Én is utaztam ma a 66-al, de nem láttam rajta 12 fős személyzetet! 3-an voltak a vezérlőn, 2 rendész, 1 aranyos lányka a prémiumban, 2 fő vjv., 2-en a büfében, ez csak 10! És gondolom, a vezérlőben nem mindenki volt vezényelve...
Atya ég. Számoljunk. 2 MÁV-Start-os jv. Egy Trakciós mv., 3 ember a büfében, kettő a premiumon. Nekem már ez is soknak tűnik, pedig ez még csak nyolc lenne.
Kipróbáltam mint újdonságot, de nem vagyok elájulva tőle...
Miért kell egy nemzetközi vonat közlekedéséhez a magyar szakaszon (ha jól számoltam) 12 fős személyzet?
Aranyos szolgáltatás a rágcsálnivaló az 1. o.-n, de kicsit árnyalja a képet, hogy az mv.-n és a vjv.-n kívül a vonatszemélyzet egyetlen tagja se tud magyarul! Miért az utasnak kell angolul vagy németül tudni, hogy ki tudja kérni a kétdecis multivitamint vagy almalét?
Az asztalra csinálhattak volna egy rendes pohártartót. Tatabánya előtt kényszerfékeztünk (tán felkaptunk egy vöröset?), ha velem szemben ül valaki, garantáltan az ő ölében landol a pohár üdítő.
Szép-szép, de amekkora felhajtást csináltak neki, többet vártam volna...
Utaztál már ÓBB EC-n? Van mérőszalagod? Nos, adott szélességben van 3 van 4 darab ülés, hát, szvsz nem mindegy.
A 80 ülőhely kocsinként a Stop Bh-ja, illetve az ÓBB PV CityShuttle jellemzője. Mindebből az képződik, hogy adott alapterületre több széket zsúfoltak, mint a korábbi hasonló kategóriájú kocsikon, azaz tömörítettek. Ez pedig nem ó, ha szeretsz kényelmesen utazni (tömörödni ott a kombiné, új is, szímensz is, már klímás is... :))).
Szerintem is az ÖBB régebbi kocsijaihoz képest az economy mindenképp gyengébb!
Még az 1.osztály is jobb volt szerintem, mert nagyobbak voltak az ülések, mint a RJ-ben, a premium ülései talán megközelítik a régi business fülkéét, de azok pl. teljesen összehúzhatóak voltak, így még aludni is lehetett bennük. Ja, és zárható volt a fülke ajtó, amit én hiányolok a RJ-ből.
+30 lett a vége a Keletiben. Győrben állt vagy 10 percet , így lett +30-ból +40, de a Keletiig hozott 10 percet. Ja, tegnapi rj41-re gondoltam. :)
Mivel először utaztam rajta, nekem nagyon bejött. Szerintem nem igaz, hogy visszalépés lenne Budapest-Bécs és Budapest-München közt kényelmileg, maximum annyi, hogy fülkés rész economy-n ugyebár nincs, ez az, ami hiányozhat. De a Transsylvania román kék IC kocsijaihoz képest... Ég és föld na, a RailJet javára persze. :)
Merry Christmas minden Railjet kedvelő topik társnak, s kívánom hogy mindenki legalább egyszer tudja kipróbálni ezt a csoda-szerelvényt! Kellemes Ünnepeket!
A réldzset az egységsugarú, másodosztályú utas számára mindenképp visszalépés, Bp - Bécs viszonylatban mindenképpen, de tulajdonképpen Münchenig is. Elég ránézni a Bh kocsi sűrűségű economy class-ra. Az, hogy szép, út közben nem sokat számít...
Habár EU irányelv, a réldzseten nem lehet kerékpárt szállítani. ÓBB magyarázkodik, hogy ez nagysebességű közlekedés (bár nem tudom, minél megy ez gyorsabban ott, ahol megy), a biciklislobby vezetője meg azt hajtja, hogy "de akkor is". Ennyi elég?