Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
Mert már nem olyan vonzó szakma mint régen. Drága a jogsi, és a sok maszek miatt. Megrakod Nyíregyházán, három óra múlva legyél Győrben mert ki megy a divatból az áru. Persze lehetetlenség, de legalább felbassza az agyadat. Ha gond van, rád hárít minden büntetést.
Az utakon már mindenki ellenőriz Téged, még a takarítónő is. Sok a forgalmi dugó, nem haladsz, de a teló állandóan csörög, hogy "merre vagy, mikor érsz oda"??? Nálam ilyenkor nincs térerő, nemértelek bazdmeg !!! majd odaérek!!! Ki a fenének hiányzik ez?
A másik: egy régi cimborámék tonnára fizetve hordják a motyót. A 40 tonnás kamiont a 60 tonnás hídmérleg nem tudta megmérni!!!!!!!! Ha baj van a gazda mindent fizet, (kivételesen). Az ilyenek basszák szét az utakat, ilyeneket le kell lőni.
Ha jó helyet fogsz ki akkor normálisan meg élsz, de amúgy nehéz kenyér.
Igen valóban ha összeszámolom a fél millát elkerülöm mire minden meglesz.Nekem a GKI 127 körül lesz,de azt mondta a cég,hogy 60-at áll belőle cserébe egy évet írjak alá nekik,és havonta levonják 5000ft-jával. Úgyhogy ha megnézzük akkor az sem ajándék-csak nem kell azonnal kidellázni,de ez csak csepp a tengerben a többihez képest.Hatalmas sofőr hiány van az országban,de még az eu egyes országaiba is.
Pályakezdő! gyere sofőrnek! Nézd,egy csilivili új kamion. Csak legyen egy milliód a jogsikra. Mikor van egy kezdőnek ennyi pénze? Ezek a mi "vezéreink" tényleg ostoba buzik.
Nyugdíjas busz sofőr. Van kettő traktorja, van kettő kertje egy négyes társasházban lakik, az éppen esedékes pipivel. Most is buszozik egy maszek cégnél, diákokat hordott kirándulásokra. Most hívják MIGRÁNSOKAT hordani. Azt mondta a góréjának hogy kiugrik a Duna hídon és a tele buszt leúsztatja a szerbekhez. Marad a piaci járat mert a suliban csengettek. A kerteket is szépen rendben tartja, meg bérmunkázik is. Állandóan rohan, fel van spanolva.
Egy összkerekes, fülkés, 22-25 LE-ős Mitsubishi traktorral fogja húzni. FÁJÍNTOS kis gép. Holnap hozza hozzám, a 3 pontot csinálom és ugye a méretek kellenek. Azután a hidraulikát házasítom össze gyors csatlakozókkal.
Annyi pénzért lehetnek is rendesek. Különböző ajánlatokat kaptam, egyszer egy angol nyelvű emailban kérdi a cseh, hogy az öntvény és még mi kéne? Na mondom ez ez én emberem!!! ez tudja hogy mit keresek. Jó is lett a cucc. 556 euró a szállítással együtt.
remélem menni fog, semmi fizikai meló nincs vele. Annyi hogy a csereszekrényt kioldani és rögzíteni kell. 5 nap meló, 5 nap otthon. tatásan megy kerti meló is.
Triplaharom!
A GKI 80-85 körül van, nem tudom pontosan mert a cég intézi. Az alap ADR 70 ezer.Mindent a cég fizet, meghitelezi nekem. Lassan, kb fél év alatt törlesztem.
Azért mert gyűjtő árú közé lehetséges, hogy beraknak egy raklap dezodort. Annak a hajtógáza PB. Emiatt kell az ADR. Kapaszkodj meg!!! A kóla szállításához is kell már! Pár éve a szippanókra kötelezték ( undort keltő árú). Pénz lenyúlás nagyüzemi fokon.