Keresés

Részletes keresés

gyzozo Creative Commons License 5 napja 0 0 8401

Még mindig a banknál van zárolva az összeg. A booking bekérte a terhelések bankszámla kivonatát, de azóta válaszra se méltattak.

mól Creative Commons License 6 napja 0 1 8400

Várj harminc napot, minden meg fog oldódni magától!

Előzmény: gyzozo (8398)
'szti Creative Commons License 2017.06.17 0 1 8399

internetbankon néha zagyvaságokat mutat, hívd fel a telebankot

Előzmény: gyzozo (8398)
gyzozo Creative Commons License 2017.06.16 0 0 8398

A bookingon foglaltam szállást wizz hitelkártyával. Utazás elött egy héttel a hotel zárolta a kártyán az összeget. Érkezéskor a szállás elkérte a hitelkártyát és jött sms megint a terhelésről, majd egy perc múlva hogy tranzakció törölve egyenleg nem változott. Nem értem mert az internetbankban ha nézem a terhelés látszik pkusz a zárolt tételben is van egy terhelés, ami 3 hete nincs feloldva. A bookingnak jeleztem ezt. Bekérte a terhelések számlabizonylatát, de semmi se történt azóta!  Valami jó ötlet?

tibi2626 Creative Commons License 2017.04.30 0 0 8397

Velem ugyanezt csinálták. 

Én lecsesztem, hogy nem korrekt, és nem fogom azért megadni az adataimat, hogy egy béna marketing ajánlatot meghallgassak. Elnézést kért, mondta nem ő találta ki. 

Bénák. Visszahívni persze nem lehet őket. 

OTP ugyanez, csak szám nélkül ráadásul. Ott se derült ki több napos nyomozás után, hogy ki és miért keresett. Ha ők voltak egyáltalán. 

[fidelio] Pirandus Creative Commons License 2017.04.29 -1 0 8396

Ez furcsa.

Előzmény: αα (8395)
αα Creative Commons License 2017.04.29 0 0 8395

Az üfsz-ot mikor felhívtam, hogy egy mobil számról kerestek, ott ugye van azonosítás, megkértem nézzenek utána és azok találtak mindent rendben.

A pin-t nem kérték, azt elvileg telefonon és személyesen sem kérhetik.

Előzmény: gambl-R (8394)
gambl-R Creative Commons License 2017.04.29 -2 0 8394

Marmint, mit talaltak rendben? Azt, hogy szemelyes adatokat kernek telefonon?

A pin kododat nem kertek esetleg? :-)

 

Előzmény: αα (8393)
αα Creative Commons License 2017.04.29 0 0 8393

Sziasztok!

Valaki felhívott a +3670704xx59 számról és azt állította, hogy az Erstebanktól hív. Személyes adatokra volt kíváncsi, édesanyám neve, születési hely, lakcím stb. Nem adtam meg, de másnap újra hívtak, és újra, és újra... Kérdeztem milyen ügyben, azt mondta nem mondhatja meg amíg nem azonosítom magam. Hívtam az ÜFSZ-t, mindenemnek utánanéztek és mindent rendben találtak.

Köteles vagyok telefonon kiadni az adataim, megadhatom a hívónak?

attila1142 Creative Commons License 2017.04.11 0 0 8392

Szuper vagy, köszönöm a tippet! ;-) Úgy tudom, a százezer forint feletti deviza átváltásnál adja a legjobb árakat és akkor nincs átvezetési/kezelési költség sem. :)

Előzmény: kivi000 (8391)
kivi000 Creative Commons License 2017.04.10 0 0 8391

Nézd meg a Rafi Netbankban az azonnali devizaváltást, hogy ott milyen árfolyamot ad. Kb. 5 percenként frissül. :)

Előzmény: attila1142 (8390)
attila1142 Creative Commons License 2017.04.10 0 0 8390

Nagyon köszönöm a segítséget. Végül a tanácsodra is, ma arra jutottam, hogy a legtöbb amit tehetek: nyitottam egy Raiffeisennél meglévő folyószámla mellé ingyenes dollár számlát is. Ha ezt feltöltöm nem Raiffeisenes, hanem mondjuk jó utcai váltós árfolyamon vett dollárral (293 Ft/dollár, szemben a Rafis 302 Fttal), akkor az ehhez a számlához pár száz forintért átcsoportosított bankkártyával fizetve tudom a legkisebb bukást elkönyvelni. Remélem jól okoskodtunk... :)

Előzmény: Hintalow (8389)
Hintalow Creative Commons License 2017.04.07 0 0 8389

A tranzakció időpontjában (az authorizáció során) a kártyatársaság (VISA, MasterCard) saját aktuális árfolyamán váltja át a tranzakció összegét forintra.

Mikor az elfogadó bank (kereskedő bankja) beküldi a terhelési igényét, akkor a terhelés napján érvényes Raiffeisen deviza eladási árfolyamon váltja át a devizát forintra a bank, és ez az összeg kerül terhelésre az ügyfél számláján.

