Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Harcsuli Creative Commons License 2015.10.06 0 0 2146

Ha falsot szív akkor inkább felpörög a motor minthogy leállna!

 

Előzmény: norinco (2144)
Harcsuli Creative Commons License 2015.10.06 0 0 2145

Az alapjáratot nem lehet nem szabad állítani !! Ezt megteszi az alapjárati léptető motor a motorvezérlő utasítása szerint! Én inkább a folytószelepházat és az alapjárati léptető motort takarítanám ki !!!

 

Előzmény: gabesz2001 (2138)
norinco Creative Commons License 2015.10.06 0 0 2144

ellenőrizd le, hogy a kartercsőnél nem szív-e fals levegőt ill a PCV szelep lezár-e a szívócsonk felé.

Előzmény: gabesz2001 (2138)
GPS Creative Commons License 2015.10.06 0 0 2143

 

"A hideg motor rendellenes működéséért felelőssé tenni a lambdaszondát azért elég meredek lenne."

 

Megteszik, nyugi :-)))

 

A világ legjobb alkatrésze egy autószerelőnek: nagy pénz (nagy jutalék), kevés meló a cserével, kevesen tudják hogy mire való, ezért nem vitatkoznak, stb. - kell ennél jobb? :-))))

.

Előzmény: R. Scherbotsky (2141)
gabesz2001 Creative Commons License 2015.10.06 0 0 2142

Ezt hol lehet rajta? Most épp melózok, ha hazaérek meg is lépném ezt.

Előzmény: fiest (2139)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2015.10.06 0 0 2141

A hideg motor rendellenes működéséért felelőssé tenni a lambdaszondát azért elég meredek lenne.

Előzmény: GPS (2140)
GPS Creative Commons License 2015.10.06 0 0 2140

 

Én is azzal próbálkoznék először - mielőtt még kidobatják velem a szervizben tökjó lambdaszondát, hogy "azt sosem árt kicserélni" alapon :-)))

.

Előzmény: fiest (2139)
fiest Creative Commons License 2015.10.06 0 1 2139

én egy kicsit feljebb venném az alapjáratot  nem rohannék vele szerelőhöz.

Előzmény: gabesz2001 (2138)
gabesz2001 Creative Commons License 2015.10.06 0 0 2138

Tisztelt Fórumtagok!

 

2004-es kis Matizunk lett, van egy kis problémája amivel szerelőhöz visszük szerdán.

De kíváncsi lennék, hogy a régi tulajdonosok találkoztak-e már ezzel a jelenséggel ami a következő.
Mikor hideg a motor, például kora reggel és beinditjuk nem tartja a fordulatszámot és ha nem adunk neki gázt leáll.

Még második inditáskor is produkálja ezt.

Ha gázzal tartjuk a fordulatot kis ideig (10 másodperc), akkor már tartja és nem áll le. (+10 fokban)

Gondolom lesz már annyi üzemi hőmérséklet.

Volt kis suziki swiftem 1.0 -ás az a hideg motort magasabb fordulatszámon tartotta amíg úgy gondolta.

Mivel lehet a probléma első olvasásra?

Válaszokat előre is köszönöm!

 

juve1971 Creative Commons License 2015.09.24 0 0 2137
Koszonom.
Előzmény: sebike05 (2136)
sebike05 Creative Commons License 2015.09.24 0 0 2136

75W85 

Előzmény: juve1971 (2135)
juve1971 Creative Commons License 2015.09.22 0 0 2135
Sziasztok!

Sebi ur! A kerdesem az lenne, pontosan mien tipusu valtoolaj kell a matiz ba? Azt mondjak allitolag nagyon nem mindeggy!
Elore is koszonom!
fiest Creative Commons License 2015.09.21 0 0 2134

hol találom azt a főtengelyi jeladót?

nem látok sehol kijönni vezetéket alul.

Előzmény: sebike05 (2132)
puckandúr Creative Commons License 2015.09.20 0 0 2133

Már ahol le lehet adni. Mert ott sem szeretnek bajlódni vele. Amikor összejött vagy 40 liter, nem győztem osztogatni. Felét azzal a mesével vitte el az egyik helyi vasgyűjtő, hogy ő ugyan nem vesz olajat a motorba. Ennyit két hét alatt megzabál. Már egy éve csak fáradtolajjal jár...

Előzmény: hantaboy50 (2116)
sebike05 Creative Commons License 2015.09.18 0 0 2132

Van a főtengelynél is a veztengely jel csak korrekciós jel

Előzmény: fiest (2131)
fiest Creative Commons License 2015.09.18 0 0 2131

az jó! ő náluk még nem jártam ( interneten sem adta ki a kereső)

 kicseréltem most várom az eredményeket azóta nem ált le illetve nagyobb tompulások vagy belassulás ki minek nevezné nem volt egy-egy picike berángás előfordul de az akárminek is lehet az eredménye,persze ennek az alkatrésznek is. de most megfigyelési időszak van.

 szóval főtengelynél nincs ilyen?

