Keresés

Részletes keresés

TraceR_ Creative Commons License 2015.06.20 0 0 2196

Ez vajon azt jelenti, hogy akinek digitális kábeltévé előfizetése van és jött mellette az analóg is, az ezentúl ugyanúgy fogja tudni fogni másik készüléken digitálisan a csatornákat, kódolatlanul?

Előzmény: Proart (2195)
Proart Creative Commons License 2015.06.20 0 0 2195

2. Műszaki okok miatt 2015. október 31-én megszüntetjük egyes analóg díjcsomagjainkat, s ezzel a változással összefüggésben új technológián biztosítjuk a továbbiakban a szolgáltatást az érintett elõfizetõk számára. A módosítás a következő szolgáltatási területek és programcsomagok elõfizetõit érinti:
Központi fejállomásról ellátott területek (kivéve: Csépa, Perkáta, Siófok, Szelevény, Tiszakürt,Tiszasas, Tiszaug)- Családi csomag;
Békéscsaba és környéke, Hódmezővásárhely és környéke, Szeged és környéke - Alap csomag,
Mindszent - Start csomag. A technológiaváltásra 2015. augusztus1-jétõl október 31-ig kerül sor, így az analóg kábeltelevízió szolgáltatásról ezen időtartam alatt folyamatosan térünk át az új kódolatlan digitális kábeltelevízió szolgáltatásra.
A módosítás nem érinti a programcsomagok kínálatát és havi előfizetési díját. Az érintett elõfizetõket közvetlenül értesítjük a változásról. (ÁSZF Törzsrész 2.3.3., 3.1., 3.3., 4.3., 5.2., 7.1.1.3. pont, 2, 3, 5/A, 6/C
Melléklet)

3, Megszüntetjük az analóg kábeltelevízió szolgáltatás értékesítését. A meglévő– a 2. pontban nem érintett - elõfizetõk részére a továbbiakban is biztosítjuk a szolgáltatás igénybevételét. (ÁSZF Törzsrész 3.1. pont, 2, 3, 5/A, 6/C Melléklet.)

Forrás: Aktuális számla

FRANKYE Creative Commons License 2015.06.17 0 0 2194

Most válaszolok mert nem nézem a fórumot. 

Én két éve megdupláztam az ADSL-t 1000 forintért. Utána öt percenként megszakadt a net. Felhívtam őket, azt mondták  rossz a hálózat" nem bírja ezt a sávszélességet. Mondom semmi gond tegyék vissza régi sávszélességre. Azt írták: azt már nem lehet csak kábelesre átrakni.  Mondom jó akkor szereljék át. Kérdem kell valamit csinálni a szerződéssel? Azt mondták nem mindent intéznek.

Átszerelés után nézem egy hét múlva két szerződésem van kérdem hogy hogy, azt mondták idő előtt felmondtam ki kell fizetni a maradék időt az Adsl-re. Mondom nem erről volt. A végén törölték az Adsl-t nem "kellett" többet fizetnem.

 

 

Tavaly decemberben sokadszorra előjött a T-home ajándéka: kockásodik a kép, elmegy a hang ill. gyenge a jel. A szokásos válasszal jöttek: BIZTOS az ön rendszerében van a hiba (az évek alatt kb 5x 6x voltak kint MINDIG T-home hiba volt).

Kijött a szerelő átszerelte az antennacsatlakozót mondja ez volt a hiba, kiszállást + munkadíjat kell fizetni.( Előtte fel akart menni a padlástérbe megnézni az erősítőt és a csatlakozásokat  de mondtam felesleges nem ott van a hiba.) Abban a pillanatban egy nem HD adáson megint összetört a kép. Mondom most akkor küldjenek egy olyan szerelő aki ért is a dolgokhoz.

A végén az volt a hiba, hogy az oszlopokon elállították az erősítők jelszintjeit és amiatt volt rossz a kép

Másnap felhívott egy másik szerelő este kérdezte hogy működik-e a rendszer ő nagyon udvarias és intelligens volt nem olyan mint a szervizvezető aki evett miközben  telefonáltam.(persze szerinte is nálam van a hiba de majd elválik mondta)

Nagyon sok sztorim van a T-home-mal de nem akarok oldalakat írni. Volt olyan összetört a kép elment a hang, azt mondja a szerelő vegyek egy antenna erősítőt mert GYENGE a jel. Továbbra is fennáll a hiba, kijön a szerelő rámér a csatlakozóra azt mondja ERŐS a jel.

Mondanom sem kell NEM nálam volt a hiba.

 

6 hét és felmondom ezzel a "szolgáltatóval" a szerződést.

