Keresés

Részletes keresés

Burnya5 Creative Commons License 2008.12.27 0 0 972
Ugye?.......

Spirit of Hungary
FOMA Creative Commons License 2008.12.27 0 0 971
Belföldi IC-ken is találkoz6sz velük, jövőre is.
Előzmény: PLACI (970)
PLACI Creative Commons License 2008.12.27 0 0 970
Ez régebben volt szokás: belföldi IC-ken is szinte mindig láttam járkálni őket. Aztán eltűntek.
Előzmény: Törölt nick (968)
FOMA Creative Commons License 2008.12.27 0 0 969
Mind2 vonatpáron indulás óta van járőr Hegyeshalomtól.
Előzmény: Törölt nick (968)
tompysoft Creative Commons License 2008.12.27 0 0 967
Azért az első RJ41-en jól elvoltunk... Ültem én mindenhol... De a vezérlő első osztályú része az egész hangulatos azzal a néhány asztalos üléssel, ugye? :)
Meg a szorijaidat hozzáadjuk, aztán kész :D
Előzmény: rutthin (950)
V43-3220 Creative Commons License 2008.12.27 0 0 966
Ma a Keletiben:
424 009 Creative Commons License 2008.12.27 0 0 965

 Ma....

 

1 RJ41

 

2 RJ66
5047 001 Creative Commons License 2008.12.27 0 0 964
Bizony, bizony...
Előzmény: rutthin (950)
5047 001 Creative Commons License 2008.12.27 0 0 963
Na már nem vagyunk a csodavonattól elájulva? :-) Ezt mind kikellett próbálni, hogy megtudd? Képeken és szövegben mind látható volt már hónapokkal előtte csak sokan a nyelvükkel épp a szélvédőket nyaloggatták még -topikon(!)- a rélzseten így nem szóltam. :-) De még most is röhögök. ;-)
Előzmény: _nyunyuka (954)
PLACI Creative Commons License 2008.12.27 0 0 962
"és szinte tök üresen."

Legalább kevéssé fogy a Milka csoki, törlőkendő és az üdítő :)))
Előzmény: rutthin (953)
PLACI Creative Commons License 2008.12.27 0 0 961
A vasútőrök ugye nem menet közben tartózkodtak a rj-en? Azért ez már a ló másik oldala...
Előzmény: _nyunyuka (959)
Nandesz2 Creative Commons License 2008.12.26 0 0 960
Na igen, a vasútőröket én nem számoltam. Sajna errefelé mindent őrizni kell a vandálok miatt, ami jobb állapotú, mint egy ótvar Bhv...
Előzmény: _nyunyuka (956)
_nyunyuka Creative Commons License 2008.12.26 0 0 959

Meg is kereshettelek volna, ha ezt tudom.

 

Két vasútőrt is láttam kukásmellényben föl-alá kolbászolni...

Előzmény: rutthin (957)
rutthin Creative Commons License 2008.12.26 0 0 958
Ja, és van magyarul tudó felszolgáló, tegnap volt a RJ 41-66-on! Egy félvér csajról van szó, jól beszéli a nyelvünket!
Előzmény: rutthin (957)
rutthin Creative Commons License 2008.12.26 0 0 957
Én is utaztam ma a 66-al, de nem láttam rajta 12 fős személyzetet! 3-an voltak a vezérlőn, 2 rendész, 1 aranyos lányka a prémiumban, 2 fő vjv., 2-en a büfében, ez csak 10! És gondolom, a vezérlőben nem mindenki volt vezényelve...
Előzmény: _nyunyuka (954)
_nyunyuka Creative Commons License 2008.12.26 0 0 956
Összesen ennyi formaruhást számoltam össze...
Előzmény: Nandesz2 (955)
Nandesz2 Creative Commons License 2008.12.26 0 0 955
12 fős személyzet?

Atya ég. Számoljunk. 2 MÁV-Start-os jv. Egy Trakciós mv., 3 ember a büfében, kettő a premiumon. Nekem már ez is soknak tűnik, pedig ez még csak nyolc lenne.

Milyen elosztásban volt a 12?
Előzmény: _nyunyuka (954)
_nyunyuka Creative Commons License 2008.12.26 0 0 954

Nekem az RJ66 jutott mára, óramű pontos volt.

 

Kipróbáltam mint újdonságot, de nem vagyok elájulva tőle...

 

Miért kell egy nemzetközi vonat közlekedéséhez a magyar szakaszon (ha jól számoltam) 12 fős személyzet?

