Keresés

Részletes keresés

glbtech Creative Commons License 2 órája 0 0 1643

Nem tudom mennyit mondtak, itt : http://oem-parts.hu/en/parts/honda/innova/anf1253-innova-2003/e-14-fotengely-dugattyu 30206 forint. Én nem rendeltem még tőlük, de van ismerősöm aki igen. Jó robbantott ábrák viszont itt is vannak.

Előzmény: Jancsi Pista (1638)
Tibor Innova Creative Commons License 2 órája 0 0 1642

A lényeg lemaradt: budapesti vagyok.

sonantibus Creative Commons License 4 órája 0 0 1641

Kisújszálláson van Széll Imre.

Ha nincs túl messze érdemes felkeresni, nagyon jó szerelő.

Előzmény: Tibor Innova (1640)
Tibor Innova Creative Commons License 6 órája 0 0 1640

Sziasztok, kérlek Benneteket ajánljatok egy jó Innova szerelőt. 13 éves a gépen, első tulajdonosa vagyok, nagyon szeretem. Köszönöm.

mistar Creative Commons License 21 órája 0 0 1639

Thai nyelvű szervizkönyvem (a sok rajzolt kép és színes fotó miatt így is hasznos) van PDF formátumban, de nem nyilvános az email címed.

Előzmény: Jancsi Pista (1638)
Jancsi Pista Creative Commons License 24 órája 0 0 1638

Üdvözlök mindenkit! Van egy innovám már 13 éve. ez kb azt is jelenti, hogy talán soha nem is akarom majd eladni, mert mindennapos használatra, szerintem egy verhetetlen motor. viszont, sajna mostanra 66000 km-nél elkezdett lógni a hajtókar csapágy, ami lent a főtengelynél van. vagyis nem a dugattyú felöli oldalon. ezért szét kellett szednem a blokkot. az interneten csak robbantott ábrákat lehet találni a motorról, ami persze nagyon nagy segítség, de esetleg nem-e tud valaki olyan oldalt, ahonnét letudnék javítási könyvet tölteni, vagy ha esetleg van valakinek pdf-es formátumban elküldené-e nekem e-mail címre. sajna stzétszedéskor, egyetlen pici alkatrész kiesett váratlanul, és nem tudom honnét. igaz ebben a robbantott ábrák is majd segítenek talán mikor összerakom, de még előtte meg kell rendelnem a gyári hajtókart is. esetleg tud valaki olyan helyet, ahol olcsóbban lehet venni gyári cuccokat hozzá? mert itt ahol lakom, egy kicsit irreális az összeg amit mondtak a hajtókarra. :)

 

glbtech Creative Commons License 4 napja 0 0 1637

Hát igen, mennek bele a km-ek, napi hetvenet megyek minimum. Kicsit köhécsel mostanában, de semmi komoly, cél a 100.000 ( le is kopogom gyorsan :-) ) Télen leveszem a hengerfejet, megnézem mi ott a helyzet. A villanyak csapágy már megvan, az is csere érett már ( 1-2 éve :-) ) Jövőre megint kell féktárcsát is cserélnem, már nézegetem milyet, a gyári már nagyon ésszerűtlenül drága, az utángyártott az ebayon meg gyanúsan olcsó. :-) Jó kis gép az Innova, szeretem.

Előzmény: mzsombi (1636)
mzsombi Creative Commons License 5 napja 0 0 1636

Ohh, a fekete sas már 72000 km felett jár, gratula! :)

Előzmény: glbtech (1635)
glbtech Creative Commons License 6 napja 0 0 1635

Este ha nem felejtem el lemérem.

Más kérdés :  A PAIR rendszerrel nem volt még gondotok ? Ez az a rendszer, ami egy szívócső vákuum vezérelte szelepen át friss levegőt eresztget a kipufogó  csatornába, csökkentendő az emissziót.

