Keresés

Részletes keresés

mzsombi Creative Commons License 3 napja 0 0 1531

Sziasztok!

 

46.000 Innován eltöltött kilométer után megválok a típustól, eladó lett a második Innovám:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_anf_125_innova-9223246

Kérésre nagy képeket szívesen küldök!

 

Jó volt veletek körváltózni! :)

 

Üdv,

Zsombor

akosbitto Creative Commons License 2015.07.14 0 0 1530

Na megnéztem egy motort. Alapvetően nem volt rossz, viszont amikor be raktam egyesbe, kicsit ugrott, illetve egyesbol nem tudtam visszarakni uresbe. És úgy zorogtek rajta a műanyagok, mint az állat. :)

Előzmény: truckR (1525)
akosbitto Creative Commons License 2015.07.14 0 0 1529

Miért, neked van egy eladó Innovád? :)

Előzmény: BUSZNYI (1528)
BUSZNYI Creative Commons License 2015.07.14 0 0 1528

Köszönöm mindenkinek a motorra szóló infromációkat.

Akkor már cska meg kell várjam hogy valaki el akarja adni az enyémet:-)

Előzmény: pke1977 (1518)
pke1977 Creative Commons License 2015.07.14 0 0 1527

Én 23-23 km-t megyek egy nap, keresztül a városon. A motor gond nélkül bírja, csak az olajat nézem hetente, és tankolnomkell 3-4 naponta. Ennyi időt a zsoké is bőven kibír rajta, de vannak itt olyan felhasználók, akik ennél sokkal többet mennek naponta minden gond (gép vagy ember) nélkül. Hajrá!

Előzmény: akosbitto (1526)
akosbitto Creative Commons License 2015.07.13 0 0 1526

Köszönöm az összefoglalót. :) Még egy dolog: napi 60-70 kilométert tennék meg vele munkába és haza, leginkább Budapesten és környékén. Bírja ezt a távot, illetve én kibírom rajta? :)

Előzmény: truckR (1525)
truckR Creative Commons License 2015.07.12 0 0 1525

Először is pöccre indul önindítóval és berúgókarral is. A motor szépen halkan ketyeg, nem hallatszik a vezérműlánc csörgése és a szelepek csattogása.

Ha lenyomod a váltókart és berakod egyesbe akkor a váltó szépen klattyan és nem ugrik meg a motor. (ha igen, akkor a kuplung nem OK)

A gázt ráhúzva szépen megindul, rángatás nélkül.

Sebességeket szépen veszi, motorja csendesen purrogva jár, de ha odahúzod neki, akkor fickós hangon megindul.

Menet közben a gázt visszaengedve szépen  egyenletesen gurul.

(ha ütemesen rángat, akkor a lánc meg van nyúlva)

Első tárcsafék egy újjal húzva is harap, hátsó dobfék önmagában nem túl hatékony, de az elsővel együtt használva észrevehetően lassít.

Összességében azt kell érezned, hogy egy finom kis műszer. Ha csörög csattog, rángat, akkor az egy széthajtott példány.

A sok kilométer önmagában nem probléma, ismerek olyan Innovát amiben 80 000 km van és gyári állapotú.

Sok sikert a vásárláshoz!

Előzmény: akosbitto (1524)
akosbitto Creative Commons License 2015.07.09 0 0 1524

Belátható közelségbe került, hogy veszek egy Innovát. A dolgomat nehezíti, hogy még sosem vezettem ilyet. El tudnátok mondani, hogyan működik egy jó állapotú motor? Hogyan működik a váltó, van-e különös hangja a motornak, milyenek a fékek, mire kell figyelni a szokásos dolgokon kívül, stb.

Köszi!

pke1977 Creative Commons License 2015.07.08 0 0 1523

Akkor ezek szerint 1-2 deci lehet a különbség, illetve a hidegen meglévő alapjárat.

 

Én megpróbálom kímélni a motort, 80 fölé nem szoktam hajtani, leginkább 60-70 közötti az utazó, amennyi a megengedett azokon az utakon, ahol járok. A városban ez jó is. Sokat megyek ebben a tempóban, ezért is jobb, mint egy variátoros, ezek a Hondák tényleg az ingázást szeretik jobban, mint a belvárost (bár ott sincs semmi baja).

