Ez vajon azt jelenti, hogy akinek digitális kábeltévé előfizetése van és jött mellette az analóg is, az ezentúl ugyanúgy fogja tudni fogni másik készüléken digitálisan a csatornákat, kódolatlanul?
2. Műszaki okok miatt 2015. október 31-én megszüntetjük egyes analóg díjcsomagjainkat, s ezzel a változással összefüggésben új technológián biztosítjuk a továbbiakban a szolgáltatást az érintett elõfizetõk számára. A módosítás a következő szolgáltatási területek és programcsomagok elõfizetõit érinti: Központi fejállomásról ellátott területek (kivéve: Csépa, Perkáta, Siófok, Szelevény, Tiszakürt,Tiszasas, Tiszaug)- Családi csomag; Békéscsaba és környéke, Hódmezővásárhely és környéke, Szeged és környéke - Alap csomag, Mindszent - Start csomag. A technológiaváltásra 2015. augusztus1-jétõl október 31-ig kerül sor, így az analóg kábeltelevízió szolgáltatásról ezen időtartam alatt folyamatosan térünk át az új kódolatlan digitális kábeltelevízió szolgáltatásra. A módosítás nem érinti a programcsomagok kínálatát és havi előfizetési díját. Az érintett elõfizetõket közvetlenül értesítjük a változásról. (ÁSZF Törzsrész 2.3.3., 3.1., 3.3., 4.3., 5.2., 7.1.1.3. pont, 2, 3, 5/A, 6/C Melléklet)
3, Megszüntetjük az analóg kábeltelevízió szolgáltatás értékesítését. A meglévő a 2. pontban nem érintett - elõfizetõk részére a továbbiakban is biztosítjuk a szolgáltatás igénybevételét. (ÁSZF Törzsrész 3.1. pont, 2, 3, 5/A, 6/C Melléklet.)
Én két éve megdupláztam az ADSL-t 1000 forintért. Utána öt percenként megszakadt a net. Felhívtam őket, azt mondták rossz a hálózat" nem bírja ezt a sávszélességet. Mondom semmi gond tegyék vissza régi sávszélességre. Azt írták: azt már nem lehet csak kábelesre átrakni. Mondom jó akkor szereljék át. Kérdem kell valamit csinálni a szerződéssel? Azt mondták nem mindent intéznek.
Átszerelés után nézem egy hét múlva két szerződésem van kérdem hogy hogy, azt mondták idő előtt felmondtam ki kell fizetni a maradék időt az Adsl-re. Mondom nem erről volt. A végén törölték az Adsl-t nem "kellett" többet fizetnem.
Tavaly decemberben sokadszorra előjött a T-home ajándéka: kockásodik a kép, elmegy a hang ill. gyenge a jel. A szokásos válasszal jöttek: BIZTOS az ön rendszerében van a hiba (az évek alatt kb 5x 6x voltak kint MINDIG T-home hiba volt).
Kijött a szerelő átszerelte az antennacsatlakozót mondja ez volt a hiba, kiszállást + munkadíjat kell fizetni.( Előtte fel akart menni a padlástérbe megnézni az erősítőt és a csatlakozásokat de mondtam felesleges nem ott van a hiba.) Abban a pillanatban egy nem HD adáson megint összetört a kép. Mondom most akkor küldjenek egy olyan szerelő aki ért is a dolgokhoz.
A végén az volt a hiba, hogy az oszlopokon elállították az erősítők jelszintjeit és amiatt volt rossz a kép
Másnap felhívott egy másik szerelő este kérdezte hogy működik-e a rendszer ő nagyon udvarias és intelligens volt nem olyan mint a szervizvezető aki evett miközben telefonáltam.(persze szerinte is nálam van a hiba de majd elválik mondta)
Nagyon sok sztorim van a T-home-mal de nem akarok oldalakat írni. Volt olyan összetört a kép elment a hang, azt mondja a szerelő vegyek egy antenna erősítőt mert GYENGE a jel. Továbbra is fennáll a hiba, kijön a szerelő rámér a csatlakozóra azt mondja ERŐS a jel.
