Keresés

Részletes keresés

niklec Creative Commons License 2024.04.10 0 0 9964

Sziasztok!

 

Szerszámtartó műanyag idomokat honnan lehetne szerezni romet komar 3-hoz? Egyszerűen sehol nem találok, még használtat se.

S.Fulop Creative Commons License 2024.02.17 0 0 9963

Üdv mindenkinek,

1es komar kèk illetve világos színènek a színkódja èrdekelne, megtudná mondnai valaki?

köszi szèpen

frakciós Creative Commons License 2023.08.11 -1 0 9962

Szia!

1/30 ha jó minőségű a 2T olaj. 500 km a bejáratás. 1/40 utána. Bár én 1/45 el járok ezzel: https://alkatreszek.hu/k114417374

 

Előzmény: Fördi (9961)
Fördi Creative Commons License 2023.08.07 0 0 9961

Szia!

 

Köszönöm a választ,egy kérdésem még lenne ,bejáratáshoz milyen keverési arányt ajánlasz,és meddig?

frakciós Creative Commons License 2023.08.02 -1 0 9960

Szia!

Annyit kell vágni, hogy beférjen és épp össze tudjon nyomódni a kiemeléshez. A vágott végét vissza kell formázni síkba. A gyári kiemelőkart Komarnál a Romet és a Komar méret közöttire szoktam levágni. A Rometé kicsit túlműködteti így nagyobb holtjátékot igényel fent a karnál. Ami miatt bizonytalanabb a reteszelés a kéziváltónál. Ha hagyod a gyári erős rúgót és a kiemelőkart akkor is működni fog.Viszont kúszósabb" lesz mint a műanyag tárcsákkal és a parafás tárcsa élettartama rövidebb.

Előzmény: Fördi (9959)
Fördi Creative Commons License 2023.07.24 0 0 9959

Sziasztok!

 

Frakcióshoz lenne egy kérdésem,régebben már igénybe vettem a segítségét kuplung témában.

S 38 blokknál parafás lamellákra cserélném a műanyag lamellákat,a kérdésem,hogy a lágyabb Romet rugót mennyire kell visszavágnom,hogy jó legyen?

Kb mint a régi kemény rugó vagy hosszabbra  hagyjam? A Romet rugó hossza 45 mm félbe vágjam? A kiemelőkar már rövid.(43 mm)

 

Előre is köszönöm!

frakciós Creative Commons License 2023.07.14 -1 0 9958

Szia! Fals levegőt a karbi talpnál és a főtengely szimeringeknél szívhat. A kuplung oldali szimering hibája jól észrevehető mert füstfelhővel eszegeti meg a váltó olajtöltetét. A világításra alapjáraton való leállást a gyertyahézag kisebbítésével lehet orvosolni. 0.45 mm ideális. Érdemes még megnézni az úszóház fedelet. Ritkán de betömődhet a tűszelep oldalsó áteresztő furatai. Akkor bizonytalanná válik a benzin után folyása. Videot Itt nem lehet. Facebook Komar Romet imádók csoportban megtalálsz. Ott lehet messengeren. Nemrég én raktam ki oda is a Komar Romet találkozó időpontját.

Előzmény: kázmér81 (9957)
kázmér81 Creative Commons License 2023.07.09 0 0 9957

Szia! Tudom a távdiagnózis nem a legjobb megoldás, azért igyekszem minél részletesebben leírni a hibajelenséget. Pécsi lévén nem tudok olyan motorszerelőt, aki megnézné.

Csattogós hang már nincs, de még mindig szeret lefulladni, főleg emelkedőn. Már levettem a kipufogót, anélkül is próbáltam, hátha el van dugulva, de nem, akkor is produkálta a hibát. " Lendkereket jobbra forgatva érezhető ellenállásnak kell lennie egy ponton ha van kompresszió" - igen, az van. Szépen lehet hallani a kipufogóban a nyomást, ha tekerem kézzel a lendkereket.

"Előgyújtás ami 3 mm, megléte is fontos ez is gyorsan megnézhető, vagyis épp mozdulni kezd a kalapács 3 mm re a holtpont előtt. " - ezt korábban kimértem, pontosan 3mm-nél emelkedik a kalapács.