 

 

Előzmény: Aszpirin (2188)
Kevin Creative Commons License 2015.06.14 0 0 2193

Csak tudnám, mikor őriztem ezekkel együtt disznót ...

Előzmény: zmagix (2192)
zmagix Creative Commons License 2015.06.14 0 1 2192
Előzmény: Lenti Tamás Sasa (2190)
F1mre Creative Commons License 2015.06.14 0 0 2191

A leguóbbi csatornafrissítés óta (kb 1 hónap) több csatornánál is kódolt jelet ír a TV-m. Ilyet akkor szokott, ha amúgy a csatorna elérhető, csak valamiért nem tölti be. (ha nem előfizetett a csatorna, akkor fel szokott ugrani a No access) Kódolt pl. a Spektrum, Discovery, AMC, FOX... más is tapasztal hasonlót mostanában? Vagy tudjátok mit kéne csinálni? (ügyfélszolgálatot végső esetben hívnám, mert ugye a kártyaolvasós megoldás hivatalosan nem támogatott)

Lenti Tamás Sasa Creative Commons License 2015.05.26 0 0 2190

sziasztok! Mit tudtok tényleg megszünik az analóg kábeltv a thomenál???

Proart Creative Commons License 2015.05.24 0 0 2189

Júliustól érvényes ÁSZF változások:

 

"Jogszabályi elõírások miatt 2015. július 4-étõl bevezetjük az M4 közszolgálati csatornát valamennyi televízió csomagba, valamint az M4 HD csatornát IPTV, digitális kábeltelevízió és mûholdas televízió Családi+HD csomagba. A változással összefüggésben a következõ csatornák kikerülnek a kínálatból: Duna World (analóg kábeltelevízió szolgáltatás esetén); MTV Live HD (IPTV és digitális kábeltelevízió szolgáltatás esetén); Duna World HD és MTV Live HD (mûholdas televízió szolgáltatás esetén). (5/A, 6/A-6/D Melléklet)"

Aszpirin Creative Commons License 2015.05.19 0 0 2188

Ami az 1. pontot illeti, én is ugyanebben a cipőben járok. Tavaly augusztus óta.

A telefonos ügyfélszolgálaton többször rákérdeztem, mindig csak a türelmemet kérték. 

Annyit tudtam meg, hogy van egy bizonyos ügyfélkör, akiknek az adatait kézi rögzítéssel viszik át a régi számlazási rendszerből az újba. Aki ebben érintett, az mindaddig nem tud belépni az online ügyfélszolgálatra, amíg ez a kézi adatrögzítés meg nem történik. Mit mondjak, nem tűnik professzionálisnak csöppet sem.

Ráadásul nekem egyéb problémám is van... Januárban átszerelték nálam a koax kábelt optikaira, ami a régi szerződés lemondásával és új szerződés megkötésével is járt, és azóta teljesen összekeveredett a számlázás. A legutóbbi számlámon is még szerepeltek olyan szolgáltatások, amik már nem léteznek nálam (kábeltelefon, kábeltévé), és az összegek nem stimmelnek. Többször tettem már panaszt, telefonban elismerte az ügyfélszolgálatos, hogy gond van a számláimmal, és azt javasolta, hogy a csoportos beszedési megbízásom limitjét vegyem le 1000 forintra, hogy ne teljesüljön a leemelés, és fognak küldeni egy javítószámlát meg rendbe teszik az egészet, stb. Aztán kaptam egy tértivevényes levelet, ami annyit közölt velem, hogy a kábeltelefon szolgáltatásom (ami már január óta nem létezik nálam), július 1-től megszűnik. Na kösz. Mi van akkor most? A panaszomra megoldás még nem született... azt a mai napig várom. Cserébe küldtek még egy csekket, hogy fizessek be x el,aradt összeget. Hogy mire, azt nem tudom. Nem fizetem be, várom a tételes elszámolást.

A T-Home szolgáltatása nálam technikailag nagyon rendben van (valóban 120 megabites internet, jó minőségű IPTV, mindez optikai szálon, erről az oldalról minden rendben lenne), de a számlázási rendszerükben valami elképesztő káosz uralkodhat, egyszerűen januártól mindeddig képtelenek voltak egy normális számlát kiküldeni. Közben pedig még mindig nem férek hozzá az online ügyfélszolgÁlathoz. 

Bravó Telekom, lassan elfogy a türelmem, és a fogyasztóvédelemnél kötök ki a panaszaimmal...

