Volvo XC60 T5 Ocean Race - 2014.

Féktelen pazarlás, úri eleganciával

A Volvo XC60-as attrakciója ezúttal a saját fejlesztésű motor és a nyolcfokozatú váltó, de találtunk benne olyasmit is, ami már a kínai tulajdonosra utal.

Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
hantaboy50 háromnegyed órája Creative Commons License 1288

Pontosan így van az enyémen sincs szervó,és nem is vágyom rá. Ha 1 kicsit gurul a kocsi nem nehéz azt a kormányt tekerni. A szervónál könnyebb tekerni állóhelyzetbe mert az olajnyomás működtetti a kormányszerkezetet a gk.vezető csak 1 szelepet nyit illetve zár. Én még anno így tanultam.

Előzmény: adingos (1285)
harcsasanyi 3 órája Creative Commons License 1287

Az én feleségem egyszer vezette a saját Matildját és visszaült a szervós kalosomba azóta is én hajtom a Matildot ! Azért gondoltam a szervóra hátha vissza tudnám ültetni az asszonyt a saját kisautójába?Bár már annyira megkedveltem hogy nem szívesen adnám vissza neki!  NAGY DILEMMA!

Előzmény: Tizedes, HG7 GUT (1286)
Tizedes, HG7 GUT 8 órája Creative Commons License 1286

A feleségem 11 éve használja minden gond nélkül úgy, hogy nincs benne szervó. Pedig Ő csak fodrász, sosem volt erőemelő.  :)

Előzmény: harcsasanyi (1284)
adingos 22 órája Creative Commons License 1285

Arany szabály. A kormányt sohasem forgatjuk álló kerekekkel.

Tehát még parkoláskor is, épp, h mozdul a kerék a kormányzáskor. Ellenkező esetben kinyíródik a gömbfej, szilentek, összekötők, és a gumi.

Lehet gondolkodni mi éri meg. A szervónak sem tesz jót álló kerék mellett forgatni a kormányt.

Előzmény: harcsasanyi (1284)
harcsasanyi 2 napja Creative Commons License 1284

Szervó nélkül elég nehéz tekerni a kormányt ,főleg parkolásnál vagy majdnem álló helyzetben pedig én erőemelő is voltam,különben pont most vadászok kormányszervóra és a tartozékaira!

Előzmény: Csubi80 (1283)
Csubi80 2 napja Creative Commons License 1283

Újabb kérdésem van, mivel feleségemnek nézném a Matizt, kérdésem az lenne, hogy egy törékeny nőnek mennyire gáz ha szervótlan kormány van? Ergo könnyen tudja majd kormányozni, parkolni a kocsit, vagy inkább a szervós változatot vadásszam!

adingos 2 napja Creative Commons License 1282

Én a szutyuki mellett tenném le a voksomat. Volt Suzim, semmi baja nem volt. Olcsó az alkatrész, bika jó a motorja. Ides tova 10 éves a Matyi II-k és ez idáig semmi rendkívüli nem volt még vele.

Előzmény: Csubi80 (1276)
harcsasanyi 4 napja Creative Commons License 1281

Ugyanolyan a tico motorja mint a matizé ,egyetlen kivétellel hogy a tico karburátoros ,a matiz viszont hengerenkénti befecskendezéses!

Elvileg be lehet szerelni ,de ha a tico motorjára ráteszed a matiz hengerfejet úgy matiz motorrá válik!

Előzmény: matiizz (1280)
matiizz 6 napja Creative Commons License 1280

Udv ! 

Olyan kerdesem lenne hogy, 1es matizba a tico motrot be lehet rakni ?

 

kasdor szept. 23. Creative Commons License 1279

Cserélt már valaki gyújtáskapcsolót?

Csubi80 szept. 23. Creative Commons License 1278

Köszi az infót, akkor azt mondod, hogy inkább a Matiz II felé kacsingassak oks. Bár nekem a sok sok olvasgatás után az jött le, hogy pont a Matiz II a problémásabb!

harcsasanyi szept. 22. Creative Commons License 1277

Szervusz csubi80!

 

Bocs hogy beleokoskodok,különben én a Matiz I el járkálok!

