Keresés

Részletes keresés

Vendégsín Creative Commons License 2008.12.08 0 0 425
a szerelvény fűtése csak 1000V-ról megy...

Tévedni emberi dolog.
Jelenleg a vezérlőkocsi szoftvere nem hagy mást választani, de ez múló állapot. A szerelvény mindenevő.
Előzmény: mcg (388)
Vendégsín Creative Commons License 2008.12.08 0 0 424
azt nem tudom, pontosan hol van elhelyezve

A bal hátsó szekrényben, felül.

Előzmény: Törölt nick (419)
mk4047 Creative Commons License 2008.12.08 0 0 423
Szili-Shuttle :))
Előzmény: crash__override (417)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.08 0 0 422

Ok.

 

Ha betesznek egy EVM-kártyát az ETCS-be akkor nem kell a külön dobozos verzió

Hát??? Ebben erősen kételkedem.

Ha ETCS van, de nem működik, akkor kell a nemzeti, tehát kell az eredeti "dobozos".

Ha ETCS van és működik, akkor miért lenne aktív a nemzeti?

 

Nem tudok hozzászólni komolyabban. Van egy kezelési meg valami francos leírásom német nyelven, de még nem vettem elő, így fogalmam sincs a témáról.

 

Másrészt a railjet gépekben (még) nincs ETCS, tehát nemzeti VB kártyát sem lehet sehová dugni, így marad az a verzió, amit először mondtam.

 

Gyakorlatilag a nemzeti vonatbefolyásoló kiértékelése a kártyán történik,

Szerintem meg nem. A kártya csak egy csatoló-illesztő felület az ETCS rendszerbe, hogy a nemzeti "jelek" megjelenjenek a Display-en. Lásd F.1. 3. fejezet.

 

Szerintem. Ha nem így van, majd kijavítanak akik dolgoztak már ETCS-vel.

 

 

 

 

Előzmény: Zsivany (421)
Zsivany Creative Commons License 2008.12.08 0 0 421
"Mi az hogy régi dobozos? "

Bocs, egy vessző kimaradt: a régi, dobozos EVM.

Ha betesznek egy EVM-kártyát az ETCS-be akkor nem kell a külön dobozos verzió. Legalábbis pont ezért találták ki az ETCS-t. Egy rendszer legyen, és ne ahány ország, annyi doboz. Az átállás időszakára (nemzeti rendszerekről ETCS-re) találták ki a "nemzeti" kártyákat. Gyakorlatilag a nemzeti vonatbefolyásoló kiértékelése a kártyán történik, de a megjelenítése már az ETCS kereti között. (Nem DVJ-n, hanem az ETCS "kilóméterórán".)
Előzmény: Törölt nick (419)
t04cdb Creative Commons License 2008.12.08 0 0 420

Az osztrákoké nem billen

 

Nem-e? Még a magyar is billeg. Egyenes pályán is. :)))

Előzmény: Törölt nick (401)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.08 0 0 419

Miből gondolod, hogy a régi dobozos EVM kerül fel rájuk?

Mi az hogy régi dobozos? EVM-ből egyfajta létezik. EVM-120, annak pedig az egyetlen doboza az 1-es vezetőálláson van elhelyezve. Mindegyik gép bekábelezett a későbbi beépítéshez.

 

At ETCS elektronika pedig a géptérben van elhelyezve (már amelyiken van) az LZB szekrény fölött egy kisebb szekrényben. Az ETCS-hez tartozik egy 2. Display is a vezetőasztalon (MDI).

 

A Mirel cucc a vezérlőkocsiban pedig egy fekvő téglalap alakú doboz (azt nem tudom, pontosan hol van elhelyezve) + a kijelző vezetőasztalon.

 


 

Előzmény: Zsivany (415)
Nohabf Creative Commons License 2008.12.08 0 0 418
:-)))))))))))))
Előzmény: crash__override (417)
crash__override Creative Commons License 2008.12.08 0 0 417
LOL!:)

Spirit of Sülysáp :) Szakadt, húgyszagú bhv rohadó szilivel :)
Előzmény: Zsivany (416)
Zsivany Creative Commons License 2008.12.08 0 0 416
Olyan már van: az a sülysápi húgyszagú! :)
Csak nem látszik a felirat a kosztól. :)
Előzmény: djzozzx (409)
Zsivany Creative Commons License 2008.12.08 0 0 415
Miből gondolod, hogy a régi dobozos EVM kerül fel rájuk?

