Egy kis segítségre lenne szükségem.
Matiz ii dudája csak bizonyos kormányállásnál működik.
A kormányt megpróbáltuk leszedni, de nem adta meg magát.
Még egy csapágylehúzóval is próbálkoztam, sikertelenül.
Hogy a fenébe lehet így rászorulva, hogyan kell leszedni?
kicseréltem most a jobb oldali lengőkart, - majd félóra esőszünettel, -akna nélkül- kevesebb volt mint 3 óra. remélem már nem fog kopogni
a fényszóró műanyag "üvegfelületét" szépen lehet tisztítani fogkrémmel, nem szükséges cserélni. kapható egyes autósboltokban sárga flakonban direkt fényszóró-üvegtisztító is (Formula 1 fényszóró felújító paszta) tudom ajánlani azoknak akik nem akarnak sokat "dörgölőzni" a fogkrémmel, nagyon hatásos
2002 es matizom van. Jelenleg 170e km van benne, de 150 nél egy teljes felújítást csináltam. A váltót, és a kuplungot viszont nem cseréltem. A kuplung feladta a szolgálatot. Kicseréltem. Sok bosszúságot okozott, hogy szedhettem újra szét. Lényegében jól sikerült a felújítás. Átalakítottam bioetanolosra. Emelkedett nagyban a teljesítmény, de így a fogyasztás is. HA Nagyon nyomom neki akkor egy 8, 9 et simán benyel. Viszont már kezdtem örülni, hogy jó, de egy hete elkezdte kidobálni a 4. sebességet. A többit nem, csak a negyediket. Berakom és kb 4mp múlva kidobja. Nem tudom mi lehet pontosan a baja. Gondoltam arra hogy szinkrongyűrű cserére szorul, de nem vagyok biztos benne. Ezért kérlek titeket, aki ért hozzá adjon tanácsot, hogy ez miért lehet. Azonkívül ha megvan még az a kézikönyv akkor kérem szépen, hogy küldje el a tulajdonosa a janovszki10@gmail.com ra. Előre is köszönöm a segítségeket.
(nagyjából mindent jó a kicseréltem rajta. A lámpa matt volt, cserélve lett, felfüggesztéseket, féket is cseréltem.Összességében jó kis autó. Sosem hagyott még ott az úton, pedig már elég sokat mentem vele. . Ha azember nem nyomja neki akkor egész jó a fogyasztása is. Pl hátsó féket most cseréltem benne először, még a gyári volt benne :) )
Eltört hál' Isten a motorháztető kitámasztójának a tartó pöcökje is így jobb híján a kesztyűtartóban tartom a vasat nehogy kárt tegyen a motortérben csapkolódva. Az elektromos ablak kapcsolót meg nemes egyszerűséggel körberagasztóztam szigszalaggal...xD (persze csak ideiglenesen) A kalaptartóm meg U betűhoz hasonlít leginkább mert az előző tulaj (isten tudja mit tartott rajta) elgörbítette a tűző napon.
Nézegettem, a régi hozzászólásokat, és olvastam, hogy van gyári kis könyved.Én a múlt héten vettem 1 Matiz-2t és ahhoz sajnos nem adtak, ha nekem be szkennelnéd nagyon megköszönném. De meg is vehetem ha eladnád, bármilyen megoldás érdekel. Köszike előre is.
Még egy gondolat: ha hengerfejes nem fogyasztaná és forralná a vízet? Vagy van, hogy csak az olajfogyás az egyetlen jel? Eleinte azt hittük csak folyatja az olajat mert a gyertyákön semmi jele nem volt alul viszont olajos a kocsi. De azóta kiderült, hogy az váltóolaj..talán után is kéne már önteni mert nehezen veszi a fokozatokat. Tavaly jártam úgy, hogy a kuplungpedal beesett. Erőnek erejéve recsegve ropogva tudtam csak sebességet váltani.
EURO III. már nem az a szerkezet, amikor füleled a motort, kicsit előrébb-hátrább tekered a gyújtást, nagyobb-kisebb fúvóka, játszol a szívatóval...stb. itt mindent az ECU állít be a pillanatnyi (szerinte:-) ) helyzethez. tőled csak a beszívott levegő, illetve a pillangószelep állása függ -a talpad nagyságától:-) -.
"formára" egyformának tűnik, de amint látod, az 1-esen a légtömegmérő magán a légszűrőház hátulján található, a 2-esen pedig a szívósor, hengeres bal oldali végén - szemből nézve -.
viszont van egy jó dolog is nálad: van "tartalék" légtömegmérőd:-), ha bekrepál az egyik, csak át kell cserélni:-D