Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

stify Creative Commons License 2022.03.26 0 0 2031

Sziasztok ha valakit esetleg érdekel van egy kihasználatlanság miatt feleslegessé vált kalaptartóm első szériás Yetiből.

https://auto.jofogas.hu/borsod_abauj_zemplen/Skoda_Yeti_kalaptarto_126980823.htm

Rigotech Chiptuning (X) 2021.02.20 -1 0 2030

Sziasztok!

 

Azonos motorral jött a Yeti is, így gondoltam érdekes számotokra is:

 

Új cikkünk: Skoda Octavia 2.0 TDI chiptuning – mitől jó, és hogyan lehet elszúrni?

 

 

Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkal segítsen, stabil adatokat adjon. Mi a Rigotech chiptuningnál írásainkkal, videóinkkal, teljesítményméréseinkkel segítünk tisztán látni ebben a marketing zajban! 

 


Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol, 2021-ben több mint 200 helyről kapsz itthon tuning ajánlatot. Ahhoz nem kell diploma, hogy valaki tudja, hogy a 70 ezer kevesebb mint a 90. 
Az, hogy az adott ár milyen technológiát, minőséget tartalmaz, többnyire csak utólag derül ki, ha esetleg valami probléma lesz az autóval, vagy jobb esetben realizálódik, hogy bizony a tuningnak nincs semmi eredménye, kidobott pénz volt. 

 


Részlet az új Rigotech cikkből:

"A Skoda Octavia 2.0 TDI chiptuning gyakori feladat nálunk a nagyon régi 1.9 TDI adagolós, majd 1.9 – 2.0 PD TDI, és napjainkban ezzel a 2.0 CR TDI 140LE 103kW -os motorral is. Sok Skodás szereti kicsit felextrázni az autóját, átülni egy erősebb, rugalmasabb gépbe. Mint bármely márka chiptuningjánál itt is fontos, hogy jó szakember, jó eszközökkel nyúljon az autóhoz, és az autó állapotát, a tulaj kérését figyelembe véve készítse az egyedi motoroptimalizálást. 

Sokat kibír ez a gyárilag szoftveresen fojtott 2.0 CR TDI motor, de avatatlan kézben gyorsan időzített bombává válik, jelentős szervizköltségeket okozva. – a cikk végén elmondom miért

Ez a sárga Skoda taxi 580 ezer kilométert futott, – igaz átesett pár javításon, alkatrészcserén a motor – de érkező teljesítménymérésnél láttuk, hogy még így is túlteljesíti ... " FOLYTATÁS ITT. 

 

Szívesen válaszolok kérdéseidre. Legjobb, ha ajánlatot kérsz az autódra, így látom a rendszerben és telefonon is tudunk egyeztetni. Kérdezhetsz a rigotech.hu oldalunkon a cikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben is, gyorsan fogok válaszolni. Itt a fórumon is igyekszem, de nem garantálom, mert itt ritkán nézem. 

 

 

 

 

 

AJÁNLATOT A SAJÁTODRA, IDE KATTINTVA tudsz kérni, chiptuningra, motoroptimalizálásra, teljesítménymérésre, hibás tuning javítására, bevizsgálására, gyári visszaállításra. Nézd meg korábbi motoroptimalizálással kapcsolatos írásainkat is.

 

Előre is köszönöm, ha hozzáadsz a Facebookon, ott napi szinten mennek az új mérések, tesztek, érdekességek. 

 

 

   Üdvözlettel: 

 

 

   Tóth Richárd
   
Rigotech Chiptuning

   tulajdonos ügyvezető

 

 

  ÁRAJÁNLAT és INFÓCSOMAG az autódra ITT! 
  Csatlakozz! - mérések, sztorik, akciók: Facebook
  Iratkozz fel! 600+ chiptuning videó: YouTube

  Teljesítménymérés

  Rigotech Chiptuning szakcikkek

  Chiptuning árak

  Tuningbox árak

 

 

#ppro #rigotech #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés #dyno #autochip #tuning #performance #tuningcars #premiumcartuning #performancechip #engineperformance #remap #eco #power #cartuning #powertuning #chip #ecuremap #optimalizalas #budapest #dynoproject #fékpad #crtdi #dsg #tdci #tdi #rigotech-chip

JAWA-CZ/SK Creative Commons License 2020.12.27 0 0 2029

ckerti Creative Commons License 2019.11.18 0 0 2028

A videóval nagyobb kedvet csináltál :-)

Előzmény: JAWA-CZ/SK (2027)
JAWA-CZ/SK Creative Commons License 2019.11.16 0 0 2027

SKODA YETI.

Előzmény: JAWA-CZ/SK (2022)
JAWA-CZ/SK Creative Commons License 2019.11.09 0 0 2026
Előzmény: JAWA-CZ/SK (2022)
www.octinfo.com Creative Commons License 2019.08.26 0 0 2025

Mármint a DSG kuplungját.

Előzmény: www.octinfo.com (2024)
www.octinfo.com Creative Commons License 2019.08.26 0 0 2024

A láncos TSI-ket kerüld el, az 1.8-ast meg különösen (2013-tól állítólag jó, én 2014 előttit azért nem vennék a biztonság kedvéért).

DSG váltót se erőltetném, talán mára kikupálták, de szerintem addigra pont leálltaka Yeti gyártással.

Egy 2015-ös évjáratú VW példáján keresztül tudom, hogy még abba is újratervezték a kuplungot (és az már a sokadik újratervezés volt).

Előzmény: kisszumi (2023)
kisszumi Creative Commons License 2019.08.26 0 0 2023

Kedves Tagok,

Egy 4x4-es Yeti vásárlásában gondolkodom második kocsinak. Örömmel venném, ha egy-két jó tapasztalattal segítenétek, hogy mire kell figyelnem, vagy milyen motorral érdemes választani.

