Keresés

Részletes keresés

David-nrg_mc2 Creative Commons License 18 órája 0 0 237

Piaggio nrg mc2-es motoron egyáltalan nem világít az index. Milyen bajok lehetnek?

szombat szabi Creative Commons License 27 órája 0 0 236

Sziasztok !!

Piaggió NRG  MC 3 a karburátor alján csepeg a benzin.Nem nagyon értek hozzá,kellene valami csőnek rajta lenni,mert azt néztem mintha olyan lenne a kialakítsa a karburátor aljának.Esetleg valami rajzotok,leírás nincs róla,mert semmi papírom nincs róla.

Köszi a segítséget:Szabi

 

NRG~Dani~POWER Creative Commons License 2017.05.06 0 0 235

Sziasztok !!😄🤔

van nekem egy nagy gondom , a motorom amikor megvettem indexelés közben nem villogot hanem csak világított ! Ezt a problemamat akartam orvosolni , megvettem a reléT, széT szedtem a fejidomot de ott nincs a relé hol keressem? Hogy ki tudjam cserelni? Nagyon megköszönném a segítséget 🤘

Előre is köszönöm a válaszokat/segitsegeket 

A motor amiről szó van az egy Piaggio nrg power (mc4)

kicsinelly Creative Commons License 2017.04.30 0 0 234

Minta zsebre tesz, autósboltba beballag.

Előzmény: wzolee (233)
wzolee Creative Commons License 2017.04.29 0 0 233

Köszönöm az eddigi segítséget! Még egy kis apróságra szükségem lenne. :)

A műszerfal háttérvilágításba milyen rizsszemégő kell? Nincsenek ráírva az értékek...

kicsinelly Creative Commons License 2017.04.25 0 0 232

Elöl 1,3

Hátul 1,7

 

Előzmény: wzolee (231)
wzolee Creative Commons License 2017.04.23 0 0 231

Hello megint!

Vízpumpa kicserélve, szétbontás nélkül kivitelezhető volt a mellékelt videó alapján!! Ajánlom mindenkinek, aki ilyen gondokkal küzd. :)

https://www.youtube.com/watch?v=hg6-7PQni9c

 

 

Sajnos még mindig kézikönyv hiányában szenvedek... Nem tudja valaki az NRG MC2 ('96) pontos guminyomás értékeket? Sajnos nem találok semmi címkét a motoron ami erre utalna!

azumi66 Creative Commons License 2017.04.20 0 0 230

Helló,ez mc2

Előzmény: wzolee (222)
kicsinelly Creative Commons License 2017.04.14 0 0 229
Nem kell széthúzni a blokkot vízpumpa-cseréhez.
ombre61 Creative Commons License 2017.04.09 0 0 228
Előzmény: wzolee (227)
wzolee Creative Commons License 2017.04.09 0 0 227

Hol találok neten valami leírást az NRG mc2 motorról? Sajnos semmi kézikönyvem nincs hozzá. Most elsősorban karbantartás/tavaszi felkészítés szempontjából (mennyi olaj kell bele, csereperiódus, stb stb) érdekelne, de ha javítási kézikönyv lenne, az is jól jönne később.

ombre61 Creative Commons License 2017.04.08 0 0 226

Teljesen mindegy, bármilyen hajtómű olajjal elmegy. Ez a gép még akkor készült amikor nem kellett az Andokból hozatni a levegőt az abroncsba, mert akkor "öttel többet megy"

Előzmény: wzolee (225)
wzolee Creative Commons License 2017.04.07 0 0 225

Még egy kérdés: 75W90 vagy 80W90 olaj kell a hajtóműbe? Milyen márkát ajánlotok?

Előzmény: wzolee (224)
wzolee Creative Commons License 2017.04.07 0 0 224

 

Akkor Mc2-m van! :) Köszönöm!

Hány grammos súly van benne gyárilag, azt nem tudod véletlenül?

 

Találtam egy megoldást rá, hogy ne kelljen szétbontani, mert amúgy erő van benne, nem hiszem hogy belül bármihez kell nyúlni a vízpumpán kívül.

 


https://www.youtube.com/watch?v=s7ClWY1e2Qc

 

Előzmény: ombre61 (223)
ombre61 Creative Commons License 2017.04.07 0 0 223

Szia.

