Friss merci tulaj vagyok egy régi mercivel. Új az élmény, de egyre jobban tetszik. Vettünk egy dobozos '82-es 307 D-t a párommal és lakóautót csinálunk belőle, mert az elmúlt pár hónapban valahol elpattant egy húr és utazni akarunk.
A segítségeteket szeretném kérni.
Tetőcsomagtartót keresek hozzá és nem nagyon találok. Van esetleg javaslatotok, hogy merre induljak?
Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkalsegítsen,stabil adatokat adjon. Mi a Rigotech chiptuningnál írásainkkal, videóinkkal, teljesítményméréseinkkel segítünk tisztán látni ebben a marketing zajban!
Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol, 2021-ben több mint 200 helyről kapsz itthon tuning ajánlatot. Ahhoz nem kell diploma, hogy valaki tudja, hogy a 70 ezer kevesebb mint a 90. Az, hogy az adott ár milyen technológiát, minőséget tartalmaz, többnyire csak utólag derül ki, ha esetleg valami probléma lesz az autóval, vagy jobb esetben realizálódik, hogy bizony a tuningnak nincs semmi eredménye, kidobott pénz volt.
Részlet az új Rigotech cikkből:
"Mercedes tuning: végre tökéletes! Most lelőttem a poént, de azért érdekes ez a kisiklott tuning sztori Naponta több hasonló árajánlatkérést kapunk, un. újra tuning ügyben, nem kivétel a Mercedes sem, sőt szinte vezeti a listát, tekintve: komoly feladat a legtöbb rendszerére jól érezhető erős, egyben tartós beállítást csinálni a környezetvédelmi dolgok: EGR, DPF megtartásával, jó fogyasztással. A Mercit máshol nemcsak tuningolták, de több soron ki is herélték a chiptuning szakember javaslatára, mindezt 2021-ben! Tartalmaz kihívást, mikor egy árajánlatkérő / munkalap ilyen pirosan néz ki " FOLYTATÁS ITT.
Szívesen válaszolok kérdéseidre. Legjobb, ha ajánlatot kérsz az autódra, így látom a rendszerben és telefonon is tudunk egyeztetni. Kérdezhetsz a rigotech.hu oldalunkon a cikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben is, gyorsan fogok válaszolni. Itt a fórumon is igyekszem, de nem garantálom, mert itt ritkán nézem.
Sziasztok! Sokat olvasgattam, de sajnos nem találtam meg a megoldást itt a fórumon. Adott egy 2005 évj. 313 Sprinter, 129 le. Azt csinálja, hogy menet közben leáll, rendre 1700-2000 körül, csak terhelesre jelentkezik. Ekkor volt EDC lámpa, injektor hibakód, csere, meg másik 3-on csúcs csere, a hiba nem szűnt meg. Ezután üzemanyag szivattyú, és annak a szenzora cserélve, az autó nagyon jól ment vagy 3 km-t, aztán ugyanúgy leall, monstmar "legalább" hibakódot sem dob.......
Kerlek nagyon szépen, merre folytassuk a keresést? Turbó nyomás elvileg jó, megmérte a szerelő.
Sziasztok vásárolni szeretnék egy 1993 gyártású Mercedes MB 100 platós kivitelt,kérdés van e valakinek valami tapasztalata vele.Jól néz ki,nincs agyon gyilkolva gondos gazdánál volt. Szerviz,fogyasztás,strapabírás ezek érdekelnének.
Mercedes Sprintert vásárolnék, lakóautónak alakítanám (2+3 fő). Első vagy a 2. generációt érdemes? Az elsőből a széria végéről, a másodiknál a széria elejéről szemezgetek.
Meg tudja nekem mondani valaki, hogy a w906-os Sprinter zárt dobozos karosszéria levehető az alvázról, vagy az önhordó és csak az egyéb felépítményes a hagyományos alvázas?
