Keresés

Részletes keresés

rutthin Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1027

Azért az első RJ41-en jól elvoltunk...

 

Ja, a vezérlőben az asztalos ülések jók társasági utazáshoz! Közel van a hűtő is a söröknek...meg ugyanígy a bisztró bejáratánál lévő 6 db. ülés is jó.

Előzmény: tompysoft (967)
rutthin Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1026

Úgy gondolom, hogy a következő évek a hazai IC piac teljes vagy részleges RJ-setíséről fog szólni.

 

Igen, csak a RJ hazájában!:-)) Tehát Ausztriában.

Előzmény: Törölt nick (997)
rutthin Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1025

A vasútőrök ugye nem menet közben tartózkodtak a rj-en? Azért ez már a ló másik oldala...

 

Menet közben vannak a vonaton!

Bár nem tudom, miért, mert semmi dolguk, csak mászkálnak fel-alá, meg eldöglenek a premium ülésekben.

 

Én inkább az éjszakai Dacia vonatra küldeném őket...bár ott meg aludnának a párnásban.

Előzmény: PLACI (961)
5047 001 Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1024
Nem fogja kiváltani. Ausztriában se, nemhogy nálunk.
Előzmény: Törölt nick (1018)
mcg Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1023
az a polgármester sem fogja fel, hogy napi 1-2 közvetlen vonat nem ad az egész napi átszállásosdinál semmivel sem jobb szolgáltatást...:((

attól hogy van 2 ic, mely a "hivatásforgalomnak" megfelelően megy, ugyanúgy csökkeni fog az utasszám...

még akkor is, ha ez a 2 vonat railjet..:)
Előzmény: cs1014 (1022)
cs1014 Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1022
Ne bántsd azt a polgármestert. Kaposvár megközelíthetősége, pláne vasúton, alulról közelíti egy alföldi tanyáét. Kellene oda ez-az.
Előzmény: Nandesz2 (1021)
Nandesz2 Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1021
Szerintem a Somogy IC lesz a legutolsó, amit az ÖBB át akar majd venni.

De ha a polgármester valahogy mégis rábeszéli őket, majd kiadják egy pirosra festett kölcsön szilivel, meg egy Somogy SuperCity feliratú ABmz-vel, amin a póóóógármester feje virít majd. :-D
Előzmény: Törölt nick (1018)
rg7 Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1020
A földhözragadtság nagy erény tud lenni bizonyos esetekben:))

Igaz, hogy az RJ topikban vagyunk, de nem csak abban kell/lehet gondolkodni.
Előzmény: Törölt nick (1018)
cs1014 Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1019
:)

Majd lezárnak pár kocsit, és előretessékelik a masszát a kiszálláshoz. ÖBB-t ilyesmi már otthon sem zavarja, itthon meg az, hogy nincs peron, egyáltalán nem szokatlan.
Előzmény: Törölt nick (1018)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1018
Hát nem tudom hogy vagytok vele, ha a railjet(neadjisten') kiváltja az IC-inket jopár év múlva, akkor pl. a Somogy IC fogadására valószínüleg új állomás-részeket kell majd építeni, ugyanis szerintem Kaposváron a "fővágánynál" nincs 205 m-es peron, ahogyan még sok helyen az országban, és ahogy azt híresztetlék, a szerelvényt csak spec. helyen lehet szétszedni... Szóval az még arrébb van(szerintem, és nagyon reménykedek benne), hogy kiváltsák velünk a jó kis IC-inket.
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1017

Főleg, ha hozzávesszük, hogy mennyi leállított kocsijuk van.

Az ÖBB-nek? Épp hogy kocsihiánnyal küzd!

Előzmény: crash__override (1016)
crash__override Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1016
Logikus. Főleg, ha hozzávesszük, hogy mennyi leállított kocsijuk van. Ha nem adják el az IC/IR kocsikat, hanem kicsit kitakarítják őket, olyan szolgáltatást tudnak velük nyújtani, amilyet a MÁV-Start nem: gyakran közlekedő, tiszta vonatok, amelyekre felférnek az utasok. Bár a legelső feltétel javulni látszik, azért mégsem mindegy, hogy budiszippantóban vagy rendesen takarított kocsiban kell a pécsi vonat menetidejét végigülnöd.
Előzmény: rg7 (1015)
rg7 Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1015
Te lennél Bundeszbácsi, akkor mit csinálnál?

Otthon tennél a vonatokra még dívídi lejátszót meg jakuzzit a burgeszeknek, hogy legyen valami plusz amivel esetleg szakítani tudsz néhány eurocentet, vagy körülnéznél olyan helyen, ahol a polírozott rezet is aranynak nézik, mert eddig csak álámínum jutott nekik?
Előzmény: crash__override (1014)
crash__override Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1014
Kik, és milyen tervekkel vannak a spájzban ?
Előzmény: rg7 (1009)
rg7 Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1013
A működőképes modell megteremtése, és partot vetés a cél.
Előzmény: Törölt nick (1001)
cs1014 Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1012
:)
Szerintem vállalj munkát egy banánköztársaság agitprop minisztériumában/hivatalában. Alkalmasságod vitán felül áll, a várható jövedelem igen magas. Csak tudni kell időben lépni. :)
Előzmény: rg7 (1008)
rg7 Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1011
Ezt úgy értsem, hogy liberalizálják a magyar vasúti személyszállítást

Nem szabad elfelejteni, hogy a határidők köteleznek.

