Keresés

Részletes keresés

sonantibus Creative Commons License 5 napja 0 0 1515

Igen, nekem is annyit mondtak.

Előzmény: akosbitto (1514)
akosbitto Creative Commons License 5 napja 0 0 1514

Egyébként legrosszabb esetben gondolom egy teljes felújításra lehet szükség. Az vajon mennyibe fájna? 100 ezer körül?

Előzmény: sonantibus (1513)
sonantibus Creative Commons License 5 napja 0 0 1513

Sok sikert hozzá!

 

Ha van kompresszió mérőd mérj rá a nyomásra. Legalább tudsz következtetni.

Előzmény: akosbitto (1512)
akosbitto Creative Commons License 5 napja 0 0 1512

Ehh, akkor mégis csak meg kell néznem ezt a szelepszárszimeringes darabot, hátha nem is olyan vacak... :)

Előzmény: sonantibus (1511)
sonantibus Creative Commons License 6 napja 0 0 1511

Akinek van az nagyon  ragaszkodik hozzá. A többiek meg vagy nem ismerik, vagy nincs rá pénzük.

Előzmény: akosbitto (1510)
akosbitto Creative Commons License 6 napja 0 0 1510

Tényleg, visszaolvastam, mar hónapok óta hirdeti. Ennyire nem vesznek az emberek Innovat? :)

Előzmény: sonantibus (1509)
sonantibus Creative Commons License 6 napja 0 0 1509

Már régóta szeretné eladni. Korábban írta a hirdetésben, hogy autószerelő és biztos hogy a motornak csak ennyi a baja.

 

 

Előzmény: akosbitto (1508)
akosbitto Creative Commons License 6 napja 0 0 1508

Egyébként honnan tudod, hogy a tulaj autószerelő?

Előzmény: sonantibus (1505)
akosbitto Creative Commons License 6 napja 0 0 1507

Ez az es pont ugyanez jutott eszembe nekem is. Úgyhogy lehet, hogy nézek egy másikat, ezután következik a hahun: http://m.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_anf_125_innova-8844256

Persze itt meg a forgalomba helyezés es a többi apróság növeli a költségeket, indítómotor, fokozat kijelző... 

Előzmény: sonantibus (1506)
sonantibus Creative Commons License 6 napja 0 0 1506
Előzmény: sonantibus (1505)
sonantibus Creative Commons License 6 napja 0 0 1505

Ha csak ez a gond, 10-15 ezerből kijön a javítás. De a tulaj autószerelő. Neki vajon miért nem éri meg alkatrész árában megjavítani és utána egy százasért drágábban árulni?

Előzmény: akosbitto (1504)
akosbitto Creative Commons License 6 napja 0 0 1504

Sziasztok!

Láttam egy hirdetésben egy Innovát, ami füstöl és eszi az olajat, a hirdető szerint szelepszár-szimmeringes. Elég jó áron adja, nekem pedig régi vágyam egy ilyen kis vakarcs. Érdemes lehet megvenni, mennyibe kerülhet a javítása, ha tényleg ez a gond?

Köszi!

truckR Creative Commons License 2015.06.10 0 0 1503

Sziasztok!

ANF 125 Innovához keresek javítási könyvet.

PDF-fájl is megteszi.

Ha valakinek van eladó, vagy tud olyan linket, ahol le lehet tölteni, az kérem jelezze.

Köszi,

SZT

Petrányi Jen Creative Commons License 2015.06.09 0 0 1502

Kedves Márkatársak!

 

Sajnos a Mitas gumi 26.800 Km-nél - legalábbis a hátsó keréken - feladta a küzdelmet. Így tegnap kénytelen voltam körbenézni a piacot, hogy mi mennyi ehhez a lóerőgyárhoz :)

 

