd lefényképezem és elküldöm....

Előzmény: palesz0228 (1136)
palesz0228 2014.11.07 Creative Commons License 1136

köszi szépen a segitséget már pöfög a gép.használt jóállapotu idomokat esetleg nem tucc ?karbi beállitásban is iucc segiteni?alacsony fordulaton nem megy 15töl kezd huzni az alatt meg semmi ereje nincsen.

Előzmény: golyopapa (1132)
infernus24 2014.11.07 Creative Commons License 1135

A szénkeféket is érdemes megnézni az önindítóba az is elszokott kopni. Én láttam már rá példát.

Előzmény: diesel0302 (1133)
biohazardxx 2014.11.05 Creative Commons License 1134

ha serceg az önindító akkor a piros vezetékkel lesz a gond mert nekem is volt ilyen ilyenkor szét kell szedni és megigazítani a foglalatot... sajna érzékeny arrra ha lehuzzák a vezetéket és visszadugják kicsit erősebben.

Előzmény: diesel0302 (1133)
diesel0302 2014.11.05 Creative Commons License 1133

Szia! Köszi szépen a segítséget, még annyit szeretnék kérdezni, hogy az önindítás legalább 5-vagy 6 indtás után indul be, de valamikor többszöri próbálkozásra sem sikerül. Az önindítónál sercegő hangot hallok, az akura gyanakodtam először, de feltöltése után nem az volt a probléma. Várom válaszod.

 

Köszi szia

Előzmény: infernus24 (1121)
golyopapa 2014.11.03 Creative Commons License 1132

A miénket még nem kellet szétszednem, igy nem tudom milyen jelölések vannak a fogaskerekeken, vagy vezérlés meghajtásán. Ezért egy általános beállítási modszert irtam le, ez ennél a motornál nagyon jól alkalmazható. Ha így rakod össze, elméletileg a jelöléseknek óvatos körbeforgatás során egybe kellene esni, lefeljebb minimális finomítás kell. Amennyiben elrákod 360 fokkal a gujtással megeggyezik a szelepváltás.

20/3830721

Előzmény: palesz0228 (1131)
palesz0228 2014.11.03 Creative Commons License 1131

helló én értem hogy gyárilag a vezérlést összejelölik de mit mihez kell nézni ezt nem tudom .

Előzmény: golyopapa (1129)
golyopapa 2014.11.02 Creative Commons License 1130

Szia!

 

Nem javaslom, nekünk egy lofti típusú BFB-01 4T -énk van, én 115 Kg vagyok, a váz rugózik alattam, ezért nem is nagyon merek vele menni, nehogy eltörjön alattam.

A motorjával szerencsére nincs semmi gond, amióta beállítottam, csendes könnyen indul, szépen megy. Motorolajból a 10w-40 -est használom hozzá, nem eszi az olajat, nem is folyik belőle.

Előzmény: Zoltán Mátics (1122)
golyopapa 2014.11.02 Creative Commons License 1129

Amúgy a vezérlést és a gyárilag össze szokták jelölni.

Előzmény: golyopapa (1128)
golyopapa 2014.11.02 Creative Commons License 1128

Szia!

 

A vezérlést úgy kell beállitani, hogy a felső holtpontnál legyen a szelepváltás, és a gyujtás ne a szelepváltással együtt legyen, hanem kb 357 fokkal arrébb.

Előzmény: palesz0228 (1127)
palesz0228 2014.11.02 Creative Commons License 1127

Helló tudnál nekem segíteni a vezérlés beálitásban hogy mit mihez nézzek hogy jó legyen?

Előzmény: frankiboy (139)