Most vettem egy 409D Mercedest és a váltó kar perselyei ki vannak kopva, illetve hiányzik az egyikről a biztosító lemez. A váltó G1/18-5/6,15. Ilyen perselyeket lehet kapni illetve cserélni külön? Hol tudnám újonnan beszerezni? Nem találtam csak orosz oldalon, ott meg nincs megadva a gyári száma... :(
416 CDI Sprinter fűtés hiba: csak a baloldalon fúj meleget.
A levegő a beállításnak megfelelően áramlik a kívánt helyre, tehát a csatornák átjárhatók, de csak a kilóméteróra két oldalán fúj meleget, a többi befújón hideg levegőt fúj. A termosztát új, a radiátor forró, a zsaluk megfelelően működnek (szétszedtem,ellenőriztem). A radiátort kisavaztam, slaggal átmostam, nem jött belőle semmi szennyeződés. Fűtéscsap nyit-zár.
Nincs benne rásegítő szivattyú ami meghibásodás esetén akadályozhatná a víz áramlását.
Már csak egy ötletem maradt: A vízpumpa keveset szállít és így lassú a víz átáramlása a radiátoron és nem győz annyi hőt szállítani amennyi szükséges lenne a ventilátor által befújt levegő felmelegítésére.
Kedeves forumozok, kis segitsegre lenne szuksegem....
Adott egy Sprinter 313 cdi, 2012-es 129 Le-s furgon es az a komoly bajom vele, hogy motorcsres volt a gep es azota szenvedek vele...Konkretan nincs benne ero,(illetve csak nem volt) mert most az tortent, hogy a sok hibakod olvasas utan kiderult, hogy a dpf fogja vissza a teljesitmenyt ezert az atmeneti megoldas az lett, hogy feltettunk egy dpf-tol megszabaditott masik katalizatort es most megy mint a golyo... Igen am , de meddig es a vezerles nem fog visszakoszonni? Irjak mindenhol, hogy ilyenkor szoftveres modositas is kell... Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata? Hogy mukodik ez a Sprinter eseteben? A regi , eltomodott dpf katalizator tisztitason van meg egy -ket napig , talan egy hetig, addig hasznalhatom karosodas nelkul a kocsit?
Sziasztok! Mercedes 407d duplakerekes vásárlása ellőt állok kis segitség kellene mi egy ilyen űzemanyag fogyasztása? Mire figyeljek oda? Tipus betegségek? Köszönöm a válaszotokat.
Kisteherautó vásárlás előtt állok, lenne néhány kiszemeltem, pl MB100 is. Utánanéztem kicsit ezeknek, és fennakadtam azon, hogy a végsebessége katalógus szerint 103 km/h. Ez igaz? :) Ez lenne az egyetlen kizáró ok ellene.
Tervbe vettem egy Mercedes t2 felújítását. Ebben szeretném a véleményeteket kérni. Milyen lehetőségeim vannak? Van e hozzá alkatrész illetve esetleges buktatók, amiről lehet tudni. 4 sebességes automataváltós. A segítséget előre is köszönöm. kb ilyen a gép.
Szép jó napot mindenkinek.Van egy 316 cdi sprinter személyszállító buszom és a fék lelégtelenitése után a fékpedál olyan mintha levegős lenne, pedig nincs benne elvileg levegő. A pedál besüllyed.
Igazad van. De szerintem nem csak a tahográfot kell kiszedned, hanem az egész előlapot is. Az előlap 4 csavarral van rögzítve, a pohártartó 3 csavarral. Az előlapnál 2 csavar van a tahográf alatt, 1 a váltószoknya alatt és egy az irattartó csipesz alatt. (Ki kell pattintani őket). Azt hiszem t20-as csavarhűzó fogja.
Elsőre olyan mintha le-levegősödne. Az ü.a. szűrő cseréje óta van ez? Arra gondolok hogy tömítés(ek) cserélve lettek? Nem tudom a tied milyen, becsavarós vagy csövet kell rányomni, de szerintem valahol egy minimálisan falsot szív a rendszer. Esetleg kirepedt gumicső.
Köszönöm a választ. A bal alsóval én is az állófűtésre tippeltem mert ha nincs gyújtáson akkor is be lehet kapcsolni, és el is kezd zümmögni valami elöl, de egy pár másodperc után abba hagyja. Valószínű hogy nem működik benne valami, vagy a hőfok miatt letilt.
Sziasztok! Van egy 2004-es Sprinterem, egy hónapja van nálam. Sajnos kettő hete amióta bejöttek az erősebb hidegek reggel nem akar beindulni. Ha öt fok felett van a hőmérséklet, akkor indul, alatta nem. Ha viszont sikerül beindítani (spray-vel), akkor onnantól kezdve egész nap pöccre indul. Viszont az éjszakai állás után reggel megint semmi. Az akksi szépen, erősen teker, de nem indul be. Villamosságilag rendben van, az izzítógyertya, a relé, az akksi jó. Gázolajszűrő frissen cserélve. Egyelőre nem találjuk a hiba okát, megköszönném ha valaki adna tippet ha volt neki is hasonló tapasztalata. Szép estét!
Van valakinek ötlete, hogy a hamutartót miképpen tudom kiműteni a műszerfalból? Csak a tachograph tálcájából lehet hozzáférni, vagy van valami más út is? Beesett a hamutartó teteje a "tálca" mögé, és nem tudom miatta visszatolni a helyére...
Felső sor jobb oldalon az elvileg a kiegészítő fűtésé, akkor tudod használni, ha jár a motor. Télen jól jön, ha nagyon hideg van és nem akarja elérni az üzemi hőmérsékletet.
Alul baloldalon az az állófűtés szerintem, bár nem láttam még ilyet, hogy nincs hozzá óra amivel programozni lehet. Alul jobb oldalon a balszélső az a csomagtér világításé, a másik pedig akkor világít sárgán (kis háromszög középen) ha vizes a gázolaj, de ehhez olyan gázolajszűrő is kell.