 

Aranyos szolgáltatás a rágcsálnivaló az 1. o.-n, de kicsit árnyalja a képet, hogy az mv.-n és a vjv.-n kívül a vonatszemélyzet egyetlen tagja se tud magyarul! Miért az utasnak kell angolul vagy németül tudni, hogy ki tudja kérni a kétdecis multivitamint vagy almalét?

 

Az asztalra csinálhattak volna egy rendes pohártartót. Tatabánya előtt kényszerfékeztünk (tán felkaptunk egy vöröset?), ha velem szemben ül valaki, garantáltan az ő ölében landol a pohár üdítő.

 

Szép-szép, de amekkora felhajtást csináltak neki, többet vártam volna...

Előzmény: rutthin (953)
rutthin Creative Commons License 2008.12.26 0 0 953

Ma a RJ 40-est már vontatta a 223-as Tau, ezek szerint nem üzemelt a vezérlő!

Most indul Győrből, kb. 20 perc késéssel, és szinte tök üresen.

cs1014 Creative Commons License 2008.12.26 0 0 952
fedvény:
3 van 4 darab helyett: 3, vagy 4 darab
Előzmény: cs1014 (951)
cs1014 Creative Commons License 2008.12.26 0 0 951
nem igaz, hogy visszalépés lenne

Utaztál már ÓBB EC-n?
Van mérőszalagod?
Nos, adott szélességben van 3 van 4 darab ülés, hát, szvsz nem mindegy.

A 80 ülőhely kocsinként a Stop Bh-ja, illetve az ÓBB PV CityShuttle jellemzője. Mindebből az képződik, hogy adott alapterületre több széket zsúfoltak, mint a korábbi hasonló kategóriájú kocsikon, azaz tömörítettek. Ez pedig nem ó, ha szeretsz kényelmesen utazni (tömörödni ott a kombiné, új is, szímensz is, már klímás is... :))).
Előzmény: Törölt nick (945)
rutthin Creative Commons License 2008.12.26 0 0 950

Szerintem is az ÖBB régebbi kocsijaihoz képest az economy mindenképp gyengébb!

Még az 1.osztály is jobb volt szerintem, mert nagyobbak voltak az ülések, mint a RJ-ben, a premium ülései talán megközelítik a régi business fülkéét, de azok pl. teljesen összehúzhatóak voltak, így még aludni is lehetett bennük. Ja, és zárható volt a fülke ajtó, amit én hiányolok a RJ-ből.

Előzmény: Nandesz2 (949)
Nandesz2 Creative Commons License 2008.12.26 0 0 949
Ez a kényelem dolog relatív. De a 2.o OEC kocsikhoz képest, termeshez vagy fülkéshez képest egyaránt, a rj economy bizony visszalépés.

De mondom, kinek mi kényelmes, nekem a kék román kocsik pl.azok.
Előzmény: Törölt nick (945)
Burnya5 Creative Commons License 2008.12.26 0 0 947
Ez a vonat haladt már kifelé, vagy még állt? Csak mert a Taurin nem látok semmilyen fényt.
Előzmény: Törölt nick (941)
tompysoft Creative Commons License 2008.12.25 0 0 946
hááát, economy-n csak asztal mellett kényelmes, a buszüléses részben igencsak szűkös számomra.
Előzmény: Törölt nick (945)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.24 0 0 945

+30 lett a vége a Keletiben. Győrben állt vagy 10 percet , így lett +30-ból +40, de a Keletiig hozott 10 percet. Ja, tegnapi rj41-re gondoltam. :)

 

Mivel először utaztam rajta, nekem nagyon bejött. Szerintem nem igaz, hogy visszalépés lenne Budapest-Bécs és Budapest-München közt kényelmileg, maximum annyi, hogy fülkés rész economy-n ugyebár nincs, ez az, ami hiányozhat. De a Transsylvania román kék IC kocsijaihoz képest... Ég és föld na, a RailJet javára persze. :)

Előzmény: Sabee Gigant (926)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.24 0 0 944
ÁÁÁ van aki csak BZ-t érdemel,de olyat amelyik befelé többet füstöl mint kifelé:)
Előzmény: Vendégsín (940)
Sabee Gigant Creative Commons License 2008.12.24 0 0 943
A Keletibe jó 50 perces késéssel érkezett a KöFe szerint...
Előzmény: Rizsavi Tamás (932)
MátéMóvár Creative Commons License 2008.12.24 0 0 942
RJ 66 pontos volt, 63 viszont már külföldről +40'-el érkezett. 3 kép Hegyesből, inkább csak dokumentum jelleggel:
Előzmény: Rizsavi Tamás (932)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.23 0 0 941
Néhány kilóméterrel korábban



És az esti visszaindulás előtt

Előzmény: 424 009 (936)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!