 

2014 decembere óta írok minden tankolást (eddig 26 alkalom), és azóta 4332 km-t mentem Budapesten. Ez alatt 81,58 l ment bele összesen, azaz 1,88 l/100 km az átlag. Mostanában már 200 km-t is elmegyek tankolások között, utána tankolok kb. 3,5 l-t. Napi kb. 50 km a munkába járás.

 

A fentiek fényében nem kell bizonygatni, hogy ez így ideális, főleg, hogy az autóhoz képest megspórolt időt bele sem számoltam. (És csak kétszer áztam el úgy, hogy a cipőmből is öntöttem a vizet...)

Előzmény: mzsombi (1520)
mzsombi Creative Commons License 2015.07.08 0 0 1522

De hat évvel fiatalabb, és harmada volt benne a kilométer a régihez képest. :) Plusz hidegen is van rajta alapjárat. 

Előzmény: foveon (1521)
foveon Creative Commons License 2015.07.08 0 0 1521

akkor ez azt jelenti hogy 26e/100km*0.2=52L*~400ft=20800ft-ot sporolt a 26e km-en az injektoros.

 

Előzmény: mzsombi (1520)
mzsombi Creative Commons License 2015.07.08 0 0 1520

Hajtottam elég sokat karbis (20e km), majd utána injektoros (26e km) Innovát ugyanazon útvonalon (melóba ingázás), nálam a karbis 2,1, az injektoros pedig 1,9 liter kért 100km-re, kb ennyi a különbség. A blokk, hajtás, egyebek gyakorlatilag ugyanaz, az injektorosnál katalizátor van a kipufogóban, meg egy-két plusz szenzor.

Előzmény: pke1977 (1518)
foveon Creative Commons License 2015.07.08 0 0 1519

az 50/70-es blokk egy kicsit mas mint a 90-es, egyszerubb megoldasok, egyszerubb kuplung, de a tobbi nagyjabol azonos.

 

 

Előzmény: pke1977 (1518)
pke1977 Creative Commons License 2015.07.08 0 0 1518

Az enyém 2005-ös, karburátoros. Jóformán ugyanaz a motor hajtja ezeket, szerintem még a 110-es Wave motorja is szinte ugyanez. A karbi-injektor különbség mindenképpen megjelenik a kézi szivató meglétében, és elvileg a fogyasztásban. Bár ha a karbis 1,7 litert fogyaszt, mennyi lehet a másik? 1,6?

 

A szomszédomnak van Monkey (50 cc), Dax (50), és Gorilla (125), de érdekes módon azok motorja nem ilyen, pedig ránézésre hasonló. Az Innova a C90-ből táplálkozik.

 

Ha valaki ért franciául, ajánlom ezt az oldalt: http://www.mini4temps.fr/

 

K

Előzmény: BUSZNYI (1517)
BUSZNYI Creative Commons License 2015.07.06 0 0 1517

Már csak egy kérdés lenne. Milyen motorral szerelik a hosszú évek alatt ezeket a jószágokat? 

Melyik ajánlott melyik nem annyira (injektor, karburátor stb. stb.)

Segítségeket köszönöm.

 

Előzmény: BUSZNYI (1501)
pke1977 Creative Commons License 2015.07.06 0 0 1516

Mától ketyeg az újabb két évre szóló, friss műszaki. :-) Amúgy meg a nyári budapesti városi fogyasztásom 1,7 l/100 km. Kiváló eszköz a kis Innova!!!

sonantibus Creative Commons License 2015.06.30 0 0 1515

Igen, nekem is annyit mondtak.

Előzmény: akosbitto (1514)
akosbitto Creative Commons License 2015.06.30 0 0 1514

Egyébként legrosszabb esetben gondolom egy teljes felújításra lehet szükség. Az vajon mennyibe fájna? 100 ezer körül?

Előzmény: sonantibus (1513)
sonantibus Creative Commons License 2015.06.30 0 0 1513

Sok sikert hozzá!

 

Ha van kompresszió mérőd mérj rá a nyomásra. Legalább tudsz következtetni.

Előzmény: akosbitto (1512)
akosbitto Creative Commons License 2015.06.30 0 0 1512

Ehh, akkor mégis csak meg kell néznem ezt a szelepszárszimeringes darabot, hátha nem is olyan vacak... :)

Előzmény: sonantibus (1511)
sonantibus Creative Commons License 2015.06.29 0 0 1511

Akinek van az nagyon  ragaszkodik hozzá. A többiek meg vagy nem ismerik, vagy nincs rá pénzük.

