Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szervezkedő Creative Commons License 2024.02.17 0 0 37347

Ha Kecskeméten volna, az segítség lenne számodra???

 

(Valamikor tervezek egy látogatást az általam csak dutra dokiként hívott helyi szakihoz, akinél minden van. Ha kéred rákérdezek.)

Előzmény: Dutrás Pisti (37344)
szervezkedő Creative Commons License 2024.02.17 0 1 37346

A durva szűrőt ha kiszeded (kidobod) belőle, az ülés mögött/alatt bal oldalon van, akkor is csinálja?

Előzmény: tzjh89 (37345)
tzjh89 Creative Commons License 2024.02.17 0 0 37345

Sziasztok!

 

Èdesapám egy Dutra UE 28 tulajdonos. Imádja, mindent maga megcsinál rajta (tavaly egy teljes új fulkèt alakított ki). 

 

Viszont a hidraulikával gond, hetek óta nem tudja megoldan, ezért megpróbálok ezzel kapcsolatban itt segitsèget kèrni.

 

Ami eddig történt:

2 vezèrtömbbel kiprobálva

Új karmantyú

Új gumicső

Nyomás 80-90 barnál leszabályoz

Gumi gyűrűk

Új szivattyú

hidraulika cserèlve (ami előtte volt azzal is próbálva, eredmènytelenül.

i

Konkrèt hiba: elengedi a nyomás (hintázik)

 

Ha bárki esetleg tud segíteni, megköszönnèm!

Dutrás Pisti Creative Commons License 2024.02.17 0 0 37344

Sziasztok! UE 28 elejére keresnék vonópajzsot amelyik a hütőt is tartja. Köszönöm!

Bojesz Creative Commons License 2024.01.22 0 0 37343

Üdv Kupeci! Van már két UE-28-asom felújjítva, most járok a vége felé egy UB-28-asnak. Láttam a képet amin a Vöröscsillag traktorgyár feliratú orrmaszkra rögzíthető emblémát próbálod. Tudnál nekem küldeni, vagy adni egy tel.számot? Nagyo hálás lennék érte. Köszönöm. 

 Balogh Imre 

Előzmény: kupeci (37157)
Bojesz Creative Commons License 2023.04.23 0 0 37342

Sziasztok! Egy UB-álltok újra talpra. Hátul 28-as felnim van elől a gyári. Milyen méretű legyen az első gumi/magasság/ , hogy ne ágaskodjon, v. nejáejon az orrán?  Vagy kellene 2db 36-os felni?  A válaszokt előre is köszönöm.

 

fmjanos Creative Commons License 2023.04.05 0 0 37341

Kedves Dutrancs!

 

Nagyon szépen köszönöm az ötleteket, ahogy szétszedtük, megtaláltuk a hibát.

 

Talán hasznos leírni, hátha más is kerül hasonló helyzetbe.

 

Nos, az történt, hogy ismeretlen okból a regulátor koronás "anyját" rögzítő kis ék, ami két kis csavarral a regulárorra rögzítve, az "elkopott", azt lenyalta a koronás anya.

 

Az ék nélkül a koronás anya szinte teljesen lelazult, a vezérműtengelyen előrecsúszott, egészen nekicsúszott az adagoló mechanikájának azon függőleges tengelyének ami a deknibe 

van rögzítve. Ott a regulátor elakadt (a tengely és a regulátor is sérült kis mértékben, hogy ezek ott összedugták a fejüket). Mivel regulátor miatt akadályozott lett volna a vezérműtengely

forgása, így (emiatt) a főtengelyről jövő hajtás letekerte a blokkról a vezérmű fogaskerekét, oszt egyszer csak ott tartott a fizika, hogy a motor nem indult el.

 

Mindennek a gondos visszaszerelésével azt gondoljuk, hogy megoldódott a dolog, nagy kár a motort nem érte. Tanulság, hogy a koronás anyát tisztességesen meg kell húzni és az éket is rendesen

rögzíteni kell.

 

Üdv mindenkinek,

 

FMJanos

Előzmény: dutrancs (37329)
triplaharom Creative Commons License 2023.03.30 0 0 37340

Örülök hogy mögoldódott.

Előzmény: Nagyon vidéki (37339)
Nagyon vidéki Creative Commons License 2023.03.30 0 0 37339

Igazad lett- kuka az óra, másiknál 4 ig ment fel.

Előzmény: triplaharom (37338)
triplaharom Creative Commons License 2023.03.29 0 0 37338

Kötni kéne rá egy másik órát, ellenőrzés képen.

Előzmény: Nagyon vidéki (37337)
Nagyon vidéki Creative Commons License 2023.03.29 0 0 37337

Üdv! 

Kérdésem lenne 28-assal kapcsolatban.

Érkezett a porára egy elég viseltes, ismeretlen előéletű gép.

Felújíttattuk az adagolóját, kapott önindítót, és nagynegezen elindult.

Ömlött az olaj belőle, a gyári olajszűrő alól- az is lég viseltes volt, ezért csináltunk rá egy (mostanában szokásos) átalakítót.

Kapott egy audi olajszűrőt, és új olajat, most már szobatiszta.

