A 2018-as CR-V herz szeretnék rendes első fejtámlákat, ami nem nyomja előre a fejemet. (Igen tudom, a fej visszacsapódását hivattott tompítani, de így meg egy óra autózás után beáll tőle a nyakam.)
Van-e bárki más a,kit ez bosszant és ha igen tudotok-e esetleg olyan fejtámlát, lehetőleg állíthatót ami belemegy. Régebbi CR-V fejtámla esetleg vagy más Honda fejtámla vagy más gyártó fejtámlája akár.
Van egy 2009-es Honda CR-v 2.2 cdti. 1800-2300 fordulat között enyhe porlasztó becsörgő hangja volt. Ez egy kicsit zajosodott, és alapjáraton "gázfröccs" után is egy kicsit becsörgött. A porlasztók ki lettek szerelve, ezek be voltak számozva, tehát babrálták pedig 95 e van az autóba. A porlasztók fel lettek újítva, de zajosabb lett. Majd vizsgálgatták, és azt sikerült megállapítani, hogy nem megfelelő (magasabb) nyomás érkezik a porlasztókhoz mint amit kellene. Vizsgálatkor, a szivattyú jó, a nyomsásszabályzót kicserélték de ugyanazt csinálja. Valaki lefényképezné az ilyen évjáratú CRV porlasztóját nak a cikkszámát, hogy össze tudjam hasonlítani az enyémmel.
az új generàciós 1.5 vtec motorral szerelt Crv-nél tapasztaltatok-e màr olajfogyasztàs, az enyémbe 7000 km van, de alig tudom belőni a pontos olajszintet.(a nívó pàlca számomra értelmezhetetlen, 2003-as accordomba kíhúzom és azonnal làtszik de ez....) Így most nem igazàn tudom hogy öntsek e rà olajat, illetve szerintetek ha az autónak szüksége lenne olajra akkor azt jelezné?
Adott egy lll. Gen benzines, automata cr-v 110e km-rel. Most volt olajcserén.Pár hónapja alapjáraton kicsit zúgós hangot hallani a motortérből. Néhány napja viszont ez a hang jócskán felerősödött, gázadásra hangosabb. Ma hajnalban indultunk vele dolgozni és kb 1 km után megállt az autó. Mintha lemeült volna az akksi. Bebikáztuk, beindult, viszont amint levettük a kábelt le is állt. Szerintetek mi lehet a gond, generátor vagy valami más? Köszönöm
Sziasztok! OFF autómat szeretném lecserélni, és képbe került a CR V is. Kb 2007-2010-es benzines/benzin-gázos az amit szeretnék. Élőben még nem sikerűlt körbejárnom az autót és most autó nélkül nem is tudom. A hely számunkra nagyon fontos, ezért érdeklődnék, hogy a csomagtartó mennyire pakolható, illetve ami még fontos, hogy, hátra kerülne kettő gyerekülés, van még mellettük/köztük hely egy felnőttnek? Esetleg valaki le tudná mérni az ülőlapok szélességét illetve a két ajtó közti távolságot? Gyerekeseknek mik a tapasztalatai az autóval? Mik a típushibái?
Le szerettem volna cserélni egy 2003-as évjáratú 2.0 benzinesbe az automata váltó olajszűrőt. Kértem is a boltban és hoztak egy ilyet, amit alulra kirakok képnek. (azaz hasonló kinézetűt, mert a neten nem találtam pont olyat). Erre a szerelő azt mondja ez nem bele való, de a bolt váltig állítja, hogy motorszám alapján ez kell bele. Keresgettem neten, de amiben ilyen volt annak a váltó alját le lehet venni (van ott egy dekli). Az enyémnek semmi ilyesmi nincs az alján. A szerelő azt mondta csak a csövön (amelyiken a az olaj megy a hűtőbe) lévő szűrőt kell cserélni, és szerintem ebben nincs is ilyen váltóban lévő szűrő. Ha esetleg van valakinek ezzel tapasztalata, hogy van-e benne tényleg ilyen szűrő, vagy csak a csövön lévőt elég azt cserélni, az kérem írja meg. Előre is köszönöm!
Segítséget kérnék tőletek. Tavaly vásároltam egy 2006-os CRV-t Garantáltan nagyon kevés kilométerrel 48e.
Garantált,mert a lányom apósáé volt és 0km-rel vette.átvétel után már éreztem,hogy fékezésnél üt a tárcsa.
