Szia! Nem beszélve arról, hogy kíváncsi lennék, mi lenne, ha mondjuk gazdasági válság címszó alatt csak 4 napot menne az összes közszolgáltatás. Egyébként megérdemelné ez a város, hogy egyszer - nem iskolaszünetben - vagy 2 hétre leálljon az egész tömegközlekedés. Már akkor is nagyhalál volt, mikor néhány hétre a belső szakaszon csak a Szentendrei HÉV állt le - nyáron. Igaz ahhoz az is kellett, hogy énaztántudommitkelltennikeresztbetennimindennekTarlós óbudai polgármester "elfelejtse", hogy 2 éve tudja, hogy az általuk felújítandó úton a megjelölt időszakban pótlóbuszok járnak majd
Na, azért legyünk igazságosak 1. Volt néhány év, mikor politikai okokból infláció alatt emelkedhettek a jegyárak 2. Volt néhány év, mikor gazdasági okokból nemigen finanszírozták a kedvezményes bérleteket - mégsem szűntek meg 3. Ma sem tisztázott pontosan, hogy kinek, milyen finanszírozási kötelezettségei vannak. (a jegybevétel tán 40%) 4. A járműpark egyrésze olyan öreg, hogy, ha tegnapelőtt cserélték volna le, az is késő lett volna - a csere viszont mindig cirkusszal jár ...stb
párom is buszsoför és tudom hogy mekkora stressz a munkája!a menetidő betartása a sok utast nem elütni,megvárni a leglassúbb embereket amig fel vagy leszállnak.
nem tudom, h pesten hogy működik, de vidéken egy-két buszsofőr arany életet él: havi 12-13 nap meló, ok, h reggel 4kor kel, és este, néha éjjel ér haza, na de másnap ilyenkor nincs meló, van, h 2-3 napig nem dolgozik 1 megerőltető munkanap után
na ők sem keresnek rosszul, na de ez itt kicsit off, de ők is mindig rinyálnak, h xarul keresnek
azért kész röhej hogy vannak a BKV-nál akik a minimálbér kétszereséért dolgozik és mégis többet követel!!!!!!!!!!!!náluk minden évben van béremelés én még mindig 350ft os órabéren vagyok gyeden!
máshol még a legutolsó melósnak sem emelik a fizuját, sztem nekik sem jár, mondom ezt annak ellenére, h tudom, ők sem keresik halálra magukat(vagyunk így pár millióan ebben a zországban)