Keresés

Részletes keresés

Isti70 Creative Commons License 2 napja 0 0 1692

Ja és ezeken kívül a hengerfej, forgattyús ház, generátor ház, kuplung ház, szelepszár szimering, stb. utángyártott tömítés szettet 5000.- ért vettem itt:

http://futarmotorosbolt.hu/termek//honda-innova-125-tomites-keszlet

teljesen jól "működött" :-)

A papír tömítésekből másoltattam, ezeket jutányos áron fel tudom ajánlani.

Előzmény: Petrányi Jen (1690)
Isti70 Creative Commons License 2 napja 0 0 1691

Én gyári alkatrészekkel dolgoztam:

- hajtó láncszett: 22305.-

- hengerfej csavar alátétek (3 acél, 1 réz): 2996.-

- dugattyú gyűrűk: 13344.-

- menesztő gumi: 3683.-

 

Ezek jöttek elő 2015/2016-ban.

Előzmény: Petrányi Jen (1690)
Petrányi Jen Creative Commons License 2 napja 0 0 1690

Sziasztok!

 

Én pár kilométer híján 90 ezerrel tettem le szunnyadni az Innovátort, és úgy gondolom, hogy ennek a szezonnak még nekiveselkedünk gyári állapotban - szeretném a százezret megtenni vele bontás nélkül.

 

De semmi nem fog örökké tartani, ezért arra kérem azon fórumtársakat, akik már átestek egy motorfelújításon - tegyék közzé, hogy hol érdemes alkatrészeket venni, hogy gyárit vettek-e, vagy szabad utángyártottban is gondolkodni?

 

Jöjjön a tavasz minél gyorsabban :)

foveon Creative Commons License 3 napja 0 0 1689

koszi.

 

 

Előzmény: WESCO66 (1687)
pancer4 Creative Commons License 3 napja 0 0 1688

Üdv!

Eladó injektoros innovát keresek.

lazargab@freemail.hu

WESCO66 Creative Commons License 6 napja 0 0 1687

 

http://mirekmotors.hu/

Tudom ajánlani őket:

 

Előzmény: foveon (1686)
foveon Creative Commons License 6 napja 0 0 1686

ok, koszi :(

nem nagyon van helyem berhelni, plane blokkot bontani az eloszobaban...

 

Előzmény: Isti70 (1685)
Isti70 Creative Commons License 2017.02.18 0 0 1685

Sajnos nem tudok jó szakit, nem véletlen csináltam meg otthon magamnak. Egyedül a szelepek kiszedését, csiszolását és szelepszár szimering cserét csinálta egy ismerősöm baráti alapon. Az olajat nekem sem kajálta.

Nekem is erőtlen volt, kompresszióméréssel a henger-gyűrű páros lett a gyanús, ami bontásnál be is igazolódott hogy a gyűrű kopott. A henger tökéletes állapotban volt.

 

Előzmény: foveon (1684)
foveon Creative Commons License 2017.02.13 0 0 1684

hi! latom nyomjatok a felujitas dolgot. tudnatok mondani szakit (akar privatban), aki az enyimet is meg tudna gyogyitani? enyem erotlenke, sokat is fogyaszt, valoszinuleg henger, szelepulek es hasonlo problemakkal kuzd. menni megy, de jobb lenne ha tokeletes lenne:)

szelephezag, karbi rendben ezt mar neztem, olajat se kajalja, de a dugoig nem szedtem szet.

szaki legjobb ha bp v kornyeken lenne. koszike.

 

Előzmény: glbtech (1682)
Isti70 Creative Commons License 2017.02.12 0 0 1683

Az biztos, hogy az Innovánál gazdaságosabban csak bringával tudtam közlekedni Pesten...

Előzmény: glbtech (1682)
glbtech Creative Commons License 2017.02.12 0 0 1682

Igyekszem nem így járni, de persze a zászló sajnos mindenkinek áll. Nekem semmi gond nem volt a menetteljesítménnyel, de nagyon ette már az olajat. Az égéstér úgy tele is volt lerakódással, hogy csoda hogy a szelepek tudtak mozogni. :-) Remélem a javítás után normalizálódik a helyzet, megszoktam már a motorocskát. :-) A napokban számoltam ki, hogy az autómhoz képest ( öregecske benzines ) spórolt nekem körülbelül 800.000 forintot csak az üzemanyagon, úgyhogy nyugodt szívvel költök rá annyit amennyit kell, megtermelte már rég.