A hibajelenség az volt, hogy az alapjáratom össze-vissza mászkált, nem ejtette el a fordulatot, máskor leállt, és induláskor nagyon gyenge volt. Átnéztem mindent, kipucoltam a karbit, ellenőriztem nem szív-e falschot, szelepet állítottam, nem lett jó. Néha úgy éreztem jobb lett, de igazándiból nem. Utána megnéztem a PAIR szelepét, ami amúgy a leírásnak megfelelően működött, lezárt, fújásra nem eresztett át a reed szelep sem,  viszont ha külső vákumot kötöttem a szelencére hogy fixen lezárjon az áteresztés akkor a motor azonnal megjavult, lett alapjárat. Elméletileg alapjáraton lezárva kellene lennie, de nincs. Nem tudom, hogy tud így elromlani az a szelence meg a rugó, érdekes. Mindenesetre az a tapasztalat, hogy miután teljesen kikötöttem a PAIR rendszert a motor megvadult. Van alapjárat, és úgy megy mint mikor megvettem ( 72000 km van benne ! ). Az utóbbi években szépen lassan gyengült, gondoltam kopik, de a ledugózástól egy csapásra visszajött az erő. Már rég nem tudott menni százat, most megint simán. Nem értem a dolgot, hogy a kipufogó csatornába vezetett levegő miért van ilyen óriási befolyással a működésre. További érdekes jelenség, hogy mindez egy olajcsere után jött elő ( mármint nem a gyengülés, az szép fokozatos volt ), amikor másik olajra váltottam ( Repsol Moto 4T Racing 10W50-ről Repsol Moto Syntetico 10W40-re ). A motorom fogyasztja az olajat, de abból még többet fogyasztott, ez is okozhat valamit, illetve esetleg annak az olajnak az adalékolása más, mindenesetre mikor visszaálltam pár száz km után az eredetileg használtra akkor jobb lett, de nem lett jó.

Egész pontosan úgy volt az egész, hogy olajat cseréltem, szelepet állítottam, és utána 1-2 nappal kezdett el nagyon vacakolni, ( ez lehet véletlen egybeesés is). Utána volt karbi pucolás, mindenek ellenőrzése, kicsit jobb lett, de nem lett jó, utána lekötöttem a PAIR-t, ekkor majdnem teljesen tökéletes lett, és végül visszacseréltem az olajat, ezzel gyakorlatilag teljesen jó lett, sőt mint írom bitang jól is megy. Vettem egy másik bontott PAIR szelepet, még nem hasonlítottam össze, hogy azonos vákuum értékeken működik-e, most kikötve a rendszert nagyon jól megy a gép. Persze az olajat továbbra is eszegeti, de ennyi km-el megengedem neki, majd télen leveszem a hengerfejet és szelepszár szimmeringet cserélek. Kicsit hosszú lett, de nekem nem sikerült még összerakni a legót. :-)

s.olyom Creative Commons License 2016.09.17 0 0 1634

Sziasztok

Karbis Innovam van.Valaki tudja, hogy a hatso rugonak mekkora a szem tavolsaga?

Le szeretnem cserelni, de sajna 2 honap mulva megyek csak haza. Addigra szeretnem megrendelni.

Valakinek tapasztalata YSS markaju hatso rugorol esetleg?

 

s.olyom Creative Commons License 2016.08.28 0 0 1633

Sziasztok

 

Peogeot vox 110-ről valakinek valami tapasztalata vagy valaki látott már olyat.

foveon Creative Commons License 2016.08.11 0 0 1632

hat ha vakumcso az nem jo, de ha csak a kartergazt vezeti vissza akkor az nem sokat szamit, persze a nyilasat amin bejon azt en betomitenem ha mar nem lehet visszatenni.

 

Előzmény: osz1972 (1631)
osz1972 Creative Commons License 2016.08.10 0 0 1631

Mindössze annyit vettem észre, hogy a légszűrőházba tartó vékony cső (talán vákuumcső?) csatlakozás törött, magyarán lóg a levegőben...Köszi a tippet így is!

