Talán elmúlt a rekkenő hőség, és szép ősznek nézünk elébe, tehát kellemes az idő a szépítkezéshez.
Hétköznaponként önkénteseket várok festéshez, ragasztáshoz és sok más szaktudást nem igénylő munkához. Ha valaki csak hétvégén tudna jönni, az is megoldható.
Ma lettünk készen a Delfin éves ápolásával és hajtómű cseréjével. Egész télen hétvégenként rajta dolgoztunk. A Li-2-nél is besegítek, hogy ismét repülhessen. A Malvinkát elő kell készíteni a nyári bemutatókra. Szóval egy motorcserét már nem tudok bevállalni. Kellenének a társak.
Aki legalább 5000 Forinttal támogatja a Goldtimer, régi repülőgépeket üzemeltető és fenntartó alapítvány munkáját, egy 2025-ös falinaptárt kap ajándékba.
2011-ben meg el akartak arverezni a repcsit. (1-2 evvel kesobb az akkori NKH vezetoseg akarta megszerezni valami sajat gepnek.)
Osszesen 2013 repult oraval es 1835 leszallassal es azzal, hogy 1989-es gyartasu es 2000-ben repult utoljara ez mar-mar majdnem olyan kategoria, mint amit a Szuhojokkal csinaltak a '90-es evekben.
Amugy meg UVP-E17 valtozat, hogy lehessen valamire hasznalni, E20-ast vagy E9-est kell belole csinalni (annak van EASA-s papirja). Ez meg sokba kerulne. A felebol lehet venni uzemkepeset.
(Nekem morbid, hogy egy repülőgép 11 évet repül ÖSSZESEN. A sárkányban nyilván jóval több van / lenne, így talán ezt a masinát érné meg (apránként) leginkább életre kelteni. Persze feltéve, ha nem erősen hiányos "amúgy"...)