Keresés

Részletes keresés

mzsombi Creative Commons License 2016.11.25 0 0 1674

Még nem jött meg, úgyhogy nins még bekötve. :) A régit közvetlenül az akkutól vittem egy biztosítékkal, és gyújtásra tettem bele egy relét, hogy ne lehessen úgy felejteni. Az agya az első idom alatt van. Oda fogom most bekötni az újat is.

Előzmény: Petrányi Jen (1673)
Petrányi Jen Creative Commons License 2016.11.25 0 0 1673

A Tied luxus az enyémhez képest :)

 

Te hogy kötötted be a markolatfűtést?

 

Mi a véleményed egy 30 w-os nyeregfűtést el fog még bírni a rendszer?

 

 

Előzmény: mzsombi (1669)
Petrányi Jen Creative Commons License 2016.11.25 0 0 1672

Ha vásárláson gondolkodsz akkor szerintem ez a motor megérne egy szemlét:

 

http://www.jofogas.hu/bacs_kiskun/Honda_innova_nagyon_jo_allapotban_elado_50617631.htm?first=1

 

 

Sok sikert Neked! Megértem a ragaszkodásodat az Innovához.

Előzmény: Isti70 (1670)
wj50 Creative Commons License 2016.11.24 0 0 1671

Isti70, meg tudnám oldani valamennyi alkatrészgondodat, de a motorbeszerzésben is segíthetek.

E-mail-ben.

Előzmény: Isti70 (1670)
Isti70 Creative Commons License 2016.11.22 0 0 1670

Szia!

 

Köszönöm az együttérzést, a linkeket és az alkatrész ajánlatokat. Mostanra sikerült lelkileg eljutom odáig, hogy mélyebben megnéztem a baleset hatásait és sajnos az első kerék, a villák és a váz is eldeformálódott, ezért megy a bontóba... Bár nagyon nehéz döntés volt.

Ha megjön a biztosítótól a pénz, pont tudok venni egy hasonló korú használtat. Bár gondolkodtam kicsit nagyobb motoron, de mivel Innovához megvan a tapasztalatom, szerszámaim, könyvem ezért ugyanebben gondolkodom. És az adottságai miatt Pesten szerintem nincs praktikusabb.

Előzmény: Petrányi Jen (1658)
mzsombi Creative Commons License 2016.11.18 0 0 1669
Előzmény: Petrányi Jen (1668)
Petrányi Jen Creative Commons License 2016.11.18 0 0 1668

Az enyémben konkrétan ez van:

 

https://www.aliexpress.com/item/New-12V-Universal-Motor-Hand-heater-Motorcycle-Heated-Grip-Kit-Pads-Handlebar-Heater-Warm-New-Dropping/32532294138.html?spm=2114.13010608.0.0.hOusiI

 

Elvileg fokozatváltós, de a kapcsoló azonnal szét esett, és arra jöttem rá, hogyha a kisebb fokozaton használod, akkor a markolat helyett az odavezető vezeték melegszik. A nagyobbik fokozaton a vezeték egyáltalán nem melegszik.

 

Van még egy projektem. Ülésfűtést is gondolok rászerelni, ennek várom a szállítását:

 

https://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-Universal-Motorcycle-ATV-UTV-E-BIKE-Carbon-Fiber-Seat-Heater-Warmer/1961556289.html?spm=2114.13010608.0.0.4pkhBv

Előzmény: mzsombi (1667)
mzsombi Creative Commons License 2016.11.17 0 0 1667
Egy linket erre tegyél be légyszi, nagyon érdekelne. Van fönt régről markolatfűtésem, de a jobboldali már elhalálozott.
Előzmény: Petrányi Jen (1666)
Petrányi Jen Creative Commons License 2016.11.17 0 0 1666

Hogy a motorról is szóljak pár szót: múlt héten vasárnap a kis Innova kapott egy az aliexpress oldalról legolcsóbban megvásárolható markolatfűtést. Volt egy kis aggályom, hogy a zsenge generátora nem nagyon fogja ezt a plusz fogyasztót bírni, de semmi gond! Hibátlanul működik, és valami eszméletlen jó dolog ez téli, késő őszi motorozásra.

