Ma egy szintén '96-os, de 2.5 benzines eladó XJ-t néztem meg. Hát ezt lényegesen jobb volt vezetni, mint a múltkori 2.5TD-t. Szerintetek mi a hátulütője ha 2.5 benzinest választok? Főleg aszfaltra kéne az autó.
10%-nál nem ehet többet mint a dízel, vagy igen?
Ezekről mi a véleményetek: elől-hátul a difiken olajsár van, teljesen végig van rajtuk futva az olaj, de nem friss folyás. Nem is csöpög. A kocsi alja eléggé poros sáros, azt rendesen átitatja a szivárgó olaj, úgy hogy kéthetente egyszer mozdul az autó. A szelepfedélen ugyanez. Ezek tolerálható folyások, vagy sok?
A szélvédőn hosszú egyenes repedés van a széléhez közel. Szerintetek mennyi a munkadíja egy szélvédőcserének?
Sziasztok. Amennyiben valakit érdekel,bontódik egy Grand Cherokee wj 3.1 td ,természetesen minden alkatrésze eladó,motor automata váltó,bőr belső,kardánok stb. Elérhetőségem :06-30-85-9800
Helló! 4.2 benzines motor, Carter bbd 2torkú karbival, 16 litertől fölfelé fogyaszt nagyon finom vezetési stílus mellett. A karbi felújított, a motor is jó. Lecserélném a karbit és azt kérdezném, hogy mivel lehetne lecserélni a rajta lévőt? Illetve milyen lehetőség van még ennek az elég nagy fogyasztásnak orvoslására? Köszi előre is.
Minden képen olaj csere minden hol. Motul synergie 10w40 6,5l
Nem szabad max-ra tölteni, mert nem szereti. :-)
Ha szerelő rendeli neked a Motul olajat akkor nem drágább, mint a Castrol, de viszont jobban szereti a motor. Észre vettem, hogy sokkal jobb a teljesítménye, nem füstöl stb, ha prémium diselt tankolok . SHELL vagy OMV. A többi nem ér annyit amennyit kérnek érte. A fogyasztásod is csökkenhet.
Nekem is '96. 2.5td motorral van a gépem.
Át kell nézetni az autót.
Üzemanyag szűrő cseréje, adagoló beállítása, ha kell felújítása kb.30.000,- + a szerelés. Nem könnyű kiszerelni, még a motort is meg kellett hozzá mozdítani, de megéri a szenvedést, mert jobb fogyasztást, füst mentes motort biztosíthat. Fontos oda figyelni, hogy a felújító cégnek jelezni kell, hogy 10% erősebbre állítsák az adagolódat, mint a gyári érték, mert úgy járhatsz mint én is, hogy minden fain csak nincs erő az autóban ahhoz képest mint amit tud.
2 éve rakosgatom rendbe a Jeep-et. Nem ocsó mulatság, de megéri. Én a munkámhoz is napi szinten használom, évente 40-50 ezer km teszek meg vele, úgyhogy számomra létfontosságú a megbízható üzem.
Ha szeretnéd át tudom neked is küldeni a szerelési könyvét '87 - 2015-ig minden Jeep-nek az anyaga benne van.
Csörgess meg telefonon és szívesen megosztom a tapasztalataimat +36205592848
Már én is szinte mindent megtettem a hűtő tökéletesítéséért. 1 dolgot nem tettem még, de most az van soron a hűtő cseréje. Legtöbb esetben mindig megoldotta a problémát.
Érdemes beszélni hűtő felújító cégekkel lehet, hogy kedvezőbb árat adnak, mintha rendelsz egyet neten.
Köszi a választ! Őszintén megmondom azt hittem egy Cherokee azért kicsit kezesebb, mégse Land Rover vagy Niva... Megpróbálok még egy kört menni vele. Az a helyzet, teljesen bele vagyok buzulva a kocsi kinézetébe, a magasságába, az erőátviteli megoldásaiba stb. :-(
A rozsda bizony ott volt, tavaly lekezelték, főleg a küszöböket, és azért az sejtet valamit, hogy új szőnyeg és új ülésrögzítő csavarok vannak benne. Tartok tőle csupa bondo / kitt az egész padló.
Először is köszi a felvetést, de a rugó a helyén, és a cső is rendben. Pillanatnyilag úgy néz ki a helyzet, hogy a rendszer ecetes átmosását követően, most épp egy dugulásom van (valószínűleg valami levált vízkő darab) a motor irányába, mert nem nyom vissza semmit sem a kiegyenlítő tartályba. Jövő hétvégén vár rám egy teljes hűtőrendszer szétszedés, átmosás, és talán megoldódik a probléma.....