Nem akartam hinni a szememnek, amikor az árgép kidobott egy Continentál ContiGo-t 3.900 Ft-ért! Nos mint kiderült a gumi 2008-as készítésű, de vállalhatónak éreztem a kort, hiszen a 2007-es autómon is még van kettő darab gyári gumi, és semmi repedést nem mutatnak. Így a vásárlás mellett döntöttem. Döntésemet a neten történő rendelés követte. Kis idő múlva fel is hívtak, hogy valóban van egy ilyen abroncsuk. Fél óra elteltével már ott is voltam a kis Innovával, és sisaktartó dobozhoz hozzákötözve boldogan vittem haza a kincsemet. Hazaérve hátsó kerék ki, és nyomás a gumishoz, aki 600 Ft-ért elvégezte a gumicserét. Természetesen a belsőt is kicseréltetettem, és így az egész mutatvány 6.380 Ft-be került. Ma reggel jöttem a motorral dolgozni, és tapasztalatom kedvező. Annyit érdekességként elmondanék, hogy a gumi a gépkönyv szerint ajánlott 80/90-R17 helyett 90/80-R17-es méretű. Először azt hittem, hogy csak elírás a hirdetés, de mikor kezemben volt a gumi, akkor láttam, hogy ez a valóság. Volt egy kis aggódás bennem, hogy fog ez a felnire felfeküdni, de minden rendben volt. Szóval ezt a kis eltérést mind felszerelés, mind futás tekintetében akceptálja a kis Honda.

BUSZNYI Creative Commons License 2015.06.02 0 0 1501

Ismét köszönöm a segítséget.

Foveon

Igen ezekkel az "illeték" ekkel én sem értek egyet. Mikor megvettem a 15 éves kocsimat VAGYONSZERZÉSI illetéket kellett fizetnem. Kérdem én mi ezen a vagyon?

Mondjuk a sok valóságshow-ban nevelkedett kis köcsög V8 mustang-ja vagyon de az meg szlovák rendszámmal fut.

Előzmény: mzsombi (1500)
mzsombi Creative Commons License 2015.06.02 0 0 1500

Minősíteni nem minősítettem az összeg nagyságát, csak elmondtam, hogy műszaki vizsga nem kell csak az átírás miatt, meg összeszedtem, hogy anyagilag kb mire számíthat a kolléga.

Előzmény: foveon (1499)
foveon Creative Commons License 2015.06.02 0 0 1499

ja barati gyak 30 rugo a semmire, minden atirasnal. par tulajvaltas es tobb az illetek mint amennyit er.

 

Előzmény: mzsombi (1498)
mzsombi Creative Commons License 2015.06.02 0 0 1498

Az kell valóban. Motorra 500 köbcentiig 15500 Ft, új forgalmi és új törzskönyv 6000+6000 Ft, vagyonszerzési illeték 40kW teljesítmény alatt 8 év felett 300 Ft/kW, 4-8 év között 450 Ft/kW, egy 10 éves Innovára 2100 Ft. Ez összesen 29600 Ft.

Előzmény: foveon (1497)
foveon Creative Commons License 2015.06.02 0 0 1497

lehet hogy az eredetvizsga torzskonyv nevu lopasra gondolt mert az sajna kotelezo minden atirasnal kell. nem tom most mennyi de valami 17e remlik +torzskonyv es atirasi illetek.

 

 

Előzmény: mzsombi (1496)
mzsombi Creative Commons License 2015.06.02 0 0 1496

Nem tudom ezt hol hallottad, de a műszaki akkor kötelező, amikor lejár az érvényessége, autónál és motornál is. Eladásnál miatt nem kell műszakiztatni. Amúgy motorra nagyjából 4500 Ft körüli összegbe kerül, nem nagy pénz az autóshoz képest.

Előzmény: BUSZNYI (1495)
BUSZNYI Creative Commons License 2015.06.02 0 0 1495

Köszönöm szépen mindenkinek az információkat.

A műszaki minden tulajdonos váltásnál kötelező ha jól emlékszem. Legalábbis a gépkocsinál így van. De hát nem ezen fog múlni a világ dicsősége.

A lábvédelmet ill. annak hiányát már olvastam több helyen is.

Az is vezet a rendszámos kismotorok irányába, hogy egyenlőre csak utcán tudtam tárolni a gépeket. És talán kicsit kevésbé lopják a beazonosítható motorokat mint amiről semmit papír sincs.