A dupla konverziót nem fogod elkerülni, először a mastercard fogja átváltani a dirhamot dollárra, utána, azt küldik be könyvelésre, amit a Rafi fog deviza eladásin a könyvelés napján átváltani forintra.

Dollár számlát nyithatnál, hogy egy konverziót elkerülj, de ha csak nincs dollárod, amit befizethetsz rá, akkor ott is váltanod kell, tehát ugyanott vagy.

Előzmény: attila1142 (8388)
attila1142 Creative Commons License 2017.04.07 0 0 8388

Sziasztok, régről emlékszem, hogy itt sok "guru" megfordul, remélem tudtok segíteni, tanácsot adni.. :) Magyarországról, Flydubai-nál kell pár napon belül repjegyet vásárolnom. A légitársaságnál, az elszámolási (?) valuta AED Egyesült Arab Emírségek dirham, a jegyárak is így vannak feltüntetve. Kb. 2000 AED lesz a jegy, amit, ha beírok egy "mezei netes váltóba", azt írja kb.158567 Ft-nak felel meg. Ez eddig rendben is van, csak éppen attól tartok, elkerülhetetlen lesz a dupla konverzió.
Forint alapú, egyszerű Mastercard (Raiffeisen) kártyám van. Elvileg, mivel Európán kívüli vásárlás lesz, először dollárra, majd onnan forintra fogják váltani. Mondanom sem kell, hogy sem telefonon, sem bankfiókban nem volt senki, aki pontosan meg tudta volna mondani, mire számítsak, még azt sem igen tudják, ez esetben melyik árfolyamot kell nézni, a Mastercard, vagy a Raiffeisen által megadottat. Alapvetően, ha a Mastercard a saját árfolyamaival fogja ezt a váltást végig vinni, talán még jó is lehet a vége, de azért nem vagyok nyugodt. Valakinek van ilyen jellegű tapasztalata? Vagy esetleg valami dollár alapú számlát kéne nyitnom csak emiatt? Előre is köszi a tanácsokat! ;-)

tibi2626 Creative Commons License 2017.04.04 0 0 8387

Már nem olyan jó mint régen. Eléggé le lett szállítva a havi ingyen kp felvétel limit. 

De az árfolyam még most is jó. Meg tetszik pl a location based security. Meg hogy lehet tiltani, engedélyezni a kártyát bármikor. 

Úgyhogy nagyon jó! 

Előzmény: Tothmesz (8386)
Tothmesz Creative Commons License 2017.04.04 0 0 8386

Revolut mostanában sokat emlegetett "utazó kártya". Tapasztalatok? 

[fidelio] Pirandus Creative Commons License 2017.03.20 -4 0 8385

Üdv. Élesszük újjá a fontos, hasznos topikot. Itt a tavasz, koratavasz.

kivi000 Creative Commons License 2016.12.09 0 0 8384

Az Erste árfolyama jobb mint a Citié, de állítólag ez is drága. Érdemes még a Rafi OneCard-ot megnézni. Gold-al még a lounge se bukó csak annak elég húzós a kártyadíja.

Előzmény: erchegyia (8383)
erchegyia Creative Commons License 2016.12.08 0 0 8383

Citi ugyebár februártól megy az Erstehez... CitiLife helyett kapok egy WizzAir kártyát, ami igazából nem túl nagy buli nekem, nem fogom tudni leutazni.

Másik opció az Erste max kártya lenne, ami kicsivel jobban hangzik, de nem vagyok róla meggyőződve, hogy költség/pénzvisszatérítés tekintetében annyira megérné.

Esetleg van vele tapasztalata valakinek? Milyen költségei vannak? Árfolyamok elfogadhatóak? Sajna úgy látom, hogy a költségek változatlanok lennének, ellenben megszűnne például az ingyenes MC lounge...

Judy Abbott Creative Commons License 2016.11.22 0 0 8382

köszönöm a válaszod.

közben tisztult a kép, a bank tájékoztatott, hogy a zárolás 2 hét után magától feloldódik, ha a szállás nem hívja le az összeget. lényeg, hogy a második szállás még azért nem tudta a saját részét zárolni, mert csak a foglalás után vettem észre h a lemondott szállás zárolása még él. és akkor raktam be még hozzá fedezetet.

