Sziasztok! Tud valaki olyan helyet ahol Magyar nyelvre programozzák a kijelzőt? 2014 Jeep Grand Cheeroke. A szakszerizbe 270 ezerért írnák át azt annyira nem erőltetném....! Van ebbe minden féle nyelv csak Magyar nincs.. !
rb3-as navit használ valaki? az enyém csinál érdekes dolgokat. nem mindig kapcsol be, ha bekapcsol nem lehet kikapcsolni, nem mindig jegyzi meg a beállított rádiócsatornákat
Köszönöm a segítséget. Olcsóbban jövök ki az elküldött oldalakat böngészve , legalábbis ahogy számolgatom. Donor autóba nem gondolkodom.Egyrészt nincs helyem tárolni , másrészt általában ugyan azok az alkatrészek kopnak fogynak mindegyikben. Többek közt ezért nem is gondolkodom bontott hídban. Hát meglátom mi lesz az autó sorsa , egyelőre bakon áll.
Korábban már írtam a féltengely szimering folyatás miatt. Ma szétszedve az első híd. Hiba megállapítva, igaz boldog nem lettem tőle.A féltengelyek ugye csak két helyen vannak " megvezetve", a kerékagyba és a rózsakerekekbe. A bolygóműben a jobb oldali rózsakerék "lóg". Maga a ház van megkopva. A féltengelyt bedugva oldal irányba lehet a kereket mozgatni. Na most adott a kérdés bontott komplett híd , vagy 250.000 Ft-ért bolygómű. Valakinek valami ötlete?
Ez hosszú lett volna azt megnéztem odahaza drágább a benzines mint a dizel. :D
Anno mikor a citroen 1,9 tdi 90 pacis használtam fele étolajjal fele gázolajjal akkor raktam bele 2 dl 2 ütemű olajat de szintetikust 2000/2500 ft literje, voltak robogók is szóval adott volt. Nem tudom mennyi bió komponenst tesznek az üzemanyagba otthon de anno 5,5% volt/Etanol, biodizel/. Szóval biztos ami biztos.
Hát nagy átlagban nekem ez a kocsi 16 litert eszik. 19,2/320km/ volt eddig a legtöbb és 14,2/430km/ a legkevesebb, vezetés ha ott a család óvatosan.. de ha nem háát élvezem a v8 at. Egyetlen egyszer volt sok pálya akkor 230 km és fél fölött volt bőven a mutató, de akkor meg nem tankoltam rá megnézni a fogyasztást utána sokat városoztam.
Most egy kis dízel elketyeg 5-8 literrel, de egy 4 hengeres 2 literes benzines suv azért benyel 10 litert, vagy a niva :D.
Nem rossz a 2.7 CRD ,Merci motor. Nem azzal van a gond , hanem a körítéssel. A hajtáslánca jobb mint az XJ-nek. Az enyémben a Qudra Drive-os változat van. Arra készülni kell, mint amint korábban a többiek is írták, hogy 2 -250 e. nél porlasztók cseréje vagy felújítása , elkerülhetetlen köszönhetően a jó Magyar gázolajnak. Porlasztósok az javasolják, hogy 1 tank gázolajhoz kb 1 dl. Arol 2T olaj. Csökkenti a porlasztók kopását. Kivéve a részecskeszűrös autókat. Egyébként fogyasztásilag jó választás. Azt szoktam mondani 6 henger alatt nincs autó, a 4 hengeres mérnöki tévedés a 3 meg egyenesen szabotázs munka. A V 8 az igazi. De ... Sajnos nekem nem gazdaságos olyannal autózni. Vagyis nem győzném tankolni. Szerintem a 2.7 CRD felét meg egy pici amit fogyaszt a V8-hoz képest.
Akkor csak tágasabnak tünt, ml merciket is nézek de a diesel motor miatt nem nagyon merem beválalni.
Ugy vagyok vele hogy amerikai fhos a jeep újonan biztos tökönszúrtam volna magam ha ilyet veszek.
Viszont használtan egye fene, meg nekem a v8 miatt kellet, dieselt is néztem de 1x évesen az elöző tulajok hanyagságát én szívom és a diesel egy plusz probléma. Meg a 3,1 csoda volt többségben...
