Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

Gokartos 15 perce Creative Commons License 19115
Üdv!Ha a féltengely végén lévő fogaskereket hozzá hegeszted a nagy fogaskerékhez,akkor az mindíg fixen fog hajtani,de a másik az ettől független tud forogni!Nemtudom mennyire érthető!?Sajna csak így tudom berakni: http://www.suzuki4x4.hu/?p=352&t=45&d=1&v=110&q= itt találsz képet rólla!Volt egy időben egy gondolat a fejemben nem tudom mit szólsz hozzá!?Mivan akkor ha valameik kis fogaskerék 1db fogközét behegeszti az ember!?Akkor elméletileg valamennyit enged egymástól független elmozdulni addig ameddig a hegesztésnél megnem akad a másik fogaskerékbe!
Előzmény: Biczere (19113)
gabor0135 20 perce Creative Commons License 19114

Tisztelt Biczere!

Lehet hogy nem tudom leírni megfelelő szakszavakkal,de ha az egyik rózsakereket (Rózsakerék=ebbe csúszik bele a féltengely?)lehegesztem(csak az egyiket) ,akkor megmarad a differálás.

Vagy rosszul gondolom?

Ezáltal a lehegesztett oldal mindig hajt viszont a másik oldal nem és lehet kanyarodni.

Az UAZ fan oldalt hol találom?

Előzmény: Biczere (19113)
Biczere másfél órája Creative Commons License 19113

Jó estét gabor0135. A fél difi lehegesztést nem értem. Ha egy difinél akár a bolygó kerekeket, akár a rózsa kerekeket le hegesztem akkor mintha nem is lenne difi, tehát a két féltengely fixen együt forog a tányérkerékkel. Az UAZ fan oldalon találtam egy érdekes megoldásu difit amit az UAZ PATRIOT nevü terepjáróhoz használnak. Nagyon érdekes a müködése nézd meg. A lamellás difinél az a jó hogy lehet vele kanyarodni, csak közben egy kattogó hangot hallasz ez az oldás hangja. Egy fixes difivel szinte nem lehet kanyarodni, mert csak egyenesen akr menni.A TZK traktorokban van ilyen difizár de a használati utasitásban figyelmeztetnek hogy kanyarodáskor kapcsold ki.Én úgy tudom hogy a UAZ és a ZUK bolygómüház egyforma.

Előzmény: gabor0135 (19111)
BWels másfél órája Creative Commons License 19112

Szia, na ennek utanna keresek, olvasok.

Előzmény: Gokartos (19110)
gabor0135 két órája Creative Commons License 19111

Tisztelt Biczere!

 

Azt hiszem most már értem.

Tehát csak magát a differenciál részt kell kicserélni a lamellásra.És létezik más hídhoz is vagy csak az uazhoz?(nekem zuk híd van beépítve)

Amit gokartos fórumtársunk javasolt szerintem nem eldobandó ötlet (a féldifi hegesztésre gondolok).

Önnek mi a véleménye erről?

Nagyon jól hangzik az a lamellás difi,de elég borsos az ára.Bár gondolom ha jól van méretezve sokáig nincs vele gond.És lehet hozzá alkatrészt is kapni,a "házilag" készített difizár pedig ha elromlik lehet szaladgálni szakműhelybe,hogy valahogy meg reperálják.

Előzmény: Biczere (18891)
Gokartos két órája Creative Commons License 19110
Üdv BWels!Eszembe jutott már ÉLKEFÉM!
Előzmény: BWels (19104)
Gokartos két órája Creative Commons License 19109
üdv!Igen Szőlősnek mentem és jóval szentimre előtt van az a derékszőges kanyar,na ott lementdm a földútra és ott mentem tovább U-bánék!Egy póttal vittem csak mert a többit a kombájnosék akik arattak ők vitték át tegnap a Scania szerelvénnyel,meg jött az Mtz-je is 2nagy póttal!10-13ha napra volt!Átlagot még pontosan nem tudok,de olyan 30mázsa körüli lett!
Előzmény: T25 (19108)
T25 3 órája Creative Commons License 19108

üdv. de te szőlősnek jársz szentimrére mert arra közelebb  köleshátra hordod?