 

Az áramot a kürt nyomógombról vettem le, testet pedig a a dudánál adtam neki. Így csak gyújtáson tud működni a kütyü, és nem szívja le az aksit véletlenül sem.

 

Ha jól emlékszem akkor 6 dollár volt a markolatfűtés, de lehet még kevesebb. Tavaly vettem még, de csak idén tettem fel, mivel a Bering ruhában tényleg nagyon ki tudom tolni a motoros szezont.

 

Petrányi Jen Creative Commons License 2016.11.17 0 0 1665

Sziasztok!

 

A kis Innova helyett most valami másban szeretnék hozzászólni. Ez évben kezdtem használni Bering motoros ruhát. Előtte B-Starban jártam, mert azt hittem, hogy csak sznobság sok pénzt ruhára kidobni. Egy hónapja kb. egy hideg vasárnap délelőtt felültem a nagy motoromra és a tőlünk 50 km-re lévő Kecskemétre vettem az irányt. Alul Bering nadrág - ami alatt egy vékony harisnya, felül pedig a B-Star kabát volt rajtam, ami alatt még számtalan réteg ruhát vettem fel - mozdulni is alig tudtam benne.

 

Az utat megjártam, és nagy megdöbbenésemre alul egyáltalán nem fáztam, miközben felül dermedtre fagytam.

 

Ekkor tapasztaltam meg, hogy milyen ég és föld különbség van ruha és ruha között.

 

A hétfőm azzal telt el, hogy a neten nézegettem, hogy vajon mennyiért is lehet itt Magyarországon  jó minőségű Bering kabátot kapni. Hát nem éppen a pénztárcámhoz szabott ajánlatokat dobott ki a google. De elszánt voltam, hiszen végigfagyoskodtam az életemet. Megnéztem a külföldi oldalakat is. Nagy megdöbbenésemre az ebay feldobott egy olyan kabátot kevesebb, mint a feléért az otthoni árnak.

 

Mivel minden ruhám M-es méretű, ezért az ajánlatra lecsapva, azonnal meg is rendeltem egy kabátot.

 

Tán három nap múlva már át is vehettem, és szomorúan kellett konstatálnom, hogy ez bizony nagy nekem. De ekkor már nem volt megállásom, és azonnal rendeltem egy S-est is. Amelyik ugyanazon az áron pár nap alatt megérkezett.

 

Nos én ebben a cuccban a mai napig is motorozok, pedig 76 km napi közlekedés, reggel fél 8 környéki indulással. A ruha fenomenális, mivel volt hogy fagyban jöttem reggel -1 , -2 fokban és soha sem fáztam. A kabát alatt egy vékony bicajos pulóvert viselek, a nadrágot pedig a napközben viselt farmeromra húzom.

 

Látom az autósok szánakozó vagy megvető tekintetét - hogy ez majd lefagy a motorról, holott egyáltalán nem így van. Tegnap is motorral jöttem (persze ma is :) - és a hatalmas hópelyhek között én nyugodtan motoroztam (egészen míg nem kopogóssá vált a csapadék - ónos esőre gyanakodtam), miközben az autósok szokás szerint nézelődtek, totyorogtak a dugóban.

 

Higgyétek el, ez nem a reklám helye volt. Szóval akit érdekel a korábban rendelt, és egyszer használt Bering Prism típusú kabátom, az Bp-en a Lurdy házban munkanapokon megtekintheti, megveheti.

 

Rakok fel képet róla.

 

A kabát tulajdonságait a forgalmazó alábbi honlapján nézhetitek meg.

 

http://www.fokt.hu/termekek/bering-motoros-ruhazat/Textil-dzseki/Prism

 

Köszönöm, hogy elolvastatok.

Manac ;-) Creative Commons License 2016.11.04 0 0 1664

Köszönöm a referenciát.

Előzmény: mistar (1663)
mistar Creative Commons License 2016.11.04 0 0 1663

A kérdés ugyan nem nekem szólt, de ha esetleg segítség: régebben én is vásároltam tőlük egy 80-as évekbeli Cub-ot. Nagyon korrektek voltak, minden ok volt. :)

 

Előzmény: Manac ;-) (1662)
Manac ;-) Creative Commons License 2016.11.04 0 0 1662

Kedves Bal3!

