Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni amennyiben lehetséges! Nemrég vásároltunk párommal egy 2000 es évjáratú kis corsát x12xe 1.2 16v (Fullánk lett a neve) Néha nehezen indul, de jövőhéten cserélem benne a főtengely fordulatszám jeladót, meg jön a kötelező szervíz is amit érdemes megcsinálni vásárlás után. A lényeg az egészben , hogy javítási útmutatója volna-e valakinek? Megmondom az őszintét megvenni nem szeretném, pedig tudom hogy a maróti kiadónál van még.
Szóval ha esetleg valakinek meglenne, hálás volnék ha elküldeni az email címemre. Mély tisztelettel köszönöm a segítséget!
Szia, Nekem a Fagyálló folyadék piros 5L MANNOL Antifreeze AF12+ (-40 °C) Longlife 4012-t ajánlotta a ZSU.hu. Sajnos Gyakran veszem mert folyamatosan után kell tölteni, holott nincs sehol látható szivárgás.
Gondolom a hengerfejnél tűnik el, de azt leszedni és javítani többe kerülne mint maga az autó. :-(
Megint nem indult be a Corsa, de most P0335 - (0) és (8) hibákad dobott. a korábbi P0607 - (0) nem jött vissza. kicseréltem a főtengely RPM érzékelőt. Az új érzékelőn mérhető egy kb. 1 kohm ellenállás de a régi szakadtnak tűnt. Remélem megvan a hiba.
Sziasztok, azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy párom autója (94' B Corsa 1.5 TD Isuzu motoros) generátorproblémákkal küzd már elég régóta, de eddig még meg tudtam oldani bontott/felújitott generátor beszerzéssel, felszereléssel. A legutbbi delikvens (felújitott, garanciás alkatrész) felszerelése után töltésjelző folyamatosan világitott, és nem volt semilyen mérhető töltés az akku irányába, ezért felraktam egy itthon felújitott, kimért és működésre alkalmasnak itélt példányt, azonban inditást követően ebben az esetben a töltésjelző kialszik, viszont maga a generátortest gyors tempóban felmelegszik, illetve mérhető töltés csak olyan mértékben van, hogy ha lehúzom a csatlakozókat, akkor a motorfordulat emelkedik, illetve a generátor sem melegszik tovább. Levett szijjal megforgatva nincs érezhető ellenállás, a csapágyak is cserélve voltak, illetve tekercselés, diódahid kimérve, fesszabályzó, csúszógyűrűk cserélve lettek. Ami még megjelent, hogy az egész hacacáré óta egyáltalán nincs fordulatszámmérőm, nem tudom a két jelenségnek van-e köze egymáshoz. Légyszi ha valaki esetleg tudja mi lehet a baj segitsen legalább behatárolni mivel kellene kezdenem, mert nagyon nagy szükség lenne az autóra.
Üdv. Van egy ezres B corsám. ki szeretném cserélni a müszercsoportot fordulatszám mérösre. Találtam azonos K számmal. A csatlakozás ugyan olyannak tünik. be lehet tenni egy az egyben vagy kell játszani a vezetékekkel? ha iget mit hogy?
Új autó vásárlása miatt eladóvá vált kedvenc kis B Corsám. 1994. 03.havi forgalomba helyezésű, fehér színű, 5 ajtós. Én a 3. tulajdonosa vagyok, 2005. óta van nálam, 174.000 futott km-rel, 1.2-es motorral szerelt Swing felszereltségű. Vezetett szervízkönyves, gumiszőnyeg garnitúrával, jelenleg téligumikkal. Szép állapotú, de az alját hegeszteni kell. Műszaki érvényessége 2023. június. Irányár 320.000 Ft.
Szeretném, ha jó kezekbe kerülne. Nagykanizsán megtekinthető, előre egyeztetett időpontban. Érdeklődni privát üzenetben. Köszönöm.
Sziasztok: problémám hengerfej síkolás után a forgattyús tengely dugattyú meg szorult.Hengerfejet felszereltem be indult járatam alapjáraton 3 óra hoszát majd le állitotam másnap be indit félóra után kopogás és leállt .Szétszed megint hengerben nem láttok semmi bajt. Mi a gondja ?