Előzmény: Gokartos (19107)
Gokartos 13 órája Creative Commons License 19107
Üdv T25!Megyek Szentimrére viszem a Naprát!
tibike93 26 órája Creative Commons License 19106

nincs valakinek elfekvöben egy ékszij tárcsa 20 as vagy 22 tengely átmérővel??

Gokartos 1 napja Creative Commons License 19105
Nagyon szivesen Máskor is!Olyan embertől mint te nem sajnálom! (-: Oké,akkor majd holnap ha haza jöttem átmegyek!
BWels 1 napja Creative Commons License 19104

Holnap este gyere at, aztan megnezzük.

Köszi a kompresszort. nagyon jo volt, ilyet vagy hasonlot nekem is be kell szerezni.

Előzmény: Gokartos (19103)
Gokartos 1 napja Creative Commons License 19103
Űdv Bwels!Nem adnál nekem kölcsön egy 7-es lovas ekefejet amin jó ekevas van!?Szeretném kipróbálni,hogy hogy dolgozik,meg azt hogy vinné a gépem!Ma nekiugrottam a szántásnak és nagyon jó fogyasztást tapasztaltam!5liter benzint használtam el ma úgy hogy elmentem az utcátok végére a futóért és innen tőllünk a szomszédból-Faterhoz elvittem 2fuvar szenet ami fuvaronként olyan 7mázsa volt!Utánna fatertól hazajöttem az ekéjért!Vissza tolatgatva kiszántottam a kertjének az eggyik darabját,meg az én 600m2-es kertemből kb 500m2-ert!Utánna eke fel a futóra haza,leraktam az ekét!A Futóra fölraktunk 2db állvány létrát-azzal vissza Faterhoz!Utánna még visszavittem a futót és hazajöttem!Huu!Még leírni is sok!Közben a Hunyadi utcában látom jön szembe velem a Rendőr kocsi!Még a víz is kivert lehúzódtam az út szélére egyrészt hogy elengedjem másrészt meg hogy ha megáll lessz ami lessz!Hát szerencsémre csak az utcában lakó rendőrsrác jött haza!Húú rögtön megkönnyebültem mikor elment mellettem és köszöntünk egymásnak!
Előzmény: BWels (19099)
kavicsos64 2 napja Creative Commons License 19102

Ja a sengeni övezetben ahol már régen van ez a fajta határ átlépés nem nagyon állítgatnak meg kocsikat. Szlovákiába vittem egyszer a Steyer műszer teherautót aszt se mondták fakereszt ,csak a goboszért álltunk a határon ,vagy egy órát.

Előzmény: BWels (19095)
kavicsos64 2 napja Creative Commons License 19101

Tedd a motorháztetőre a hűtőt ,és villanymotorral hűtsd.

Előzmény: lacbp (19094)
kavicsos64 2 napja Creative Commons License 19100

Ismerem a műsort ,régen naponta keltem át kocsival, kicsivel ,és teher kocsival is a határon.

Előzmény: BWels (19093)
BWels 2 napja Creative Commons License 19099

Mar nezegettem a neten, valoszinü majd veszek 1 ilyen fotocelas vagy milyen fordulatszam meröt.

A csonakmotoromat is akarom merni ugy is. igy akkor azt is megtudom merni nem kell 2 fajtara költeni.

Előzmény: lacbp (19096)
T25 2 napja Creative Commons License 19098

szuper a masina nekem tetszik!

Előzmény: lacbp (19094)
BWels 2 napja Creative Commons License 19097

Üdv, en tennek be legalabb 1 hardy tarcsat, mert indulasnal csak bukik elöre vagy hatra a hid 1 kicsit, ez csak az en velemenyem.  ( jut ezsembe a hid fixen van nem rugo kötegeken, igy talan tenyleg nem kell.)

jo lessz ez alakul szepen.

 

A gaz valto erdekelne, de meg jobban 1 gaz 69 terepvalto.

Az emilem nyilvanos, katt. a nevemre es ott megtalalod. Dobj 1 emilt mit gondolsz a valtoert.

Előzmény: lacbp (19094)
lacbp 2 napja Creative Commons License 19096

BWels! nézve a motorod, eléggé tanácstalan vagyok fordulatszám mérés ügyben...

 

Talán kicsit barkács módszer, de ha van otthon egy régi autó vagy motor km órád. akkor a főtengelyt összekötve vele, valahogy ki lehetne találni.... Pl 100x körbetekered kézben, és nézed, hogy a megtett út mérő mennyit mutat.  Utána a főtengellyel összekötve 1 percig méred, aztán összehasonlítod...