Nem. Kisebb is belül, maga az autó is kisebb .Rövidebb a tengelytávja is. Nekem 1996-os volt 2.5TD. Azt cseréltem le tavaly januárban a mostani 2.7CRD-re. Szerintem az XJ jobban össze volt rakva. A motorja gyengébb de egyszerű. Nekem még a hagyományos adagolós volt. 96-ban volt ott egy ráncfelvarrás, utána már inkább Európaias lett. Belül zajosabb nincs ilyen komfortos mint a CRD. De nem volt vele ennyi problémám mint a mostanival. Hazudnék ha azt mondanám hogy nem jó , de vannak vele bosszantó apróságok.Önálló akarata van. Ha ő úgy akarja akkor jó, ha nem akarja akkor mindig produkál valami bosszúságot. Az XJ-vel kb 30.000 km-t autóztam. Olaj cseréken kivül volt egy híd test cserém , akkor már a féltengely keresztek is cserélve lettek a gömbfejekkel együtt. Mentem vele Erdélybe és egy csatornázásnál a jobb elejével beleestem egy be nem takart csatornába. Utána még kimentem vele és Udvarhelyen lett a felni is kikalapálva, akkor néztem,hogy kapott a hossztartó is. A baleset után még kint használtam az elejét is majd itthon derült ki,hogy a hídtest meghajtott. Kibírta. Szóval innen állítom,hogy az jobban össze volt rakva.A CRD-t ahogy megvettem , magasnyomású szivattyúnál le levegősödött , orvosolva. Utána váltókar javítás , műszakira hátsó féltengely csapágyak szimeringek cseréje. Szélvédő kinél ne nálam repedt el. Akkumulátor csere, ami a mai napig indít egy 2.2-es diesel autót. Első híd gömbfej cserék, szimeringek is. Ez 3.000 km-el korábban volt. Most újra folyik Ne legyek bosszús. Ja és mentem vele idáig kb 15.000 km-et
2003-as 2.7 CRD . Szétszedve , semmi nem látszik, mégis a hid testben volt olaj.Újra kitisztítva , leellenőrizve minden, összerakva. Pár nap és kiderül.Ha újra folyik, már pedig mért ne folyna, új szimerig más márka. Ha ez után is észreveszem hogy folyat megy a háztól. visszatérek a jó öreg XJ-hez.
Köszönöm. Nem látszott sehol sérülés, a ház végig kipucolva mint egy ágyú cső .Csütörtökön kiderül , újra szét.Öröm az élet.Kezdek berágni rá, foglalkoztat az eladás gondolata.
Van valakinek valamilyen ötlete első féltengely szimering ügyben? Kb 3.000 Km-el korábban lett cserélve. Most újra folyik. Nem gagyi lett véve, féltengely futófelületén kopás nem látszik.Akkor méééé ?
Tudod ha neki jól esik csinálja :D, múltkor elkapkodtak előlem egy csörlőt nem mintha használnám de elég jó árban volt. A lakózást takarítom bőszen utána van a fólia belül az üvegen. nagyon könnyen karcolódik a fólia...
Igen, erre gondolok. Tehát mindenképpen bekapcsol ha bent melegebb van mint a beállított. Érdekes...Nekem ez úgy lenne logikus ha auto módban ő döntené el, amúgy (manuálban) pedig én.
170 font nem kevés. Nem leszek így márkahű ebben 😀
Beszéltem a haverral, tudja tanítani és lehet tud kulcsot is intézni. Közben észre vettem valamit: a légkondim autómatikusan bekapcsol ha ráadom a gyújtást és a benti hőm magasabb a beállítottnál. Ennek így kell lennie? Ja és a kapcsolók nem autón vannak és nem szélvédőre van állítva?! (Jézuska hozta az autót ezért nincs tapasztalat)
Nyers kulcsot és a távirányítót tanítják az indításgátlóhoz. Ha van diagos ismerösöd elméletileg és gyakorlatilag is megkéne tudnia csinálni. A kulcsot meg akármelyik kulcsos lemásolja.
Megpróbáljuk összehangolni a távirányítót a kocsival de szerintem a jel vételével van baj az autóban. Van gyári diagos haverom de szereznem kéne kulcsot meg távirányítót, ebay?! Távirányító adja a jelet, bemértük.
Vagy veszek komplett riasztó vezérlőt távir-kal és az immot tanítjuk.Gondolom így is megoldható.
Gyári diag kell hozzá. Viszont van olyan aki lelopja az ugrókódot a távirányitó használatakor és utánna müködik. Audi kulcsot másoltak nekem igy de az is majd 40e ft volt.