 

csak a kopogás szenzor van?

 

Előzmény: Harcsuli (2130)
Harcsuli Creative Commons License 2015.09.17 0 0 2130

Erröl van szó?

Harcsuli Creative Commons License 2015.09.17 0 0 2129

A Müller autónál 8990ft!

Előzmény: fiest (2128)
fiest Creative Commons License 2015.09.16 0 0 2128

leg olcsóbban 12700-ért találtam... 

 használtan bontóban 4000-től.

 de van itthon a tartalék motorban, ugy hogy ma reggel ki is cseréltem. kb 5 perces munka.

 de hajszálnyit utána még menet közben berángatott szóval nem vagyok meg győződve hogy ez a gebasz.

 nézegettem a netet az este hasonló hibajelenséget produkál a főtengelyi jeladó is. . ezen van olyan? ha igen hol? mert akkor ha nem változik azt is cserélem.

Előzmény: sebike05 (2127)
sebike05 Creative Commons License 2015.09.15 0 0 2127

ha már megvan akkor már csak egy új beszerzése a feladat 10.000Ft al készülhetsz

Előzmény: fiest (2126)
fiest Creative Commons License 2015.09.15 0 0 2126

meg van felül az elosztó helyén ha jól látom...

Előzmény: sebike05 (2124)
fiest Creative Commons License 2015.09.15 0 0 2125

na az hol van?

 

 

Előzmény: sebike05 (2124)
sebike05 Creative Commons License 2015.09.15 0 0 2124

vezérműtengely jeladó jellemző hiba náluk

Előzmény: fiest (2123)
fiest Creative Commons License 2015.09.15 0 0 2123

még az este levettem az aksi sarkát.

 most reggel visszatettem. 3. inditásra elindult

. azóta rendesen indul. a párom elvitte az enyém. én meg ezzel megyek pár napig. hiba olvadó zöld háttérrel ezt irta (a tegnapi 3 mind piros volt)

P0342 Vezérműtengely helyzet érzékelő 'A' áramkör alacsony jelszint (1.hengersor vagy egyedülálló szenzor)

Előzmény: sebike05 (2121)
fiest Creative Commons License 2015.09.14 0 0 2122

müszerrel sem?

 

 szomorú vagyok.

 

Előzmény: sebike05 (2121)
sebike05 Creative Commons License 2015.09.14 0 0 2121

házilag nem tudod ellenőrizni a trafót

Előzmény: fiest (2120)
fiest Creative Commons License 2015.09.14 0 0 2120

Üdv! 

 Barátaim (már ha lehet) ma megtörtént amitől  féltem már egy ideje.

A párom leroobbant a 2003-as matiz II-vel . ment az Úton  lakot területen és egyszer csak leállt az autó minden előzmény nélkül mintha lekapcsolta volna a gyújtást.   világit minden ahogy kell. teker az öninditó. a szivatyú hangját is hallani. De semmi  meg sem pöffen. aksi saru  le  . motor vezérlő  lecsatlakoztat. vártam . vissza minden  de ezek után sem akar indulni. hazavontattam . ez most  este volt reggel nekiállok hibát keresni. 

 hiba olvasó a P0353. P0351 . P0352-es hibát hozta  ez az én olvasatomban  a gyujtó tekercs hiba, vagy kimaradás ,vagy hasonló.

  hogy lehet ezt ellenőrizni hogy a tekercsek jók-e? 

 

sebike05 Creative Commons License 2015.09.10 0 0 2119

szagolgathatod az olajat  de direkt csak regenerált olajat nem forgalmaznak az olaj újrahasznosítás minden olajgyártónál megvan

Előzmény: GPS (2117)
hantaboy50 Creative Commons License 2015.09.10 0 0 2118

Na látod ezt én nem tudtam, csak az a bibi. Hogy az olajflakont lezárt kupakkal megszagolgatni nem igen lehet. Ha meg leveszem és megszagolom akkor meg is kell vennem!!!!!

Előzmény: GPS (2117)
GPS Creative Commons License 2015.09.10 0 0 2117

 

"Mert a kúton leadottakat regenerálják majd megint eladják!"

 

Ez viszont igaz - nem mese.

 

Engem megtanítottak hogyan kell nem-újrahasznosított olajat venni: meg kell szagolni!

 

Ha szén-szaga (vagy szenes jellegű szaga) van - ez elég jellegzetes, aki volt már szenespincében, az ismeri - az garantáltan újrahasznosított olaj.

 

A friss olajnak egy gramm szén-szaga sincs - az tuti-friss, eredeti olaj.

.

Előzmény: hantaboy50 (2116)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!