Szívótölcsért is levettem, akkor is csinálta egy idő után. Viszont ma este észrevettem, bár nem mindig, hogy lefulladás után, ha újra berúgom (nyilván ilyenkor nem elsőre indul), akkor a világítást ráadva NÉHA leáll. Tudom, hogy ez alapvetően gyújtás problémára vezethető vissza, de amikor hidegen indítom, egyből indul, és motormelegedésnél is szépen egyenletesen jár a motor.

Az jutott eszembe, hogy - bár itt nem lehet - küldenék hangfelvételt, hogy hogyan dolgozik a karburátor, mielőtt elkezd erőlködni. Az egyenletes sebességnöveléskor a hangja nem folyton emelkedő, rendszertelen levegőhangot, vagyis nyomatékvisszaesést tapasztalok. Amikor ez a hang gyakoribbá válik, akkor kezd erőtlenné válni kettesben. Érdekesség: amikor motorfékkel le akar állni, és beteszem üresbe, hogy felpörgessem, akkor sem reagál már, egyesbe rakva menet közben pedig el akar indulni. Vagyis szerintem a gyújtásnak jónak kell lennie. Továbbá, hirtelen gázadásnál is mélyülő hangot ad a karburátor. 

Tansapka, benzincsap oké, szűrő is van a csőnél.

Szóval, ha hirtelen gázadásnál fuldoklik, akkor fals levegőt kap valahol a karburátor? És ez lehet a nyomtaékvisszaesésnek az eredendő oka?

Előzmény: frakciós (9955)
Martinez_92 Creative Commons License 2023.07.09 0 0 9956

Üdv mindenkinek!

 

Meg tudná nekem valaki – akinek van kéznél egy pár kiszerelt első teleszkópszára 3-as Komárhoz – mondani, hogy mik a teleszkóprugó geometriai és beépítési méretei?

Azaz huzalátmérő, külső/belső átmérő, teljes hossz, menetszám, illetve ami a leginkább lényeges: a teleszkópszárból (villaszár) gyárilag mennyi menetnek kell kiállnia?

 

Nekem van egy pár, amit még pótalkatrésznek vettem, bár nem olyan állapotúak, amit érdemes lenne beépíteni, de eléggé ellentmondásosak a rugók méretei:

Az egyik: d = 3...3,1 körül, Db = 12,1...12,2, Dk = 18,1...18,2, L = 235 mm, 50 menettel

A másik: d = 2,9...3,1 körül, Db = 12,5...12,6, Dk = 18,4...18,5, L = 180 mm, 36 menettel

 

Nyilván ebben benne van a digitális tolómérő pontatlansága is, meg a profiltorzulás is, de a szabványos rugóméretekből elvileg ki lehetne következtetni, csak 3, 3,1, 3,2 mm is szabvány méret...

 

Viszont motorosboltban lehet venni Romet teleszkóprugót, ami elvileg d = 3,2 és 220 mm hosszú.

Most akkor melyik a gyári méret? Vagy a bolti az valójából Kadeté?

 

Előre is köszönöm a válaszokat.

frakciós Creative Commons License 2023.07.07 -1 0 9955

Szia! A távdiagnózis mindig nehéz. A csattogó hangot is hallani kéne de nem túl biztató, hogy van. Lendkereket jobbra forgatva érezhető ellenállásnak kell lennie egy ponton ha van kompresszió. És zörejek nélkül simán kell forognia. A gyújtás felőli szimeringet alapból szoktam cserélni ha kellően régi van benne. 100 as benzin esetén jó az olcsó is egy darabig biztosan. Előgyújtás ami 3 mm, megléte is fontos ez is gyorsan megnézhető, vagyis épp mozdulni kezd a kalapács 3 mm re a holtpont előtt. Jobbra forgatva. Az úszó fix tűs a gyári rézből van. Amíg nem kopik ki addig nem szokott gondot okozni. Egyébként a szivató gombot lenyomva lehet menet közben növelni a benzint. A karbiba a nagyobbik fúvóka a rézcsőbe való. A szívótölcsérrel is lehet kísérletezni. Levéve kevesebb benzint kap. Gázbowden feszesség inkább alapjáraton hiba vagyis ha nem enged eléggé vissza akkor pörög. Gondolom benzincsap tanksapka szellőzés az ok. Saját Rometemnél futottam bele kipufogó eltömődésbe nemrég ami meglepett mert szintetikus olajjal ment. 1/45 el. Mondjuk 16 ezer plusz km után. De ott 50 felett lehetett érezni némi fulladást. (Nem széria blokk és vég áttétel.)