 

Korábban írtál a komáromi Honda szervízben hirdetett Honda C50-ről.

Mikor kipróbáltad, milyen benyomást tett rád, egyben van a gép, mincs leharcolva?

 

Most is van egy injektoros C50-ük eladó, talán ez még mindíg az. Gondolkodom egy ilyen paripa megszerzésén, ezért érdekelne a véleményed.

 

Más:

Az injektor mennyire rizikós dolog? A hazai 95-ös benzin jó hozzá, vagy prémium üzemanyagot igényel?

 

Köszi a választ:

 

Manac

Előzmény: bal3 (1555)
mistar Creative Commons License 2016.10.26 0 0 1661

Injektoros géphez, megmaradt gyári új burkolat elemek eladók 6 ezer forintért:

 

Petrányi Jen Creative Commons License 2016.10.26 0 0 1660
Előzmény: Isti70 (1657)
Petrányi Jen Creative Commons License 2016.10.26 0 0 1659
Előzmény: Isti70 (1657)
Petrányi Jen Creative Commons License 2016.10.26 0 0 1658

Szia!

Sajnálom, hogy így jártál.

Én e-bayon láttam néha Angliából hirdetett bontott cuccokat. Itthon nem régen árultak bontásra egy Innovát - érdeklődtem én is - első lábtartót szerettem volna, de elkelt a motor. Szóval nem reménytelen a dolog - sajnos előbb utóbb az időjárás miatt úgy is le kell tenni a motort, és azt gondolom, hogy télen méltányos áron össze tudod szedni a szükséges idomokat. Nézz körül aliexpressen, ebayon mert tükröt, fékkart azért ott is lehet kapni.

Ha látok bármit ide beírok én is.

 

 

Előzmény: Isti70 (1657)
Isti70 Creative Commons License 2016.10.24 0 0 1657

Sziasztok!

 

Sajnos pár hete sikerült összetörnöm az Innovámat, egy kedves autós nem vett észre sáv váltásnál...

A motor 2006-os és első tulaj vagyok. A jobb eleje kapott nagyot, jobb első idom, fejidom, fényszóró, visszapillantó, fékkar annyi. Gazdasági totálkárra hozták ki. Mivel most nyáron újítottam fel a blokkot (új gyűrű szett, szelepülék csiszolás, szelepszár szimering csere) nagyon szépen ketyegett és új gumikat is az őszi szezonra kapott, ezért nem szívesen adnám bontóba. Ráadásul Budapest külvárosból a belvároson keresztül szerintem nincs jobb motor alternatíva...

Nézelődtem már egy ideje, de nem igazán találtam bontóban innova karosszéria elemeket.

Nem tudtok olyan bontót, ahol foglalkoznak innovával?

Petrányi Jen Creative Commons License 2016.10.22 0 0 1656

Köszönöm a tanácsot, rá fogok mérni. Ma mostam a gépet, és láttam a tárcsán 3,5 mm-es feliratot. Ez lenne az alsó határ?

Előzmény: glbtech (1655)
glbtech Creative Commons License 2016.10.22 0 0 1655

Szerintem én maradok már annál az olajnál amit a kezdetektől használok, Repsol Moto Racing 4T 10w50, eszegeti, de azt mondja egy szerelő barátom, hogy nem baj, ha megeszi akkor ott előtte ken is. :-) Soha nem melegítem egy percet sem, persze nem húzom neki azonnal kíméletlenül, de ezt az olajra bízom. Persze jelentősen drágább mint amit ajánlottál, de 4 literes kiszerelésben nem annyira fájdalmas, és azért az elég 1-2 olajcserére is az utántöltögetésen felül. Ritkán de én is megyek utassal, mentünk már kollégámmal motort venni, ketten voltunk kb. 180-190 kg, és teljesen használható volt a moci, még a rugóstagok is bírták. Azért mérd majd meg a tárcsát, ha válla van akkor már nem kevéssel lehet a megengedett alsó méret alatt. Utángyártott van olcsón, inkább cserélném, mint hogy gond legyen.