Bármilyen használt autót vásárolsz ,amiben 80-100 vagy még ennél is több km van,de ha kevesebb akkor hazudnak vagy visszatekerték az órát!!

Mindegyikre költeni kell ,mégpedig vezérműszíj esetleg vizpumpa ,olaj olajszűrő levegőszűrő ,és a gyertyák , ez a minimum! 

Ne ijedj meg,ha megkapja a kisautó a megfelelő karbantartást akkor nagyon üzembiztos és hálás tud lenni és nem is nagyon hagy cserben sehol!

Ha hozzájutsz olyanhoz ami gyárilag klímás és szervós az még sokkal jobb! Én idén szereltem bele egy kis segítséggel a klímát,mert nagyon olcsón hozzá jutottam ( meglepően könnyen viszi a 800cm3 ellenére és a teljes komfortérzésem megváltozott,persze jó értelemben).

A négyésfél  literes fogyasztásnak nem szabad bedőlni,az hazugság ,inkább az öt és fél,vagy városi forgalomban a hatra készülj és akkor nem ér meglepetés!

Én a helyedben a kettes szériában gondolkodnék ott már ki van iktatva a gyujtáselosztó amivel amúgy elég sokat kell foglalkozni és azért csak fiatalabb!!!

Előzmény: Csubi80 (1276)
Csubi80 szept. 22. Creative Commons License 1276

Sziasztok!

 

Feleségemnek szeretnék első autónak egy Matizt venni. Kérdésem az lenne, hogy a Matiz I-et, azt mettől meddig gyártották? Mert úgy tudom a Matiz I megbízhatóbb, kevésbé hajlamos a meghibásodásra, illetve jobb is a fogyasztása mint a Matiz II-nek. Szerintetek 300.000 Forintig bezárólag ki lehet fogni olyan autót, amire igazán nem nagyon kell már költeni? Érdemes e Matiz I-bőll a klímás, szervós változatot megvenni természetesen magasabb áron, nem e problémásabbak (gondolok itt a meghibásodásokra)?

 

Haveromék elkeserítettek, azt mondták, hogy 300-400 ezerért semmilyen jó autót nem lehet venni, mert azokra úgy is ingem gatyám rá megy, mert mindig lesz valami bajuk :( Mert én Matiz I és  Suzuki swift 1.3 között vacillálok, de lehet nekik van igazuk és magasabb árkategóriában más autókat kellene nézegetnem.

 

Köszönöm válaszaitokat előre is!

 

ui:Bocs ha sületlenségeket kérdezek, de soha nem volt autóm, s amit tudok is az mind az internetről származik!

kasdor szept. 21. Creative Commons License 1275

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni.Kiakarom cserélni az önindítót,de még csak alánéztem de azt sem tudom hogy álljak neki.Ha jól láttam kettő csavar tartja meg egy vezeték van forrasztva.A vezetéket elvághatom?Van egy érzékelő/gomba/ az önindító és a generátor között ami teljesen elvan oxidálodva.Ez mi célt szolgál?

Az önindítóval kapcsolatban,hogy lehet a legegyszerűbben levenni arról a szűk helyről?A generátor is teljesen dzsuvás,szeretném megtisztítani.Tudtok-e adni tanácsot.

Tudom,hogy sokaknak ez itt hülye kérdés,de én ezzel a mazsolával csak kínlódok.

 

adingos szept. 19. Creative Commons License 1274

Hát ha elszakad a vezérmű szíj, akkor tud galibát csinálni. Kérdés hogyan állt le az autó? Egy csattanás és utána valamim kopogás vagy egy nagy koppanás, majd füst és olajtócsa?? Mert akkor bele ütött a szelep a dugóba. Rosszabb esetben a hajtókar kiverte a blokk oldalát is. 

Tehát hogyan is állt le a motor?

Egyáltalán mikor volt szíj csere rajta??

Előzmény: sört (1273)
sört szept. 19. Creative Commons License 1273

Olyat kérdeznék,ha a matiz menet közben leállt,lehetséges,hogy elszakadt a vezérlömüszij? Vagy az nagyobb zajjal párosul,ha elszakad?Esetleg olaj folyással is?

