Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bmrenault Creative Commons License 2 napja 0 0 828

Ha szeretsz kábelt bogarászni akkor te is átnézheted, ha nem akkor autó elektromossággal foglalkozó ember megcsinálja. Külföldi fórumon a kábel korróziójára, több helyen való megtörésre, csatlakozó sérülésére panaszkodnak. Sebességmérő kábelről van szó. Elméletileg a sebességmérő hibája miatt van abs hiba. 

 

Előzmény: vendelzoli (827)
vendelzoli Creative Commons License 2 napja 0 0 827

Sziasztok. Jeep Liberti 2.8crd-n elkezdett világítani az ABS lámpa és ezzel egy időben a km óra sem mutatta a sebességet. Összefügg a kettő dolog? Mi lehet a baj?

TFeri21 Creative Commons License 5 napja 0 0 826

Szia

 

Nekem RB 3 van, eddig nem volt a rádióval gondom.

Sajna csak NyEU-s térképem van hozzá így itthon nem használom a navi részét.

Előzmény: kopasz78 (824)
BMWX5 Dotka Creative Commons License 2017.04.16 0 0 825

Sziasztok! Tud valaki olyan helyet ahol Magyar nyelvre programozzák a kijelzőt? 2014 Jeep Grand Cheeroke. A szakszerizbe 270 ezerért írnák át azt annyira nem erőltetném....! Van ebbe minden féle nyelv csak Magyar nincs..  !

kopasz78 Creative Commons License 2017.04.12 0 0 824

hello

rb3-as navit használ valaki? az enyém csinál érdekes dolgokat. nem mindig kapcsol be, ha bekapcsol nem lehet kikapcsolni, nem mindig jegyzi meg a beállított rádiócsatornákat 

valaki találkozott már ilyesmivel?

köszi előre is

r1150 Creative Commons License 2017.04.07 0 0 823

Köszönöm a segítséget. Olcsóbban jövök ki az elküldött oldalakat böngészve , legalábbis ahogy számolgatom. Donor autóba nem gondolkodom.Egyrészt nincs helyem tárolni , másrészt általában ugyan azok az alkatrészek kopnak fogynak mindegyikben. Többek közt ezért nem is gondolkodom bontott hídban. Hát meglátom mi lesz az autó sorsa , egyelőre bakon áll.

Előzmény: Bmrenault (822)
Bmrenault Creative Commons License 2017.04.07 0 0 822
r1150 Creative Commons License 2017.04.06 0 0 821

 

Hát szép estét mindenkinek.

Korábban már írtam a féltengely szimering folyatás miatt. Ma szétszedve az első híd. Hiba megállapítva, igaz boldog nem lettem tőle.A féltengelyek ugye csak két helyen vannak " megvezetve", a kerékagyba és a rózsakerekekbe. A bolygóműben a jobb oldali rózsakerék "lóg". Maga a ház van megkopva. A féltengelyt bedugva oldal irányba lehet a kereket mozgatni. Na most adott a kérdés bontott komplett híd , vagy 250.000 Ft-ért bolygómű. Valakinek valami ötlete?

Bmrenault Creative Commons License 2017.04.03 0 0 820

Ez hosszú lett volna azt megnéztem odahaza drágább a benzines mint a dizel. :D 

Anno mikor a citroen 1,9 tdi 90 pacis használtam fele étolajjal fele gázolajjal akkor raktam bele 2 dl 2 ütemű olajat de szintetikust 2000/2500 ft literje, voltak robogók is szóval adott volt. Nem tudom mennyi bió komponenst tesznek az üzemanyagba otthon de anno 5,5% volt/Etanol, biodizel/.   Szóval biztos ami biztos.

Hát nagy átlagban nekem ez a kocsi 16 litert eszik. 19,2/320km/ volt eddig a legtöbb és 14,2/430km/ a legkevesebb, vezetés ha ott a család óvatosan.. de ha nem háát élvezem a v8 at. Egyetlen egyszer volt sok pálya akkor 230 km és fél fölött volt bőven a mutató, de akkor meg nem tankoltam rá megnézni a fogyasztást utána sokat városoztam.

Most egy kis dízel elketyeg 5-8 literrel, de egy  4 hengeres 2 literes benzines suv azért benyel 10 litert, vagy a niva :D. 

 

 

Előzmény: r1150 (819)
r1150 Creative Commons License 2017.04.02 0 0 819

Nem rossz a 2.7 CRD ,Merci motor. Nem azzal van a gond , hanem a körítéssel. A hajtáslánca jobb mint az XJ-nek. Az enyémben a Qudra Drive-os változat van. Arra készülni kell, mint amint korábban a többiek is írták, hogy 2 -250 e. nél porlasztók cseréje vagy felújítása , elkerülhetetlen  köszönhetően a jó Magyar gázolajnak. Porlasztósok az javasolják, hogy 1 tank gázolajhoz kb 1 dl. Arol 2T olaj. Csökkenti a porlasztók kopását. Kivéve a részecskeszűrös autókat. Egyébként fogyasztásilag jó választás. Azt szoktam mondani 6 henger alatt nincs autó, a 4 hengeres mérnöki tévedés a 3 meg egyenesen szabotázs munka. A V 8 az igazi. De ...  Sajnos nekem nem gazdaságos olyannal autózni. Vagyis nem győzném tankolni. Szerintem a 2.7 CRD felét meg egy pici amit fogyaszt a V8-hoz képest. 

