Keresés

Részletes keresés

rutthin Creative Commons License 2009.01.06 0 0 1133

A Premiumban a jegyet elvileg csak a jv. személyzet ellenőrizheti!

 

A kiszolgáló hölgynél viszont van egy nyomtatvány, amelyre fel kell vezetni az ott (jogosan) utazók menetjegyének a sorszámát, mely alapján ő szervírozza az ingyen kaját+italt.

Előzmény: Törölt nick (1131)
semmeringbahn1 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 1132
Nem akarom felsorolni, de ez mindenhol így működik, a vezetőfülkétől a személykocsiig. Úgy, hogy ne reménykedj. Szabály van, csak ezeket mindenki igyekszik felülírni. Aztán van aki megússza van aki nem.

Előzmény: Törölt nick (1131)
Dark85 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 1130
Sziasztok.
A kérdésem a következő lenne. Nem tudja valaki hogy a Roco mikor rukkolna elő a Railjet szerelvénnyel? A mozdonyt már láttam, de sok rajta a hiba: Railjet felírat eltűnése, festési hibák. A legfeltűnőbb a forgóváz közötti burkolat hiányzása. Az infót megköszönném, ha valaki meg még fotókat is tudna mellékelni az előtt meg leborulok. :p
Na sziasztok
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.06 0 0 1129

6ározott fellépés,

Ezt miből sikerült leszűrni?

 

Ha esetleg beültek útközben a a Bízniszklasszra, szvsz fel sem tűnt senkinek.:-)

Azért mert nem tiltja semmi, nem kell neki oda beülnie. Se az 1. osztályú arcképes igazolvánnyal rendelkezőknek. Van, aki azért keményen fizet.

Előzmény: FOMA (1128)
FOMA Creative Commons License 2009.01.06 0 0 1128

Ellenőriztem az érkező RJ vasútőreit. Öltöny, nyakkendő, 6ározott fellépés, feladatukat ismerték. Ha esetleg beültek útközben a a Bízniszklasszra, szvsz fel sem tűnt senkinek.:-) Majd rájuk nézek menet közben is a 7en.

 

vasutasfiú Creative Commons License 2009.01.05 0 0 1127
Pfffúúú nagyon jó képek! :)
Köszi hogy felhívtad rá a figyelmem! Eddig ezt nem is néztem... :-O
Előzmény: Törölt nick (1126)
alállomás Creative Commons License 2009.01.05 0 0 1125
Hazai dolgokat ismerve még megoldják itthon, hogy azzal is működjön a tolt üzem. Lerobban a mozdony, akkor mehet rá az is segélygépnek :D
Előzmény: Törölt nick (1122)
Vendégsín Creative Commons License 2009.01.05 0 0 1124
a pályaszámozósdit az utasításokban

Az utasítás módosításában nincs pályaszám. Csak motorkocsiról van szó, aminek jó az 5342, de nem jó a négy pályaszámú osztrák Okosság, mert az nem motorkocsi, hanem motorvonat.
Előzmény: cs1014 (1117)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.05 0 0 1122
Így egy offtopik, szőrös, dorombolós jószággal is elközlekedne. :P
Előzmény: Vendégsín (1100)
Nandesz2 Creative Commons License 2009.01.05 0 0 1121
Nemzetközi forgalomban nem helyjegyköteles a railjet! Amiről te írsz, az a helyjegy, nem kötelező megváltani.

Azaz elég a nk. menetjegy a vonat igénybevételéhez. Ez igaz az összes vonatra Bp-Bécs relációban.
Előzmény: tompysoft (1119)
alállomás Creative Commons License 2009.01.05 0 0 1120
A menetrendben csak "R" betű van a fejrovatban, úgyhogy helyjegy csak váltható, nem?
Előzmény: tompysoft (1119)
tompysoft Creative Commons License 2009.01.05 0 0 1119
De kell, nemzetközi pót/helyjegy. Asszem 800 forint körül van az ára.
Előzmény: arpi001 (1118)
arpi001 Creative Commons License 2009.01.05 0 0 1118
Sziasztok!
Előre elnézést kérek a hülye kérdésért, gondolom ez itt a látogatók 99%-ának teljesen egyértelmű, viszont nekem nem, így felteszem:
ha Bécsig utazom a RJ-tel, akkor nem kell semmiféle pót-/helyjegy, csak a sima nemzetközi vonatjegyem, és már szállhatok is fel rá?
cs1014 Creative Commons License 2009.01.05 0 0 1117
Csak motorkocsinál van megengedve (5342 jó, 4024 nem jó :-) ) mozdonynál, mozdony húzta-tolta vonatnál nem lesz

Megint kapott a kaksi egy pofont. Ezt a pályaszámozósdit az utasításokban sosem növitek ki?
Előzmény: Vendégsín (1113)
cs1014 Creative Commons License 2009.01.05 0 0 1116
Sopron IX. akár fűtőházi területnek is tekinthető. Attól függ, honnan mész be... :)
Előzmény: Mickey73 (1115)
Mickey73 Creative Commons License 2009.01.05 0 0 1115

" Máshol maradhat? "

 

Pl. a vontatási telepen álló gépekre gondoltam, plussz pl. Sopronban azt hiszem 9. vágányra. Ott nem tudom mennyire szabályos, de általános eset.

 

Előzmény: Törölt nick (1111)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.04 0 0 1114

4024 nem jó :-)

Ez hol érdekel engem? :))))

25kV alatt ezeknek csak "Előhűtő" programjuk van.