Előzmény: kázmér81 (9954)
kázmér81 Creative Commons License 2023.07.06 0 0 9954

Sziasztok! 

Tegnap elvittem egy hosszabb körre, hogy megnézzem a karburátor beállításokat. Tapasztalat: emelkedőn el kezdett lassulni egy idő után, erőlködött, majd egyesbe átrakva leállt. Amikor régebben jó volt a nyomaték, akkor mindig erőre kapott az emelkedő közben, és húzta a motort felfelé, ez most nincs. Ez lehet úszó probléma? Az úszó nem lyukas, és szépen hallani lehetett a lötyögését, miután összeraktam. Vagy melyik alkatrész felelőssége, hogy emelkedőn is beadagolja a benzint a hengerbe? Sík terepen az egyenletes járat hideg állapotban tökéletes, meleg motor esetében a hangja, nem is tudom, ilyen rendszertelen, időközönként magas csattogó hang jön ki, mint amikor leveszed a gázt, és pöfög a motor. Akkor lehet ugye a puffogás mellett ilyen magas frekvenciás hangot hallani. Alapjárat van, de a gázbowden hosszán menet közben állítottam, mert, ha hirtelen ráadtam, nem mindig pörgött fel a motor, hanem mélyült a motorhang (biztos van erre szakkifejezés). A levegőcsavar most csutkára bent van. Tegyek a csavarmenetébe teflonos tömítést? Elfogytak az ötleteim, megköszönöm, ha valakinek eszébe jut még valami. 

kázmér81 Creative Commons License 2023.07.05 0 0 9953

Kedves frakciós!

 

Először is köszönöm a segítséged. A gyújtás felőli szimmeringet nem kellett eddig cserélni, most is jó, megnéztem. Kukáztam karburátort, kipucoltam, kicseréltem az enyém jobb alkatrészeivel. A ház talpa ennél is egy kicsit görbe volt, lecsiszoltam, amennyire tudtam. 

Eredmény: a gyújtás kondiját kicseréltem, most olyan egyenletesen jár a motor, mint még soha. A hunyó továbbra is a levegőszabályozó csavar volt, azt kellett beállítanom, plusz az alapjárati csavart és a gázbowden feszességén is kellett állítanom, és még egy picit kell szerintem. Mindenki másnak üzenem, ha ugyanilyen hiba fordul elő, mint nálam, azaz nincs erő, dadog a motor vagy leáll, ha kettese rakjuk: karburátor tisztítás, és a levegőcsavar helyes állítása kizárólag meleg motornál. Megjegyzem, most már van alapjárata is a motornak.

Még valami: a fúvókák mindkét karburátorban fel voltak cserélve. Szabad szemmel is meg lehet őket különböztetni, mert a lyukméret ugye más. A gyári adatok szerint ez 0,55 és 0,35 mm-t jelent, gyakorlatban ennél szűkebbek. Egy a lényeg: a szélesebb fúvókát, azaz a főfúvókát kell a hosszabb járatba rakni, az üresjárati fúvókát pedig a kisebbe.

Előzmény: frakciós (9952)
frakciós Creative Commons License 2023.06.29 -1 0 9952

Szia! Gyújtás felőli szimering volt cserélve? Karbi talpát síkba kell hozni. Felmelegíteni rezsón majd visszanyomatni és végül síkba csiszolni. Gumitölcsérrel és anélkül is érdemes megpróbálni.

Előzmény: kázmér81 (9951)
kázmér81 Creative Commons License 2023.06.26 0 0 9951

Sziasztok! Ismételten a segítségeteket kérném Komár 3-as ügyben.

 

A helyzet az, hogy menet közben a motor el kezd dadogni. Olyan, mintha nem kapna mindig szikrát VAGY a benzin/levegő mennyiséggel van gond. A kettes fokozatot már egyáltalán nem szereti, kis idő múlva leáll. Jó, gondoltam karbi ki, megpucol, visszarak, biztos a fúvókákkal vagy a levegőmennyiséggel van gond, de semmi nem változott. Jó, akkor következzen a gyújtás. Lendkerék le, gyújtás ki.

 

Megpucoltam az érintkezőket (kondi, gyújtótekercs, kalapácsmegszakító), és kitisztítottam a házat. Visszaraktam úgy, hogy közben tolómérővel lemértem a gyújtáspontot, akkor először látatlanban jól raktam vissza a lendkereket (lásd: később), így gyönyörűen nyitott a megszakító 3mm-nél. Tehát elő- vagy utógyújtás kizárva, a gyertya pedig új. Bár a kondit nem cseréltem ki, bár nem kizárt, hogy az lehet a hunyó. Mindegy, lendkerék vissza.

