Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

Petrányi Jen 5 perce Creative Commons License 1383

Szia! Én a gyári gumival mentem 45 ezret. Ezeket 2012. augban lecseréltem Mitas-ra. A két külső, a két új belső és a szerelési díj együtt volt 17.800 Ft. Jelenleg 66.500 km van a motorban, és a gumikon nincs érdemleges kopás. 

 

Náluk vettem: http://www.strauszgumi.hu/termekek/kat/gumiabroncs_motorkerekpar

 

Konkrétan ezeket:

 

1 db: 70/90-17 (2 1/2-17) M06 Mitas 6.005 Ft

1 db: 80/90-17 (2 3/4-17) M06 Mitas 8.281 Ft

Előzmény: s.olyom (1377)
sonantibus 22 órája Creative Commons License 1382

3.00-at előre-hátra. Kényelmesebb lett az utazás, a kátyúkat jobban viseli. Kanyarban is stabilabb. Fogyasztásom 1 decivel nőtt.

Előzmény: s.olyom (1381)
s.olyom 26 órája Creative Commons License 1381

Köszönöm a tippeket! 

Nem nagyon használom a gépet rossz időben, meg max novemberig használom ezért nincs szükségem téligumira.

Van aki 2.75-östöl eltérö gumit tett hátra, ha igen milyen tapasztalatokkal?

Előzmény: foveon (1380)
foveon 4 napja Creative Commons License 1380

Igaz az en cubom kereke kicsi de en telire heidenau teli gumit raktam fel. Ugyan olyan teli gumi mint az autoknal szokas. Nem tom van e innova meretben. Eleg hegyes gumi jobban fordul rajta a gep amit egy darabig szokni kell de telen hoban havas-esoben sokkal jobban tapadt mint a normal gumi.

 

 

Előzmény: s.olyom (1377)
sonantibus 5 napja Creative Commons License 1379

 A Dunlop után Metzeller ME22-t raktam fel. Mintha kicserélték volna a motort.

Előzmény: s.olyom (1377)
mzsombi 5 napja Creative Commons License 1378

Többen használnak többfélét, én télen alapvetően nem hajtom, így nem volt szempont a ballonos, terepmintás gumi. Már a második Innovámra raktam ContiGo-t, elölre 2.5-17 TT, hátulra 2.75-17 TT méretet. Így együtt a kettő valahol 15-20e Ft között megáll, és kibír 20-30e km-t egy szett.

Előzmény: s.olyom (1377)
s.olyom 5 napja Creative Commons License 1377

Innovások!!! Lekopott a motoromról a gyári gumi és a segitségeteket kérném ,hogy milyet vegyek mert tanácstalan vagyok. 

 

Túrázó Zsola 73 aug. 23. Creative Commons License 1376

A kettő és a négy üteműt nehezebb összehasonlítani.

Az Innova és a Mex féle motorok  azonos alappal rendelkeznek, jobban lehet következtetni az űrtartalomra. Persze még sok tényezőnek kellene megegyezni:vezető súlya-nagysága, üzemanyag, gyári áttétel, terepviszony... 

Pontos mérés adna választ a kérdésre, addig meg találgatunk.

 

Előzmény: foveon (1375)
foveon aug. 18. Creative Commons License 1375

Ebbol nehez a ccm-re kovetkeztetni ocsemnek egy 50 es scarabeoja van az 75ot ugy ment mint az ordog es nagyon jol is gyorsult. Az en kis 50es cubom is megy 63-at (gps) de mivel lancos igy lehet varialni rajta. Tudtam menni 80-al is de az mar halalkozeli elmeny meg hat nagyon harmatgyenge a gyorsulas (gyari attetelen is nem, hogy nagyobbal). 

Előzmény: Túrázó Zsola 73 (1373)
vakrepulo2 aug. 18. Creative Commons License 1374

ezt is el tudom képzelni

én 83-ra tippeltem az enyém végsebességét, miközben a kmórája olyan 95 körül mutatott

 

Előzmény: Túrázó Zsola 73 (1373)
Túrázó Zsola 73 aug. 18. Creative Commons License 1373

Békéscsabán a Mobil-Tech árulja, ők mérés alapján 70-esnek mondták.

Ez reálisnak is tűnik, az én sherpám is ekkora és gps szerint 75-öt tud.