Előzmény: foveon (1630)
foveon Creative Commons License 2016.08.10 0 0 1630

nincs valami mokolas a legszurohaz kornyeken? ha valaki hozzanyult a gyari konfighoz, es nem eredeti a szuro, a szurohaz, a levegocso akkor az siman okoz ilyen viselkedest, mintha leszabalyozna. pl betett egy sport legszurot, rovid gumicsovet, vagy csak siman szimpla csovet nem bordasat, modositva az eredeti legutakat stb.

 

Előzmény: osz1972 (1629)
osz1972 Creative Commons License 2016.08.10 0 0 1629

Üdvözlet Mindenkinek!

Jelenlegi gépem a képen látható Yamaha Mate kétütemű (1986), körváltós segédmotor.Hibátlanul üzemel, nagyon kedvelem.

Keresztfiam vásárolt egy Honda Super Cubot (2004) az elmúlt napokban.A motor az elmúlt időkben sokat állt, romlott, büdös benzin volt benne, kapott egy általános szervizt (olaj-, gyertyacsere, karbi tisztítás, stb.) gyönyörűen jár, nagyon szép hangja van. Viszont nem hajlandó 40-45 km/óránál többet menni az istennek sem.Addig nagyon dinamikusan, szépen húz, de ott mintha csak leszabályoznák.  Nekem volt Little Cubom is az emlékeim szerint azért 50-55 km/órára simán képes volt.

Elképzelhető, hogy valamiféle fojtás található benne? Vagy más tipp esetleg erre a problémára van nektek?

Válaszaitokat előre is köszi! Üdv:Ottó

87Adrian Creative Commons License 2016.08.07 0 0 1628

Köszönöm!

Előzmény: Túrázó Zsola 73 (1626)
Stone80 Creative Commons License 2016.07.18 0 0 1627

Üdv! Nemrég vásároltam egy karbis Innovát, leszervizeltem ahogy illik, de a láncot már nem lehet rajta megfelelően beállítani. Egyenetlenül van megnyúlva. Most DID 420DX lánc van rajta, ami nem O-gyűrűs. Ez-e a gyári, nem tudom, mindenesetre furcsállom, hogy 14.000 km-alatt tönkrement. A kérdésem, hogy milyet vegyek rá, simát, vagy O-gyűrűst?

Illetve van még néhány kérdésem, mivel ez egy 10 éves motor és feltételezem, hogy ilyesmik soha nem történtek vele, így mindenképpen szeretném kicserélni az első teleszkópban az olajat, de nem ismerem a feltöltési mennyiséget és nem is igen tudom, hogy fogjak hozzá.

Aztán a kormánycsapágyat nem tudom érdemes-e megbontani egy zsírzásért, illetve így vagyok még hátsó lengőkar forgáspontjával és a kerékcsapágyakkal is. Szokás ezekkel egyáltalán foglalkozni?

Túrázó Zsola 73 Creative Commons License 2016.07.09 0 0 1626

Ez alapján a Hondát ajánlanám,próbáld ki elfér-e a lábad.

 

Előzmény: 87Adrian (1625)
87Adrian Creative Commons License 2016.07.08 0 0 1625

178cm és 80kg vagyok (90-et akarom elérni) a plusz súly pedig max 55kg

Előzmény: Túrázó Zsola 73 (1620)
zöld_I Creative Commons License 2016.06.27 0 0 1624

Köszi

Előzmény: brabo (1623)
brabo Creative Commons License 2016.06.27 0 0 1623

Szia!

 

Emailem publikus, a legjobb ajánlatért eladó.

Előzmény: zöld_I (1622)
zöld_I Creative Commons License 2016.06.27 0 0 1622

Szia!

Mennyit szeretnél érte?

Egy ínyenc

Előzmény: brabo (1621)
brabo Creative Commons License 2016.06.27 0 0 1621

Ínyenceknek!

 

Eladó lett veteránkorú gyári fényezésű Town Mate motorom: négyütemű, 49 cm3, 3 sebességes félautomata körváltós, KARDÁNTENGELY hajtással, 14824 km-el, eredeti szerszámkészlet, új akkumulátor, újszerű gumik, jó fékek, nagyon kényelmes ülés, krómozott csomagtartó, 2 db indítókulcs, folyamatosan biztosítva, jelenleg is érvényes biztosítással év végéig, évente szezon előtt rendszeresen leszervizelve, napi használatból 1,5 literes fogyasztással.