Kicseréltettem,már tudom nem a legjobb márkára (Textar). Csere után megszűnt a remegés,a rázkódás fékezésnél. De úgy 5000km-nél újra elkezdett ütni. Szervizben megállapították,üt. Garanciában visszavették. Több Honda szervizben is azt tanácsolták,hogy utángyártottban csak ATE-t szabad venni. megvettem beszerelték és boldog voltam mert nem ütött! ... Úgy 6000km-ig !! Most újra ez a problémám. Kint jártam Ausztriában,Honda szervizben megvizsgálták,ott azt mondták ki kell cserélni az agyat a csapágyakkal,mert az miatt üt,megmutatták,hogy üt és valóban ütött. A kérdésem az,hogy ha a ház amihez a tárcsát erősítik üt, akkor mindkét új tárcsa esetében 5-6000km-ig miért nem ütött. Szerelő ismerősöm szerint ha az a probléma,akkor azonnal ütött volna és nem csak jó pár ezer km múlva.
Van köztetek olyan, aki találkozott ezzel a problémával, vagy tudna segíteni,hogy mi a hiba oka?
Honda Crv t vásárolnék 2015-2016 os évjáratút 2,0 benzinest, kizárólag feketét,min elegance felszereltséggel.Ha valaki tudna kérem jelezze.Szalonba csak augusztusra tudnának.Megpróbálom itt is hátha..Köszönöm
2009-es diesel CR-V-nél bizonytalan az előizzítás, van, hogy 10-12-re, van olyan, hogy 5-ből mind elsőre OK. Izzító relé csere sem oldotta meg. Volt-e valakinek erre megoldása ?
Megvásárlása előtt néhány kérdést tennék fel Nektek mint az autót ismerőknek, mert eddig még sosem volt városi terepjáróm.
Milyen fogyasztással lehet számolni valójában, mennyire lehet hinni a gyári adatoknak (város: 8,9; városon kívül: 6,2; vegyes: 7,2 l/100 km)? Tudom ez erősen lábfüggő. Nem szokásom széthajtani az autóimat, de szeretek lendületesen vezetni, KICSIVEL a megengedett felett :) Sokat használom majd városban, illetve rövidebb, 50-100 km-es távolságokra országúton.
Igaz, hogy autópályán 120-130 felett nagyon megugrik a fogyasztása? Egy rövid ideje CR-V-t használó ismerősömtől ezt hallottam. Igaz neki 4WD-s van, de 12-13 literről beszélt százon 140-150-es tempónál.
Ami még nagyon fontos számomra, hogy a hátsó ülések mennyire kényelmesek hosszú távon? A lábtér nagy, de elég egyszerű a hátsó ülések kialakítása. Egy hosszú, ezer-ezerötszáz kilométeres utazáson mennyire fárasztó hátul ülni?
Sziasztok!segitség kellene!Van egy 2008 honda crv 2.2cdti olyan hibálya van hogy reggel mikor hideg van elindulok vele és 600-700m után csak alapjárat van hiába nyomom a gázt.de ha leállitom és ujrainditom akkor ujra megy kb ugyan ennyit és megint csinálja.Addig még nem melegszik fel a motor és utánna semmi baja!hibakod nincs gázolajszürö kicserélve,hiba jelzö lámpa nem ég!???
Sziasztok, lenne eladó hibátlan állapotú alu felnim Honda CR-v-re Hankook téli gumival, akit érdekel, itt érdeklődhet, és természetesen küldök képeket is: toriko78@citromail.hu
Ahogy megvettem, szinte a következő héten én is már láttam a 200ezres emelést. Egyébként a Duna Autó... Semmi egyedi kedvezményt nem kaptam (csak az általános promóciósat), de már több éve visszajártam nézelődni (megmutatni a 'képemet';) és várni az alkalmat. Aztán 'kiöregedett' a civic alólam és jött ez a Comfort Plus felszereltség ami amúgy is tetszett (csak nem mindenben, de most a ráncfelvarrás helyre tette a dolgokat). Maradt még 1-2 leárazva, aztán már csak 1 és akkor 'lecsaptam' :) Én csak annyit vettem, ami feltétlenül kellett és nem ami nem. Diesel nem jött számításba, mert olyan sokat nem megyek, hogy az egyéb járulékos karbantartás megérje, meg elvből nem veszek olyat. AWD szintén nem kell ide a városba, stb.
