Az adattáblán 3 eltérés van az általam eddig 1000-en látottakhoz. VCS idézőjelben, a traktorgyár helyett Gépgyár, illetve a vontatható össztömeg itt 18000kg szemben a 16000kg-al.
A második adattábla a fülkében volt erre va ráütve a fülke száma. De ezt a hátlapján lehetett felfedezni. S nem az 1000-es seb. kapcsolási rajza. Arra ne jöttem még rá, hogy miben vannak igy a sebességek..
Heló! Lehet az önindító 12 V-os is, a LE- lóerőre kell figyelni.Lehetőleg nagyobb lóerős legyen. Valahol jelezve van.Vagy adattáblával vagy belevan ütve az állórészbe. Meg a fogszám a lényeges mert többfajta járműre is jólehet. Pl.Rába......
Üzemóra-fordulatmérőműszert tudok építeni Ikarusz 66, 2xx -as sorozat kis számlálos de 140es átméröjü órájádól, fordolatmérő műszerből, csak 100-as átmérőjű ház kell. Számlap D4K -s. Új krómkeret utángyártás alatt, igény mégleadható. Kisműszerekhez 12Vról 24V os kiselektronikával megoldható.
Csak most jutok el odáig hogy feltegyem az 1000-es adattáblájáról a fotót. Teljesen le volt festve, csak az alváz és motorszám látszott, bár ahhoz is mereszteni kellett az ember szemét. A kromofág után az alábbi feliratok tűntek elő, nem kis meglepetésemre...
Más: Ez a tábla min lehetett? Ebben kérnék segítséget, hátha valaki felismeri.
Sziasztok! Bocs, h ilyen későn tudok válaszolni, pontosan ezekre az információkra gondoltam- köszönöm szépen A leírtaknak jó részét megértettem, folyamatosan próbálom bővíteni a dutrákkal kapcsolatos ismereteimet, de még nagyon az elején járok Magamról annyit, hogy sikerült beszerezni két ezres dutrát amelyikből az egyiket szeretnénk felújítani közel gyári állapotra. Jelenleg a motornál járunk a hengerfejeket elvittem átnézetni(nyomáspróbázzák,szelepfészkeket felcsiszolják). Most akarjuk leszedni a motort átnézni, ezt követően visszük egy ismerőshöz, aki szétszedi és kiderül milyen alkatrészek szorulnak cserére. Nagy vonalakban ennyi még egyszer köszi, hogy vetted a fáradtságot és utána néztél ezeknek az infóknak!
Ez pedig a 67 előtti, utólag fülkével felszerelt műszerfala, a műszereket ne nézd nekem konkrétan ezek a német krómkeretesek tetszenek a legjobban, VDO(örök darab)
SF-2 komplett motorblokk minden van benne. Kismotor és gépgyár. Majdnem 25 év nem használtam. 1969-gyártási éve, de utánfutó Diósgyőr gépgyár 1949-gyártási éve.
Jól jellemezed-"szentségtörés"!!-legalább is ebbe a fórumba.Na,de.... amiért volt amit megmentettél így a te lelked is megmenekült!!Csepel tgk-id is van?
Jól gondolod. Egy párat azért félretettem hogy ne kövessek el nagy szentségtörést. Motorok is vannak zsír ujjak.Csepelt pedig több 100 darabot vágtam össze, de az is van ha érdekel valakit.Van egy 4 hengeres dutra is műszakival.Az adagoló gamma típus.