 

Túrázó Zsola 73 Creative Commons License 2016.06.23 0 0 1620

Mekkora a magasságod és veled együtt mennyire szeretnéd megpakolni?

Előzmény: 87Adrian (1619)
87Adrian Creative Commons License 2016.06.22 0 0 1619

Hát eléggé hülyén tüntethettem fel magam, ha csak ilyen választ kaptam vagy csak én gondolom vacaknak a mex motorokat.

Ez a robogó azért nem jó, mert ->állítólag könnyen törik a műanyag, kínai, sokat zabál, újkori ára alapján nem bizalom gerjesztő, inkább 250 ezret költenék egy japánban használt Cub-ra - annál jobbat nem láttam... a birdie miben különbözik tőle? Miért kérnek érte kevesebbet, könnyen kopik a váltója?

Én a 70km/h-t lejtőn lefelé vagy hátszéllel érném inkább el... forgalomtól távol. Pakolnék rá munkába menet egy porszívót (hordóformájú hilti), hosszabbítót, marógépet és elemózsiát... más körváltósnál ezt nem hiszem megvalósíthatónak és nem is akarom szerelni. Csak használnám legalább 10.000 kilométerenként és nem zavartatnám magam, ha csak 50-nel tudnék kényelmesen menni... meg a fogyasztás is fontos.

Szarul érezném magam, ha a járművem nem lenne annyira megbízható mint a munkaeszközöm.

Előzmény: Túrázó Zsola 73 (1618)
Túrázó Zsola 73 Creative Commons License 2016.06.20 0 0 1618

Mex Sahara/Nevada.

 

Nagyobb méretre a felsoroltaknál,bírja a 70-et és hivatalosan 50ccm.

 

Előzmény: 87Adrian (1617)
87Adrian Creative Commons License 2016.06.20 0 0 1617

Sziasztok!

Elég nehezen találtam meg ezt a fórum részt, így rossz helyre is írtam már ezen az oldalon.

http://forum.index.hu/Article/showArticle?na_start=30&na_step=30&t=9115795&na_order=

 

 

50-es robogót szeretnék magamnak a B-s jogsimmal. Cub/Birdie/Mate között gondolkoztam még, de a fogyasztás és a sebesség érdekel leginkább a körváltó és a pakolhatóság mellett.

Szerintem a mate sokat fogyaszt, a birdie váltója meg talán nem annyira jó - még csak 210 babetta volt alattam. Budapest és Dunaharaszti között ingáznék és lehet gyakorlat miatt a 3. kerületbe is elmennék vele. Tehát azért a 70-es tempó is jó lenne... még, ha nem is szabadna.

40.000 km után mit kellhet rendbe tenni rajta vagy vegyek olyantól kb. 10.000 km-est aki Salgótarjánban lakik és a japánoktól veszi?

pke1977 Creative Commons License 2016.06.11 0 0 1616

Pénteken két év birtoklás, és 12500 közös km után eladtam az Innovát.

 

Immáron S-Wing hátán utazom :-)

klapprad Creative Commons License 2016.06.09 0 0 1615

Kedves fórum tagok !

Két remek gumit ajánlok áron alul.

 

(első-hátsó)

Michelin Pilot street 70/90-17

Michelin Pilot street 80/90-17

 

100km van a gumikban mondhatni újszerűek !

Csak párban eladó !

 

9900Ft /db  azaz 19800Ft

 

juko_13@citromail.hu

 

Szép napot !

Tel: 0670 771 8942

pke1977 Creative Commons License 2016.05.26 0 0 1614

El is felejtettem írni, hogy lemértem, és milire megegyezik. Ezek szerint a későbbi modellre való szélvédők feleszerelhetők a karbisra is.

Előzmény: mzsombi (1604)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!