Előzmény: Petrányi Jen (1654)
Petrányi Jen Creative Commons License 2016.10.21 0 0 1654

Próbáld ki a manoil 10-40-es motorolajat - nekem tényleg kevesebbet evett ebből. Van manoilból 20-50-es is, azt még nem próbáltam, de elvileg abból még kevesebb kellene hogy fogyjon.

Előzmény: glbtech (1652)
Petrányi Jen Creative Commons License 2016.10.21 0 0 1653

Szia!

 

Dehogy gyári a lánc! - bár kétségtelen, hogy az viszonylag sokáig bírta. Fékbetéteket is cseréltem persze. A féktárcsa vastagságát még nem mértem, de van már válla rendesen.

Az ötös főúton járok vele én is, és tényleg mindenki megelőz, de inkább segítek nekik - lehúzódok ha lehet - akceptálják, és néhány kivételes alkalmat eltekintve már nem akarnak elütni.

Nekem valahogy úgy tetszett, hogy a hetvenes tempóig megy szépen, erőlködés nélkül a motor, és utána erre álltam rá. A gázmarkolat és a kormány közé tettem néhány gumikarikát, és így nem megy vissza a gáz. Ahogy kiérek Bp-ről szépen ráhúzom 70-ig és nem tovább és nagyjából ezzel a tempóval tudok hazáig elmenni.

Egyszer néztem a végét, akkor még azért sem sok km volt benne. Úgy emlékszem 107-ig gurult el, de nem nagyon akaródzott neki. 

Idén nyáron volt olyan hétvége, amikor a Nejemmel kettesben mentünk el vele - azt szoktam mondani - poroszkálni. Egy ilyen alkalommal mentünk közel 350 km-t :)

Imádom, hogy ezen a motoron menet közben is lehet az utassal beszélni, és nézelődhetsz, akár egy kerékpáron, mert az a 65-70-es tempó nem teszi még csőlátásúvá az embert.

A kétszemélyes használathoz persze tudni kell, hogy együtt vagyunk max. 125 kg :)

Az olajfogyasztásról azt gondolom, hogy aki azt állítja, hogy az ő egyhengerese 50 ezer után nem csipegeti az olajat - csúsztatást követ el.

Van aki bevallja, és van aki áltatja magát és esetleg másokat is ennek tagadásával :)

 

Előzmény: glbtech (1652)
glbtech Creative Commons License 2016.10.21 0 0 1652

Ez nem semmi, gratula ! A gyári féktárcsa meg lánc már majdnem hihetetlen, de ha ennyire kíméletesen használod akkor persze hihetőbb. Nekem már kellett cserélni tárcsát is, és úgy tűnik jövőre megint cserére szorul ( kb. 40.000 kilométert bír ).A fékhatás miatt nem kellett volna cserélni nekem sem, az jó volt, csak a megengedett vastagság alatt volt már. Persze az enyém azért jobban volt és van hajtva, hetvennel sajnos szinte mindenhol letolnának, de így is elég jól bírja. Az olajat eszegeti, de hát ez van. :-)

Előzmény: Petrányi Jen (1651)
Petrányi Jen Creative Commons License 2016.10.19 0 0 1651

Szia!

 

A motoromon minden eredeti. Hoppá hazudok, mivel a tízéves motoron a hátsó lámpa izzóját kellett lecserélni, más minden eredeti. A motor mentségére legyen mondva, hogy az izzó sem nálam égett ki :)

Egyedül a jobb oldali dekni lett levéve a centrifugál szűrő tisztítása miatt. A féktárcsán látszódik a használat, mármint fogyott a vastagságából, de szép egyenletes a fékezés műszakin, így egyenlőre hagyom azt is. 

Én addig hozzá nem nyúlok, ki nem nyitom, amíg pöcre indul. Nézem az olajat, és ha kell öntök bele egy keveset. Amit ezenfelül kap a motorka az a négyezrenkénti szelepállítás, 5 ezer környékén olajat cserélek, 15 ezer futás után le van kaparva a centrifugál, és cserélem a gyertyát, levegőszűrőt, ahogy a gépkönyv előírja. Gyertyából én Densot használok, ami olcsóbb az NGK-tól, és az utóbbit állítólag hamisítják is. Hetvennel járok vele lakott területen kívül. Határait soha nem feszegetem, mert ez a motor nem arról szól :)

Szeptember 13.-án - mikor máskor is :) - egy frissen festett zebrán csúsztam el - annyira nem volt időm, hogy a lábam levegyem a lábtartóról, mintha jégre szaladtam volna. A motor még fekve is működött, kulccsal kellett leállítanom :)

Feltápászkodtam, rúgtam rajta kettőt, és már pöfögött is, és vitt tovább szépen. Hál Istennek semmi baja nem lett a kasznijának sem.