Egy 110-es motor mint pl. a wawe könnyen viszi a 90-100-at. Erre nem képesek ezek a kínai motorok.

Előzmény: vakrepulo2 (1372)
vakrepulo2 aug. 18. Creative Commons License 1372

anno a praktikerben 50-esként adták el az első tulajnak, de szerintem ez lesz az:

http://www.yujueelectrical-mechanicalcoltd.com.cn/product/752668019-212818199/hot_selling_110_cc_cub_motorcycles_made_in_chongqing.html

 

 

Előzmény: Daytona (1371)
Daytona aug. 15. Creative Commons License 1371

Es ötvenes, vagy 125-os?

Előzmény: vakrepulo2 (1367)
foveon aug. 13. Creative Commons License 1370

sztem nem lesz mert nem 50ccm-esek, azok meg eddig is rendszamkotelesek voltak (no meg szarmazas igazolas).

sztem azert mert sok van, az nem jelenti hogy ettol legalisak lesznek mindenfele papir nelkul. de majd meglassuk.

 

Előzmény: vakrepulo2 (1368)
vakrepulo2 aug. 13. Creative Commons License 1369
Előzmény: vakrepulo2 (1367)
vakrepulo2 aug. 13. Creative Commons License 1368

én nem félek személy szerint a lepapírozástól

a sok 10000 ilyen motroból pár 10000 rendezetlen

ennyi emberrel nem tólhatnak ki, már csak a 4 évenkénti választások miatt sem,

inkább lesz valami amnesztia, egyszeri lehetőség, stb, amikor mindenki büntetés nélkül beléphet a rendszerbe, meglesz az ősfeltöltés

Előzmény: foveon (1360)
vakrepulo2 aug. 13. Creative Commons License 1367

nekem is ilyen van (max sherpa) és a topik korábbi részeiben is van jó pár ilyen leírás

egyébként az enyém törések és mostoha ridegtartás mellett most tart 23.000-nél, soha nem hagyott ott, soha nem volt olyan hibája amit azonnal orvosolni kellett volna, illetve többe került volna mint 6 rugó

 

picit lassabb, hangosabb, műanyagjai gyengébb minőségűek, de kb 1/3 annyi az ára

ha 1/3 annyit elmegy mint egy innova (nem tudom az mennyit megy el), akkor már gazdaságilag ott tartasz kisebb pénz ráfordítással

természetesen a fent említett jellemzők miatt a komfort érzet kisebb, de az én izlésemnek még elmegy

 

csatolok is róla egy képet, ha sikerül

Előzmény: Daytona (1362)
pke1977 aug. 13. Creative Commons License 1366

Köszi a választ! Szerintem nem fogom eröltetni a Tucanot, megpróbálom a saját, meglévő takarómat, ami a motort nem takarja. Már csak a korábban említett kamáslit lesz érdemes beszerezni. Meg egy plexit talán.

Előzmény: mzsombi (1365)
mzsombi aug. 13. Creative Commons License 1365

Ismerek olyat, aki tett föl Tucanót, működik, de a csizmádat az sem védi az esőtől, ha jól emlékszem. Ha neked bejön, tedd rá nyugodtan, én nem szeretem annyira.

Előzmény: pke1977 (1364)
pke1977 aug. 12. Creative Commons License 1364

Sziasztok!

 

A múlt hét óta boldog tulaja vagyok egy 2005-ös, ezüst színű, kifogástalan állapotú 125-ös Innovának. Sajnos, jogsi még folyamatban...

 

Alapvetően robogót (SH 125) kerestem, de a körváltós gépek már régóta foglalkoztattak. Ezért csak kipróbáltam egyet. Zseniális ez a motor a maga végtelen egyszerűségében, célszerűségében! Jól is megy, jól rugózik, és jól esik az a kis gépészkedés, amit a váltogatás jelent. Pillanat alatt ráállt a lábam, 10 km után már szinte ösztönös a vezetése. Meg is vettem szépen.

 

Node egy kérdés: próbált-e már valaki Tucano lábvédőt (pl. R019) felszerelni? Egy másik fajta lábtakaróm (ami az ember térdén pihen, nem a motoron), meg esőruhám van, igazából csak a cipőt kell majd védeni.

 

Mostantól átolvasgatom a fórumot is :-), és amint jogsi is lesz, megkezdem a napi 50 km-t Budapesten.

