Ma a Déliben betekintést nyerhettem a RailJet itt tartókodó szerelvényébe 1.kép:eme csodálatos szerelvény és mozdonya 2.kép:A vezérlőkocsiban kialakított prémiumosztály "konyhája" 3.kép:A prémiumosztály "székes" és asztala(igen kényelmes) 4.kép:RailJet monitora az utastérben(menet közben asebességet is ki fogja írni:D ) 5.kép:A helyfoglalás kiírója névvel 6.kép:Infopont(itt tudnak utast tályékoztatni bemondással ésatöbbi,a helyfoglalásokat kiírni egy pendrive segítségével viszik be az adatokat!!!) 7.kép:Mozgáskorlátozottaknak kialakított rész a business osztályon(fölhajtható az ülés) 8.kép:Mozgáskorlátozottaknak kialakított toalett mosdó része 9.kép:Mozgáskorlátozottaknak kialakított toalett wc része 10.kép:Bistro 11.kép:Bistro2 12.kép:Toalett szabad 13.kép:Toalett foglalt/rossz
FIYGELEM állítólag van fenn még egy railjet garnitura pesten és holnap dunakeszin lessz. azt nem tom hoyg melyik de állítolag régebben jött mint a 204-es és még nem láttam nem tom ha valakit érdekel.
Itt van néhány 19-ei kép akkor volt a Mozgássérült lift próbája :P
"Szóval az osztrákok megint kezdik a szivatást az első osztályú pótdíjazásukkal, mint régebben az EC-ken."
Lehet, hogy van is okuk rá. Arra gondolok leginkább, hogy bár a nagy többség normálisan tud viselkedni, néha előfordulhat olyan szabadjegyes utas (legyen az osztrák, magyar, német, román, stb.), aki viselkedésével elriasztja a jól fizető 1.o utasokat.
Mivel most a Businessabtelit belföldön a kaller ellenőrzi csak, konflikutskerülő módon nyilván nem akarja a többségük kihajítani a kollégáját.
Viszont a railjeten tudomásom szerint a Premium osztálynak lesz saját, ÖBB személyzete, és majd ők rendet tartanak.
Véleményem szerint ott szabadjeggyel senkinek semmiféle keresnivalója nincsen. Így fair a teljesárú elsőosztályú nemzetközi jegyet és a felárat megfizető utasokkal szemben.
"A vasúti szabadjegyek (FIP, arcképes, Szolgálati szabadjegy) még felár megfizetésével sem érvényesek!"
Ezt fogja valaki belföldön nézni? Mert a mostani biznisz-fülkét is elvileg felárral lehetne igénybe venni, de még egyszer sem szóltak érte, ha mondjuk arcképes+pótjeggyel utaztam ott...
Railjet díjszabásról az alábbiakat lehet már tudni:
A 2.osztály minden korábbi nemzetközi jeggyel igénybe vehető lesz, az 1.osztály és a Business szakasz úgyszintén, kivéve FIP szabadjeggyel, melyhez vagy helyjegyet, vagy felszálló jegyet kell váltani (utóbbi 2,9 Euro, kiadja a kalauz is a vonaton), a Premium osztály pedig csak CIV 1.osztályú menetjeggyel+25 Euro pótdíjjal vehetó igénybe. A vasúti szabadjegyek (FIP, arcképes, Szolgálati szabadjegy) még felár megfizetésével sem érvényesek!
Szóval az osztrákok megint kezdik a szivatást az első osztályú pótdíjazásukkal, mint régebben az EC-ken. Pedig a Railjet első osztálya messze nem nyújtja azt a kényelmet, mint egy régi 19-91-es fülkés kocsi!
2ségtelenül alaposan rendbe teszik, de ebben a zárt formában befejezte pályafutását. Különcélú váróként +nyitják az utasok előtt, hogy milyen körben az még nyitott, valszeg a Raijet-utasoknál szélesebb közönség előtt.
"mert eléggé le volt pukanva kissé."
Mihez képest? Nekünk tökéletesen +felelt, a konyha és a vizesblokk kifejezetten színvonalas volt, a bútorok ugyan nem maiak voltak, de jó állapotúak. Az asztalok voltak kissé lekopva, de már régen feltalálták a terítőt.:-)