Van egy combo 1998-as autóm. X14SZ motorral. Ez ugye B corsa alapjaira épül. Az lenne a kérdésem, hogy ebben van - e canbus, mert az egy körös utánfutó index kontroll nem jól működik. Az irányjelző visszajelzés rendben van, de féklápára folyamatosan világít, akkor is, ha nincs rajta futó.
94ed Corsa 1.2es. Hibakód kivillogtatás után olyan kódot kaptam,ami nem létezik lista szerint. 43-as. Tud erről valaki valamit? A másik az 47es volt...
Sziasztok! Opel corsa b 1.0 1999 évjáratu autóból ki kellett venni az akumlatort, töltése. Vissza tettem, azóta nem működik az autó rádió. SEFTI felirat jelenik meg. Az autó rádió eredeti gyári magnós. Mi a teendő? Kérlek segítsetek. Köszönöm.
Előfordulhat,hogy a pozitív saru, rázkódásnál ,hozzáérhet a géptetőhöz.Tegyél rá szigetelést.Reseteld a számítógépet,vedd le az egyik sarut.Teddrá a gyujtást,lépj párszor a fékre.Tedd vissza a saru,.adj gyujtást,várj két percet,vedd le a gyujtást,indítsd be.Hagyd alapjáraton járni egy darabig.
Üdv. Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok. A kocsimmal be bikáztam egy másikat és azóta furcsa dolgokat művel. Egyébként b Corsa 1.4 16v x14xe. Nagyon füstöl az autó( előtte semmi füst nem volt), megnőtt a fogyasztása, nem lehet fixen sebességet tartani vele fordulat számtól függetlenül. Elkezd az autó rángatni, de ha rá gyorsitok vagy elvesznem akkor el múlik. Az alap járat is lejjebb estett, ha menet közbe kitesznem üresbe le esik ilyen 200 ra majd fel-le mozog 600-900 között. Ha áll az autó ilyen 800-900 között ingadozik az alapjárat és bele-bele köpköd a kipuffogóba.
Gyertya, üzemanyag szivattyú/szűrő, innyektor tisztító, 100as benzint, gyertya kábelt cseréltem/próbáltam. inditás útán nagyobb gázadásra befullad durrog, le is tudna fulladni
Sziasztok! Segítsetek.Még mindig keresem a hibát! A 34 hibakód a táblázat szerint: AGR szelep- a feszültség túl magas.Hogyan értelmezzem ezt? Hol van az AGR szelep az Opel Corsa b 1.4 C14nz 1994-es évjáratu autóban?Sehol nem találom.Köszönöm!
Sziasztok , 1.4 benzines corsa, 60 lóerős 8 szelepes, 397.000 km benzines, egyik henger nem mindig megy, gázadásra beindul. 2x check engine lámpa kigyulladt, magas olajfogyasztás. Van valakinek ötlete?
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem, van egy opel B corsám 1.2-es 95-ös, egyik napról a másikra drasztikusan megnőtt a fogyasztás (30 liter 250km alatt) mi okozhatja? Válaszokat köszönöm!
Sziasztok! Lenne egy Opel Corsa 1.4I 98as évjárat és a következő lenne a hiba jelenség, amint be melegszik mintha le tiltana felvillan minden a műszerfalon és leáll az autó,ezután ha indítozom nem is indul csak pár perc elteltével, minnél többet várok annál többet is megy de azután ujra le tilt. Mi lehet a gond? Én a főtengely vezérlőre tudok gondolni
'99-es Corsa B 1.0 ( X10XE ) tulképp minden rendben van, de alacsony fordulaton, pl elindulásnál, de menet közben is, ha nem pörgetem, akkor ( nem mindig ) de úgymond be-be csuklik, be-be fullad egy kicst, pár másodpercig. Közben nem áll le, csak nem húz normálisan. Ha tisztességesen rálépek a gázra, akkor átugrik ezen a holtponton és megy szépen. Hibajelet nem küld, a laptopon sem jelez semmit. Alapjárat szép ( alapjárati motort cseréltem nemrég, az küldött jelet is, hogy nem jó ), a motorvezérlőt az előző tulaj cserélte, én még gyertyákat, légszűrőt és olajat-olajszűrőt is cseréltem. A döccenés előtte a szerelések előtt is is érezhető volt. Olvastam hasonlóakat a EGR ( AGR ) kapcsán. Beszereztem egyet de addig nem építeném be, amíg meg nem erősítenek tömegesen a feltevésem igazáról. :D