Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
harcsasanyi 8 órája Creative Commons License 1277

Szervusz csubi80!

 

Bocs hogy beleokoskodok,különben én a Matiz I el járkálok!

Bármilyen használt autót vásárolsz ,amiben 80-100 vagy még ennél is több km van,de ha kevesebb akkor hazudnak vagy visszatekerték az órát!!

Mindegyikre költeni kell ,mégpedig vezérműszíj esetleg vizpumpa ,olaj olajszűrő levegőszűrő ,és a gyertyák , ez a minimum! 

Ne ijedj meg,ha megkapja a kisautó a megfelelő karbantartást akkor nagyon üzembiztos és hálás tud lenni és nem is nagyon hagy cserben sehol!

Ha hozzájutsz olyanhoz ami gyárilag klímás és szervós az még sokkal jobb! Én idén szereltem bele egy kis segítséggel a klímát,mert nagyon olcsón hozzá jutottam ( meglepően könnyen viszi a 800cm3 ellenére és a teljes komfortérzésem megváltozott,persze jó értelemben).

A négyésfél  literes fogyasztásnak nem szabad bedőlni,az hazugság ,inkább az öt és fél,vagy városi forgalomban a hatra készülj és akkor nem ér meglepetés!

Én a helyedben a kettes szériában gondolkodnék ott már ki van iktatva a gyujtáselosztó amivel amúgy elég sokat kell foglalkozni és azért csak fiatalabb!!!

Előzmény: Csubi80 (1276)
Csubi80 15 órája Creative Commons License 1276

Sziasztok!

 

Feleségemnek szeretnék első autónak egy Matizt venni. Kérdésem az lenne, hogy a Matiz I-et, azt mettől meddig gyártották? Mert úgy tudom a Matiz I megbízhatóbb, kevésbé hajlamos a meghibásodásra, illetve jobb is a fogyasztása mint a Matiz II-nek. Szerintetek 300.000 Forintig bezárólag ki lehet fogni olyan autót, amire igazán nem nagyon kell már költeni? Érdemes e Matiz I-bőll a klímás, szervós változatot megvenni természetesen magasabb áron, nem e problémásabbak (gondolok itt a meghibásodásokra)?

 

Haveromék elkeserítettek, azt mondták, hogy 300-400 ezerért semmilyen jó autót nem lehet venni, mert azokra úgy is ingem gatyám rá megy, mert mindig lesz valami bajuk :( Mert én Matiz I és  Suzuki swift 1.3 között vacillálok, de lehet nekik van igazuk és magasabb árkategóriában más autókat kellene nézegetnem.

 

Köszönöm válaszaitokat előre is!

 

ui:Bocs ha sületlenségeket kérdezek, de soha nem volt autóm, s amit tudok is az mind az internetről származik!

kasdor 1 napja Creative Commons License 1275

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni.Kiakarom cserélni az önindítót,de még csak alánéztem de azt sem tudom hogy álljak neki.Ha jól láttam kettő csavar tartja meg egy vezeték van forrasztva.A vezetéket elvághatom?Van egy érzékelő/gomba/ az önindító és a generátor között ami teljesen elvan oxidálodva.Ez mi célt szolgál?

Az önindítóval kapcsolatban,hogy lehet a legegyszerűbben levenni arról a szűk helyről?A generátor is teljesen dzsuvás,szeretném megtisztítani.Tudtok-e adni tanácsot.

Tudom,hogy sokaknak ez itt hülye kérdés,de én ezzel a mazsolával csak kínlódok.

 

adingos 3 napja Creative Commons License 1274

Hát ha elszakad a vezérmű szíj, akkor tud galibát csinálni. Kérdés hogyan állt le az autó? Egy csattanás és utána valamim kopogás vagy egy nagy koppanás, majd füst és olajtócsa?? Mert akkor bele ütött a szelep a dugóba. Rosszabb esetben a hajtókar kiverte a blokk oldalát is. 

Tehát hogyan is állt le a motor?

Egyáltalán mikor volt szíj csere rajta??

Előzmény: sört (1273)
sört 3 napja Creative Commons License 1273

Olyat kérdeznék,ha a matiz menet közben leállt,lehetséges,hogy elszakadt a vezérlömüszij? Vagy az nagyobb zajjal párosul,ha elszakad?Esetleg olaj folyással is?

W124E300TDT4MATIC 6 napja Creative Commons License 1272

Megnéztem volna a jelkábelt is, de az indulási oldal felfedezése komoly nehézségbe ütközött: konkrétan akárhogy vizslattam, nem találtam, eltűnt egy emberes kötegben. :-)

Kicsit meg lett zavarva az autó, talán azt vette zokon...pedig a családban az összes vasat egy kúton tankoljuk - lehetőség szerint - és sosem volt vele gond. Lehet, hogy az új gyertyák, meg nagyfeszkábel mellé kap ajcsiba egy üzaszűrőt is... ;-)

Előzmény: bilek (1270)
W124E300TDT4MATIC 6 napja Creative Commons License 1271

Köszönöm mindenkinek a segítséget, mégha le is szóltátok a szerelési képességemet.

Egy ultrahangos tisztítás megtette a magáét, és ismét hiba nélkül ketyeg a Kékvillám :-))

Előzmény: harcsasanyi (1269)
bilek 6 napja Creative Commons License 1270

OBD-n a 0300 az égéskimaradás, nem gyújtáshiba. Most néztem meg.

Az alábbi injektortisztítós címet sokan dicsérik Előtte a jelkábelt még megnézném, ritka, hogy egyik pillanatról a másikra "0"ra dugul egy injektorfej.

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (1267)
harcsasanyi 6 napja Creative Commons License 1269

Ja és a kiszerelés 3-perc egy kombinált fogó és egy 12-es villáskulcs kell hozzá!!!