 

 

 

 

Előzmény: Vendégsín (1113)
Vendégsín Creative Commons License 2009.01.04 0 0 1113
Bizakodjunk, hogy előbb utóbb Talent, FLIRT, Taurus, 1014-es gépek, amik rendelkeznek "Előfűtés" programmal, azok használni is tudják e szolgáltatást jogszerűen.

Ne bizakodj. Csak motorkocsinál van megengedve (5342 jó, 4024 nem jó :-) ) mozdonynál, mozdony húzta-tolta vonatnál nem lesz.
Előzmény: Törölt nick (1111)
zlaci88 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 1112
Mai RailJet Fradiban elkapva

Törölt nick Creative Commons License 2009.01.04 0 0 1111

biztosít-e rá a MÁV-TR. embert hogy a gép táplálhassa a saját szerelvényét árammal

Az ember biztosítása teljesen értelmetlen megoldás, amikor a rendszer "önfenntartó", pusztán az utasításaink vannak mindig lemaradva.

 

Ha minden igaz, február környékén lesz valami E.1-es módosulás ezzel kapcsolatban, legalábbis a FLIRT Topikon borult a bili bizonyos még nem érvényben levő pontok értelmezése körül.

Bizakodjunk, hogy előbb utóbb Talent, FLIRT, Taurus, 1014-es gépek, amik rendelkeznek "Előfűtés" programmal, azok használni is tudják e szolgáltatást jogszerűen. 

 

tudtommal a tárolóvágányon még nem maradhat felügyelet nélkül beüzemelve a gép

Máshol maradhat?

Előzmény: Mickey73 (1108)
MÁV alkalmazott Creative Commons License 2009.01.04 0 0 1110
Sziasztok

Railjet 63

Salzburg

West

West

Üdv
rutthin Creative Commons License 2009.01.04 0 0 1109

Olyan pletyit én is hallottam, hogy állítólagosan az osztrákok kérték hogy a fővezeték itt nálunk is 1000 Volttal legyen táplálva,

 

Jól hallottad, egyenlőre 1000 V-ról megy nálunk az energia táplálás.

Előzmény: Mickey73 (1108)
Mickey73 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 1108

Olyan pletyit én is hallottam, hogy állítólagosan az osztrákok kérték hogy a fővezeték itt nálunk is 1000 Volttal legyen táplálva, bár hogy ennek mi a jelentősége még nem tudom.

 Hovatovább az is érdekes lessz, hogy amikor itt fog éjjszakázni a szerelvény gépestül, biztosít-e rá a MÁV-TR. embert hogy a gép táplálhassa a saját szerelvényét árammal és levegővel,( tudtommal a tárolóvágányon még nem maradhat felügyelet nélkül beüzemelve a gép), vagy pedig az előfűtő rendszerről lessz fűtve üzemen kívül helyezett gép mellett, mert akkor az csak 1500V lehet.

Előzmény: Törölt nick (1107)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.04 0 0 1107

Minden világos.

Az én eredeti teóriám az volt, hogy 25 kV alatt a fűtési fővezeték egyáltalán nem helyezhető feszültség alá.

Előzmény: Mickey73 (1106)
Mickey73 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 1106
A kocsik energiaellátó berendezései a gép körüljárása előtt is működtek (a vezérlőé is) , miközben elmentem mellettük. Egyébként ezek az energiaellátók elvileg működnek valamennyi UIC-feszültségnemben , ez szerint mindegy hogy milyen feszültséggel fűt a gép, a vezetőfülkefűtést pedig gondolom már az általuk előállított 230/400 voltos feszültség táplálja. A kocsikon ki van építve egy gyűjtősín a fűtési fővezeték mellett, amiről biztosítható hogy egy kiesett energiaellátó berendezést három másik kocsi egységének tartalék teljesítménye pótoljon.
Előzmény: Törölt nick (1105)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.03 0 0 1105
Persze lehet sok más ok is, amiért a vezérlőben nincs feszkó.
Előzmény: Törölt nick (1104)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.03 0 0 1104

Ez egy buszképes szerelvény. Eddig a kollegák nem jártak ilyennel.

 

A rendszerváltáskor hiába mutat 1500V-ot a fűtési fővezeték piktogram, a fűtési kontaktort nem lehet bekapcsolni. Ehhez először be kell lépni a Systembe, ott a fűtési fővezeték menüben ki kell választani az 1500V-ot ismét majd nyugtázni. Ezután lehet csak a fűtési kapcsolóval a vezetéket feszültség alá helyezni.

 

Vagy, 25kV alatt marad a 1000V (de 50Hz) fűtési feszültség.

Előzmény: Mickey73 (1101)
_nyunyuka Creative Commons License 2009.01.03 0 0 1103
Akkor majd a klíma nem megy :-).
Előzmény: 424 009 (1102)
424 009 Creative Commons License 2009.01.03 0 0 1102

 "nem volt fűtés a vezérlőkocsi vezetőállásán"

 

 Ezek a problémák hamarosan megoldódnak. Tavasztól ezek már nem lesznek

 nagy súlyú hibák...   :)))

Előzmény: Mickey73 (1101)
Mickey73 Creative Commons License 2009.01.03 0 0 1101
A mv-kollegától kapott információ szerint újfennt nem volt fűtés a vezérlőkocsi vezetőállásán, ezért lett a gép körüljáratva. Érdekes ez azért, hogy csak tőlünk Bécs felé fordul-e elő ez a hiba, mert gondolom Münchenből sem fog így vele elindulni a mozdonyvezető.
Előzmény: 424 009 (1098)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!