Tipus alvázszámból kiderül

NRG: SAL1T

NRG Mc2:ZAPC04000

NRG Extreme és Mc3 DT: ZAPC21000

NRG Mc3 DD és Purejet:ZAPC32000

Power DD: ZAPC36200

Power DT: ZAPC45300

Power Purejet: ZAPC452000

Légszűrőre bármilyen olaj megfelel, csak ne legyen túl sűrű.

Vizpumpa cseréhez szét kell húzni a blokkot, akkor már érdemes a főtengely szimmeringeket is cserélni.

 

Előzmény: wzolee (222)
wzolee Creative Commons License 2017.04.06 0 0 222

Sziasztok!

 

Új vagyok a robogósok világában, mégpedig egy (96-os) Piaggio NRG boldog tulajdonosaként. :)

Egy pár infóra lenne szükségem rögtön az elején.

A motor újra lett fújva feketére, vannak hibái, ezzel tisztában is voltam a megvételkor, de szeretek bütykölni és van is némi műszaki érzékem, csak eddig autókat babráltam... Szeretnék mindent, amit csak  lehet magam megcsinálni (a segítségetekkel)!

Az első kérdésemre ti biztos tudjátok a helyes választ, remélem nem lesz bonyolult. :)

 

1. A pontos típusát nem tudom, csak azt hogy NRG! :D Szóval ha kit tudnátok segíteni, az nagy segítség lenne az alkatrész keresgélésben pl.... mc1? mc2? egyéb infó? Hátul dobfék, vízhűtéses és a műszeregységen "Sport series" felirat található.

 

2. A légszűrő szivacsot lehet pl láncolajozó spary-vel, WD40-el, esetleg motorolajjal kenni? Jelenleg ezek állnak rendelkezésemre és nem feltétlenül vennék 3500ér láncolajozót (ha nem muszáj!).

 

3. Az első lámpára hol tudok szerezni plexi burkolatot? Már a szőnyeg alá is benéztem, de sehol nem találok olyan boltot, ahol annyi van, hogy még adnak is el belőle.

 

4. Csak nekem nem fér bele az L-es bukósisak a sisaktartóba? 2 különbözőt is belepróbáltam, mindkettő sikertelenül végződött!

5. Sajnos a vízpumpa cserés, szivárog a víz. Valaki csinált már ilyet? Mennyire kell szétborítani? Valamint, ha már bontani kell, akkor mi az amit mindenképp kell/érdemes cserélni/venni hozzá? A vízpumpa már megvan...

 

Hirtelen ennyi jutott az eszembe. :)
Előre is köszönöm a hasznos hozzászólásokat!
Üdv

 

A motor:

http://indafoto.hu/wzolee/image/25019007-afa4431f/user

ombre61 Creative Commons License 2017.04.04 0 0 221

Szia. Első villa javitható, de nem olcsó a javitás és nem is egyszerű. Mekkora karbi van rajta?

Előzmény: Speethu (220)
Speethu Creative Commons License 2017.04.03 0 0 220

hellósztok multhét szombaton vásároltam egy ~2002 es nrg MC3 DD-t azóta csak szerelek szegényke két évet állt vagy többet rá se volt nézve.... , nah de nem sztorizni jöttem majd ha érdekel mesélek :D teljesen szopó roller

 

nahszóval a lényeg h az első villám fullra bevan állva,szétszedetem amennyire lehetett de ahogy megítéltem ezeket még javítani sem lehet, :/ .Mit tanácsoltok bontott MC3 teleszkóp vagy esetkeg másik típus első villájával járnék jobban?

 

továbbá a karburátot is valaki állítgatta elöttem mivel minden fullra bevolt kopra tekerve,megy megy de így nincs alapjárat és ~sokat fogyaszt, karbi hangolási tippek,buktatók némi támpontot nagyon megköszönnékm(air mixture screw mennyire van koppra bentről kitekerve már elég kellemes lenne,de az összes fuvókához tartozó nagyáboli pozi se lenne rossz köszi a helpet

kicsinelly Creative Commons License 2017.02.20 0 0 219

Fullad? Automata szivató bezár? Full tuningos? :)

Előzmény: Miklós2401 (218)
Miklós2401 Creative Commons License 2017.02.20 0 0 218

Sziasztok! A piaggio nrg mc4 robogóm kurva sok benzint eszik de sehol nem csepeg a benzin stb! 54km után világít a lámpa! Mi lehet a gond? Válaszokat előre is köszönöm! 

kicsinelly Creative Commons License 2017.02.04 0 0 217

Nem szív falsot? Légszűrő tiszta? Mekkora a főfúvóka? Görgők mekkorák, milyen alakúak?