Ja kímélendő az önindítót én 99%-ban berugókarral indítózok :)

 

Előzmény: glbtech (1650)
glbtech Creative Commons License 2016.10.19 0 0 1650

Neked be van kötve még a PAIR szelep ? A motor még teljesen bontatlan ? Gondolkodom rajta hogy télen leveszem a hengerfejet, meg a hengert, megnézem mi a helyzet a dugónál.

Előzmény: Petrányi Jen (1649)
Petrányi Jen Creative Commons License 2016.10.18 0 0 1649

Sziasztok!

Örülök, hogy ilyen szépen él még ez a fórum, pedig azért olyan sok Innovátorral nem lehet találkozni az utakon :)

Az én kis motorkám múlt héten futotta le a 86 ezredik kilométerét. Vasárnap állítottam rajta szelephézagot, de igazából hozzá sem kellett volna nyúlni, mert a miniatűr 5 százados hézagot szinte lehetetlen kimérni. Össze vissza görbítgetem csak a hézagmérőt. Lassan megint rendelhetek egyet az aliexpresstől :)

Régebben már közzétettem, hogy nekem a Manoil 10-40-es négyütemű olaja vált be legjobban. Ebből eszi a legkevesebbet, de egyben ez a legolcsóbb is (a Zsu Kft-nél kereken 1 ezer Ft :). A futott km-ek felét biztos, hogy ezzel az olajjal tette meg a Hondácska. Mellesleg a Honda Jazz autómba is Manoilt öntöttem a legutolsó cserekor.

Nem tudom, hogy meddig fogja még vonszolni magát a kis Innova, de én azt gondolom, hogy mindennél fontosabb, hogy a megfelelő olajszint meglegyen a blokkban. Én napi min. 76 km-t teszek meg a motorral - teszem ezt most is persze :) - és inkább minden második nap megnézem az olajszintet, hogy az a max-on, vagy akár egy kicsivel fölötte legyen. Ha fogy az olaj, azonnal darabossá válik a váltó, és bizonyára a motor egyéb forgó alkatrészeinek sem tesz jót az olajhiány. Szóval én azt tanácsolom, hogy a hosszú élet kedvéért az olajra figyeljetek oda legjobban. 

Széles utat mindenkinek!

Jancsi Pista Creative Commons License 2016.10.08 0 0 1648

Köszi a segítséget, a robbantott ábrás oldalt én is megtaláltam, gyakorlatilag annak a a segítségével raktam össze a blokkot, sajna még nem tudtam betenni a motorba, így nem is tudom jó lett-e? (azóta folyamatosan dolgozom a munkahelyen) de ha el is csesztem valamit, akkor az csak a kuplungnál lesz, annak orvoslására, meg nem kell már kivenni a blokkot a helyéről. már nagyon várom, h elkészüljön, hihetetlen, de most látom, milyen nagy segítség nekem ez a motor, hiszen mindenhova szinte ezzel közlekedtem a városban.

UGB-50M Creative Commons License 2016.10.03 0 0 1647

Szia!

Meg van még a Town Mate?

Ha igen, hogyan tudunk megegyezni?

 

Üdv: Papp László

Előzmény: brabo (1621)
Tibi983 Creative Commons License 2016.09.30 0 0 1646

Sziasztok!

 

4 sebességes karburátoros 50-es Honda super cub-nak mekkora szelephézagnak kell legyen hideg motornál?

 

Egyesek 0.05 századot írnak  mások pedig 0.1 tizedet mi az igazság ,melyik adat a jó?

 

Köszi mindenkinek :)

WESCO66 Creative Commons License 2016.09.29 0 0 1645

Őket javaslom : http://mirekmotors.hu/

Az én innovám 2004-es..

Előzmény: Tibor Innova (1644)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!