 

 

Előzmény: BWels (19016)
BWels 2 napja Creative Commons License 19095

Tudud, hogy en most voltam a teljesen zart transporterral olaszba, igaz en szlovenian keresztül mentem, siman a szemelykocsi savba a kutya sem szolt hozzam se oda se vissza.

Nemetböl min. 10x jöttem telepakolt transporterral 1x- sem allitottak meg megnezni a kocsit a hataroknal.

1 x allitottak meg a nemetek a cseh hatar utan , lehoztak a pajarol, gondolom kivancsiak voltak nem e bevandorlok vannak a kocsiba, mikor lattak majdnem üres a kocsi, csak annyit kerdeztek mennyi cigi van nalam, utanna, Auf Wiedersehen.

Előzmény: kavicsos64 (19091)
lacbp 2 napja Creative Commons License 19094

 

Ma dolgoztam kicsit a trakimon. Rögzítettem a hidakat, a váltó megkapta a gumibakokat, és feltettem a motor+váltó együttest.

 

A terepváltó, és a híd direktbe van összekötve egy közdarabbal. De a váltó viszont gumibakokon ül. Nem tudom, hogy így jó lesz e, vagy kénytelen leszek a hátsó híd és a váltó közé egy hardy-t betenni..

 

  Eddig a gyári hűtő itt a kipufogó csonk elé volt helyezve gyárilag, de nem fér el. A gyári hűtő elől se nagyon,mert nagyon hosszú. Szerintetek nagy szentségtörés lenne az 1,5 vízhűtőt egy kicsit kisebb, mondjuk, suzuki hűtőre cserélni? Vagy max többet menne a hűtőventi , és kész...

 

Amúgy a tankot hátrébb akarom hozni, és kicsit lejjebb, mert így túl magas, és van hely bőven. Nem kell, hogy magasabb legyen, mint a motor. s a kipufogót akarom még hátra vinni. Jobb az hátul , csak a dobok nem fognak elférni! ;)

 

Hátra szeretnék még egy medvetalpas gumit.

 

Viszont, ha valakinek kell, van egy felesleges gaz69 sebváltóm.

 

 

BWels 2 napja Creative Commons License 19093

Szervusz, ha horvatbol hozod, es sajat kocsival,pottal, minek kene szallito level, eleg a szamla amivel igazolod vetted es nem lopott a cucc. Nyugiba jössz a szemelykocsi savba szep lassan

Ha meszelnek megalsz es megmutatod a papirt , ha nem akkor gurulsz tovabb es joejszakat.

Előzmény: kavicsos64 (19091)
kavicsos64 2 napja Creative Commons License 19092

Elég ha arra jársz ,nem sürgős ,a pénz a hiba , a kisebb trakit nem bírom eladni azért nincs pénzem.

Előzmény: tibike93 (19084)
kavicsos64 2 napja Creative Commons License 19091

Saját részre vásárolnék két traki gumit ,szgkval mennék és utánfutóval hoznám haza ,honnan kell a szállító levél , a számla az oké.

Előzmény: iskra (19080)
BWels 2 napja Creative Commons License 19090

Szia, itt van mikor az utanfutot csinaltam hozza.

 

     Itt meg amikor a tololapot keszitettem hozza

Előzmény: tibike93 (19083)
Furak 2 napja Creative Commons License 19089

Igen, a jövőhéten szerintem leszedem a kukoricát is meg elégetem a gazt hétvégén meg fátvágok. Utána lassan kész lesz a kert.

Előzmény: triplaharom (19088)
triplaharom 2 napja Creative Commons License 19088

Igazi jó idő van. Pont Búcsúhoz illő !

Előzmény: Furak (19087)
Furak 2 napja Creative Commons License 19087

Felénk szoktak a tanyák környékén is járőrözni a rendőrök ha sok a lopás. Amúgy meg a környéktől függ. Van ahol még most is nyitvahagyják a kaput.

Előzmény: iskra (19078)
T25 2 napja Creative Commons License 19086

üdv amikor a repcének csináltunk talajt akkor még nem volt nyers akkor csont száraz volt. addig én se festem le majd ha kipróbáltam

Előzmény: Gokartos (19069)