Úgyis olyan aránytalanul baromi drága lesz, hogy egyik vállalat sem fog venni 1-et sem. Egy 1. o. arcképes is több millió HUF, ez még egyben IC-felszállókártya is lesz...
Oké, csak erre voltam kíváncsi, hogy a ténylegesen indult Railjet várót "lezüllesztették" business váróra, és oda földi halandó nem léphet be. mert egy railjet váró lényege, hogy az összes railjetre jogosult utas beléphetne, nem? Még jó, hogy végül nem railjet váró lett a neve. Gyakorlatilag olyasmi lett, mint az ÖBB Club Lounge.
Üzleti Szervezetünk nagy dobása a céges utasok tömegeinek rendszeres vonatra szoktatására.:-) A kedvezményrendszer kidolgozás alatt áll. Hamarosan elérhető lesz a Start honlapon.
Felsorolni? Csütörtökön egy aláírás nélküli munkapéldány volt a kezemben, péntek délutánra a javasolt változások egy részének elfogadása után módosult, azt még nem láttam, ott figyel a postaládámban, de itthonról nincs hozzáférésem. A változások közözz ott van, hogy bármilyen nemzetközi 1. osztályú, Budapestet és egy határállomást érintő jegy, majdan Start Prémium Kártya, ha kiadják majd, Single hálókocsijegy. A nem jogosultak körébe bekerült a vasutas arcképes igazolvány, illetve az első verzióból kimaradt dohányzási tilalom. Mikor szétküldték az érintetteknek, már nem voltam bent, a kollégám olvasott fel belőle kivonatokat telefonon, így nincs teljes információm, hülyeségekkel meg nem szaporítanám a hozzászólások számát.
Kicsit messze vagyok onnan, nem látom jól mi van kifüggesztve..:-) Holnap kb. fél kilenctől ott leszek a végső simításoknál, az utasok számára kihelyezett dokumentációkat közzé tehetem, de gyanítom, hogy lesz pár vasútbarát, aki meg fog engem előzni ebben, én meg utálok korán kelni, pláne ha pihenőnapon kell dolgozni.
Oké, így már értem. A váróban a pénztáros és a hosztesz is idegen nyelvet beszélő munkatárs lesz. Sőt, a vasútőr is, de neki természetesen a személy- és vagyonőri törvény szerinti feladatokat kell ellátnia, nincs információs tevékenységi kötelezettsége.
Arra vagyok kíváncsi hogy akik ezt fogják biztosítani ugyanabból a gárdából kerülnek majd ki mint akik most a peronkapuknál végzik a munkát/állank kapcsolatban az utasokkal? (kicsit aggaszt hogy ide ugyanúgy nem követelnek majd meg semmilyen nyelvtudást ahogy ez sajnos ott is 0)
Elvileg már kint van az üzleti váró bejáratán a jogosultsági lista. Hogy az ÜSZ-be mikor kerül majd be, azt nem tudom. A váró 1szerre 20 főt tud fogadni, a kihasználtság függvényében lehet majd dönteni a kör szűkítéséről-bővítéséről.
"Sőt, a nyitvatartási idő kifejezetten a Kálmán Imre utasai miatt lett +hosszabbítva, az eredeti elképzeléshez képest."
Öööö, a Kálmán Imrén nem lesz első osztály, és a single hálókocsihoz is csak másodosztályú jegy kell tudtommal. Akkor milyen utasokat engednek be a váróba?
Bármilyen nemzetközi 1. oszt. jeggyel igénybe lehet venni, ami érinti Budapestet, nem csak a RailJet "premium class" utasainak. Sőt, a nyitvatartási idő kifejezetten a Kálmán Imre utasai miatt lett +hosszabbítva, az eredeti elképzeléshez képest.