Előzmény: Isti70 (1680)
Manac ;-) Creative Commons License 2017.02.12 0 0 1681

Sziasztok!

 

C50-es Honda SuperCub vételén töröm a fejem. Mindenképp karburátorosat szeretnék, a nagyobbik, 17"-os méretben, 12V-os rendszerűt.

 

Szeretném kérdezni, hogy van-e jelentősége annak, hogy 3 vagy 4 sebességes a Cub váltója? Esetleg a végsebességben jelenthet ez valamit?

 

És mi az a futásteljesítmény, amit még be szabad vállalni? Lenne egy 45eKm futott példány, de valahol azt olvastam, hogy 40-70 eKm-t mennek el  a C50-ek generál nélkül.

 

Köszönöm a hozzászólásokat.

 

Manac

Isti70 Creative Commons License 2017.02.09 0 0 1680

Én pont a baleset előtt 1 hónappal újítottam föl a motorblokkot. Nem volt ereje, rámértem kompressziómérővel és kevés volt a kompresszió.

A henger nekem is tökéletes állapotban volt, végül is csak dugattyúgyűrűk, szelepszár szimering lettek cserélve és fel lettek csiszolva a szelep ülékek.

Volt egy kis gondom előtte a vezérléssel, egy kedves "szerelő" haver rosszul állította be a vezérlést és belevert a dugattyú a szelepekbe. Ez meg is látszott a dugattyú fején, ennek ellenére ezt nem cseréltem.

Ezután ismét visszatért az ereje és a kompresszió is.

A baleset előtt 3 nappal vettem rá új gumikat.

Majd szét robbantam, hogy pont egy felújítás után kellett megválnom tőle!

Előzmény: glbtech (1679)
glbtech Creative Commons License 2017.02.09 0 0 1679

Az enyémben 74.000 km van, már nagyon ette az olajat ezért szétszedtem, a hengerfalon semmilyen kopás nem mérhető sehol, látszik a hónolás, és nincs ovalitás sem. A dugattyú elkúposodott, de amúgy méreten van az is. A lehúzó gyűrű viszont teljesen be volt ragadva a horonyba, valószínűleg ezért ette az olajat, valamint a kipufogó szelep nem néz ki nagyon jól, lóg már a vezetőjében is, de valószínűleg be lehetne csiszolni. Mindenesetre kap új dugót-gyűrűt-csapszeget, új szelepvezetőt és kipuff szelepet, szelepszár  szimmeringeket, mindenből gyárit, aztán go for 100.000km :-). Ja meg villanyak csapágyakat, mert az már nekem is lóg picit. ( úgy 30.000 km óta. :-) )  Szuper szerkezet, imádom.

Isti70 Creative Commons License 2017.02.04 0 0 1678

Hát igen ez igaz ha odafigyelsz rá nagyon olcsó a fenntartása.

Emlékszem mikor 10 évvel ezelőtt megvettem az innovámat az első 1000km-en én is küzdöttem a körváltóval de aztán már ment. A körforgalom volt a horror, mert oda már a megfelelő sebességben kellett begurulni. Csattogtattam rendesen a gangokat....

Kicsit fáj a szívem, mert tavaly szeptemberben összetörtem az innovámat és úgy döntöttem lecserélem. Januárban vitték bontóba mert a váz is elment. Azóta minden körváltós gépet irigykedve nézek.

Decemberben vettem egy sh300at, még csak 80km-t tettem bele, de már hiányzik a váltás... Bár a menet tulajdonságai azért kicsit kárpótolnak.

Előzmény: sonantibus (1677)
sonantibus Creative Commons License 2017.02.03 0 0 1677

Az lehet.

De ha belegondolok, hogy én miket írkáltam volna ha a helyébe lettem volna...

Sok minden csak beállítás és odafigyelés kérdése. Ha rendben van egy ilyen motor, szinte alig kell rá költeni   a többihez képest.

 

 

Előzmény: Isti70 (1676)
Isti70 Creative Commons License 2017.01.30 0 0 1676

Elég negatívra sikeredett cikk, igaz a teszt motor nem volt túl jó állapotban.