Nem lehet, hogy a "másféle kialakítás" mondjuk egy ETCS + EVM kártya verziót takar?
Előzmény: Törölt nick (391)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.08 0 0 414
20 volt 19 van üzemképes állapotban tartva, rendszeresen 10 közlekedik Koppenhágába. (most persze a maradék 9 is jár, T és 3 pótlónak)
Előzmény: Törölt nick (413)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.08 0 0 413
Mennyi van belőle?Én egyről tudtam....
Előzmény: PLACI (412)
PLACI Creative Commons License 2008.12.08 0 0 412
A TD az a dízel változat. 4 részes. Mostanában a Dánia-Németország közötti ICE-ken található meg.
Előzmény: Törölt nick (411)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.08 0 0 411
A TD az létezik vagy csak egy kisérlet volt?ha van olyan,akkor hol közlekedik?
Előzmény: Törölt nick (410)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.08 0 0 410
Osztrákoknál anélkül is tartja a menetrendet, akkor minek billegjen. Az ICEnél T utál a NeigeTechnikre, a T és a TD billennek, a többi nem!
Előzmény: PLACI (408)
djzozzx Creative Commons License 2008.12.08 0 0 409
Mekkora lenne már ha kijönne modellben a Railjet: Spirit Of Hungary nevű szerelvény :))
PLACI Creative Commons License 2008.12.08 0 0 408
Igen, elvileg a T az billen, de amikor mentem vele, sose billent.
Előzmény: Törölt nick (404)
PLACI Creative Commons License 2008.12.08 0 0 407
Ja, a pálya 230-as? Akkor én kérek elnézést!
Gondolom, majd engedélyezik is 230-ra.
Előzmény: Törölt nick (405)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.08 0 0 406
Stimmel.

Az ÖBB tervezi 230-as és 250-es pályák kialakítását, azokon majd menni is fog annyival.
Előzmény: Törölt nick (404)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.08 0 0 405
Az 230-ra kiépített pálya, jelenleg az eng. leg. nagy. seb 200.
Előzmény: PLACI (402)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.08 0 0 404

Szerintem az sem billen,hanem az ICE-T billen,de javítson aki jobban tudja

 

A Railjetek akár billenés nélkül is mehetnek 230-at,mi zárná ezt ki?

Előzmény: PLACI (403)
PLACI Creative Commons License 2008.12.08 0 0 403
Eredetileg billenősre csinálták a Talenteket, azaz magát a kasztnit. Ez gondolom látszik is, azért olyan hordószerű.

AZ ICE-3 sem billen?
Előzmény: Törölt nick (401)
PLACI Creative Commons License 2008.12.08 0 0 402
Akkor hogy akarják 230-cal járatni a 200-as pályán??? Nyílván billencsre akarták tervezni, az íveket megerősíteni, alkalmassá tenni őket a 230 km/h elviselésére. Másképp nem mehet 230-cal.
Vagy nem is tervezték "hazai pályákon" annyival járatni?
Előzmény: crash__override (397)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.08 0 0 401
Tényleg?Nem tudtam.Az osztrákoké nem billen ,meg Németországban is szaladnak többfelé ,de azok sem billennek.nem gondoltam,hogy végülis mégis készült olyan változat...
Előzmény: Törölt nick (399)
crash__override Creative Commons License 2008.12.08 0 0 400
Nálunk meg a kaposvári személyek billenősek - le a sínről :)

Bocs...
Előzmény: Törölt nick (399)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.08 0 0 399
De a norvégoké (és talán valamelyik kanadaiak is), billenősek.
Előzmény: Törölt nick (398)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.08 0 0 398

Ilyet nem hallottam,hogy billenős lesz.

A Talentről hallottam,hogy eredetileg annak tervezték,de ilyen változat mégsem készült belőle....

Előzmény: PLACI (396)
crash__override Creative Commons License 2008.12.08 0 0 397
Hol olvastad, hogy billenős lesz a Railjet ?
Előzmény: PLACI (396)
PLACI Creative Commons License 2008.12.08 0 0 396
Engem érdekesebb kérdés foglalkoztat: becsapva érzem magamat; ugyanis arról szólt a fáma, hogy úgy tud majd menni 230km/h-val az osztrák 200-as szakaszon, hogy billennni fog - a 230-as szám szépen föl is van festve az oldalukra -, ám nem billen! Akkor ki hazudik?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!