W124E300TDT4MATIC szept. 16. Creative Commons License 1272

Megnéztem volna a jelkábelt is, de az indulási oldal felfedezése komoly nehézségbe ütközött: konkrétan akárhogy vizslattam, nem találtam, eltűnt egy emberes kötegben. :-)

Kicsit meg lett zavarva az autó, talán azt vette zokon...pedig a családban az összes vasat egy kúton tankoljuk - lehetőség szerint - és sosem volt vele gond. Lehet, hogy az új gyertyák, meg nagyfeszkábel mellé kap ajcsiba egy üzaszűrőt is... ;-)

Előzmény: bilek (1270)
W124E300TDT4MATIC szept. 16. Creative Commons License 1271

Köszönöm mindenkinek a segítséget, mégha le is szóltátok a szerelési képességemet.

Egy ultrahangos tisztítás megtette a magáét, és ismét hiba nélkül ketyeg a Kékvillám :-))

Előzmény: harcsasanyi (1269)
bilek szept. 16. Creative Commons License 1270

OBD-n a 0300 az égéskimaradás, nem gyújtáshiba. Most néztem meg.

Az alábbi injektortisztítós címet sokan dicsérik Előtte a jelkábelt még megnézném, ritka, hogy egyik pillanatról a másikra "0"ra dugul egy injektorfej.

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (1267)
harcsasanyi szept. 16. Creative Commons License 1269

Ja és a kiszerelés 3-perc egy kombinált fogó és egy 12-es villáskulcs kell hozzá!!!

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (1267)
harcsasanyi szept. 16. Creative Commons License 1268

Az országban több helyen is végeznek ultrahangos injektor tisztítást,én Érden csináltattam a Mobil technology kft nél a Bajcsy zsilinszky út 76-ban  darabonként 1700ft ért azóta úgy ketyeg a kis aranyos mint a Doxa!

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (1267)
W124E300TDT4MATIC szept. 16. Creative Commons License 1267

Hibátlan a jeladó, de a fene a kis koreai kezét.

Ami gyanús lett, az az injektor: ha lehúzom a madzagját semmi nem változik. Ha másikat húzok le, leáll...

Vélemény?

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (1266)
W124E300TDT4MATIC szept. 15. Creative Commons License 1266

OK, holnap levadászom, és jelentkezem.

köszi :-)

Előzmény: bilek (1265)
bilek szept. 15. Creative Commons License 1265

Nem jellemzően, de összevissza hibajelenségeket tud produkálni.

Először jó tisztítsd meg, lehet, hogy csak tele van mocsokkal, porral.

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (1263)
bilek szept. 15. Creative Commons License 1264
Előzmény: W124E300TDT4MATIC (1263)
W124E300TDT4MATIC szept. 15. Creative Commons License 1263

Jól hangzik, merre találom? Attól két henger hibátlan, a harmadik meg rossz?

Előzmény: bilek (1262)
bilek szept. 15. Creative Commons License 1262

Főtengely pozició érzékelő?

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (1261)
W124E300TDT4MATIC szept. 15. Creative Commons License 1261

Üdv a topiclakóknak!

 

Sajna a kékvillámból (Matiz II.) elszaladt a ménes java, a motorcheck lámpa pedig villog, mint az index. Az OBD 0300 gyújtáshibát ír, ami nem igazán állja meg a helyét: új gyertyákkal, új kábelekkel, új (kölcsönkapott) trafóhíddal sem változik a helyzet. Tulajdonképpen mindegy neki, hogy a harmadik hengeren van-e gyújtókábel, lényegében semmin nem változtat. Mi legyen a következő csapásirány? 

magas ég szept. 15. Creative Commons License 1260

Szuper vagy!!! Kívánok az új alkatrészekkel legalább 60000km probléma mentesen. Én most az abs-el küzdök. Néha elindul a szivattyú(pedig rá sem gondolok a fékpedálra) és berakja a híbakodot. Tudtok megoldást a problémára?

Előzmény: harcsasanyi (1259)
harcsasanyi szept. 13. Creative Commons License 1259