A víz nem fogy. Azt elképzelhetőnek tartom, hogy a vízpumpa törött, mert csak nagyobb fordulaton fordul meg a víz a fűtő radiátorban.A csővek nem kemények, a beltér felé menő vízcsőben simán kitekerem a légtelenítőt és csak akkor jelenik meg ott a víz ha pörgetem a motort és akkor sem folyamatosan nyomja ki a vizet...
Viz nem fogy? Van egy olyan probléma ennél a tipusnál hogy ugyan ezek a hibák és a vizpumpa környéke ereszt.
Ha nem ereszt.
Akkor hajlamos a vizpumpa eltörni. Nem keringet eleget.
Viz magától áramlik azt mikor megnyit a termosztát akkor kezd el mindenfele menni.
Fogdosd meg a vizcsőveket hogy melegednek. Kemények lesznek e?
Kezdő hengerfejnél azért megjelenik valami a vízbe. Kemények lesznek a vizcsővek. Bubik jelennek meg a tágulásiba. Olyan mintha folyamatosan légtelenitene.
Másik a fagyálló, van benne? A motorba vannak forr pontok ahol a sima víz képes gőzé válni, ha szar a kupak.
Akkor temosztátnál levegős maradt. Ott van a vizhőmérő is.
2005 től több tipusba/dizelbe/ is olyan termosztátot szerelnek ami teljesen elzárja a viz útját.
Ha nem rendszeres akkor nincs gond. Viszont ha visszatér akkor bedolgozik a motor.
10 km kell az üzemi hömérséklet eléréséhez és hogy kidolgozza a levegőt. A termosztátnál már forró a cucc csak ép nem melegiti fel hogy kinyiljon. Oda lötyen a viz azt megindul.
A belső körben van a fütés is/jelemzően ott is megreked/. Max hőmérsékletre kell állitani, ventillátort is, azt hagy tolja a meleget.
Sziasztok! Egy kérdésem lenne, hátha valaki találkozott már hasonló problémával. Jeep Compass 2012. 2.2Crd a hűtővízrendszer problémázik. Olyan mintha levegős lenne, néha felmegy a vízhőfok maxra, nem nyom a beltérbe meleg levegőt csak hideget, aztán pár pillanat mulva rendbe jön. Lehetséges, hogy levegős lenne a rendszer? Volt egy vízcső csere és azóta produkálja. Bármilyen tippet szívesen fogadok.
Üdv mindenkinek! Az alany egy Compass 2.2Crd 2012. Olyan hibát produkál, hogy a kuplung hidegben nem emel ki, amikor bemelegszik tökéletes, de hidegen, a reggeli hidegben nagy nehezen veszi csak be a fokozatot. Kuplung szerkezet teljesen új, a munkahenger is, többszöri légtelenítésen túl van, nem levegős. Találkozott már valaki ilyen hibával?
Köszi újfent! Hát nem járó motornál, de kapott oda féktisztítót. Holnap elviszem egy szerelőhöz, majd neki mondani fogom. Hátha segít. Köszi még egyszer a segítséget!
Köszi a választ. Tegnap szétszedtük a szívó oldalt és megtisztítottuk. Nem találtunk semmit leesve. Most arra tippelek, hogy a fojtószelep állás szenzora döglött be.
Sziasztok! 2006 Grand Cherokee CRD-hez tudtok ajánlani szervizt? Budapest vonzáskörzete lenne jó. Fojtószelep probléma van, és vészmódba kapcsolt az autó.
na úgy néz ki, visszatérek. Volt i3, x5 e70, és úgy néz ki, a wg után jön egy wk2 summit 180e km-rel. Szóval mostantól valószínű ismét leszek. Vannak kopott emlékeim a wj szériáról és egész sok töredék a wg típusról.
ja, BM, képzeld, láttam a régi wg-nket. Olyan fasza volt, hogy a tulaj nem változtatott rajta semmit…
A következők szerint kérem / várom a nagyérdemű véleményét:
Adott egy magyarországi szalonban 2018. augusztusában újonnan vásárolt JEEP Cherokke 4×4 (2,2 Multijet motorral). Az első szerelésű gumiabroncs 225/55 R18, amit annak kopása / elhasználódása miatt a közeljövőben le szeretnék cserélni olyan abroncsra, amivel "enyhe" terepre /földútra is ki lehet merészkedni, tehát A/T vagy H/T mintázatra, ugyanakkor autópálya tempóban is elviselhető a zajszintje (és lehetőleg télen is használható legyen).
Nézegetve az abroncs kínálatot nagyon gyér, személyesen felkeresve a gumisműhelyeket nem is tudtak mutatni ebben a méretben a kívánt mintázattal (Yokohama Geolander 015, vagy 056). A megrendelés / döntés előtt pedig meg szeretném nézni, látatlanban nem szeretnék a rendelésbe belebonyolódni. A kerékjáratok "szemre" a nagyobb méretű abroncsokra is alkalmasak (néhány amerikai honlap egyenesen 255/55 R18 méretet is megenged). A kínálat 235/60 R18 méretben már bőségesnek tűnik, ugyanakkor a váltóméret kalkulátor szerint ez már nem ajánlott. Az interneten fellelhetők szerint az adott autó típusnál a menüben meg lehet adni / beállítani az aktuális gumiméretet: sanos én azonban nem találtam meg a menüben ezt a funkciót.
A kérdéseim:
van esetleg konkrét márka és mintázat javaslat a H/T, vagy A/T és autópályára is alkalmasank ítélt abroncsból;
mekkora méretnövelésről lehet szó, még úgy is, hogy a kilométerórát újra kalibrálják (és egyébként geometrialag elfér a kerékjáratban),
hol, melyik műhelyben / szervízben lehetne a kilométerórát újrakalibrálni.
Köszönöm a figyelmet, a válaszokat / javallatokat!