Segítségre lenne szükségem. Van egy 209D-m, ami kb 2 hónapja pöccre indult. Tegnap azonban sehogy sem sikerült beindítani. Kapott egy új akkut. Akkor se... Motor mellett lévő pumpával felpumpáltam, szűrőben van gázolaj, szűrő is jó. Izzítót kiszedtem, végzi a feladatát ha akkuról küldöm meg. Levegőnél fújtam be hidegindítót. Továbbra sem indul.... Műszerfalon a dúsítót (asszem így hívják) eltekertem ameddig lehet tekerni. Semmi... :( Köhög, próbálkozik, de semmi. Annyi ami gyanús, hogy gyújtáskor az izzítás visszajelző a műszerfalom max 2 másodpercig világít, ami szerintem édes kevés egy majd 30éves verdának. Persze volt hogy fél percet vártam indítás előtt, de ugyanaz.
Volt valakinek hasonló tapasztalata? Ha volt, mit tudok tenni a felsoroltakon kívül?
Sziasztok! Tulajdonosa lettem egy nagyszerű 903 316 cdi nek. Nagyon szeretem. Ami furcsa hogy a váltója picit nehezen jár. Ez ilyen minden más járműnél vagy csak az enyémnél?
üdv! van egy 904 sprinterem aminek a hidraulika kihajtás a váltóról működik. Az a problémám, hogy amikor a szivattyút bekapcsolom nem emelkedik meg a fordulatszám. Akkor sem ha a külön kapcsolóval próbálom! A kapcsolóba megy áram és ki is jön. Nem tudjátok a reléjét merre keressem, ha van egyáltalán! Köszönöm ha tudtok segiteni!
Sziasztok.
Véleményeket szeretném kérni.
Peugeot boxer platósomat szeretném lecserélni új iveco 3000cm platósra, vagy új
sprinter 3000cm platósra. Számomra fontos a terhelhetőség mit bírnak az alvázak, a korrózió milyen mértékű a két autónál? A boxer nagyon rohadt, pedig ezt is újonnan vásároltam.
A két autó 3000 es motorral jöhet szóban billenő platóval de nincs róluk tapasztalatom ezért az érdeklődésem.
Tudna valaki némi Sprinteres szakkommentárt füzni az alábbikahoz?
Sprinter 410D .602.980. 2000 év. 670.000km. nem Cdi-s!
Egy esti leállitás után reggelre lemerült az akksi--feltöltötték de ugysem indult: Féktisztitóval megy amig nyomom neki., inditást megakadályozó hibakód nincs jelen!
Hollandereket föllazitva jön gázolaj inditózáskor..,motor ECU az akku alatt van ,kollégák szerint ezért beleszokott folyni az akkusav.., szétcsavartam látszólag korroziomentes a panel.., ECU tápokat egyuttal leellenöriztem.., szerintük valami kar az adagolóban nem megy elöre (?) ha jól értettem és ezért nem indulna? Miről van szó ez esetben ? Ha valaki felvilágositana ., nagyon megköszönném.., adagoló hiba ez.., vagy kivezérlés hiba pl ECU miatt?
Lenne egy kis problémám . Sprinterem rosszul mutatja a sebességet . 60-at mutat , 80-nal megyek . Nem szoktam vele gyorsabban menni .
Ez úgy tudom difi probléma . Vagyis nem hozzávaló a difi . Lehet itt találni valakinél eladó difit ? Az autó egy billencs kisteherautó . Észrevettem már hogy gyors a tolatás . Kb. 2500 fordulaton megy 80-nal . Vannak gyorsabb és lassabb difik ? A sebesség amit mutat az óra , befolyásol valamit a motor vezérlésben ? Még annyit hogy a váltót is cserélnem kellene .A tengely ami a motor irányába kimegy eldarálta a kettőstömegű lendkerék közepében a csapágyat . De annyira , hogy a tengely vége kúpos lett . Ez hozta magával hogy a kuplungtárcsa szétesett (a ferodolt elengette a szegecselés ) és a tengely csapágya , ami a váltóban van , már erősen kotyog . (röviden) ennyi lenne . Ha valaki tud váltót és vagy difit , szivesen veszem a cipőt és oda autózom .
sziasztok van egy sprinterem 211 cdi aminek az izzitás kontrollja a műszerfalon nem világit de az izzitása meg üzemel a kiolvasás szerint nincs hiba a rendszeren ha gyári géppel nézték a műszercsoport teszten világit a kontroll lámpa! Lehet ez az izzitás vezérlő hibálya? Mert a szerviznek ötlete sincs már a számitógépet akarják ujra szoftolni! Valakinek ötlet? Vagy már tapasztalat?