Előzmény: mól (8381)
mól Creative Commons License 2016.11.21 -1 2 8381

Nem értelek. Azt mondod, a zárolt összegen felül is bőven van elég pénz a kártyán a 2. tranzakcióhoz. Akkor miért érdekes, hogy mikor oldják fel a zárolást? Amúgy 30 nap a határidő. Én mindig megadom a hitelkártyám adatait, soha nem volt belőle problémám, egy barátomnak ellenben igen, az övéről lenyúltak 600 eurót. Már búcsút is mondott a pénznek, amikor elmesélte nekem, hogy mi történt. Mondtam, ne búsuljon. Elkísértem a bankba, elindítottuk a chargebacket, és nem egész 10 nap múlva a számláján volt a pénz. Szóval nem kell aggódni, a kártyás fizetés teljesen biztonságos! Ha mégis probléma van, a Mastercard kártalanít. Elvégre ezért is fizetjük az éves díjat... Ha persze más motivál (pl. lemondhatatlan szállást foglalsz egy olyan virtuális kártyával, amelyiken csak 1 euró van, hogy hátha nem veszi észre a szállásadó), abban nem tudok segíteni.

Előzmény: Judy Abbott (8380)
Judy Abbott Creative Commons License 2016.11.21 0 0 8380

Sziasztok, remélem nem off itt a kérdésem:

a booking-on foglaltam egy lemondható szállást, majd pár nap múlva találtam egy jobban tetszőt, igaz, az előrefizetős volt. Mivel a repjegy már megvolt, inkább emellett döntöttem. Majd lemondtam az első szállást. Mindkét foglaláshoz CIB internetkártyát használtam. Észrevettem,hogy az első szállás zárolta az összeget, hogy miért, azt nem értem, viszont a második szállás meg nem fogadta el a kártyámat. Azon mindig csak annyi pénz van, hogy kis ráhagyással, de fedezze a következő tranzakciót. Most a zárolt összegen túl is elég lenne bőven a fedezet ennek a 2. számú szállásnak. Nyilván nem adom meg a normál kártyám adatait, de ha most nem tudják erről levonni, akkor oké, hogy követelik, de be tudják hajtani? mondjuk szeretném, ha inkább jó lenne nekik ez a kártya. Járt már így valaki? A zárolás meddig tart?

mól Creative Commons License 2016.11.17 0 0 8379

Lehetni lehet, csak nincs értelme. Ugyanis minden bank szabályzatában benne van, hogy mennyi ideje van lekönyvelni egy tételt, ez akár 30 nap is lehet! És az árfolyam pedig a könyvelés napján számít.

Előzmény: amaszat (8377)
amaszat Creative Commons License 2016.11.17 0 0 8378

Biztos hogy van rá lehetőség, első körben az Erste telefonos ügyfélszolgálatán kérdezd meg mi a teendő!

Előzmény: media11 (8376)
amaszat Creative Commons License 2016.11.17 0 0 8377

Ha 360e Ft-nál drágább a termék ára akkor nem lehet panszt tenni?

Előzmény: mól (8375)
media11 Creative Commons License 2016.11.17 0 0 8376

Sziasztok!

 

Van arra lehetőség, hogy az Erste netbankban másik wizz air fiókra lehessen átváltani az összekapcsolást? Ugyanis a megadott e-mail címhez nem férek hozzá jelszó probléma miatt, és a wizz air honlapján sem tudom megváltoztatni. A wizz air honlapján be tudok lépni a profilomba, csak az e-mail címembe nem. (nem enged be a korábbi jelszavammal)

 

Előre is köszönöm a segítséget!

mól Creative Commons License 2016.11.16 0 0 8375

Az árfolyam kb. 5,5%-ot mozdult. Mennyiért vetted a fényképezőgépet? A "több tízezer" alapján (ez akkor legalább húszezer, mert az két tízezer, tehát "több"), a gép értéke több mint 360.000 forint. Ha ez igaz, akkor nemigen tehetsz semmit. Ha a gépet kevesebbért vásároltad, akkor érdemes panaszt tenni.

Előzmény: Levente Solczi (8373)
nádégető Creative Commons License 2016.11.16 0 1 8374

Mindenképp kérném a tranzakció kivizsgálását, panaszt is tennék!  

Előzmény: Levente Solczi (8373)
Levente Solczi Creative Commons License 2016.11.16 0 1 8373

Kedves Fórumozók!

 

 

Mit tennétek a helyemben?

 

Mi történt:

 

2016.11.08. napon bankkártyás vásárlással egy fotós eszközt vásároltam nagyobb összegben UK-ből.

Mastercard kártyával Font-ot kellett fizetnem.

 

A vásárlás napján kaptam egy sms-t, hogy mennyi az annyi, ehhez képest megvárták a 2016.11.14. hétfői napot, amikor is az árfolyam nagyon sokat drágult.
Több tízezer forinttal magasabb összeget terheltek be a számlámra 2016.11.14-i napon.

 

A kollegám is vásárolt más bankkártyával és neki mindent levontak másnap legkésőbb - ezzel szemben az én nagyösszegű vásárlásomnál vártak 6 napot.

 

Tudok-e reklamálni? Mit tennétek?

gambl-R Creative Commons License 2016.10.15 -2 0 8372
Na, akkor neked is jó lett a vége! 😁
Előzmény: cassano71 (8371)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!