Tényleg egy NSU lett volna, csak hát már nem volt pénzük elindítani a gyártást és a mikor a VW megvette saját emblémával kezdte el árulni. Wikipedia szerint egy évig készült NSU jelel is, de erről nem találtam soha semmit. Azt tudom, hogy nem mondják valami jó kocsinak, meg keményen rohadt is (a korabeli kocsikhoz viszonyítva is), ezért is van ma szegényke fehér holló státuszban, ritkán látni még németben is.
Szerintem úgy készülhetett, hogy az NSU-nál megtudták, hogy - az Audin keresztül - felvásárolja őket a VW konszern, és bosszút akartak állni. A titkos projekt neve az volt, hogy "Hogyan cs*sszük el a Ro80-ast?" :)
Köszi, ez lesz az, még a kocsi is ugyan az (a kék karcolás a bal első sárvédőn ugyanúgy megvan). Öröm tudni, hogy a két kép közötti időben szerencsésen tovább romlott a gép állapota. :(
Igen mert reménykedtem hogy talán a hazai változatunk más lesz (volt már rá példa pl a 2105ös hátsó lámpáit illetően ami a lengyelnél el volt bénázva, és noha az autó eleve nem tökéletes, nálunk legalább a lámpák az eredeti kinézetben köszönnek vissza). Ez azért sokat dob az autó megjelenésén-összképén, még ha nem is tökéletes... Ugyanakkor én nem olvasom mindennap a fórumot, így csak pár napja szereztem róla itt tudomást hogy lesz és szerintem pont a posztod után pár hozzászólással kezdtem itt is rendszeresen olvasóvá válni.
Ez lemaradt: Érdekes módon még mindig a Skoda 120-at hirdetik 14. modellnek, annak ellenére, hogy mint a képeken is látható, a Nysa N59 jött ki 14. modellként.