A határidő előtt egy megfelelő lobbival, kész helyzetek megteremtésével el lehet érni a részleges (vagy teljes) belföldi liberalizációt is. Erről szól a RJ és nem csak nálunk.
(Bónuszként Állam bácsi még plusz pontot is kapna Brüsszelben.)
Előzmény: Nandesz2 (1002)
cs1014 Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1010
Ki ad rá magyar személyzetet? Ja, hogy a PV vesz fel/át embert... Tényleg. :)
Huhúúúúú, a legtöbb ex-stoppos ríni fog... Itt ti. az utasnak van igaza. Akkor is, ha nem.
Előzmény: rg7 (1009)
rg7 Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1009
És ebben mi a Stop haszna?

Bundeszbácsit miért is érdekelné a Stop, ha már a spájzban?
Előzmény: cs1014 (999)
rg7 Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1008
Egy csomó dolog nem tisztázott, utasításilag ismeretlen az EP fék, a vészfékáthidalás, ezek próbája(!!!), és az esetleges hibák esetén a teendők.

Nyilván az enkáhá a nemzeti vasútbiztonsági szabályokat áttekintette a jármű/vonat műszaki paraméterei és üzemeltetési jellemzői szempontjából, majd ezt követően megvizsgálta az általa jóváhagyott érvényes (vállalati) szabályozásokat, azokban hiányosságot nem talált, amikor az utasforgalmi próbaüzemre engedélyt adott...

:)
Előzmény: cs1014 (986)
rg7 Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1007
Inkább az osztrák óvóbácsi.
Előzmény: M63,008 (982)
Nandesz2 Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1006
Hát, ha valóban csak a néhány említett vonalon járatnák, a Bp-Bécs-Salzburg-München tengelyen és a Bécs-Bregenz/Svájc járatokon, akkor tuti nem kell 67 szerelvény...
Előzmény: Törölt nick (1001)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1005

És ebben mi a Stop haszna?

Neki semmi.

Régebben már pedzegették, hogy az IC közlekedést (is) privatizálják.

 

Vagy neki majd marad a bézé?

Kábé.

Előzmény: cs1014 (999)
_nyunyuka Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1004

(Csak ha magyar belföldi IC-t akarnak vele csinálni sógorék, pozícionálják át a büfé és a premium class árfekvését...)

 

Felesleges. A premium class-szal megcélzott réteg beül az autójába és elmegy az úticéljához, menetrendi kötöttségek nélkül.

 

A hazai piac (többek között emiatt is) túl árérzékeny. Emlékezzetek csak a balatoni komfortkocsi sorsára...

Előzmény: Nandesz2 (1002)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1003
railjet alapvetően nem erre a feladatra lett kitalálva. Persze elmélkedni lehet ezen a felvetésen is.
Előzmény: Nandesz2 (1002)
Nandesz2 Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1002
Ezt úgy értsem, hogy liberalizálják a magyar vasúti személyszállítást (mikor is esedékes amúgy?) és megjelenik itt nekünk az ÖBB a bordó - addigra talán a gyerekbetegségeit is levetkőző - járműparkjával, hogy kiszorítsa a Start-ot a minőségi távolsági közlekedésből?

Bármilyen fapados is az economy, bármennyire is tökönvágott az ingyen Rauch multivitamin üvege amikor levágott az EVM, bármennyire is oldalbavágott a nem megfelelően működő átjáróajtó, bármennyire is csak kb. 20 működött a kihangsúlyozott 82 displayből, én nem bánnám.

(Csak ha magyar belföldi IC-t akarnak vele csinálni sógorék, pozícionálják át a büfé és a premium class árfekvését...)
Előzmény: Törölt nick (997)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1001

Nekem nincs kedvem számolni. A 67 szerelvényből mennyi marad kis hazánba?

Előzmény: Törölt nick (997)
_nyunyuka Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1000

1000, ha más nem üti le...

cs1014 Creative Commons License 2008.12.28 0 0 999
És ebben mi a Stop haszna?
Vagy neki majd marad a bézé?
Sőt, már látom, hogy a Stop ráúszik a vonatpótló buszozás ügyletre. Jó biznic!
Előzmény: Törölt nick (997)
cs1014 Creative Commons License 2008.12.28 0 0 998
a hazai IC piac teljes vagy részleges RJ-setíséről fog szólni

A teljest a hazai viszonyokat ismerve nem tartom valószínűnek. Vagy megy az RJ Herkulessel, hatvannal... Vagy 4000-es kandóval, szintén hatvannal...
:))
Előzmény: Törölt nick (997)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!