Előzmény: FRANKYE (2186)
zmagix Creative Commons License 2015.05.18 0 0 2187

Esetleg írj ide is:

 

https://kozosseg.telekom.hu/

Előzmény: FRANKYE (2186)
FRANKYE Creative Commons License 2015.05.18 0 0 2186

Aki T-home-nál dolgozik és szokott írni ide válaszolna egy pár kérdésemre?

 

1 Miért nem lehet majdnem egy éve belépni az oldalra felhasználói kóddal és jelszóval?

2 Miért nem lehet a Tvgo -t használni (Lehet ha belépni nem lehet akkor a Tvgo sem megy)

3 Miért nem oldották meg a Connax kártya problémát?

4 Miért ilyen lassú (kifejezetten lassú) a honlapjuk?

5 A kábeltévés csatorna kiosztás miért van úgy eldugva, hogy a Google sem találja?

6 Meddig szándékoznak a magyar piacon maradni ilyen "szolgáltatással" ?

 

Köszönöm a választ!

Előzmény: zsoli02 (2185)
zsoli02 Creative Commons License 2015.05.17 0 0 2185

Persze.

 

Ha eddig is a digitális adásokat ezzel a modullal nézted, akkor igen. 

A T-home kihozza az új STB-ot, és új kártyát is kapsz. Először a szerelő regisztrálja a hálózaton ezeket, aztán már mehet is a TV-be a kártya.

 

Az összes csatornád meglesz, és nálam a TV saját moduljával sokkal szebb a kép, természetesen a HD is. A T-home Boxa egy gagyi minőségű vicc...

 

Nekem a Samsung TV néha kiírja, hogy CI kártya vagy modul hiba (ha visszaolvasol, látod). De ennek semmi köze a Te kérdésedhez, ez "Samsung specalitás".

Előzmény: qqriq111 (2184)
qqriq111 Creative Commons License 2015.05.16 0 0 2184

T: Fórumozók!

Segítséget szeretnék kérni, kérem aki ismerős a témában segítsen.

Kábel családi csomagom van, és szeretnék módosítani családi+HD-re. Ez csak úgy lehetsées ha un "HD boxot" hoznak a régi helyett.

Én azt sem használom mert conax modullal nézem az adásokat. (Így jobb mnőségü mint az ő /t-home/ boxukat használnám)

A kérdésem tehát az lenne hogy az általam használt "Strong Conax" tipusu modul alkalmas e HD adás vételére. Sajnos nem találtam leírást róla

és elég régen vettem nincs meg a papírja sem. Annyit hogy amikor a TV-t behangolom és megkeresi a digitális csatornákat akkor hozza az összes solgáltató által forgalmazott HD csatornát. A szolgáltató információja szerint nem boztos hohy HD minőségben.

Tehát a kérdés még 1x: a fent nevezett conax kártya alkalmas e HD minőséget szolgáltatni????

Üdv qqriq111

TraceR_ Creative Commons License 2015.05.14 0 0 2183

Nincs valakinek egy friss frekvenciatáblázata? Kedden elmászott pár csatorna...

Proart Creative Commons License 2015.05.09 0 0 2182

T Sat tv csak a szolgáltató által biztosított box-al működik. 

Előzmény: makkail (2181)
makkail Creative Commons License 2015.05.09 0 0 2181

Sziasztok!

Van egy sony kdl32w650a tv szeretnék hozzá egy ci+ modult t-home sat tvhez

 

milyen jo hozzá?

zso2u Creative Commons License 2015.05.08 0 0 2180

Telefonon mondtam fel

Előzmény: Ludwig9 (2179)
Ludwig9 Creative Commons License 2015.05.08 0 0 2179

Szia!

 

Hogy mondtad fel? Írásban, telefonon, személyesen vagy a neten?

És 8 napra?

 

Köszi ha válaszolsz.

Előzmény: zso2u (2176)
zso2u Creative Commons License 2015.05.06 0 0 2178

Egy kábel jön be a lakásba. Erre csatlakozik a modem is, az internetet meghagyom ... Ezért is gondoltam, hogy fizikailag nem kötik ki a kábelt, hanem mondjuk központilag "egy kattintással" kikapcsolják :)

Előzmény: pgyafi (2177)
pgyafi Creative Commons License 2015.05.06 0 0 2177

Miért maradna?

Oszlopon lekötik a kábelt ha más szolgáltatás nincs rajta. Ha van, akkor meg szűrővel leválasztják.

Előzmény: zso2u (2176)
zso2u Creative Commons License 2015.05.06 0 0 2176

Sziasztok! 

 

Adott egy tréhóm digitális kábel előfizetés (az egyik szobában SD set-top-box-szal, a másik szobában sima koax csatlakozással). Mivel lejárt a hűségidő, ezért felmondtam a szerződést. A set-top-box-szot el fogják vinni. Az a kérdésem, hogy a koax csatlakozásban marad-e a jel, vagy központilag ki fogják kapcsolni?