A tesztelő sem volt túl elkötelezett a körváltós gépek irányába..

Előzmény: sonantibus (1675)
sonantibus Creative Commons License 2017.01.28 0 0 1675
mzsombi Creative Commons License 2016.11.25 0 0 1674

Még nem jött meg, úgyhogy nins még bekötve. :) A régit közvetlenül az akkutól vittem egy biztosítékkal, és gyújtásra tettem bele egy relét, hogy ne lehessen úgy felejteni. Az agya az első idom alatt van. Oda fogom most bekötni az újat is.

Előzmény: Petrányi Jen (1673)
Petrányi Jen Creative Commons License 2016.11.25 0 0 1673

A Tied luxus az enyémhez képest :)

 

Te hogy kötötted be a markolatfűtést?

 

Mi a véleményed egy 30 w-os nyeregfűtést el fog még bírni a rendszer?

 

 

Előzmény: mzsombi (1669)
Petrányi Jen Creative Commons License 2016.11.25 0 0 1672

Ha vásárláson gondolkodsz akkor szerintem ez a motor megérne egy szemlét:

 

http://www.jofogas.hu/bacs_kiskun/Honda_innova_nagyon_jo_allapotban_elado_50617631.htm?first=1

 

 

Sok sikert Neked! Megértem a ragaszkodásodat az Innovához.

Előzmény: Isti70 (1670)
wj50 Creative Commons License 2016.11.24 0 0 1671

Isti70, meg tudnám oldani valamennyi alkatrészgondodat, de a motorbeszerzésben is segíthetek.

E-mail-ben.

Előzmény: Isti70 (1670)
Isti70 Creative Commons License 2016.11.22 0 0 1670

Szia!

 

Köszönöm az együttérzést, a linkeket és az alkatrész ajánlatokat. Mostanra sikerült lelkileg eljutom odáig, hogy mélyebben megnéztem a baleset hatásait és sajnos az első kerék, a villák és a váz is eldeformálódott, ezért megy a bontóba... Bár nagyon nehéz döntés volt.

Ha megjön a biztosítótól a pénz, pont tudok venni egy hasonló korú használtat. Bár gondolkodtam kicsit nagyobb motoron, de mivel Innovához megvan a tapasztalatom, szerszámaim, könyvem ezért ugyanebben gondolkodom. És az adottságai miatt Pesten szerintem nincs praktikusabb.

Előzmény: Petrányi Jen (1658)
mzsombi Creative Commons License 2016.11.18 0 0 1669
Előzmény: Petrányi Jen (1668)
Petrányi Jen Creative Commons License 2016.11.18 0 0 1668

Az enyémben konkrétan ez van:

 

https://www.aliexpress.com/item/New-12V-Universal-Motor-Hand-heater-Motorcycle-Heated-Grip-Kit-Pads-Handlebar-Heater-Warm-New-Dropping/32532294138.html?spm=2114.13010608.0.0.hOusiI

 

Elvileg fokozatváltós, de a kapcsoló azonnal szét esett, és arra jöttem rá, hogyha a kisebb fokozaton használod, akkor a markolat helyett az odavezető vezeték melegszik. A nagyobbik fokozaton a vezeték egyáltalán nem melegszik.

 

Van még egy projektem. Ülésfűtést is gondolok rászerelni, ennek várom a szállítását:

 

https://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-Universal-Motorcycle-ATV-UTV-E-BIKE-Carbon-Fiber-Seat-Heater-Warmer/1961556289.html?spm=2114.13010608.0.0.4pkhBv

Előzmény: mzsombi (1667)
mzsombi Creative Commons License 2016.11.17 0 0 1667
Egy linket erre tegyél be légyszi, nagyon érdekelne. Van fönt régről markolatfűtésem, de a jobboldali már elhalálozott.
Előzmény: Petrányi Jen (1666)
Petrányi Jen Creative Commons License 2016.11.17 0 0 1666

Hogy a motorról is szóljak pár szót: múlt héten vasárnap a kis Innova kapott egy az aliexpress oldalról legolcsóbban megvásárolható markolatfűtést. Volt egy kis aggályom, hogy a zsenge generátora nem nagyon fogja ezt a plusz fogyasztót bírni, de semmi gond! Hibátlanul működik, és valami eszméletlen jó dolog ez téli, késő őszi motorozásra.