Előzmény: Bmrenault (818)
Bmrenault Creative Commons License 2017.04.02 0 0 818

Akkor csak tágasabnak tünt, ml merciket is nézek de a diesel motor miatt nem nagyon merem beválalni.

Ugy vagyok vele hogy amerikai fhos a jeep újonan biztos tökönszúrtam volna magam ha ilyet veszek.

Viszont használtan egye fene, meg nekem a v8 miatt kellet, dieselt is néztem de 1x évesen  az elöző tulajok hanyagságát  én szívom és a diesel egy plusz probléma. Meg a 3,1 csoda volt többségben...

r1150 Creative Commons License 2017.04.01 0 0 817

Nem. Kisebb is belül, maga az autó is kisebb .Rövidebb a tengelytávja is. Nekem 1996-os volt 2.5TD. Azt cseréltem le tavaly januárban a mostani 2.7CRD-re. Szerintem az XJ jobban össze volt rakva. A motorja gyengébb de egyszerű. Nekem még a hagyományos adagolós volt. 96-ban volt ott egy ráncfelvarrás, utána már inkább Európaias lett. Belül zajosabb nincs ilyen komfortos mint a CRD. De nem volt vele ennyi problémám mint a mostanival. Hazudnék ha azt mondanám hogy nem jó , de vannak vele bosszantó apróságok.Önálló akarata van. Ha ő úgy akarja akkor jó, ha nem  akarja akkor mindig produkál valami bosszúságot. Az XJ-vel kb 30.000 km-t autóztam. Olaj cseréken kivül volt egy híd test cserém , akkor már a féltengely keresztek is cserélve lettek a gömbfejekkel együtt. Mentem vele Erdélybe és egy csatornázásnál a jobb elejével beleestem egy be nem takart csatornába. Utána még kimentem vele és Udvarhelyen lett a felni is kikalapálva, akkor néztem,hogy kapott a hossztartó is. A baleset után még kint használtam az elejét is majd itthon derült ki,hogy a hídtest meghajtott. Kibírta. Szóval innen állítom,hogy az jobban össze volt rakva.A CRD-t ahogy megvettem , magasnyomású szivattyúnál le levegősödött , orvosolva. Utána váltókar javítás , műszakira hátsó féltengely csapágyak szimeringek cseréje. Szélvédő kinél ne nálam repedt el. Akkumulátor csere, ami a mai napig indít egy 2.2-es  diesel autót. Első híd gömbfej cserék, szimeringek is. Ez 3.000 km-el  korábban volt. Most újra folyik Ne legyek bosszús. Ja és mentem vele idáig kb 15.000 km-et  

Előzmény: Bmrenault (816)
Bmrenault Creative Commons License 2017.04.01 0 0 816

Az belül nagyobb nem? Nézegettem én is ezt szériát és véletlenül lett ez. Mik a tapasztalataid vele?

 

Előzmény: r1150 (815)
r1150 Creative Commons License 2017.03.31 0 0 815

2003-as 2.7 CRD . Szétszedve , semmi nem látszik, mégis a hid testben volt olaj.Újra kitisztítva , leellenőrizve minden, összerakva. Pár nap és kiderül.Ha újra folyik, már pedig mért ne folyna, új szimerig más márka. Ha ez után is észreveszem hogy folyat  megy a háztól. visszatérek a jó öreg XJ-hez.

 

Előzmény: Bmrenault (814)
Bmrenault Creative Commons License 2017.03.28 0 0 814

Hát a gond az hogy a levegő, a viz, olaj mindig megtalálja azt a kis hézagot. Mikori a gép? Nagyon faszántos tőmitőpaszták vannak ám. http://autofejlesztes.hu/mobile_product_info.php?products_id=23094

Előzmény: r1150 (813)
r1150 Creative Commons License 2017.03.28 0 0 813

Köszönöm. Nem látszott sehol sérülés, a ház végig kipucolva mint egy ágyú cső .Csütörtökön kiderül , újra szét.Öröm az élet.Kezdek berágni rá, foglalkoztat az eladás gondolata.

Előzmény: Bmrenault (812)
Bmrenault Creative Commons License 2017.03.26 0 0 812

hát lehet más is kopott ott maradt egy kis olaj valahol, sérült valami cseréléskor.

Előzmény: r1150 (811)
r1150 Creative Commons License 2017.03.26 0 0 811

Van valakinek valamilyen ötlete első féltengely szimering ügyben? Kb 3.000 Km-el korábban lett cserélve. Most újra folyik. Nem gagyi lett véve, féltengely futófelületén kopás nem látszik.Akkor méééé ?