 

Akkor esett le, hogy a főtengelynél ék/retesz van, amire a lendkereket kell felhúzni. Sajnos egy kicsit meg van nyirbálva, de annyira azért nem, hogy más szögben engedje teljesen felfeküdni a tengelyre a lendkereket, ergo a nyirbálás nem az én művem. Kellően szoros rajta a kerék, egy századmilimétert sem kotyog, a főtengelyre szépen felfekszik.

 

Pöcre indul a motor. Király! Felpörgettem, az is oké. Bukó fel, indulás. Nagy gáz, egyesbe be, szépen lassan felengedem, bekapja, viszi, felpörgetem, kettesbe rakom...és megint elkezdi. A kettes fokozatot alacsony fordulaton indítja, majd elkezd dadogni. Tehát, nem is pörög fel, max 25km/h-val megy, és emiatt van olyan érzetem, hogy ő húzná, de valami nem engedi, csak erőlködik. Játszom a gázadaggal, nehogy lefulladjon, mert az autók mellettem repesztenek, de legtöbbször leáll, hiába igyekszem gázt adni tökig.

 

Ha nem fullad le rögtön, akkor üresbe kiteszem, félreállok, és megpróbálom felpörgetni. Na, itt is erőlködés van (már meleg a motor). Ha teljesen behúzom a gázkart, mintha egy közepes fordulaton maradna a motor, után pedig gondol egyet, és kipörög vinnyogva, mint a ringlispíl. A kipufogó nincs eltömődve, szépen szennyezi a környezetet.

 

Állítottam a súbertű pozícióján, de visszaraktam a középsőre, a legfelsőben nem volt. A levegőcsavaron, amit 1,5 fordulatig kell kitekerni, azon is állítottam. A gázbowden hosszán is már állítottam, mert persze nincs alapjárata a motornak (ezt sem tudom, miért), a karbi ferde alapjárati csavarja pedig nem reagál.

 

Most így leírva azt hiszem mégis csak a karburátor lesz a bűnös, és szerintem azért, mert fals levegőt kap a szerkezet köszönhetően annak, hogy a hengerfej-illesztési oldala bizony nincs síkban, kicsit görbe, mert ennek a karbinak a váza hajlik, ha szorosra húzzuk a csavart. két réteg tömítés van most fenn, hogy a görbeségét valamelyest enyhítse. De lehet, hogy tévedek.

 

Még valami: hideg indításnál néha zörgő vagy egy ilyen koppanó hangot hallok, de csak egyszer, korábban ilyen nem volt. Lehet, hogy a karbi mellett a lamellák is bekrepáltak, és ezért nincs nyomaték?

 

Remélem érthetően fogalmaztam, köszönöm előre is, aki segít nekem.

 

 

 

JiTon Creative Commons License 2023.06.22 0 0 9950

Bajaj Boxer Motorcycles & Scooters in Nigeria



Are you looking for a reliable and affordable motorbike in Nigeria? Bajaj Boxer is the perfect choice for you. This motorcycle and scooter is designed to give you an excellent experience of riding and will make it easier for you to get around the country.

If you're considering buying a Bajaj Boxer Motorcycle & Scooter in Nigeria, here are some of the things you should know:

1. Reliability & Durability:

Bajaj Boxer Motorcycles & Scooters in Nigeria are known for their reliability and durability. They are made from high-quality materials that make them strong and long-lasting. The engines are designed to deliver excellent performance and are highly fuel-efficient. This means you won't have to worry about frequent repairs or maintenance.

2. Style & Comfort:

Bajaj Boxer Motorcycles & Scooters are stylish and comfortable to ride. The ergonomic design ensures a comfortable ride for both the rider and the passenger. The bikes have an eye-catching design that adds to their appeal. The seating is comfortable, and the handlebars are adjustable so you can find the perfect position for your ride.

3. Affordability:

One of the best things about Bajaj Boxer Motorcycles & Scooters in Nigeria is their affordability. They are one of the most affordable motorbikes in the country and offer excellent value for money. You can choose from a variety of models that suit your budget and needs.

4. Fuel Efficiency:

Bajaj Boxer Motorcycles & Scooters in Nigeria are highly fuel-efficient. They offer low emissions, making them the ideal choice for those who want to reduce their carbon footprint. This is especially important if you're looking to save money on fuel costs.

