Ugyanmáááá.... Eleinte én is azt hittem, de kiábrándultam. Bizonyos dolgok - ezek zömmel woodook, rendszeres időközönként vissza-visszatérnek beleröhögve az embernek képibe, bizonyítandó hogy a tudomány, vagy a megalapozott dolog értéktelen. Mitöbb, egyesek veszik már a bátorságot, hogy minősítsenek, olyattén, hogy "ez csak tudományos okoskodás" meg hasonlók. Szóval széllel szemben pisánni nemigen érdemes. Látod, itt a példa a ptróleummal is, fejébe vette, hogy az biza az UV fényre korrozívvá válik.... most kezdjem el neki bizonygatno, hogy ezen szénhidrogénekben a kötési energia a szén-hidrogén viszonylatában 3-10 kJoule/MOL, és annyi energiát akkora intenzitású UV-fény eredményez, ami már sterilizálta volna az egész földet...
QA lényeg az, hogy felfedezted, van mit olvasgatni :)
Most azonban vicc nélkül. Én azt sajnálom -néhány visszaolvasgatás után - hogy sok valóban értékes gondolat és információ is örökre elsűlyedt ezekben feledésbe merült topikokban.
No, bátyókém, akkor azt is olvashattad, hugy egyik topictársunk megszellőztette eme gondolatát... nemdebár? Az már más tészta, hogy bokros teendőim mellett szakítottam időt (vagy 30 másodpercet) arra, hogy óhaja teljesüljön.
Mellesleg volt értelme, mert eléggé pörgős a topic, most úgy 1 hsz/óra.....a létrehozás óta...
De akár nyithatnék egy diesel-spacci topicot is, mert ennek se lenne semmi akadálya :))))
Eléggé el nem ítélhető hiányosságaid mielőbbi eredményes kiküszöbölésének érdekénben, bátorkodom javasolni mikrofonos nyelvtani és stilisztikai szempotból egyaránt kiemelkedő kvalitású tanulmányainak, sokkal gondosabb tanulmányozását.
Ígérem, nagyon, de nagyon fogok igyekezni. :-))) Mint azonban látja, minden igyekezetem ellenére követek el hibákat, nagy szeleburdiságomban, és elküldés után már hiába észlelem, nem tudom javítani, mivel itt, az elküldött hozzászólás módosítására nincs lehetőség. Pedig éppen az imént tudtam meg, hogy, a leibnizi filozófia analógiájára, ez a létező fórummotorok legergonomikusabbika.
Tehát, kérem, jóindulatú elnézéssel viseltetni kiütköző hiányosságaimmal szemben, én pedig, cserébe, a legnagyobb alázattal viselem majd az ezek miatt kiütköző szégyenfoltokat. :-)))))))
Öcsi! Van aki a bab gulyás következtében előálló túlnyomás esetén diszkréten szellent eggyet (vagy többet) és úgy látszik van aki ehelyett (vagy emellett) nyit egy topikot....:-)))
Csak láccólag nehezíti meg a dolgot. A számodra érdeklődésre számító topicocat hozzáadod a fórummotorban leledző kedvencekhez, ezután a csoportot megnyitva egy ablakban jönnek elő ezen topicok. Sokkalta könyebb nyomonkövetni, és mindég a legfisebb hozzászólás alapján rendezi. Persze ha valamelyik kezd elhalni, előbb-utóbb lapozgatni kell hogy megtalálja az ember.
De mindettől függetlenül hozsánna az indx-forummotor kiagyalójának. Eleddíg ez a legergonómikusabb motor, amit láttam.
Kérem szíveskedjék figyelembe venni, hogy: "betűiben", és: "nyelvújításaiban" a helyes forma. Mivel az "orgánumában" jól sikerült, így azt gondolom, pusztán figyelmetlen volt. Nem is tenném ezt szóvá, ha Ön nem lenne nyelvtani kérdésekben vonatkoztatási pont számunkra :)
ÚÚÚÚÚÚÚristen! Szinte látom magam előtt, ahogy már azon "agyal" hogy lehetne hangüzenet formájában megoldani a hsz-okat. Ha sikerül neki, akkor, onnantól már nem csak a gyöngy betűibe, és a nyelvújításaiba gyönyörködhetünk, hanem az orgánumában is. :-)))))
Hát ezt kár volt nyitni. Akkor mire való az "Ifjuságom emlékei" és az "OFF". Képtelenség ennyi topikot áttekinteni, másrészt látható, hogy senki ragaszkodik szorosan a topik által meghatározott témakörhöz, állandóak a kitérések, de egy idő után úgyis megtörténik a visszatérés.
Szerintem az újabb topikok nyitása már csak megnehezíti a kapcsolattartást és sokak számára már terhes lesz az ide-oda ugrálás.
Ami Audiolandos téma feleennyi topikba is bőven beleférne. Meg kell nézi több topikban hetekig nincs semmi forgalom.
Olyan, 3-4 kiló lehetett , telepek vagy akksi nélkül, és körülbelül akkora volt mint az előző képen lévő. Úgy hogy a fajlagos tömege ideálissá tette dobásra ,vagy kézi tusára!
Az a jó öreg MK-21-es acél mechanika volt benne, és a kazetta ajtó is jó vastag sárga réz volt, és jellemzően a körmödre csapódott kazetta cserénél, és azon az sem sokat tompított hogy gumi perem volt körbe ,víz ellen!