 

Az áramot a kürt nyomógombról vettem le, testet pedig a a dudánál adtam neki. Így csak gyújtáson tud működni a kütyü, és nem szívja le az aksit véletlenül sem.

 

Ha jól emlékszem akkor 6 dollár volt a markolatfűtés, de lehet még kevesebb. Tavaly vettem még, de csak idén tettem fel, mivel a Bering ruhában tényleg nagyon ki tudom tolni a motoros szezont.

 

Petrányi Jen Creative Commons License 2016.11.17 0 0 1665

Sziasztok!

 

A kis Innova helyett most valami másban szeretnék hozzászólni. Ez évben kezdtem használni Bering motoros ruhát. Előtte B-Starban jártam, mert azt hittem, hogy csak sznobság sok pénzt ruhára kidobni. Egy hónapja kb. egy hideg vasárnap délelőtt felültem a nagy motoromra és a tőlünk 50 km-re lévő Kecskemétre vettem az irányt. Alul Bering nadrág - ami alatt egy vékony harisnya, felül pedig a B-Star kabát volt rajtam, ami alatt még számtalan réteg ruhát vettem fel - mozdulni is alig tudtam benne.

 

Az utat megjártam, és nagy megdöbbenésemre alul egyáltalán nem fáztam, miközben felül dermedtre fagytam.

 

Ekkor tapasztaltam meg, hogy milyen ég és föld különbség van ruha és ruha között.

 

A hétfőm azzal telt el, hogy a neten nézegettem, hogy vajon mennyiért is lehet itt Magyarországon  jó minőségű Bering kabátot kapni. Hát nem éppen a pénztárcámhoz szabott ajánlatokat dobott ki a google. De elszánt voltam, hiszen végigfagyoskodtam az életemet. Megnéztem a külföldi oldalakat is. Nagy megdöbbenésemre az ebay feldobott egy olyan kabátot kevesebb, mint a feléért az otthoni árnak.

 

Mivel minden ruhám M-es méretű, ezért az ajánlatra lecsapva, azonnal meg is rendeltem egy kabátot.

 

Tán három nap múlva már át is vehettem, és szomorúan kellett konstatálnom, hogy ez bizony nagy nekem. De ekkor már nem volt megállásom, és azonnal rendeltem egy S-est is. Amelyik ugyanazon az áron pár nap alatt megérkezett.

 

Nos én ebben a cuccban a mai napig is motorozok, pedig 76 km napi közlekedés, reggel fél 8 környéki indulással. A ruha fenomenális, mivel volt hogy fagyban jöttem reggel -1 , -2 fokban és soha sem fáztam. A kabát alatt egy vékony bicajos pulóvert viselek, a nadrágot pedig a napközben viselt farmeromra húzom.

 

Látom az autósok szánakozó vagy megvető tekintetét - hogy ez majd lefagy a motorról, holott egyáltalán nem így van. Tegnap is motorral jöttem (persze ma is :) - és a hatalmas hópelyhek között én nyugodtan motoroztam (egészen míg nem kopogóssá vált a csapadék - ónos esőre gyanakodtam), miközben az autósok szokás szerint nézelődtek, totyorogtak a dugóban.

 

Higgyétek el, ez nem a reklám helye volt. Szóval akit érdekel a korábban rendelt, és egyszer használt Bering Prism típusú kabátom, az Bp-en a Lurdy házban munkanapokon megtekintheti, megveheti.

 

Rakok fel képet róla.

 

A kabát tulajdonságait a forgalmazó alábbi honlapján nézhetitek meg.

 

http://www.fokt.hu/termekek/bering-motoros-ruhazat/Textil-dzseki/Prism

 

Köszönöm, hogy elolvastatok.

Manac ;-) Creative Commons License 2016.11.04 0 0 1664

Köszönöm a referenciát.

Előzmény: mistar (1663)
mistar Creative Commons License 2016.11.04 0 0 1663

A kérdés ugyan nem nekem szólt, de ha esetleg segítség: régebben én is vásároltam tőlük egy 80-as évekbeli Cub-ot. Nagyon korrektek voltak, minden ok volt. :)

 

Előzmény: Manac ;-) (1662)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!