Előzmény: Miklós2401 (216)
Miklós2401 Creative Commons License 2017.01.27 0 0 216

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni vásároltam egy piaggio nrg mc4 dt robogót és fél gáznál fulad a karbit bárhóvá állítom akkor is! Dugulás nincs! Mi lehet a gond!? Válaszokat előre is köszönöm! 

kicsinelly Creative Commons License 2017.01.07 0 0 215

Ja, én teljesen büszke vagyok Asszonypajti Power DD-jére: Jan 1.-én kitoltam a garázsból, 6. rúgásra szépen elindult. Október végén ketyegett utoljára. Ez is eszik vagy 5 litert, "de hát olyan szép..."

kicsinelly Creative Commons License 2017.01.07 0 0 214

Egy Power DD ha jól emlékszem 99 kg. Ha a dolgozó ráül a maga pl. 75 kg-jával, az ugye már több, mint 170 kg. Az a nyomorult 2 ütem, meg az 50 köbcenti ki van használva rendesen. Az, hogy "szép robogó", nem jár együtt azzal, hogy "gazdaságos robogó". Ha lényeges a fogyasztás vegyél ditech-et, pjúrdzsetet, de a legjobb megoldás a 4 ütemű Yamaha Vino. Szerintem.

emilcorleone Creative Commons License 2017.01.02 0 0 213

tegyel fel egy giannelli next dobot egy malossi multivarral es a megjelolt karbi beallitasokkal es szeles lesz a mosolyod ugyanezen fogyasztas mellett

Előzmény: gyulapilota (211)
emilcorleone Creative Commons License 2017.01.02 0 0 212

Szia! nekem power dt-m van.a gyari hengeres gep sajnos ennyit fogyaszt ahogyan irtad.nekem giannelli go dobbal, kiszedett folytasokkal, malossi redfilterrel, 65 fuvoka, kiszedett rezkarika, blokkolatlan varioval es a kuplungban zold polini kisrugoval tudott olyan ora szerinti 85-90 kozott.a fogyasztas az 4-5 liter kozt volt.

Előzmény: gyulapilota (211)
gyulapilota Creative Commons License 2017.01.01 0 0 211

Üdvözlet! Piaggio NRG MC4 tulajdonosok, és/vagy szakemberek véleményére vagyok kíváncsi.

A motorom karburátoros, vízhűtéses, NRG MC4 DD Power. Fogyasztása csaknem 5 liter 100 km-en. Optimális körülmények esetén sem megy soha 4,3 alá. Ez normális?

A motorban semmi rendkívüli nincs, egyedül a kipufogója nem eredeti, egy Gianelli kipufogó van rajta. Egyáltalán nem rendkívüli a menetteljesítménye, nem gyorsul úgy, nem megy úgy, hogy indokolt lenne ilyen magas fogyasztás. A végsebessége is legfeljebb 65 km/h.

Másik szomorú tapasztalatom, hogy emelkedőn felfelé menetben, már enyhe emelkedő esetén is a motor kb. 200-300 méter megtétele után fulladni és lassulni kezd, gázadásra még jobban fullad, méginkább lassul, lehörög. Ilyenkor meg kell vele állni, de nem fullad le, pár másodperc alapjárati pöfögés után ismét szépen megy a motor, de néhányszáz méter megtétele után kezdődik az egész. Ritkán előfordul ilyen sík trepen is, ha végsebességhez közeli sebességgel megyek.

A motor 4800-as fordulaton kezd el egyáltalán megmozdulni, közlekedni pedig minimum 5400-as fordulattól felfelé lehetséges vele.

Vélemények, tapasztalatok érdekelnek a típussal kapcsolatban. Köszönöm!

veressv Creative Commons License 2016.12.31 0 0 210

Sziasztok.

 

Egy frissen alakult facebook csoport, hátha valakinek érdekes lehet: 

https://www.facebook.com/groups/220350841755680/

ombre61 Creative Commons License 2016.12.25 0 0 209

Boldog Karácsonyt és széles utat mindenkinek.

hefe 73 Creative Commons License 2016.12.20 0 0 208

köszi szépen.

Előzmény: ombre61 (207)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!