Köszönöm

JAWA-CZ/SK Creative Commons License 2019.03.02 0 0 2022

winbook Creative Commons License 2019.02.22 0 0 2021

Skoda Bolero MIB STD2 PQ/NAV fejegység eladó. Sajnos nem illeszthető az autómhoz(Rapid), ezért eladó. Alvázszám alapján is beszerelhető tudtommal, a lényeg, hogy jelenleg zárolva van. I.ár: 45e. Érdeklődést levélben várok.

JAWA-CZ/SK Creative Commons License 2018.12.26 0 0 2020
Előzmény: JAWA-CZ/SK (2019)
JAWA-CZ/SK Creative Commons License 2018.12.02 0 0 2019

Előzmény: JAWA-CZ/SK (2014)
VMultipla Creative Commons License 2018.11.14 0 0 2018

Sziasztok!

 

a következő problémára keresek megoldást:  SKODA Yeti 1,8 tsi benzinmotor 2012 240e km ( így került hozzám, de előtte márka szervizbe szervizélt) Magasabb fordulatról alapjáratra visszaesve elégtelen olajnyomást jelez. A vezérlése láncos . A lánc feszítő olajnyomással működő kis dugattyú. Amikor az olajnyomast jelzi a műszerfalon. Akkor lehet hallani , hogy a vezérlésben valószínűleg a lánc hangot ad (csörög). Ezek a láncfeszítők konstrukciós hiba vagy elöregedés miatt gyakran okoznak problémát ezeknél a motoroknál. Lehetőséges-e , hogy csak emiatt jelez elégtelen olajnyomást ? Valakinek hasonló tapasztalat ?

 

előre is köszönöm, Péter !

JAWA-CZ/SK Creative Commons License 2018.05.08 0 0 2017
JAWA-CZ/SK Creative Commons License 2018.03.29 0 0 2016

JAWA-CZ/SK Creative Commons License 2018.03.24 0 0 2015

JAWA-CZ/SK Creative Commons License 2018.03.24 0 0 2014

roomi Creative Commons License 2017.11.16 0 0 2013

szia Csaba. Minden ok? A 2. Yetit hajtjuk 1.4tsi Outdoor. 4 éves lesz januárban. Gondolkozom Karoq cserében Üdvözlettel István

Előzmény: ckerti (2012)
ckerti Creative Commons License 2017.10.27 0 0 2012

Ezt most láttam, érdekes megoldás :-)

http://www.kreiselelectric.com/en/projects/electric-yeti-4x4/ 

 

Yeti2009 Creative Commons License 2017.08.30 0 0 2011
oca Creative Commons License 2017.08.08 0 0 2010

Nekem olyan volt, hogy a nyelv nem ment vissza teljesen és ezért ki tudott nyílni. A WD40 meg egy kis bejáratás segített rajta..

Előzmény: Gray911 (2006)
ckerti Creative Commons License 2017.06.10 0 0 2009

Logikus, hogy a Karoq mellet nem gyártják, de ígértek egy kisebb SUV-ot a Fabia méretében (annál a Karoq jóval nagyobb), annak lehet még jó ez  anév.

Bár valahol azt olvastam, hogy minden Skoda SUV-nak K...q lesz a neve (Kodiaq, Karoq, Kukuriq? :-))

Előzmény: www.octinfo.com (2008)
www.octinfo.com Creative Commons License 2017.06.08 0 0 2008

Lehet, hogy nem lesz folytatása a modellnek?

A Karoq modell bejelentése erősen megkérdőjelezi a jövőt a Yeti számára. A Skoda oldala szerint "Már csak a készlet erejéig", tehát már nem is gyártják.

www.octinfo.com Creative Commons License 2017.03.07 0 0 2007

Nem vitted vissza garanciális javításra? Vagy már kifutott belőle?

Előzmény: Gray911 (2006)
Gray911 Creative Commons License 2017.01.20 0 0 2006

Sziasztok !

 

Yetimnek kb. 1 éves kora óta előjött az a hibája , hogy amikor gondol egyet , akkor kinyílik a kesztyűtartó ajtaja ......akár álló helyzetben is .

Más is tapasztalt ilyet ? Magyar fórumokon nem olvastam , de a német Yetifórumon igen ......

 

zippp Creative Commons License 2017.01.09 0 0 2005

Bocs, ez a tabletta nem azt írja, amit akarok😁 Szóval: szeretné, Ixivel felvenni a kapcsolatot.

Előzmény: zippp (2004)
zippp Creative Commons License 2017.01.09 0 0 2004

Sziasztok! Lxi-vél szeretnék privátbankár beszélni, kérlek, jelentkezz, akár az e-mail címmén is, légy szi! Zipikukacuwponthu.

Előzmény: lxi (901)
www.octinfo.com Creative Commons License 2017.01.04 0 0 2003

Nohát nohát, elsüllyedt a topic?

Kevés a Yeti...

oca Creative Commons License 2016.08.23 0 0 2002

Sziasztok!

 

A Skoda Yetim (1.2TSI), ami tetőablakkal van ellátva, valószínűleg a tetőablaknál beázik. A jelenség, hogy a hátsó ajtók mögötti oszlopokban a műanyagok között kicsordogál a víz (esőben). Kérdésem, hogy nincs valakinek valami leírása, hogy hol vannak a vízelvezetők a szerkezetben. Valószínűleg eldugultak.. 

Esetleg van valakinek hasonlóval tapasztalata?

 

Köszönöm előre is!

oca

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!