Ha lehetséges, szeretném felvenni Önnel a kapcsolatot, privátban is. Érdekelne, hogy eladásra készít-e ágaprítót itthonra is, mert egy korábbi hozzászólásában Ausztriát írta.
Az egyik vágóegység vásárlóm ragaszkodott hozzá, hogy készítsünk egy közlőművet a traktoros meghajtáshoz, mert bár a nyírócsap csak néhány 100 Ft-ba kerül, de a forgalmazó nem tudott pontos műszaki paramétereket adni róla, az új kuplungos kardán meg tényleg horrorisztikus árba kerül. (bár a Habi-nál a "véglehajtás csonk toldó kuplungos 4 tárcsás" ára annyira nem vészes: jelenleg 11.830.-HUF)
Lenne egy kérdésem. Látom ezeken a darálókon közvetlen kardán hajtás van, amikor megszorul a szerkezet egy vastag, vagy bütykös fa miatt, akkor mi történik, a fogaskerekek darálódnak le, vagy a traktor váltója megy szét? Csak azért kérdezem, mert a gyári darálókon többsoros ékszíj áttétel van, ami ilyenkor megcsúszik.
Ha megfizetik, minden eladó ! ( egyébként tán' halgatóztál ? A hátsó udvarba - egy átjárón keresztül - úgy tudok behajtani, ha a kipufogót leveszem, meg ráhajolok a kormányra, tehát lehet, hogy elcserélem egy kisebb testűre )
Ezt nevezte Darwin evolúciónak ! :)) Igen, az volt a célom vele, hogy megerőltetés esetén se a gép, se a traktor ne károsodjon ( nem telik mindenkinek kuplungos gardánra )
A K-25-öst nemrég vettem - természetesen daraboló-darálógépeket akarok rá építeni - végre nekem is legyen darabolóm.
Azton én is gondolkodtam hogy most télen ha ráérek az én gépemet is megdöntöm igy ahogy a tiéd van. A viszadobott darabok visszacsúsznak a késekhez? Nem kell bene nyúlkálni?
Igen de ha nem a vékonyabb felével adagolná hanem először a vastagabb részét tenné be a gépbe akkor a végén nem dobálná vissza az ágakat és nem kellene kézzel turkálnia a gépbe. Nem beszélve ha lenne egy adagolórendszere akkor még biztonságosabb lene.
Eladó vadonat új állapotú Güde GH 650B komposzt és ágaprító.
Papírjai, számlája megvan. Kb. 4 üzemórát ment, jelenleg kihasználatlan ingatlaneladás miatt.
Ár 165 000 ft, érdeklődni az adatlapomon található e-mail címen lehet.
Engine design: 4-stroke OHV Max. output 4.8 kW at 3,600 a min-1, 6,5 LE Capacity: 196 cm³ Revolutions (knife): 2,400 a min -1 Branch diameter: max. 76 mm Crushing system: 3 hammer mechanisms 2 double rotary knives Tank capacity: Oil tank: 3.6 l 0.6 l Dimensions L x W x H in mm: 1,060 x 780 x 1,350 mm Noisiness: LWA 110 dB Weight app.: 70 kg