Mondanom sem kell NEM nálam volt a hiba.
6 hét és felmondom ezzel a "szolgáltatóval" a szerződést.
A leguóbbi csatornafrissítés óta (kb 1 hónap) több csatornánál is kódolt jelet ír a TV-m. Ilyet akkor szokott, ha amúgy a csatorna elérhető, csak valamiért nem tölti be. (ha nem előfizetett a csatorna, akkor fel szokott ugrani a No access) Kódolt pl. a Spektrum, Discovery, AMC, FOX... más is tapasztal hasonlót mostanában? Vagy tudjátok mit kéne csinálni? (ügyfélszolgálatot végső esetben hívnám, mert ugye a kártyaolvasós megoldás hivatalosan nem támogatott)
"Jogszabályi elõírások miatt 2015. július 4-étõl bevezetjük az M4 közszolgálati csatornát valamennyi televízió csomagba, valamint az M4 HD csatornát IPTV, digitális kábeltelevízió és mûholdas televízió Családi+HD csomagba. A változással összefüggésben a következõ csatornák kikerülnek a kínálatból: Duna World (analóg kábeltelevízió szolgáltatás esetén); MTV Live HD (IPTV és digitális kábeltelevízió szolgáltatás esetén); Duna World HD és MTV Live HD (mûholdas televízió szolgáltatás esetén). (5/A, 6/A-6/D Melléklet)"
Ami az 1. pontot illeti, én is ugyanebben a cipőben járok. Tavaly augusztus óta.
A telefonos ügyfélszolgálaton többször rákérdeztem, mindig csak a türelmemet kérték.
Annyit tudtam meg, hogy van egy bizonyos ügyfélkör, akiknek az adatait kézi rögzítéssel viszik át a régi számlazási rendszerből az újba. Aki ebben érintett, az mindaddig nem tud belépni az online ügyfélszolgálatra, amíg ez a kézi adatrögzítés meg nem történik. Mit mondjak, nem tűnik professzionálisnak csöppet sem.
Ráadásul nekem egyéb problémám is van... Januárban átszerelték nálam a koax kábelt optikaira, ami a régi szerződés lemondásával és új szerződés megkötésével is járt, és azóta teljesen összekeveredett a számlázás. A legutóbbi számlámon is még szerepeltek olyan szolgáltatások, amik már nem léteznek nálam (kábeltelefon, kábeltévé), és az összegek nem stimmelnek. Többször tettem már panaszt, telefonban elismerte az ügyfélszolgálatos, hogy gond van a számláimmal, és azt javasolta, hogy a csoportos beszedési megbízásom limitjét vegyem le 1000 forintra, hogy ne teljesüljön a leemelés, és fognak küldeni egy javítószámlát meg rendbe teszik az egészet, stb. Aztán kaptam egy tértivevényes levelet, ami annyit közölt velem, hogy a kábeltelefon szolgáltatásom (ami már január óta nem létezik nálam), július 1-től megszűnik. Na kösz. Mi van akkor most? A panaszomra megoldás még nem született... azt a mai napig várom. Cserébe küldtek még egy csekket, hogy fizessek be x el,aradt összeget. Hogy mire, azt nem tudom. Nem fizetem be, várom a tételes elszámolást.
A T-Home szolgáltatása nálam technikailag nagyon rendben van (valóban 120 megabites internet, jó minőségű IPTV, mindez optikai szálon, erről az oldalról minden rendben lenne), de a számlázási rendszerükben valami elképesztő káosz uralkodhat, egyszerűen januártól mindeddig képtelenek voltak egy normális számlát kiküldeni. Közben pedig még mindig nem férek hozzá az online ügyfélszolgÁlathoz.
Bravó Telekom, lassan elfogy a türelmem, és a fogyasztóvédelemnél kötök ki a panaszaimmal...
Ha eddig is a digitális adásokat ezzel a modullal nézted, akkor igen.
A T-home kihozza az új STB-ot, és új kártyát is kapsz. Először a szerelő regisztrálja a hálózaton ezeket, aztán már mehet is a TV-be a kártya.