Áttérve a te próba autódra, a pedálok lehetnek keményebbek az opelhez képest (minden autónál más), a kormány ált. szervós, tehát könnyű a kormányzás (kellene lenni), a motornak emelkedőn is kellene bírnia, hisz van nyomaték bőven, kipörgetés nélkül is. A rázkódós kaszni meg az ilyen típusú régi jó dieselek sajátossága. Teljesen más vezetési élmény, még kevesebb extra, más stílus.
Az osztrák autóknál figyelj a rozsdára, mivel ott még a jó öreg sót használják télen...
Helló. Hangsúlyozom hogy nem értek hozzá, de hátha: az everydayXJ.com-on a srác az egyik videójában arra figyelmeztet, hogy van egy lefelé irányú hűtőcső a motortól balra (vez. f. oldal) amiben gyárilag van egy nagyobb rugó, hogy ne lapuljon el, és ha az a rugó valamiért nincs benne, akkor a cső nem lesz átjárható a víz által. Ő tuti nem 2.5 dízelről beszélt, ezért csak kérdőjelesen vetem ezt fel.
Egyúttal hadd kérdezzek már. És előre is türelmet kérek a hülyeségemhez!
Nekem nincs XJ-m, tegnap vezettem először, mert végre van egy eladó a közelben. 1996-os 2.5 TD. Csak a saját kocsimmal járok, ezért minden más autó szokatlan az embernek ugye. 5 perc próbakör alatt ezt tapasztaltam: minden pedál tök kemény, kormányt kicsit erőből kell tekerni, váltó nem a legfinomabb, kis emelkedőn 2000-2500 körül váltanék fel, motor nem bírja (mondjuk elfelejtettem utána kipörgetni), motor rázza a kasztnit, indításkor-leállításkor nyitva volt az ajtóm, hát majd leesett úgy rázta. Kinézetre viszont csodaszép, rendkívül megkímélt.
A kereskedő srác, látva hogy küzdök a szerkezettel, aszonygya, "más autóhoz képest kicsit sprőd, nem?" Utána visszaülök a szintén 19 éves Opel Astrámba, úgy éreztem utána az a Jeephez képest egy versenyautó. (1.4-es benzines.)
Tényleg ilyennek kell lennie? Vagy kifogtam valami szart? (Nehezen indult be, új kora óta tavaly januárig "hölgy tulajdonosé" volt Ausztriában.) Hálás lennék ha hozzászólnátok!
van egy 2.5 TD Cherokeem, és már lassan két hónapja küszködöm a hűtőrendszeremmel. A kiegyenlítő tartályból folyamatosan nyomja ki a fagyállót, és természetesen felforr a vizem is. A helyzet nem olyan egyszerű (számomra). A következő dolgokon már túl vagyok: termosztát csere 2x, vízpumpa csere, viszkó kuplung csere, hengerfej tömítés csere (biztos ami biztos), rendszer ecetes átmosása, hűtőradiátor rendben, csövek rendben..... A kiegyenlítő tartály kupakja is jónak tűnik, bár pontosan kimérni nem tudom.
Talán ennyi.
Várom a szakértéseteket!!!! én már kifogytam az ötletekből....
Üdv.Jeep cherokee 2.5TD vásárlásán gondolkodok,tudna valaki felvilágosítást adni hogy milyenek ezek az autók?mennyire strapabíró erdőn,fogyasztása,alkatrész árak stb.
Sziasztok! Nekem egy, olyan gondom van, hogy van egy 98 évj Jeep Grand Cherokee 2.5 TDI, a gyújtáskapcsolóját szét berhelték neki és már nem ismeri fel az autó. Mondták, hogy ha az immojából ki van törölve, akkor indulni fog. De így se lett jó, mert csak annyit csinált, hogy beindult és utána le is ált és ennyi se többet.Utána egy másik személy azt mondta, hogy azért nem jó mert az adagolóból is ki kell törölni mert elvileg az is letiltsa. És itt kezdődik a gond, mert senki nem tudja meg csinálni, mer nincs hozzá Program meg Kábel sem. Ilyenkor mit lehetne vele csinálni, vagy valaki nem ismer olyan szakembert, aki meg tudná oldani. Ez miatt áll már 6 hónapja, mondták, hogy alakítsuk át mechanikusra és meg van oldva, vettem hozzá 2 adagolót, és mind a kettőnek nem volt jó, és úgy döntöttem, hogy a sajátját csinálóm meg, mert jó mindene csak egy kábel véget áll az egész. A válaszókat előre is köszönöm.
én is csak olvastam, de nekem is fel kéne újíttatnom, mert nehezen indul és az állítólag az ecu-ban lévő 3 kondenzátor elöregedése miatt van- néztem a youtube-on ahogy javítják-