Az ügyintéző nem tudott erre válaszolni, hátha ti ...

 

A házban más szolgálató nincs.

 

Köszi.

 

nicko Creative Commons License 2015.05.02 0 0 2175

Ha kiveszem a kártyát és visszadugom (vagy a TV-t kapcsolom ki/be), akkor működik tovább újra.

Találkozott valaki már ilyennel? Mi lehet a nyűg?

 

Digikábelen a Digifilmhez van CI+ kártyám, F6640-hez és biza a szolgáltatótól kapott kártya is ritkán, de ugyanezt előadja.

Szerintem ez Samsung hiba..

 

Az Alma C2200 a legjobb DVB-C-s beltéri Digikábelen 1.21B fw-vel. ;)

Előzmény: zsoli02 (2168)
priszkosz2 Creative Commons License 2015.04.30 0 0 2174

Na ja. Csak az a fura, hogy az LG650v kb. fél évig ment UPC mediacard-al, aztán váltottam DIGI-re. Mondjuk abba kártya sem kellett. Soha nem jött elő ez a vacakolás csak miután az őseim megkapták tőlem ajándékba. Náluk van T-s DKTV. Van mikor napokig jól megy, aztán van hogy egy nap 2x is "kártyahiba". Szerintem erről a szolgáltatásról már lemondott a T. Évek óta semmit nem fejlesztenek, a kártya is már több éves és marha lassú. Szerintem ez a baj. Ezért tettem vissza nekik az ALMA-t. Még jobban is szeretik, ráadásul a képe is nagyon szép. Van olyan jó mint modullal.

És igen, ha egyszer behangolod, "örök életre" megtartja a csatorna sorrendet. Átnevezheted és rendezheted kedvedre. Ha pedig jön új csatorna, manuálisan hozzáadom.

Előzmény: zsoli02 (2173)
zsoli02 Creative Commons License 2015.04.30 0 0 2173

Igen, az EPG sem tökéletes...

Nekem a külső T-home-os STB-al az a gondom, hogy hiába rendezem át a csatornákat, mindig visszarendeződik.

Gondolom, az ALMA-nál nincs ilyen, mert az nem T-home tulajdon?

Előzmény: priszkosz2 (2171)
zsoli02 Creative Commons License 2015.04.29 0 0 2172

Érdekes, mert én kipróbáltam, és az LG 42LB5610-ben tökéletesen működik ugyanez a STRONG modul. De ezek szerint van néhány TV, amely viszont nem szereti...

 

Egyelőre a Samsung szerviz keresi a megoldást :)

(nem igazán bízom benne)

Előzmény: priszkosz2 (2171)
priszkosz2 Creative Commons License 2015.04.28 0 0 2171

Nálam LG 42LB650V. Pontosan ugyan ez volt a probléma STRONG CAS7 modullal. Ezért inkább visszatettem a jól bevált Alma C2200-as STB-t. Ezzel nincs semmi gond, és az EPG is tökéletes. A modullal az is rendetlenkedett, gyakran nem mutatta az aktuális program műsorát. Ezek szerint nem TV függő a dolog.

Előzmény: zsoli02 (2168)
F1mre Creative Commons License 2015.04.25 0 0 2170

Nekem is kiírja néha, hogy kódolt jel, vagy valami van a kártyával.

Előzmény: zsoli02 (2168)
zsoli02 Creative Commons License 2015.04.16 0 0 2169

képek lemaradtak

 

..

zsoli02 Creative Commons License 2015.04.16 0 0 2168

Vettem egy új Samsung H6500-as LED TV-t és egy STRONG CAS7 Conax/CAM modult is.

 

Beletéve a kártyát működik az összes csatornám is.

 

De többször előfordul (pl. ha túl gyorsan kapcsolgatok a csatornálk között), hogy hibaüzenetet kapok: pl. kártyaprobléma, ill. nem találkható CI+ modul.

 

Ha kiveszem a kártyát és visszadugom (vagy a TV-t kapcsolom ki/be), akkor működik tovább újra.

 

Találkozott valaki már ilyennel? Mi lehet a nyűg?

 

zsoli02 Creative Commons License 2015.04.10 0 0 2167

Így igaz,

én is tegnap hosszabbítottam digitális családi csomagot.

Mondtan, hogy voltak már kint egyszer, és az IPTV bekötésének fizikai akadálya van.

Szó nélkül hosszabbítottak, és előfizettem HD csomagra is.

Előzmény: priszkosz2 (2159)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!