A spirál nem csúszik vissza, a bowdent, ha leveszed alul vagy felül ott kell lennie a 4 szögü végeknek.A bowdennek mind két vége 4 szögü.A keréknél egy 4 szögű vékony csőbe csúszik bele a bowden belső. Lehet, hogy beleszakadt.
Nem a főfúvókára gondoltam, hanem mellette a kisebbre.A hideg indításba az is segít.Olyan pici a luk mint a tű hegye azért írtam a drót kefe szálát.Persze előtte ki kell csavarhúzózni a helyéről.
Köszönöm a tanácsot a motor 35 köbcentis . Megtisztítottam a karburátort de nagyon nem láttam hogy lenne bent valami. Ha nem lesz jó megpróbálom a szelephézagott állítatni mert azt én nem igazán tudom megcsinálni. A motornak gondolom önindítóval is kellene indulni nem csak betekeréssel. Volt nekem egy másik az 49 köbcentis volt de az egy önindítózás után indult szívató nélkül. Remélem ez is jó lesz.
Ez a kiskerekü,kormány előtt kosaras? melyik fajta motor van benne, a 35ccm- es.A leírtak alapján egy drótkefe egy szálával tisztitsd ki az alapjárati fuvókát, és állitsd be a karburátort.Nem ártana meg nézni a szelephézagot is 0,05 század mm.
Kedves Imre1964! Nekem is egy ilyen tipusú motorom van és nekem is nehezen indul reggel. Én úgy szoktam, hogy betekerem és egy fél percig húzom neki a gázt (persze nem teljesen, csak egy kicsit, hogy éppen forogjon a kerék), utána leveszem sztenderdről és egy olyan 1 percig megyek vele megállás nélkül és utána rendesen lesz alapjárata is.
Szeretném egy hozzáértő segítségét kérni. Pár hete vásároltunk egy Polymobil PM –GB408-WL típusu robbanómotoros kerékpárt. A problémám az lenne vele hogy ha egy napot áll és reggel indítani akarjuk jobb esetben egy pillanatra elindul és meg is áll , vagy egyáltalán el sem indul az önindítózásra. Már próbáltam minden verziót gondolok itt szivatóval indítani vagy szivató nélkül ,kis gázzal vagy nélküle de a jelenség mindig ugyan az. Ha sikerül elindítani nagyon erőtlenül megy amig fel nem melegszik a motor. Ha tudna valaki tanácsot adni hogy hol és mit állítsak azt nagyon megköszönném. Várnák ötleteket tippeket mert nekem már több nem jut eszembe.
Sziasztok lenne egy kérdésem hogy eliditom a gépet és alapjàraton is viszi a kereket ez igy van e mert most jutotam hozá a mocihoz ez egy bongma kerékpàr köszi a választ
Ha le veszed a gyertya pipát és pötyög tovább idétlen alapjáraton az nem elektronikus hiba lesz. Ilyenkor az üzemanyag a nyomás hatására robban be. Mivel ha kulccsal le állítod akkor csak gyújtás nincs. Viszont ha le veszed a pipát és minden esetben megáll akkor más lesz a baj. De ezt egy videóval nem örökítenéd meg? Erre kíváncsi vagyok.
Üzem anyag 33asra van bekavarva azzal szerintem nincs gond,vezetékeket ki méregetem mert ha a kulccsal le állítom akkor annak le is kéne állni,meg ismerősömet megkérdezem mi van ilyenkor neki már volt 2 kétütemű meg van most egy 4 ütemű szerelgetett már ilyeneket,lehet tud valami ki índúló pontot hol is keressem a hibát,vagy a kulcsos részénél lehet valami,nem tudom egyszer majd rájövök.
Elviekben nem kéne akku. De ahhoz a cdihez 12volt kell amit az akku szolgáltat neki. És nem biztos hogy a fesz szabályzó erre lett kitalálva hogy akksi nélküli üzem. Akkor ha jó nem érdes piszkálni. Ha meg már nem ad szikrát akkor szét szedni és le másolni. De ma délután meg próbálok rajzot keríteni neked Milyen üzemanyaggal jársz egész pontosan? Mert nem lehet elektromos hiba. Mert pipa nélkül is ment. Láttam már ilyet olcsó üzemanyagtól ami éppen 87oktanszamú volt. :D
sziasztok vannekem 2tutemu kerépárom és azt szeretném meg kérdezni hogy a fotengelyhez mijen csapágak vanak mert most sorult meg és még nem szedtem sét koszonom aki segitbenne
Hali ! Az üzletben csak olyat tudna hozatni aminek nem négy lába van hanem 5 lényeg az egészben fölösleges köröket futottam mert vissza raktam a cdi-t gyertya pipába bele raktam egy gyertyát nem ad szikrát,gondoltam rá rakom az akut és van szikra.Akku nénkűl is kéne adni szikrát elvileg,mert akku nem kell hozzá hogy mennyen maga a motor,de valami nagyon nem okés mert van olyan hogy le akarom állítani a motort a kulccsal és olyan érdekes hangon de megy tovább a motor de olyankor le veszem a gyertya pipát akkor is megy,valamelyik vezetékre gyanítok hogy szakadás vagy valami van mert ilyet nem szabadna neki produkálni,és a régi fesz szabályzóm is megy amiben szét durrant a kondi,és kicseréltem első körben még fordítva is sikerült a kondi csere mert beöntött az egész és nem bontottam le addig hogy a panelon lássam a polaritást csak beforrasztottam ahogy én gondoltam hogy így volt,közbe nem úgy sikerült és megint nagy csattanás raktam bele másikat és üzemel.
Na viszont ezt nem tudom. Már hogy a négyüteműbe ki van e szedve a második felső holtponton gyújtás. De sztem minden fordulatra szikrázik. De ezt hátha egy nálam okosabb meg tudja válaszolni. Motoros boltba kizart hogy vissza vegyék ha nem jó?
hali ! De amit linkeltél az 4t ami nekem van meg 2t vagy az nem számít? Szerdán megyek vissza az üzletbe addigra pontosan kideríti,hogy a lábkiosztás stimmel-e ahhoz ami nekem kéne.Ha meglesz és azzal ad szikrát akkor a rosszat szétszedem és megnézem ki a bűnös benne meg utána nincs akadály már egyet kreálni ha látom hogyan készült :)
ez a papir sosem volt kinai biciklie! a papiron szerepel a peogeot 103z nev! akkor hogy lenne mar kinai kerekpare?? majd megprobalom kinagyitani es felteni rola a kepet hogy lasd nem kinai kerekpare a papir! de egyebkent mostmar ezekutan beviszem a papirjat a rendörsegre es utana jarok ott ennek a kerdesnek.......