Előzmény: akosbitto (1510)
akosbitto Creative Commons License 2015.06.29 0 0 1510

Tényleg, visszaolvastam, mar hónapok óta hirdeti. Ennyire nem vesznek az emberek Innovat? :)

Előzmény: sonantibus (1509)
sonantibus Creative Commons License 2015.06.29 0 0 1509

Már régóta szeretné eladni. Korábban írta a hirdetésben, hogy autószerelő és biztos hogy a motornak csak ennyi a baja.

 

 

Előzmény: akosbitto (1508)
akosbitto Creative Commons License 2015.06.29 0 0 1508

Egyébként honnan tudod, hogy a tulaj autószerelő?

Előzmény: sonantibus (1505)
akosbitto Creative Commons License 2015.06.29 0 0 1507

Ez az es pont ugyanez jutott eszembe nekem is. Úgyhogy lehet, hogy nézek egy másikat, ezután következik a hahun: http://m.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_anf_125_innova-8844256

Persze itt meg a forgalomba helyezés es a többi apróság növeli a költségeket, indítómotor, fokozat kijelző... 

Előzmény: sonantibus (1506)
sonantibus Creative Commons License 2015.06.29 0 0 1506
Előzmény: sonantibus (1505)
sonantibus Creative Commons License 2015.06.29 0 0 1505

Ha csak ez a gond, 10-15 ezerből kijön a javítás. De a tulaj autószerelő. Neki vajon miért nem éri meg alkatrész árában megjavítani és utána egy százasért drágábban árulni?

Előzmény: akosbitto (1504)
akosbitto Creative Commons License 2015.06.29 0 0 1504

Sziasztok!

Láttam egy hirdetésben egy Innovát, ami füstöl és eszi az olajat, a hirdető szerint szelepszár-szimmeringes. Elég jó áron adja, nekem pedig régi vágyam egy ilyen kis vakarcs. Érdemes lehet megvenni, mennyibe kerülhet a javítása, ha tényleg ez a gond?

Köszi!

truckR Creative Commons License 2015.06.10 0 0 1503

Sziasztok!

ANF 125 Innovához keresek javítási könyvet.

PDF-fájl is megteszi.

Ha valakinek van eladó, vagy tud olyan linket, ahol le lehet tölteni, az kérem jelezze.

Köszi,

SZT

Petrányi Jen Creative Commons License 2015.06.09 0 0 1502

Kedves Márkatársak!

 

Sajnos a Mitas gumi 26.800 Km-nél - legalábbis a hátsó keréken - feladta a küzdelmet. Így tegnap kénytelen voltam körbenézni a piacot, hogy mi mennyi ehhez a lóerőgyárhoz :)

 

Nem akartam hinni a szememnek, amikor az árgép kidobott egy Continentál ContiGo-t 3.900 Ft-ért! Nos mint kiderült a gumi 2008-as készítésű, de vállalhatónak éreztem a kort, hiszen a 2007-es autómon is még van kettő darab gyári gumi, és semmi repedést nem mutatnak. Így a vásárlás mellett döntöttem. Döntésemet a neten történő rendelés követte. Kis idő múlva fel is hívtak, hogy valóban van egy ilyen abroncsuk. Fél óra elteltével már ott is voltam a kis Innovával, és sisaktartó dobozhoz hozzákötözve boldogan vittem haza a kincsemet. Hazaérve hátsó kerék ki, és nyomás a gumishoz, aki 600 Ft-ért elvégezte a gumicserét. Természetesen a belsőt is kicseréltetettem, és így az egész mutatvány 6.380 Ft-be került. Ma reggel jöttem a motorral dolgozni, és tapasztalatom kedvező. Annyit érdekességként elmondanék, hogy a gumi a gépkönyv szerint ajánlott 80/90-R17 helyett 90/80-R17-es méretű. Először azt hittem, hogy csak elírás a hirdetés, de mikor kezemben volt a gumi, akkor láttam, hogy ez a valóság. Volt egy kis aggódás bennem, hogy fog ez a felnire felfeküdni, de minden rendben volt. Szóval ezt a kis eltérést mind felszerelés, mind futás tekintetében akceptálja a kis Honda.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!