Köszönöm a válaszod,olyan kérdésem lenne hogy sajnos a szelep állítás nem segített,te szedtél már szét bfb01 4t-t henger fúratáson gondolkodtam egy kicsit nagyobb dugóval de olvasom a neten hogy nem minden hengert lehet fúrni,szerinted ennek a hengere nicazilos vagy perselyes lehet?
Jó estét mindenkinek segítségre lenne szükségem már csak feltevés hogy létezik. Vetem egy 4 ütemü robbanómotoros kerékpárt de csak adásvételivel sokáig ált semmit nem tudok róla nincsen eredeti papírja be se merem indítani ha valaki segítene azt meg köszönném el szeretném olvasni az eredeti útmutatóját amit a boltban adnak egy új vásárlásakor vele. Akinek van legyen szíves fényképen elküldeni PM-GB 402 WL Előre is köszönöm.
Az első lámpáknál nem bonyolult mert ott látszik hogy mi hova megy. Az a lényeg hogy a zöld mindig mindenhol test. A hátsó lámpánál is ki lehet találni hogy mi micsoda de abban lehet hogy tudok segíteni, majd utána nézek. A gyujtáskapcsolóról kérhetnék képet?
Csináltam egy ilyen kis rajzot a gyujtáselektronikáról(cdi) mert úgy gondoltam hogy ennek a bekötése biztosan gondot okoz. A fesszabályzóról (szürke vagy fekete hűtőbordás fém doboz) annyit tudok mondani hogy a sárga és a rózsaszín vezeték megy a motorból kijövő sárga és fehér vezetékre, a piros az megy az akksira, a zöld pedig test. Ha egyéb kérdésed van írj és segítek.
Egy kis segítségre lenne szükségem.Vettem egy robbanómotoros kerékpárt sajnos szétszedett állapotban(mármint a villamos része).Emiatt gyakorlatilag teljesen újra kell kábelezni mindent rajta,de rajz nélkül egy laikusnak nagyon nehéz lenne(ez vagyok én:D).
Ha valaki tudna felrakni ide kapcsolási rajzot,fényképet a teljes villamosságról az nagyon jó lenne.Az is megtenné ha valaki lefotózná a motor különböző részeit ahol a vezetékek futnak.
Úgyan akkor ugyan ott. Minden második fordulatnál állíthatók a szelephézagok.Az első fordulaton,felső holtponton, váltáskor mind kettő picit nyitva van,oda vissza picit mozgatva a ledkereket, mind két himba mozdul nyitni akar. A következő fordulat felső holtpontján kell állítani mind kettőt, 0,05 mm.
Repsol 15W 50 a benzin ha lehet 98-as.Egyébként Mnagy profi Z tech 35 téren én is tőle informálódtam illetve érdeklődtem mielőtt megvettem.Nem csalódtam igaz néhány apró hiba már előjött.Az enyém a legújabb fajta és amit észrevettem a műanyag láncvédőhöz dörzsölődött a lánc ,kicsit kemény a hátsó teleszkóp,menet közben a gázt visszaengedve majd újra gázadáskor ránt a gép, a lánc néha feszes néha laza ami a gumicsillapítás miatt lehet.Egy kicsit hangosan zúg a kerékpározást biztosító kis lánc.
Igaz 70 km van benne ezt úgy veszem,hogy még zsír új lesz ez még sokkal rosszabb is.Egyébként vásárláskor kipróbáltam 6 km volt benne és 40km/h ment fél gáz alatt a helyszín Kiskunhalas volt.Jelenleg szépen üzemel a minap hatalmas szembe szélben mentem vele 100 kilómmal de semmi erőlködés sima úton igaz nem erőltettem csak 30-al ami bejáratósra vonatkozik.Nos ennyi egyenlőre és még egyszer Mnagyot ajánlanám én is hozzá fordulok ha valami problémám van.Remélem nem veszi rossz néven a fényezést de ha van mit azt miért is kellene rosszallania.
Én is most vettem egy hasonló robbanóst, /PM-GB408/ ugyan ez a szituáció. Ez attól van, hogy az egyik lánckerék excenteres. Tehát a lánc ez miatt egyszer feszes egyszer meg laza. Hogy hangja lesz a láncnak ezt mondták a szervizben ahol vettem, de bekopik és elhagyja a hangot. Most 100Km van benne és valóban halkabb lett de szerintem az ekkor sem egészséges. Jelezni is fogom ezt a következő kötelező szervizkor.
Sziasztok segítségeteket szeretném kérni kinek van eladó 2 ütemű robbanomotoros kerékpár alkatrészei pl.motorblokk nem baj ha nem működik megveszuk köszönjük
Nekem van ha érdekel csak annyi baja van hogy hiányzik belőle az üzemanyag levegő keverék állító csavar mert el hagytam és én ezért vettem új karburátort. 4000ft ért oda adom