A zöld rendszámosok érdekeltek még más márkáknál (ha már itt nincs), de előre bizonytalanra nem gondoltam 2-3 autó árát befektetni! És ráadásul van hol parkolnom, de nem használható a buszsáv és a töltők sem működnek itt-ott hétvégén, vagy megbüntetnek, ha már nem töltök csak parkolok, ahogy egy cikkben olvastam... Csak spéci helyzetekben jó még manapság. Később meg szerintem zsákutca lesz...
amúgy most néztem, hogy 2016.07.29.-tól változtak az árak... eddig 8.3m, most pedig 8.5m lett az elegance 2.0 awd at felszereltség... gondolom a többi is hasonló arányban változott (drágult).
egyébként hol vetted a vasat? én erősen gondolkodom rajta, hogy vidéken fogok nézelődni, mert a budapesti márkakereskedők annyira nem motiváltak az eladásban... legalább is ez a tapasztalat más típusoknál (ford, opel)...
Most 2550+ km-nél járok, 7.0l/100 km-t mutat a teljes átlagot mérő 'B' számlálóm (és kb. 2 dl-el felfele csal, legalábbis az 'A', ami tankolásonkénti nullázásra van állítva.
Ebben 20% vidéki út van, a többi Bp. Azt figyelembe kellett vennem ehhez, hogy ha tudom, hogy már jön egy piros lámpa, akkor hamarabb elvegyem a gázt, mint a Civicnél tettem, mert ez a kocsi 20%-al nehezebb és ez a lassulásán is meglátszik, tehát feleslegesen nem kellene nyomkodnom a féket, ha a jobb fogyi irányába megyek el. (A gyorsulás csak 10%-al rosszabb, a motor ugyanennyivel erősebb.)
Az 1-2-6 sebességváltás már itt is megy városban, tehát minél hamarabb egyenletesen gurulok, ahol tehetem! :)
De, ugyanolyan stílussal, vigyázva is, kb. fél literrel többet fogyaszt a kisebb tömegű és motorú előző kocsimnál.
Amit nem próbáltam ki és Te is arra lennél kiváncsi, hogy szabadon, nem annyira törődve a gázzal és a fékkel mennyit fogyaszt; a gyári városi adat a 8.9 l/100 km. Valahol ekörül lehet!
komolyan mondod, hogy a benzines 2 literessel ezt produkálod? Mert akkor én azt gondolom az autómata kihozható 10 literrel városban, ami még elfogadható számomra.
Gratulálok a vashoz, idén én is szeretém, ha összejönne - sőt össze is fog :)
Egyébként nem voltál te benne a 8. gen Civic-es csapatban annó? Olyan ismerős a nicked :D
Nem automata, min. 6l, átlag 7.1l, mindez városban vagy külterületen, mindegy, ugyanazt tudom produkálni, de még csak alig több mint 2000 km van a kocsiban! :)
Sziasztok! 2002es benzines CR-V-mel van egy kis elektromos problémám.Tudna valaki segíteni? A bal ajtóban lévő komfort panelről nem tudom mozgatni a jobb-első ajtó üvegét. A jobb ajtóról mozgatható, illetve bezáráskor is felhúzza a "központi zár+riasztó kombóm" :) . Panelt vettem újat, azzal sem ment, tehát valahol vezetékes probléma lesz, de nem tudom, hogy hogyan van vezetékelve a rendszer, hol érdemes keresni a bajt? Előre is köszi, ha valaki segítene... Üdv!
Most vettünk egy 2006-os CR-V -t. Imádjuk, viszont a navival problémánk adódott. Amikor berakjuk a dvd-t, olvasási hibát ír ki. Találtkozott már vki ezzel a problémával? Hol tudok frissítést letölteni? Előre is köszönöm a segítséget
2004-es CRV-m - 2.0 L benzines, automata - 86eKm-rel motorhibát jelez, 2,800 fölé nem engedi pörögni az autót, de az alatt is húz rendesen. Váltó érdekesen vált, és kissé égett szag van. Mi lehet a hiba, ki tud segíteni? Koszonom elore is.
Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy az automata váltó 'D' jele kb. 4 havonta elkezd villogni, de csak egy pár napig. ezt már másfél éve csinálja, meghibásodásnak érezhető jele nincs. Megnézettem és a hibakód szerint váltó olajnyomás probléma van. Ez egy 2002es típus. Csináljak-e válót felújítást vagy ne? Nem akarom hogy lehúzzanak!