Az alapjáratot nem lehet nem szabad állítani !! Ezt megteszi az alapjárati léptető motor a motorvezérlő utasítása szerint! Én inkább a folytószelepházat és az alapjárati léptető motort takarítanám ki !!!
"A hideg motor rendellenes működéséért felelőssé tenni a lambdaszondát azért elég meredek lenne."
Megteszik, nyugi :-)))
A világ legjobb alkatrésze egy autószerelőnek: nagy pénz (nagy jutalék), kevés meló a cserével, kevesen tudják hogy mire való, ezért nem vitatkoznak, stb. - kell ennél jobb? :-))))
2004-es kis Matizunk lett, van egy kis problémája amivel szerelőhöz visszük szerdán.
De kíváncsi lennék, hogy a régi tulajdonosok találkoztak-e már ezzel a jelenséggel ami a következő. Mikor hideg a motor, például kora reggel és beinditjuk nem tartja a fordulatszámot és ha nem adunk neki gázt leáll.
Még második inditáskor is produkálja ezt.
Ha gázzal tartjuk a fordulatot kis ideig (10 másodperc), akkor már tartja és nem áll le. (+10 fokban)
Gondolom lesz már annyi üzemi hőmérséklet.
Volt kis suziki swiftem 1.0 -ás az a hideg motort magasabb fordulatszámon tartotta amíg úgy gondolta.
Már ahol le lehet adni. Mert ott sem szeretnek bajlódni vele. Amikor összejött vagy 40 liter, nem győztem osztogatni. Felét azzal a mesével vitte el az egyik helyi vasgyűjtő, hogy ő ugyan nem vesz olajat a motorba. Ennyit két hét alatt megzabál. Már egy éve csak fáradtolajjal jár...
az jó! ő náluk még nem jártam ( interneten sem adta ki a kereső)
kicseréltem most várom az eredményeket azóta nem ált le illetve nagyobb tompulások vagy belassulás ki minek nevezné nem volt egy-egy picike berángás előfordul de az akárminek is lehet az eredménye,persze ennek az alkatrésznek is. de most megfigyelési időszak van.
de van itthon a tartalék motorban, ugy hogy ma reggel ki is cseréltem. kb 5 perces munka.
de hajszálnyit utána még menet közben berángatott szóval nem vagyok meg győződve hogy ez a gebasz.
nézegettem a netet az este hasonló hibajelenséget produkál a főtengelyi jeladó is. . ezen van olyan? ha igen hol? mert akkor ha nem változik azt is cserélem.
Barátaim (már ha lehet) ma megtörtént amitől féltem már egy ideje.
A párom leroobbant a 2003-as matiz II-vel . ment az Úton lakot területen és egyszer csak leállt az autó minden előzmény nélkül mintha lekapcsolta volna a gyújtást. világit minden ahogy kell. teker az öninditó. a szivatyú hangját is hallani. De semmi meg sem pöffen. aksi saru le . motor vezérlő lecsatlakoztat. vártam . vissza minden de ezek után sem akar indulni. hazavontattam . ez most este volt reggel nekiállok hibát keresni.
hiba olvasó a P0353. P0351 . P0352-es hibát hozta ez az én olvasatomban a gyujtó tekercs hiba, vagy kimaradás ,vagy hasonló.
hogy lehet ezt ellenőrizni hogy a tekercsek jók-e?
Na látod ezt én nem tudtam, csak az a bibi. Hogy az olajflakont lezárt kupakkal megszagolgatni nem igen lehet. Ha meg leveszem és megszagolom akkor meg is kell vennem!!!!!