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (1267)
harcsasanyi 6 napja Creative Commons License 1268

Az országban több helyen is végeznek ultrahangos injektor tisztítást,én Érden csináltattam a Mobil technology kft nél a Bajcsy zsilinszky út 76-ban  darabonként 1700ft ért azóta úgy ketyeg a kis aranyos mint a Doxa!

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (1267)
W124E300TDT4MATIC 6 napja Creative Commons License 1267

Hibátlan a jeladó, de a fene a kis koreai kezét.

Ami gyanús lett, az az injektor: ha lehúzom a madzagját semmi nem változik. Ha másikat húzok le, leáll...

Vélemény?

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (1266)
W124E300TDT4MATIC szept. 15. Creative Commons License 1266

OK, holnap levadászom, és jelentkezem.

köszi :-)

Előzmény: bilek (1265)
bilek szept. 15. Creative Commons License 1265

Nem jellemzően, de összevissza hibajelenségeket tud produkálni.

Először jó tisztítsd meg, lehet, hogy csak tele van mocsokkal, porral.

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (1263)
bilek szept. 15. Creative Commons License 1264
Előzmény: W124E300TDT4MATIC (1263)
W124E300TDT4MATIC szept. 15. Creative Commons License 1263

Jól hangzik, merre találom? Attól két henger hibátlan, a harmadik meg rossz?

Előzmény: bilek (1262)
bilek szept. 15. Creative Commons License 1262

Főtengely pozició érzékelő?

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (1261)
W124E300TDT4MATIC szept. 15. Creative Commons License 1261

Üdv a topiclakóknak!

 

Sajna a kékvillámból (Matiz II.) elszaladt a ménes java, a motorcheck lámpa pedig villog, mint az index. Az OBD 0300 gyújtáshibát ír, ami nem igazán állja meg a helyét: új gyertyákkal, új kábelekkel, új (kölcsönkapott) trafóhíddal sem változik a helyzet. Tulajdonképpen mindegy neki, hogy a harmadik hengeren van-e gyújtókábel, lényegében semmin nem változtat. Mi legyen a következő csapásirány? 

magas ég szept. 15. Creative Commons License 1260

Szuper vagy!!! Kívánok az új alkatrészekkel legalább 60000km probléma mentesen. Én most az abs-el küzdök. Néha elindul a szivattyú(pedig rá sem gondolok a fékpedálra) és berakja a híbakodot. Tudtok megoldást a problémára?

Előzmény: harcsasanyi (1259)
harcsasanyi szept. 13. Creative Commons License 1259
harcsasanyi szept. 13. Creative Commons License 1258

Délután egytől- fél ötig kicseréltem a kerékcsapágyakat a féktárcsákat és a betéteket elöl!http://img2.indafoto.hu/2/1/169677_9a450dbc70505363033a799ca6c29b75/21735759_130659ef4df52cc4e09b6b308e1774f5_xxl.jpg

harcsasanyi szept. 11. Creative Commons License 1257

Egy csomó dolgot el kell távolítani ami útba van,gondolok ezalatt a kiegyenlítő tartályra és a vákum tartályra ,levegőszűrőházra és a légtömlőre meg esetleg az elosztófedélre ,és az injektor sorra és azok vezetékeire,vagy még a folytószelepházra és akkor már egy kicsit több helyed marad a szerelésre és jobban hozzáférsz a csavarokhoz!!!!

Előzmény: sziszimarci (1256)
sziszimarci szept. 11. Creative Commons License 1256

Üdv az lenne a kérdésem van esély a szívócsonkot a helyen leszerelni,vagy csak ha három helyen eltöröm a kezem.Köszönöm

bilek szept. 9. Creative Commons License 1255

Legcélravezetőbb flexxel óvatosan -hogy mást ne sérts meg- bevágni és odakoppintani neki. El fog pattanni és lejön. 

Előzmény: harcsasanyi (1254)
harcsasanyi szept. 9. Creative Commons License 1254

A kerékagyról hogyan tudtad leszedni a fenn maradt csapágy belső gyűrűt! Könnyű volt vagy kell hozzá valami célszerszám!

Előzmény: magas ég (1193)
wector81 szept. 8. Creative Commons License 1253

Aztamindenit! Csak győzze harapni ezt a vasat az a megfékezhetetlen őserő! :D

Előzmény: harcsasanyi (1252)
harcsasanyi szept. 8. Creative Commons License 1252

Megérkeztek a féktárcsák is! A hétvégén szétdobom az elejét a Matildnak!http://img1.indafoto.hu/2/1/169677_9a450dbc70505363033a799ca6c29b75/21715779_760ca95c5838a0d87d932c2095769b76_xxl.jpg

norinco szept. 3. Creative Commons License 1251

szerintem arra, hogy azt megváltoztassák, már nem volt erejük a koreai uraknak:-)

nézd meg itt

Előzmény: harcsasanyi (1250)
harcsasanyi szept. 3. Creative Commons License 1250

Lenne egy kérdésem! A kettes matiz üléseit be lehet-e szerelni az eggyeskébe?

harcsasanyi aug. 31. Creative Commons License 1249

1098 as bejegyzézben van a videó!

Előzmény: harcsasanyi (1248)
harcsasanyi aug. 31. Creative Commons License 1248

A kettes matizban van OBDII. csatlakozó! Az eggyes matizban a régebbi fajta GM által használt van amit egy u alaku két végén lecsupasztott vezetékdarabbal lehet kivillogtatni! A csatlakozó a kesztűtartó alatt van! A hibakód kivillogtatását nem olyan rég" norinco"feltette nekem ide ,azt hiszem egy youtube-os videón volt!

Előzmény: juppe008 (1246)