Bmrenault Creative Commons License 2017.03.25 0 0 810

Tudod ha neki jól esik csinálja :D, múltkor elkapkodtak előlem egy csörlőt nem mintha használnám de elég jó árban volt. A lakózást takarítom bőszen utána van a fólia belül az üvegen. nagyon könnyen karcolódik a fólia...

Előzmény: Vadász81 (809)
Vadász81 Creative Commons License 2017.03.25 0 0 809

Igen, erre gondolok. Tehát mindenképpen bekapcsol ha bent melegebb van mint a beállított. Érdekes...Nekem ez úgy lenne logikus ha auto módban ő döntené el, amúgy (manuálban) pedig én. 

Előzmény: Bmrenault (808)
Bmrenault Creative Commons License 2017.03.24 0 0 808

Na várjál... ha a kocsiban van pl25 fok de a klimán 20 fok van akkor automatikusan bekapcsol a légkondi?  Erre célzol? Aszem igen bekapcsol.

Előzmény: Vadász81 (807)
Vadász81 Creative Commons License 2017.03.24 0 0 807

170 font nem kevés. Nem leszek így márkahű ebben 😀

Beszéltem a haverral, tudja tanítani és lehet tud kulcsot is intézni. Közben észre vettem valamit: a légkondim autómatikusan bekapcsol ha ráadom a gyújtást és a benti hőm magasabb a beállítottnál. Ennek így kell lennie? Ja és a kapcsolók nem autón vannak és nem szélvédőre van állítva?! (Jézuska hozta az autót ezért nincs tapasztalat)

Előzmény: Bmrenault (805)
bandigreen Creative Commons License 2017.03.22 0 0 806

FYI... (tájékoztatásül)

 

kuzdenek a Bárdinál kemény 3 napja az EVIC és a Klima világítását szolgáló fényforrások cserepárjainak megtalálásávval... majd jelentkezem.

Bmrenault Creative Commons License 2017.03.21 0 0 805

171 fontért találtam az amazonon. Ha nem vagy márka hű olcsóbban is kaphatsz.

Előzmény: Bmrenault (804)
Bmrenault Creative Commons License 2017.03.21 0 0 804

Nyers kulcsot és a távirányítót tanítják az indításgátlóhoz. Ha van diagos ismerösöd elméletileg és gyakorlatilag is megkéne tudnia csinálni. A kulcsot meg akármelyik kulcsos lemásolja.

 

 

Vadász81 Creative Commons License 2017.03.21 0 0 803

Megpróbáljuk összehangolni a távirányítót a kocsival de szerintem a jel vételével van baj az autóban. Van gyári diagos haverom de szereznem kéne kulcsot meg távirányítót, ebay?! Távirányító adja a jelet, bemértük.

Vagy veszek komplett riasztó vezérlőt távir-kal és az immot tanítjuk.Gondolom így is megoldható.

Előzmény: Bmrenault (802)
Bmrenault Creative Commons License 2017.03.21 0 0 802

Gyári diag kell hozzá. Viszont van olyan aki lelopja az ugrókódot a távirányitó használatakor és utánna müködik. Audi kulcsot másoltak nekem igy de az is majd 40e ft volt.

 

bandigreen Creative Commons License 2017.03.21 0 0 801

Maga a Kulcsmásolás nem nagy költség, abból relatíve olcsón ki lehet jönni. A húzósabb dolog az új távirányító tanítása... olyan jópofa rendszerrel van megoldva, hogy a szalonok várnak szeretettel, mert földi halandó kulcsmásoló nem tudja feltanítani...

Előzmény: Vadász81 (800)
Vadász81 Creative Commons License 2017.03.20 0 0 800

Nem is tudtam, hogy lakkozva van az üveg. Nekem gyári színezés van a hátsókon, nem látok rajtuk hibát.

Amúgy nem tudom mennyire van köze a távirányítónak a kulcsos riasztós dologhoz, szerintem csak közvetve függenek egymástól.Persze a kulcs dolog csak akkor derül ki amikor a távirányító bemondja az unalmast, mint most nekem. Ja és csak egy van belőle.

Előzmény: Bmrenault (798)
Vadász81 Creative Commons License 2017.03.20 0 0 799

Na én a gyújtással oldom a riasztást de majd kipróbálom a másik megoldást is, amúgy meleg időben leveszi a riasztót nekem. Megnézem majd a zár mikrokapcsolóját, hátha egy kis wd40 megoldaná.

Tolatókamerákat én is nézegettem mert az új horoggal még nehezebb kiszámolni a szűk helyet. Majd lehet kérek tanácsot honnan ne rendeljek! 😄

Nekem a lámpa visszajelző égett ki eddig csak, de a youtubon elég egyszerűnek tűnik a csere.

Előzmény: bandigreen (797)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!