 

Előzmény: sonantibus (1488)
glbtech Creative Commons License 2015.06.02 0 0 1494

Kap egy láncszettet, meg új fékpofákat hátra. :-) Nem tudok mit venni neki mert mindig megkap mindent. :-)

Előzmény: mzsombi (1491)
pke1977 Creative Commons License 2015.06.01 0 0 1493

A többiek leírtak minden számot, nem ismételném őket. Én is csak Budapesten használom, napi 45-50 km-re. Az út 50-60%-ban 60-70-es tempóval haladok, sokkal jobb erre, mint egy CVT-s bármi. A fogyasztás 1.8-1.9 l (vicc!), és a 10 LE pont elég arra, hogy mindenki mögötted legyen úgy 60-70-es tempóig. Szóval, ha találsz egy jót, ne gondolkodj sokat!

 

Ui.: Korábban robogóztam én is egy 50-es, négyütemű kínaival (2,5-t evett). Egyetlen hátránya az Innovának, hogy a láb- és cipővédelme nem túl jó. Mindenképpen érdemes venni egy motoros nadrágot, az sokat javít a komforton. Én is úgy 0 fokig használom kézmuffal és öltakaróval. Ennyi a negatívum. Illetve mindenképp kell rá egy doboz. 

Előzmény: BUSZNYI (1485)
Petrányi Jen Creative Commons License 2015.06.01 0 0 1492

Én 2007. október óta hajtom a kis Innovámat, azóta megtettem vele több mint 71 ezer Km-t. Ez idő alatt az összes karbantartás jellegű kiadásom 82.990 Ft volt, és a vételárához képest ca. 450 ezer Ft-ot spóroltam csak benzinben az autóhoz képest. Ami fals adat ugye, mert az autó eközben 71 ezer km-rel kevesebbet gurult, és az autó 71 ezer km-es futásának nem 83 eFt lenne a karbantartási díja. Ezek persze csak száraz adatok, de a mai napig imádok vele motorozni :) 

 

 

mzsombi Creative Commons License 2015.06.01 0 0 1491

Örülök, hogy hűségesen szolgál alattad. Kap valami meglepetést majd a 60e km alkalmából? :)

Előzmény: glbtech (1490)
glbtech Creative Commons License 2015.06.01 0 0 1490

Szuper kis gép az biztos. Reálisan nézve ennél nagyobb motorra nem nagyon lehet szüksége annak aki nem túrázik, kisebbet meg nem érdemes venni mert nem tudsz utast vinni ha kell ( jó persze vannak rendszámos 50-esek, de ez nehezen értelmezhető :-) ), és egy 50-essel vagy letolnak vagy sokat eszik. Mióta nekem megvan majdnem az árának a kétszeresét megspórolta benzinen az autómhoz képest. Napi 60km körül járok vele, nulla fokig kb.

 

http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/522808.html

 

BUSZNYI Creative Commons License 2015.05.28 0 0 1489

"hat az innova leginkabb a fllebaxasrol szol, de abban nagyon jo :)"

 

Egyértelműen a takarékosság a cél ennél a gépnél! 

Kolléga úgy jellemzi saját magát és engem is "megélhetési motoros" ;-)

 

Előzmény: foveon (1487)
sonantibus Creative Commons License 2015.05.28 0 0 1488

Indulásnak: az átírás kb. 30000ft, biztosítás 5-6000 ft. ha kell műszakiztatni rájön még 9000ft. 

Előzmény: BUSZNYI (1485)
foveon Creative Commons License 2015.05.28 0 0 1487

hat az innova leginkabb a fllebaxasrol szol, de abban nagyon jo :)

sztem ha belemesz a rendszamos temaba akkor egyik legjobb.

 

Előzmény: BUSZNYI (1485)
mzsombi Creative Commons License 2015.05.28 0 0 1486

Pont az innova az, ami gyakorlatilag nem lenne drágább, sőt, talán a kis fogyasztás miatt olcsóbb is lenne egy 50-es kétüteműnél fenntartásban. Kb 11-13Ft/km körüli költséggel számolhatsz, ebben üzemanyag, kopó-fogyók és biztosítás-teljesítményadó is benne van. 

Előzmény: BUSZNYI (1485)