A napokban vettem egy z-tech 35 robbanómotoros kerékpárt és lenne felétek egy kérdésem. Amikor beindítom a motort akkor mindig a hátsó keréknél kiad olyan furcsa nyikorgó hangot, olyan mintha valami gumi súrlódna. Ezt a hangot persze csak akkor adja ki ha megyek és forog a hátsó kerék. Esetleg a hideg miatt? Vagy még annyira ujj? Esetleg ez idővel megszűnik? Megmondom őszintén hogy nemigazán értek hozzá, így gondoltam hogy megkérdezek másokat erről. Válaszotokat előre is köszönöm.
Sziasztok! Ma vettünk egy bangma 2 t-t motoros kerékpárt egy éve áll nemsikerült beindítani szerintem nem kap benzint,rugdostuk tettünk bele aksit is nem indúlt,szikra van gyertyán semmi jele benzinnek. Benzin csöveket cserélni kellene olyan kemények mint a beton.Normál cső kell hozzá mert olyan vékonykának látszik?
Ma megyek olajért,veszek szilikon zsírt is hétvégéig beszerzek mindent ami kell,tegnap tükör kereséssel telt a napom nagy része.Első olajcserét mikor ejtsem meg 9 dl kell bele ha jól tudom?3Tegnap 35 km ment bele 😃
A lakkozást nem kell olyan komolyan elvègezni. Èn úgy csináltam hogy szèt se szedtem csak ott a helyèn megcsiszoltam finom csiszolópapírral ès fújtam rá egy kis lakkot. Megèri megcsinálni így nem szedi össze a port mint ha olajjal kened le.
Az alvázszám a vázon van nem a motoron.A kormány alatt a kosár mögött van a fekete vázcsőbe.Amit bekarikáztál a képen az alatta levő a két csillag közt az a motorszám. A króm és festék védelemre időnként le kell mosni mint bármilyen más járművet.
Értem.Akkor nincs alvázszám sehol nem találtam.Króm védelemre se találtam Szegeden semmit,praktikert,az összes benzinkutat bejártam,sajnos a lakkozást nem tudom kivitelezni nincs hely ahol megfelelően előkészítsem a felületeket,wd 40 szerinted jó lehet?
Megvagyok vele elégedve nagyon szépen jár a motorja,bár az alapjárat kicsinek tűnik,ami zavar hogy ránt a lánc vagy a racsnival van valami bibi,nincs megnyúlva elkopva semmi se teljesen új a motor.Az alvázszámot ha van neki olyan nem találtam meg a blokban a felső számsor lehet az?
Ez, mint mondtam Polymobil, kb. ugyanaz mint a Lofty apró kiegészítőkben különbözik.
"Imre Padar" ajánlotta az Unixnál kapható a saját márkájú A.Z. Meisterteile MT Bike 10W-50 szintetikus olajat, itt Debrecenben volt is, kis kedvezménnyel 1300 Ft-ba kerül, tudja az előírt teljesítményszintet, kuplungadalék is van benne, hidegtűrése is jó, bemelegedett motort meg jobban keni, mivel kicsi hűtőbordák vannak rajta jobban melegszik mint más motor.
Érdemes még láncot cserélni mert az kicsit nyúlik.
Amit említettek már zsírozd át(én szilikonzsirt tettem bele) a km meghajtót, és olajat csepegtess a bowdenekbe.
Az enyémet kicsit lekopaszítottam, mert nem tetszett egy-két dolog.
Ha a karbit esetleg szétszeded így kell állnia az úszónak, az alapjáratot meg veheted nyugodtan fentebb mert a blokk könyve szerint 1600-1800 körül van, így hidegen-melegen egyenletes lesz.
Remélem hogy nem lesz vele bajom,az az igazság bogy az az igazság hogy nem is nagyon tudtam átnézni mert már sötétedett,egy kört mentem vele,de majd ma átnézem, szilikonnal tudom egyenlőre lefújni.Milyen olajat használjak melyik a leg jobb?
Ezzel sem lesz bajod ha karban tartod, olajcsere légszűrő tisztitás és ilyesmi. És ügyelj a korrodációra is mert könnyen rohadnak, azt ajánlom hogy a kerekeket és a króm részeket fújd le lakkal és nem fog rohadni valamint a csavarokat néha nézd át nem e lazulnak fel.
Nekem ugyanilyen már 75 km-t tettem bele. Lentebb írtam hogy milyen motor van benne, meg az újabb fajta ZT35-ben.
Azt tudja valaki hogy működik a kuplungja? Mert itt a videókon majdnem ugyanaz mint kézi kuplungos, csak itt alapjáraton nem hajt, csak nagyobb fordulaton meg igen és magától csinálja.
Igen én is ilyennel járok napi szinten. Nagyon jó gép, erős és kb 70km/h a végsebessége. Olcsó a motorjához az alkatrész is nem úgy mint a többihez mert 90% ban ugyan az a motorja mint a kínai quadoknak.