Maga a Kulcsmásolás nem nagy költség, abból relatíve olcsón ki lehet jönni. A húzósabb dolog az új távirányító tanítása... olyan jópofa rendszerrel van megoldva, hogy a szalonok várnak szeretettel, mert földi halandó kulcsmásoló nem tudja feltanítani...
Nem is tudtam, hogy lakkozva van az üveg. Nekem gyári színezés van a hátsókon, nem látok rajtuk hibát.
Amúgy nem tudom mennyire van köze a távirányítónak a kulcsos riasztós dologhoz, szerintem csak közvetve függenek egymástól.Persze a kulcs dolog csak akkor derül ki amikor a távirányító bemondja az unalmast, mint most nekem. Ja és csak egy van belőle.
Na én a gyújtással oldom a riasztást de majd kipróbálom a másik megoldást is, amúgy meleg időben leveszi a riasztót nekem. Megnézem majd a zár mikrokapcsolóját, hátha egy kis wd40 megoldaná.
Tolatókamerákat én is nézegettem mert az új horoggal még nehezebb kiszámolni a szűk helyet. Majd lehet kérek tanácsot honnan ne rendeljek! 😄
Nekem a lámpa visszajelző égett ki eddig csak, de a youtubon elég egyszerűnek tűnik a csere.
Hát hogy őszinte legyek amilyen gyorsan nyitogattam, csukogattam nekem nem riasztott be, amúgy nem érdekel igénytelen vagyok :D, meg működik mind a kettő távirányító. Az meg hogy ha elakarják vinni nem tudnám megakadályozni a hülyének meg aki betörné az ablakot a riasztó se akadály.
Én megnézetném egy kulcs programozóval hátha megtudja oldani a másolást egy másik vezérlőre, mert a renaultok "kulcs" kártyája elég sokszor eltörik a zsebben, indítani tudsz vele de nem reagál semmi másra.
Ja elkezdett leválni a belső lakozás az ablakokról, próbáltam letakarítani pár oldószerrel, de nem sikerült. Valakinél kezdett leválni?
Nagyon párás volt az idő és megszívta magát akkor könnyen jött le.
mi a gyári doboz helyére egy bárdis központit tettünk. szívok is vele eleget, mert ha úgy gondolja, akkor a távirányító nem reagál semmire, úgyhogy kiszállásnál sofőr ajtó LOCK megnyom, ajtó becsap. ha ez után beteszem és elfordítom a kulcsot sofőr ajtóban hátra fele (zárás), akkor ráteszi a riasztót is. ha nem fordítom el, akkor csak simán zár mindent.
ha nyitni akarom, akkor kulcs be, és elforgatom előre, és az első pozícióba megtartom egy ideig (söt, kicsit meg is kell mozgatnom a kulcsot, mert kicsit kopott már, és nem mindig teszi a dolgát). ez azért szükséges, mert a zár kattanást követően a beltéri lámpáknak fel kell gyulladniuk. ellenkező esetben a központi nem oldott ki, és a riasztó is aktív - ergó szirénázás lesz. tehát sajna ebben a hülye időben nem működik a távirányítónk, és a múltkor a Allee mélygarázsában kicsi türelmetlenség miatt nekiálltam szirénázni. egyébként ha kulccsal nyitod, és elindul a sziréna, akkor elég, ha a sofőr ajtóban lévő zárban megismételed a nyitási kulcsfordítást addig, amíg abba nem hagyja. Én mondjuk szintén gyújtásba teszem, de a babám az ajtóban hagyja a kulcsot, és nyitogatja, amíg el nem hallgat (és gyorsabb az elhallgattatási idő, mint gyújtáskapcsolásnál).
a hétvégén gondoltam az EVIC-ben meg a klíma kezelőjében égőt cserélek, mert 1-2 kipurcant. naná, hogy ami a katalógusban szerepelt fényforrás egyáltalán nem stimmelt az elhozottal. mindegy, most már meg vannak a kinyiffant típusok, és a pontos darabszámok. viszont az EVIC fekete tartócsavarját elvesztettem valahol :( majd helyettesítenem kell.
megjött kínából a tolatókamera is a csiréhez. még jó, hogy ilyen fos idő volt, mert nem volt kedvem túlzottan foglalkozni a bekötéssel, ami egyébként egyszerű - lenne, ha nem Liberty hátső rendszámtáblailágításához tartozó kamerát küldték volna. úgyhogy most majd megy az agyalás, hogy hogyan fogom felaplikálni, de majd valahogy csak megoldjuk.
addig is bolgod csirkés pillanatokat minden kedves csapattársnak :)