 

Üdv: Kálmán

mzsombi aug. 11. Creative Commons License 1363

Lutri. Van, akinek bejön, és sokezer km-t megy vele nagyobb gond nélkül, viszont van, aki alatt párszáz km alatt széthullik, elég nagy a szórás. Messze van az Innovától minőségre.

Előzmény: Daytona (1362)
Daytona aug. 7. Creative Commons License 1362

Üdv!

Van valakinek tapaszalata a Honda Innova klónokkal? Keeway Partner és egyéb hasonló, keleti járgányok tartoznak ide, ha jól tudom.

s.olyom aug. 2. Creative Commons License 1361

Én Angliából akartam behozni C100-as Cub-ot de amikor rajöttem, hogy £1000-1200 kerül le tettem róla. Az kint egy havi kereset  és arról nem beszélve, hogy még hazahozni kb.25 rugó+regadó meg stb. !!!

foveon júl. 29. Creative Commons License 1360

mondjuk arra hogy rohadt draga es ha nincs lepapirozva akkor nagyot fox szivni mikor bevezetik a rendszamot. ha nincs meg a teljes eloeleterol az osszes papir, az eredeti szamlaval (vagy adasvetelivel) es a tobbi behozatali fixfax akkor nem fogod forgalomba helyezni, nem kapsz ra soha rendszamot igy max bontani lesz jo. marpedig erre kicsit draga mulatsag a tobb szaz rugos vetelearaval. megjegyzem, hogy meg a redbaron is lazan adja el a 90-es cubokat segedmotoros "papirokkal". nagy turkkossen kiirjak hogy a vezetesehez mar valamilyen A kategorias jogsi kell (ami szinten hazugsag mert ehhez nem kell semmi hisz kozutra 50ccm felett ki se mehetnel rendszam nelkul...).

 

 

Előzmény: Frisco74 (1359)
Frisco74 júl. 27. Creative Commons License 1359

Üdv!
Szeretnék vásárolni,egy Honda cub 90 mopedet.Mire kell ügyelni vétel előtt?(Esetleg tipushiba)
Tudom hogy ritka motorról van szó,esetleg ha tud valaki eladót írjon a puklii@citromail.hu  címre.

Petrányi Jen júl. 23. Creative Commons License 1358

Szia! Rengeteget mentem esőben, volt hogy akkora felhőszakadásban, hogy az autósokon láttam a sajnálatot. Nem volt okuk rá, mivel van egy termetes plexim a gépen, az felül jól megvéd. A gyenge pont a lábbeli védelme. Nekem ehhez legjobban egy 2 eFt-ért vásárolt bicajos kamásli vált be, mert azt pillanatok alatt felteszem és le is veszem. Egyébként az ülés alatti tárolóban van egy esőruhám, kamásli, meg egyszerű gumikesztyű, amit szerelőkesztyűre húzok fel - és így hidegebb időben sem fázik a kezem. Más hozzászólásokra reagálva én a 80-90-es tempót a motor szerény teljesítményéhez túlzónak érzem, mivel a vége valahol 110-nél van és ehhez képest a 90-es utazó majdhogy fullgázas használatot feltételez. Amire ennél a motornál szerintem nagyon oda kell figyelni az az olajszint. Csekély 8 deci van benne, és bizony a léghűtéses motorok illesztése tágabb, mint egy vizesé, így jobban fogy is az olaj, ami nem kopottság jele - egyszerűen a konstrukcióból jön. Egyébként, ha már fogyóban van az olaj a váltó keményebbé válik, de ilyenkor még van benne. 

Előzmény: Macsek1988 (1355)
s.olyom júl. 11. Creative Commons License 1357

nekem 125-ös karbisom van

Előzmény: amotoros (1354)
foveon júl. 10. Creative Commons License 1356

motoros csizma?

 

(en cipoben meg robogora se ulok, ccm-tol fuggetlenul 90-el eleg nagyon lehet perecelni...)

 

 

Előzmény: Macsek1988 (1355)
Macsek1988 júl. 10. Creative Commons License 1355

Üdv!

 

Ha ennyit mész gondolom van tapasztalatod esőben is. Az eső ellen hogyan véded meg a cipőt? Egy kisebb eső is eláztatja az ember lábát.

Előzmény: Petrányi Jen (1350)
amotoros júl. 10. Creative Commons License 1354

A 110-essel 90 km/h az utazód?

Előzmény: s.olyom (1353)