5. Safety:

Safety is always a priority when it comes to motorbikes. Bajaj Boxer Motorcycles & Scooters in Nigeria are equipped with a range of features to ensure a safe and secure ride. These include electronic fuel injection, anti-lock brakes, and a side stand.

When it comes to choosing a Bajaj Boxer Motorcycles & Scooter https://jiji.ng/motorcycles-and-scooters/bajaj-boxer in Nigeria, there is no doubt that it is an excellent option. It is reliable, affordable, fuel-efficient, stylish, and comfortable. Plus, it is one of the safest motorbikes in the country. So, if you're looking for a reliable and affordable motorbike in Nigeria, Bajaj Boxer is the perfect choice for you.

frakciós Creative Commons License 2023.06.20 -1 0 9949

Sziasztok!

Az idei találkozó időpontja és helyszíne: https://www.facebook.com/events/3335219756731462

vermestibi2 Creative Commons License 2023.03.25 0 0 9947

Nyeregvasban folytásgyűrű? Ez új nekem. Mi az, hol van és minek van ott?

A gumidugó a helyén van, szerintem 1967 óta érintetlen.

Előzmény: Törölt nick (9946)
vermestibi2 Creative Commons License 2023.03.19 0 0 9945

Még mindig a Komar 1-essel bajlódok. A gyújtással valami nincs rendben, alapjáraton szépen ketyeg, de felpörögni nem szeret, elerőtlenedik. Kalapács és kondi cserélve lett, most vettem új tekercset is. Nem volt egyszerű beszerelni, mert (mint a legtöbb utángyártott cucc), legtöbb paraméterében nem stimmelt. Aztán összerakva nagyon kicsi szikrát adott, bármit is csináltam vele. Csak egy 40éves Isolátorral volt hajlandó beindulni, új gyertyával nem is pöffent. Szóval, rosszabb lett, mint volt.

Elővettem a régi tekercset, alaposabban körbenéztem - és megtaláltam a hibáját. A kábelsaru valaha hozzáérhetett a lendkerék belsejéhez, ledörzsölődött róla a szigetelés. Alacsony fordulaton nem okozott rövidzárat, de a fordulatszám emelkedésével, gondolom, nőtt a feszültség is és itt már áthúzott. Ilyennel sem találkoztam még.

 

 

 

Bálintpapa Creative Commons License 2023.02.09 0 0 9943

Üdv mindenkinek.

Tudna valaki abban segíteni,hogy a zöld komár 3- hoz milyen RAL kód alapján kell festéket kevertetni?

Köszönöm a segítséget.

frakciós Creative Commons License 2023.01.11 -1 0 9942

Szia! Transit bt autósboltban kapható túl méretes Berta dugattyú szett. Ha náluk veszed meg akkor intézik a henger fúrását is. (tavaly még így volt). Csak tényleg jó menetű hengerre szabad költeni. Márciusban lesz veterán börze Győrben, nagy eséllyel lesz Komar alkatrész is.

Előzmény: ZALAVAZO (9941)
ZALAVAZO Creative Commons License 2023.01.08 0 0 9941

Szia!

Köszönöm a válaszod. Ősöm még kb. 40-50 éve beszerzett egy törött motorházzal rendelkező blokkot, feltételezem alkatrésznek, amit a hétvégén kivakartam a "mocsokból" és szétbontottam, majd az alkatrészeket is elmosogattam.

Sajnos a henger menete ezen sem hibátlan, de sokkal jobban néz ki, Első körben megpróbállok egy hibátlan kipufogó hollandert szerezni és azzal tesztelni. Ha tart a menet akkor fúrás lesz a sorsa.

Henger fúrást hol szoktad Győrben csináltatni? Régen a Schwarcz műhelyben csináltattam, de tudomásom szerint az már nem működik.

Dugattyú szettből melyiket "szabad" megvenni, melyik számít jónak?

Előzmény: frakciós (9940)
frakciós Creative Commons License 2023.01.06 -1 0 9940

Szia! Henger szett: 2 féle utángyártottal találkoztam az egyik elég hitvány kidolgozású volt, legalja minőségű dugattyúval. A fotó alapján nem lehet eldönteni, hogy a linkelt melyik. Használtan rengeteg Komar 1 alkatrész van. Hengert láttam kb 5 e áron. Fúratás, jó dugattyú szettel 15 e körül lehet manapság.

