A képeket nézegetve a fogakon nem látszanak problémák esetleg a fogaskoszorú két karmantyúja nem kap mindíg hajtást.Lehet azokon kellene valamelyest befelé hajtanod.
Hol vetted és milyen gép.Én a Bartától vettem egy zt-35-öt a hátsó tengely menetével volt kis gond ill. az egyik csapágy kicsit kottyan.Megbeszéltem a boltossal,hogy kiveszem és elküldöm de több lett volna a utaztatása mintha vettem volna egy újat bele és mi a garancia,hogy az is jó lesz. Így hagytam, egy szélesebb anyát tettem rá a csapágy meg maradt majd 3000 km után úgy is javasolt a csere addig meg a gari lejár és majd kicserélem.Elfelejtettem megírni,hogy a km óra alján a spirál ahol megy be nincs e kilazulva a csavar mert az enyém majdnem teljesen ki volt tekerve mikor megvettem úgy húztam meg.Kicsit beleszarósan rakták össze át kell nézni,hogy a csavarok nem e lazák.
Persze tudok segíteni csak jó lenne ha tudnál adni valami olyan elérhetőséget ahol könnyebben tudok küldeni képeket meg ilyesmi, pl facebook vagy e-mail. De mi az amivel nem boldogulsz rajta? És mennyire van össze szabdalva a vezeték rajta? Vagy csak szét vannak húzgálva?
Ez csak egy kép . Holnap szétszedem és le is fényképezem . Az baj hogy jotálásos de messzevan a szerviz és hetekre válklalják a gari cserét
Írtam a Polymobil.hu emailt azt válaszolta hogy csak a szervizen keresztul lehet a gari cserét végezni én nem csérélhetem ki ami nekem 15 perc a rosszat pedig vissza kuldöm
A képen nem látszanak rajta a nyalás jelei.Lehet,hogy az óra rossz. Ha tényleg el van nyalva azt szerintem nem tudod javítani csak cserélni.Hívj fel egy szaküzletet (Hódmezővásárhely ,Kiskunhalas,Tököl,Békéscsaba stb) biztos valahol be tudod szerezni.Még csak annyit,hogy nem e azért nem hajt állandóan mert a két fogaskerék nem mindig érintkezik talán kimaradt egy távtartó ami a kettőt közelebb hozná.Ez csak feltételezés de nézd meg.Egyébként az enyém is igen zajosan forog de azért mér majd utánanézek az enyémnek is.Írd majd le mit sikerült csinálnod.
agrogantert nek . Tanksapka ügyben , be kell vinni motoros bolta a mintát , úgy hogy ott a motor is kint a bolt elött, és rápróbálni ami hasonló tanksapka lyuk méretű, mélységű és a két befordító lemez körömnek is passzolni kell . Chinai több tipusé jó lehet rá,robbano motoros 2 t dongó motoré is szerintem de honda és kimko ,motoweel é is jó lehet,annyi hogy ne kulcsos elfordítós legyen,én vettem két másikat mindkettő folyatott. Az enyém méh telepi találás nem tudom mien motor volt, Csak a váz tank henger volt !
Sziasztok valaki tud abba segíteni hogyha megy az indexem alapjároton szépen lassan villog de ha gázt húzok nagyon elgezd villogni./ ZT-35/ köszönöm a válaszokat.
Majd ha szét szedtétek a mocit azért ha megkérhetem le írnád hogy mi volt a hiba? Csak kíváncsiságból :) És ha a szelepeket be akarod csiszolni akkor összerakásnál szerintem meg fogsz vele szenvedni, mert én például a dupla rugót az istennek nem tudtam összenyomni akár hogy is küzdöttem pedig már szerszám is lett csinálva hozzá de végül csak egy rugóval raktam össze de így is hibátlanul működik :)
Ami még érdekelne,a szelephézag beállítás pontos adatai.Még csak 300km-nélkül járok,tudtommal ilyenkor és 1500 km-enként esedékes.A motor:pmg-408-wl(remélem ez utóbbit jól írtam,de a hozzáértők biztos tudják melyikre gondoltam)