2017-es de 2018-as üzembehelyezésű 1.6 diesel manuál váltós insignia most léptem át a 110.000 km, végig nálam az autó... Kérdés, akik már jóval többet tapostak bele, mire lehet számítani ami nagyjavítás lehet? Pl. kupplung tárcsa, kettőstömegű, egyéb finomságok
Ha jól láttam akkor ez láncos, nem szíjas. Hála Istennek eddig hibátlanul futott, sokat pályázok vele kint
Egy ideig, olyan 180e-ig szívesen hagynám még, havonta egyszer megyek vele nagy távot, azon kívül áll
Ha valaki már találkozott az alábbi hibával, kérem mondja el a véleményét, esetleg adjon információs segítséget a javításhoz.
A kocsi indításakor a kulccsal ráadom a gyújtást és kigyullad az összes lámpa, ahogyan kell. Az indítozáskor minden kialszik és a motor nem indul, nem is mozdul meg az indítómotor. Amikor visszafordítom a kulcsot, ismét kigyullad minden és kiírja, hogy nem jó a szervó áramellátása.
A szervó jó, az aksi jó.
Kérem aki tud valamit erről a hibárol, akkor írjon.
Mi a véleményetek erről a tömítésről? Állítólag ezzel ki lehez váltani a sz.r gyári gumitömítést. Érdemes? Vagy inkább a gyárit cserélgessem 4 évente. (valahol ezt adták meg csereperiódusnak)
Segítséget kérnék. Opel Insignia 2013-as CD400 rádival és nem tudok telefont hozzákapcsolni bluetooth-al hívásokhoz vagy bármi máshoz. A kormányon rajta a hívásgombok és a rádión a phone feliratú kapcsoló de csak elnémítani lehet vele. A beállítások menüben sincs phone beállítás vagy bluetooth beállítás. Hogyan lehetne ezen segíteni? Mit kellene belerakni, kicserélni, beállítani?
Ha jár erre valaki, akkor kérdezem hogy autós kamerát kábelezett be valaki Insigniába? Első és hátsó kamerát is tennék bele, de a kábelezéstől előre fázok. Ráadásul a Viofo kameráját néztem ki, aminek kimondottan vastag a kábele - viszont jó a képminősége.
Sziasztok valaki találkozott már váltó problémával? A következő a diagnosztika : 20-30 perc vezetés utan az 1 es és 3 as fokozat el kezd szorulni nyikorogni . De ha leállítom a kocsit és pihen 5 percet utána megint jól működik egy ideig. Autó adatok: 2013 as évjárat 130le
Sziasztok! Van valakinek tapasztalata abban,hogy nem nyílt a csomagtér ajtaja? Hiába csattogtatom a központi zárat ki-be a csomagtér ajtó mikrókapcsolója nem nyitja az ajtót. Valaki tud valami praktikát? Hálás lennék.
Jártatok már úgy (mint én most), hogy lekapcsoljátok a gyújtást és a műszerfal világítása nem kapcsol le?? Semmikor sem... A kijelzőt még kézzel le is tudtam kapcsolni, de most a belső gombok világítanak... Köszönöm, ha valakinek van ötlete.
Sziasztok. Autócsere előtt állunk család bővülése miatt. Perpill egy Megane 4-ünk van, 1.5dci, ami hibátlan, tökéletes, csak hát hátul szűk. Egy nagy családi kombit szeretnék, mint pl. Talisman, Superb, Passat, ill. még itt az Insignia is. (Insignia/SUperb vonalon igazából mindegy, hogy kombi vagy sem, mivel a "lépcsőshátú" is 5 ajtós, nagy puttonnyal. A kérdésem igazából az lenne, hogy mik a vélemények, tapasztalatok a 2 literes, 170 lovas, 8 gangos automata dízelről?
Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkalsegítsen,stabil adatokat adjon. Mi a Rigotech chiptuningnál írásainkkal, videóinkkal, teljesítményméréseinkkel segítünk tisztán látni ebben a marketing zajban!
Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol, 2021-ben több mint 200 helyről kapsz itthon tuning ajánlatot. Ahhoz nem kell diploma, hogy valaki tudja, hogy a 70 ezer kevesebb mint a 90. Az, hogy az adott ár milyen technológiát, minőséget tartalmaz, többnyire csak utólag derül ki, ha esetleg valami probléma lesz az autóval, vagy jobb esetben realizálódik, hogy bizony a tuningnak nincs semmi eredménye, kidobott pénz volt.
Részlet az új Rigotech cikkből:
"Tisztelt Uram kedves Richárd !
Le a kalappal a szaktudásod előtt (külön dicséret a marketingért) Végig olvastam az összes küldött anyagot,meggyőző és hiteles számomra. Köszönöm.Van pár kérdésem:
Opel Insignia korábbi modellről azt írja az összes elérhető forrás,hogy a motorok lóerőtől függetlenül teljesen megegyeznek szerkezeti kialakítást tekintve. Autósboltos ismerős szerint az erőátviteli részekben sincs különbség, beleértve a fékeket is. Az én fehér bálnám 110 lóerős ha a vezérlés kivételével minden egyezik miért nem ajánlott belőle 160LE plusz 20 %-os autót faragni?? (chiptuning árajánlatukban ennél kisebb értékek szerepelnek) - Kérésre mi is meg tudjuk ezt csinálni, ugyanakkor ez szerintem nem indokolt és amennyiben fontos az élettartam nem javasolt. Vannak ennek a motornak típushibái, ide értve a kenési rendszerét (főtengely csapágy hiba) és porlasztóit."
Szívesen válaszolok kérdéseidre. Legjobb, ha ajánlatot kérsz az autódra, így látom a rendszerben és telefonon is tudunk egyeztetni. Kérdezhetsz a rigotech.hu oldalunkon a cikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben is, gyorsan fogok válaszolni. Itt a fórumon is igyekszem, de nem garantálom, mert itt ritkán nézem.
Segítséget kérnék 2011-es insignia kombimnál mosás vagy esős idő után hallom, hogy a vezető oldalnál a tetőben vagy az oszlopban lötyög a víz be nem ázik az autó sehol esetleg tud valaki segíteni h mitől lehet ez?
Egy 2013-as faceliftes 1.6 t Insigniaval kapcsolatban érdeklődnék, hogy milyen tapasztalataitok vannak? Milyen a motor, vannak-e esetleges típus hibái ennek a modellnek?
Sziasztok!Kérlek ha tudtok tanácsot adni mert jelenleg mindenki mást mond.Két hónapja kanyarkövető kakukk monták lámpavezérlő modul csere.Megvolt.Most bal első tompított lett vége csere de ugyanúgy visszadobja a hibát.Állítólag megint a bal első lámpa modul de lehet kettő van benne de akkor melyik?Ha ugyanaz akkor megint tönkrement ?Előre is köszi.
Sziasztok, Segítséget szeretnék kérni. Az adattáblát kéne megcsináltatnom,mert öntapados volt,és leesett a "B" oszlopról. Insigniáról lenne szó. Köszönöm a segitséget.