 

Előzmény: ZALAVAZO (9939)
ZALAVAZO Creative Commons License 2023.01.02 0 0 9939

Sziasztok!

 

Téli szabadidőt kihasználva ismét egy "kis" Komár szerelésbe kezdtem, ami azt jelenti, hogy szétbontottam a motort.

Sajnos vannak "vad" megoldások, ezért több új alkatrészt kell beszereznem.

Van olyanok, amit megtaláltam a neten, de vannak olyanok, amelyeket nem sikerült.

Egyrészt véleményeket szeretnék kérni a kapható alkatrészekről, másrészt köszönettel fogadnék tanácsokat a hiányzó alkatrészek beszerzésére.

Első alkatrész a henger, henger szett.

A meglévő hengeren a kipufogó hollander menete már csak nyomokban létezik és külső csavarral volt rögzítve, valamint a hengerfuraton is látszik az idő múlása.

 

 

Ezzel szemezek helyette: https://mz-b.hu/romet-komar-henger-szett-ovalis-2100000199655

Kérdésem, hogy van-e ezzel tapasztalata, véleménye valakinek?

 

Segítséget előre is köszönöm. 

vermestibi Creative Commons License 2022.09.11 0 0 9938

Üdv!

A Komar 1-es ülése elég meggyötört állapotban van, jelenleg tejesen előre tud billenni, gyakorlatilag szét van esve. Azt szeretném kérdezni, hogy ennek eredetileg hogyan kellene kinéznie. A csavarátmenetnél ki van törve a távtartó cső.

 

Ha nem tévedek, a rugó alsó részénél ki van törve egy darab, ami meggátolná, hogy a rugó hátracsússzon.

 

Valószínűnek látom, hogy az alábbi képen felül le van vágva a két előre nyúló részből egy-egy darab, s ezért tud az ülés előre billenni. Jól gondolom?

 

Az ülésen lévő rész, amennyire én látom, rendben volna.

 

Köszönöm a segítséget előre is.

komaratti Creative Commons License 2022.07.29 0 0 9937

Sziasztok!

Komar I. karbi fúvókákkal kapcsolatban kérdeznék!

Vettem karbi javító szettet. Ebben az egyik fúvóka 42-es, a másik 52-es.

Amit kiszedtem, az 25-ös és 40-es volt.

Visszategyem az eléggé elhasznált régieket, vagy mehet az említett új?

Köszönöm a választ!

vermestibi Creative Commons License 2022.07.12 0 0 9936

Üdv!

Hozzám került egy 1967-es Komar 1-es. Első ránézésre borzalmas állapotban van, de alaposabban megnézve nem olyan vészes. Néhány darabja hiányzik, de ami megvan, az egész jó állapotú. A kerekeket megette a rozsda, de vannak csere kerekek, amik talán még menthetők. A gazdája nem restaurálás szintű fejújítást akar, csak üzemképessé tételt. Majd lesz hozzátok egy-két kérdésem, mert utoljára jó 25 éve szereltem 1-es Komart.

frakciós Creative Commons License 2022.06.02 -1 0 9935

Sziasztok!

Az idei Komar, Romet találkozó időpontja és helyszíne: 2022. július 28-31. között kerül megrendezésre Siófok-Szabadisóstón a Siócampingben.

A sátrazás mellett lehetőség van házak bérlésére is, melyről, illetve a szállásdíjakról a https://siocamping.eu/ weboldalon lehet tájékozódni.

Melak2 Creative Commons License 2022.05.18 0 0 9934

Üdv

Ismét itten kb 3 éve Komár nélkül de most megint belefogok egy Komár 2-be kaptam egy fél vázat de még majd kapok hozzá 1-2 dolgot.
Van e esetleg valakinek elfekvőben hozzá blokk ha a henger hiányzik olyan is érdekelne azt megoldom :)

rostiron2 Creative Commons License 2022.05.16 0 0 9933

sziasztok.

 

Van egy komár motorom, amin a gyújtást szeretném állítani. Leírná valaki pontosan lépésről lépésre a folyamatát.

FSebo Creative Commons License 2022.03.21 0 0 9932

Sziasztok!

Akinek esetleg kéziváltó problémája van, cserélné, csak ajánlani tudom ezt:

 

https://futarmotorosbolt.hu/termek//komar-kezi-valto-kar-konzol----14126

Nemrég szereltem be, és jó minőségűnek tűnik.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!