Tiszteletem engem érdekelne a om 616 motor mert már négy hónapja kilodok vele nem hajlandó rendesen járni. Mikor és hol lehetne megnézni? Előre is köszönöm.
Köszönöm az infót. Igen ez egy ősz kerek kormányzási gép három kormányzási mód közül lehet választani eredetileg sötétzöld színű volt öt pár hidraulika csatlakozó van rajta hátul két járdán csonk van rajta az egyik méretarányos a másik motorfardulat aranyos mint az elején 2468uzemora van benne.
Lothar Trenkle alkotta a gepet Unimog 421 es alvazra 1972-197x ig gyartottak es 300 darab keszült belöle összesen,erre az alapra keszült utana a Multicar.
Nem tudom hogy ästad ezt elö de vigyazz ra nagyon!!! Föleg ha mind a 4 kerek kormänyoz!!! 1986 ba ätvette a Trenkle ceget a Krammer. Trenkle Tremo a teljes neve a legutolso fejlesztesük a hydrohajtasos masina volt,amugy a Trenkle ceg mezögazdasagi eszközöket gyrtott ekeket hengereket pl.Volt a Hako cegnek is köze hozza,1998 ba vette at veglegesen a Multicar es azota Multicar Tremo a neve!
Szép napot minden unimogosnak. Szeretném a segítségeteket kérni egy trenkle a 52 hez valaki tud e valamit ezekről a gépekről. Előre is köszönöm. Oliver
A két kis fél gyűrű problémája már megoldódott, viszont csésze még nincs. Sajnos az én robbantott ábráimon kicsiben látszik, szerintem nincs ott reteszelő vagy valami fontos alkatrész, csak záró fedél.
Szóval unimog 411 hez keresek pár váltó mechanika alkatrészt.
A képeken látható dolgok megvannak, a többi sajnos nincs, azt sem tudom hogy néznek ki. A két kis fél gyűrű törött, azt honnan lehet beszerezni? A kifehéredett hüvely valószínűleg a tengely végére passzol, de a három csavarral felfogadható csésze szerűségnek feltételezett valami nincs meg, gondolom abba passzolna valahogy a hüvely. Megpróbálok robbantott ábrákat szerezni, abból talán kiderülne hogy mit keresek.
Nem lesz restaurálva, nagy falat lenne nekem, és nem tudnék rá vigyázni mikor elkészült.
Alváz, futómú, váltó megmarad saját célra, unimog plató, kaszni, motor, egyéb unimog alkatrészek eladók lesznek. 06209194144
Egy 'úriembertől' úgy vettem meg, hogy "minden alkatrésze megvan", "kosárban" Ehhez képest sok alkatrész nem hozzá való, sok pedig hiányzik, a tulajdonos előre jelezte a nyilvánvalóan hiányzó alkatrészeket, a többiről már csak itthon derült ki, hogy nem jó/nincs meg... Volt tulaj válasza: "akkor már én is így vettem" Na mindegy, szót sem érdemel az ilyen...
Hiányzik/rossz néhány fontos apróság, azokat megpróbálom beazonosítani, ha valaki tud, segítsen legyen szíves ötletekkel vagy bontott vagy új alkatrészekkel, persze nem ingyen kérem. Következőben töltök fel képeket is, hogy mi van meg, mi hiányzik a váltó mechanika körül.
Köszönöm szépen! Még nem teljesen világos a cél, de rendszámos biztosan nem lesz és sokáig tartana a restaurálás is. Keresek pár hiányzó alkatrészt hozzá, az első kettő fontos a többi ráér.
.Fek rásegítő henger .Váltókar mögötti záró lemez pohár.
. Adagolót hajtó belső bordás huvely .Vezermutengely, szelep fedél, és tömítése. .Hidraulika vezérlőtömb .Hidraulika csövek . Kardán hátra és előre
Sajnos okmanyok nélkül és nem túl fényes állapotban, de megvan a 411es :) Kerekei 6x205 ös osztásúak mint a 406os kerekeié, de 20 helyett 18 colosak. Ha valakinek kisebb felni kellene, szívesen cserelm nagyobbra, az R18at.
Tudom, hogy nem adok-veszek oldal, de hátha valakit érdekel, hiszen Unimogé volt, és jómagam is Unimog vezető vagyok. :-)
Eladó a képeken látható, 4 db, max 10 éves, 3000km-t (~500 üzemórát) futott Continental 10.00 R20, RT4 GS, radial, tube-type (belső gumis), gumiabroncs, belső gumival, gumi szalaggal. Közúti-vasúti Unimog -ról lett leszedve, mely csak telepen mozgott, és télen-nyáron fűtött garázsban állt. (A gépen kötelező csere miatt, lett újra cserélve!)
Kizárólag egyben adom el, mivel így egy szett, a 4 db belsővel, és 4 db szalaggal. Ára egyben az egésznek: 150.000ft Kérem, csak az keressen meg, akit komolyan érdekel!
Budapesten előzetes megbeszélés szerint, átvehető. Igény esetén, szállításban tudok segíteni! (Budapest, Pest megye!)
A 411-es jó választás. Csak az olvasmányaimból ismerem őket, sajnos az ismerőseim körében senkinek sincs ilyen gépe. Az alap változat sebességváltója az (UG1 / 11) 6 előre és 2 hátrameneti fokozattal rendelkezik. A kúszó fokozatok opcionálisak, (ahogy a 406 -osban is) tehát nem mindegyikben van. Az első és hátsó differenciálmű mindegyiken zárható. Tudomásom szerint pneumatikus működtetésű, de kis számban készítettek hidraulikus kapcsolással is. A motorok teljesítménye az évek során (1956-69) egyre nőtt, 25-30-32-34 és 36 lóerős változatok léteznek. A típusszámok utolsó 3 számjegye alapján különböztetik meg az egyes változatokat (411.110-411.160). Sok szerencsét a keresgéléshez!
A 417 -es a 406 -ost váltotta, 1988-1993 ig gyártották. Méreteiben és az alkatrészek többségében megegyezik az előddel. A legszembetűnőbb különbség, az a tágasabb, jobb zaj és hőszigetelésű vezetőfülke. Jelentős változás még az új UG 2/30 típusjelű sebességváltó, ami a köztes fokozatokkal és kúszó, vagy szuper kúszó fokozatokkal együtt 22 előre és 11 hátrameneti fokozat kapcsolását teszi lehetővé.