Mivel magyarok vagyunk, segítsük: magunkat, gazdaságunkat és országunkat is azzal, hogy magyar termékeket vásárolunk!!! Ennek segítségével is tompítani tudjuk a válság hatásait... Persze lesz olyan aki azt mondja erre hogy hülyeség, de az olyan még nem találkozott francia, német, japán emberekkel akik bizony (hiába nagy országok polgárai) a saját országuk termékeit veszik és fogyasztják. Akkor mi miért ne tennénk ezt, egy a franciánál sokkal kissebb gazdaságú országban??? Vegyél minnél több MAGYAR gyártmányú terméket!!!
Vettem egy tálca koktélparadicsomot...nagyon szép áru volt, ráadásul büszke felirattal: Magyar termék..
otthon kiderült, hogy a teteje szép, de az alatta lévő sor bizony fonnyadt, csak lecsóba megy el....visszamentem, megnéztem a többit is..ugyanaz a trükk..
marad a piac...az is vagy magyar, vagy nem.... a kereskedő biztosan az.
Egyszerűbb magyarázat lehet az, hogy az eu összes országának betűjelét vagy nyelvét nem lehet feltüntetni egy tábla csokin, mert nem fér rá, így is olyan apró betűvel van, hogy alig lehet olvasni. :)))
Nem találtam alkalmasabb topikot, hát itt panaszkodom..
Nálam is járt a mikulás, és kaptam egy nagy tábla különleges csokit...örül...
Rossz szokásom,hogy kíváncsiságból megnézem a gyártót, meg ami még érdekes ...
Nos amiért morgok, és nagyon nem tetszik:...a csoki különleges minőségűnek van feltünttve(ami igaznak is tűnik)prémium csomagolásban, hat nyelven: PL, HU, CZ, SK, BG, RO....az idősebbek még ismerik a lánykori nevét a csapatnak..KGST...de miért nem látom az új, művelt nyugati barátaink országjelét? Talán ebből már nem jut dániába, hollandiába, svédországba, finnországba, a belgákról nem is beszélve...esetleg oda más minőséget visznek? svájc, franciaország, olaszország még jobb minőséget érdemel?
...nem, ez csupa rosszindulat részemről...egyszerűbb lehet a magyarázat, csak én ehhez nem értek...
Én arra várok, hogy mikor tesznek kötelezettség szegési eljárás alá a minden határon túli hazai termék fogyasztás reklámozásáért. Még mindig dömping mennyiségben ömlik hozzánk a nyugati, otthon eladhatatlan silány termék!
Akkor a Fidesz erősebb az EU-nál, mert szinte minden közösségi oldalt bezáratott! Reklám? Nehogy már ellene pofázzon bárki. És persze 1. lépés ellenünk virustámadások özöne, 2. lépés fenyegető törvények ellenünk, 3. lépés kedvező ajánlat a bezáratás esetére! Mármost szidd csak a nemzeti dohány Buli hálózatot...
Újpesten a magyarok piaca bezárt hosszú halódás után. Igaz, hogy a megszervezője teljesen dilettáns volt hozzá, de képes volt beindítani falrengető dumájával! Az egészben az a vicc, hogy a tömegárú olcsóságával a spontán őstermelői gazdálkodás sehol a világon nem képes talpon maradni. Ő meg elhitette jónéhányukkal, hogy csak oda kell jönniük! Sajnos reklámozva sem egyszerű, mert a pénzes magyar nem megy néhai lengyel piacra, a szegényekből hiába van sok, képtelenek pláne 2006 óta zuhanó életkörülményeik miatt bármit is reális áron vásárolni, hogy a termelő is megéljen belőle!
Ez így konkrétan egy reklámfogás annak érdekében, hogy minnél többen megnézzék. Az EU-nak semmilyen eszköze (Jogszabályi alapja) nincs arra, hogy reklámokat tiltson be. Valamikor tavaly - az évnek nagyon az elején - láttam is teljes terjedelmében valamelyik reggel az ATV-ben, amely adó távolról sem mondható EU ellenesnek.
Kezdjük az elején: a Mlinar olyan, mint a Lipóti, vagy a Fornetti. Ez nem egy apró kézműves pékség, ahol a dédnagyapád világháborús könnyeivel nevelgeti a búzát, a nagyapád a megmaradt fogaival gyűjti be a kalászt, az apád két tenyere közt morzsolja a lisztet, te meg egy[...] Bővebben!Tovább »
Így működik a magyar termék lejáratására irányuló utolsó akció az anyagiért? Sajnálom, mert tényleg mi isszuk meg magyarok a levét. Tényleg milyen okos volt a Kóka, amikor egyeduralomra tört az internetpiacon.
Te figyusz. tegnap kaptam lehetőséget kávéterjesztésre. Lúgosítja a szervezetet és nem csinál fejfájást. (Megjegyzem, a többit sem értem, miért csinálna?) Zsebben hozzák át amerikából, oszt arany árában mérik. Azt lehet terjeszteni?
A kedvezménykártya havi egymilliós jövedelemmel és hatalmas kedvezményekkel csábít MLM-rendszerben. Hogy kik működtetik a rendszert, és pontosan hogyan is működik majd, egyelőre nem tudni, a készítő titkolózik, a GVH éberségre int.
Egyetlen konkrétum a honlapot regisztráló személye, Tövis Zsolt, aki összefüggésbe hozható egy bizonyos Cyberweb Kft.-vel (a céghez kapcsolódó összes honlapot ő regisztrálta).
...
Hosszas kutatómunkával végül mégis sikerült megszerezni Tövis Zsolt telefonszámát, akit lapunknak az egyik, a céggel korábban kapcsolatban álló vállalkozásnál is csak a „cyberwebes srácként” emlegettek. Tövis azonban miután megtudta, hogy a Magyar Kedvezmény Kártyával kapcsolatban érdeklődünk, közölte, semmivel kapcsolatban nem ad ki információt, ha bármi kérdésünk van, írjunk emailt az MKK honlapjára. Így még arra sem volt hajlandó válaszolni, hogy a Cyberweb áll-e a kedvezménykártya hátterében, de még arra sem, hogy ő maga egyáltalán ott dolgozik-e, miért nem érhetőek el sehol, és miért nem él a honlapjuk.
Úgy is törlik, illetve törölnek, ha azt látják jónak. A segítség meg tényleg elkelne a magyar piacnak. A szándék a fontos és nem az út, ami arra vezet.
Figyelitek, mennyire tök érdektelen itt mindenki a magyar termékek iránt?
Pofázni, azt sokan tudnak, meg szex-hez csatolható írásokat kukkolni, de ebbe a topikba írók száma az ezret sem érte el. Olyan, meg aki ténylegesen felvegye a seggét, és segítse a magyar vállalkozásokat mondjuk egyetlen-egy magyar termék vásárlásával, még kevesebb. Ja szólok, hogy néha azért titkon belekerül a kosárba.