Az összes csatornád meglesz, és nálam a TV saját moduljával sokkal szebb a kép, természetesen a HD is. A T-home Boxa egy gagyi minőségű vicc...
Nekem a Samsung TV néha kiírja, hogy CI kártya vagy modul hiba (ha visszaolvasol, látod). De ennek semmi köze a Te kérdésedhez, ez "Samsung specalitás".
Segítséget szeretnék kérni, kérem aki ismerős a témában segítsen.
Kábel családi csomagom van, és szeretnék módosítani családi+HD-re. Ez csak úgy lehetsées ha un "HD boxot" hoznak a régi helyett.
Én azt sem használom mert conax modullal nézem az adásokat. (Így jobb mnőségü mint az ő /t-home/ boxukat használnám)
A kérdésem tehát az lenne hogy az általam használt "Strong Conax" tipusu modul alkalmas e HD adás vételére. Sajnos nem találtam leírást róla
és elég régen vettem nincs meg a papírja sem. Annyit hogy amikor a TV-t behangolom és megkeresi a digitális csatornákat akkor hozza az összes solgáltató által forgalmazott HD csatornát. A szolgáltató információja szerint nem boztos hohy HD minőségben.
Tehát a kérdés még 1x: a fent nevezett conax kártya alkalmas e HD minőséget szolgáltatni????
Egy kábel jön be a lakásba. Erre csatlakozik a modem is, az internetet meghagyom ... Ezért is gondoltam, hogy fizikailag nem kötik ki a kábelt, hanem mondjuk központilag "egy kattintással" kikapcsolják :)
Adott egy tréhóm digitális kábel előfizetés (az egyik szobában SD set-top-box-szal, a másik szobában sima koax csatlakozással). Mivel lejárt a hűségidő, ezért felmondtam a szerződést. A set-top-box-szot el fogják vinni. Az a kérdésem, hogy a koax csatlakozásban marad-e a jel, vagy központilag ki fogják kapcsolni?
Az ügyintéző nem tudott erre válaszolni, hátha ti ...
Na ja. Csak az a fura, hogy az LG650v kb. fél évig ment UPC mediacard-al, aztán váltottam DIGI-re. Mondjuk abba kártya sem kellett. Soha nem jött elő ez a vacakolás csak miután az őseim megkapták tőlem ajándékba. Náluk van T-s DKTV. Van mikor napokig jól megy, aztán van hogy egy nap 2x is "kártyahiba". Szerintem erről a szolgáltatásról már lemondott a T. Évek óta semmit nem fejlesztenek, a kártya is már több éves és marha lassú. Szerintem ez a baj. Ezért tettem vissza nekik az ALMA-t. Még jobban is szeretik, ráadásul a képe is nagyon szép. Van olyan jó mint modullal.
És igen, ha egyszer behangolod, "örök életre" megtartja a csatorna sorrendet. Átnevezheted és rendezheted kedvedre. Ha pedig jön új csatorna, manuálisan hozzáadom.
Érdekes, mert én kipróbáltam, és az LG 42LB5610-ben tökéletesen működik ugyanez a STRONG modul. De ezek szerint van néhány TV, amely viszont nem szereti...
Nálam LG 42LB650V. Pontosan ugyan ez volt a probléma STRONG CAS7 modullal. Ezért inkább visszatettem a jól bevált Alma C2200-as STB-t. Ezzel nincs semmi gond, és az EPG is tökéletes. A modullal az is rendetlenkedett, gyakran nem mutatta az aktuális program műsorát. Ezek szerint nem TV függő a dolog.
Vettem egy új Samsung H6500-as LED TV-t és egy STRONG CAS7 Conax/CAM modult is.
Beletéve a kártyát működik az összes csatornám is.
De többször előfordul (pl. ha túl gyorsan kapcsolgatok a csatornálk között), hogy hibaüzenetet kapok: pl. kártyaprobléma, ill. nem találkható CI+ modul.
Ha kiveszem a kártyát és visszadugom (vagy a TV-t kapcsolom ki/be), akkor működik tovább újra.