Most fekteti az olajnyomásmérőt- nem hiszem, hogy ennyire penge lenne a motorja.

Van valakinek ötlete?

 

dutrancs Creative Commons License 2023.03.19 0 0 37336

Előre is köszönöm szépen!

Előzmény: triplaharom (37335)
triplaharom Creative Commons License 2023.03.19 0 0 37335

Majd küldök neköd pár képet, hátha ismerős dolgot látsz rajta.

Előzmény: dutrancs (37334)
dutrancs Creative Commons License 2023.03.19 0 0 37334

Köszönöm szépen,àtadom!

Előzmény: triplaharom (37333)
triplaharom Creative Commons License 2023.03.18 0 0 37333

Jobbulást a mönyednek !

Előzmény: triplaharom (37332)
triplaharom Creative Commons License 2023.03.18 0 0 37332

Hozzad őket is ! (:-)))

Előzmény: dutrancs (37331)
dutrancs Creative Commons License 2023.03.18 0 0 37331

Megbeszélem a családdal ,de nem látok rá esélyt! Fiam megy dolgozni ,a menyem lázas,Marika főz ,a három gyerkőcre kellene felügyelni!  :-((((((

Előzmény: triplaharom (37330)
triplaharom Creative Commons License 2023.03.18 0 0 37330

Holnap a Dunaharaszti piacon, Veterán börze lössz, szép idővel !

El tudsz jönni ? Elvileg Bistricki Feriék is jönnek.

Előzmény: dutrancs (37329)
dutrancs Creative Commons License 2023.03.18 0 0 37329

A regulátorba levő rugók ,nem sérültek? Hajtűrugó is rendbe van? Fogasléc nem szorul? Most van kompresszió? Akkor meg kell próbálni ,ha mindent visszaszereltetek!  Látni kellene ,az lenne a legjobb!  Véghelyzetre ott a dekompresszor kar!

 

Előzmény: triplaharom (37328)
triplaharom Creative Commons License 2023.03.17 0 0 37328

Dutrancs bácsink, biztosan tud erre valami okosságot.

Előzmény: fmjanos (37327)
fmjanos Creative Commons License 2023.03.17 0 0 37327

Kedves Fórumozók,

 

úgy jártunk, hogy egyik pillanatról a másikra leállt az UE-28-asunk, elment a kompresszió, ez volt a tünet. Szétszedtük az elejét, vezérlésig. Ott úgy látszik, hogy a vezérműtengely fogaskereke (!) elnyírta az őt rögzítő 3 csavart (nem a regulátor, hanem a fogaskerék) és a stiftet is. Szabályosan lenyalta a csavarokat a blokkról. A vezérlés a vezérműtengelytől rendeltetésének megfelelően mozog, nem akad, nem "zárlatos".

 

A regulátor koronás anyacsavarja is le volt lazulva. A leállás előtt a motor többször felpörgött gázelvétel mellett is.

 

Van valakinek ötlete, hogy mi történhetett?

 

Összeraktuk kb., de tartunk attól, hogy a problémát ezzel nem oldjuk meg.

 

Előre is köszönjük a segítő ötleteket.

 

Üdv, F.M.János

Zetor16145 Creative Commons License 2023.03.04 0 0 37326

Eladó!

 

Dutra d4kb traktorhoz

 

Új gyári kuplung kinyomó csapágy plusz zsirozóval.

 

25000ft

 

Email: alesi1982007@gmail.com

szhelyi69 Creative Commons License 2023.02.22 0 0 37325

Sziasztok. Nincs valakinek elfekvőben 1 gyári első felnije? Megvenném. 

triplaharom Creative Commons License 2023.02.09 0 0 37324

Remek találmány, gratula hozzá !

Előzmény: Bojesz (37323)
Bojesz Creative Commons License 2023.02.09 0 0 37323

Sziasztok! Igen jól írtátok, UB-28-ast találtam. Ma megnéztem még egyszer. Azért van kint a kormány, mert a kormánymű a kuplung oldalán lévő kialakított rögzítőre van szerelve. Ezzel együtt az egész gép rövidebb, ami látszik, hogxy az öntöttvas alvázból hiányzik a motor és váltó közötti rész - amire eredetileg a kormánymü van szerelve. Itt valami házi közbetét van szerelve. Ha mégis hozzáfogok, vajon találok-e ilyen öntvényt?-, met csak igy lenne gyári. Vajon miért alakította így a régi tulaj?

dutrancs Creative Commons License 2023.01.25 0 0 37322

Lehet,hogy UB-28-ast talàltál!

Előzmény: Bojesz (37320)
triplaharom Creative Commons License 2023.01.24 0 0 37321

Dutrancs Anti biztosan tud róla valamit, ha volt ilyen !

Előzmény: Bojesz (37320)
Bojesz Creative Commons License 2023.01.24 0 0 37320

Gyerekek! Találtam egy U28-ast, olyan alacsony mint a UC-28, de nem rugózott elsőtengellyel, a kormány meg egészen jobbra van rakva a műszerfal mellé! Van ilyen, vagy ez egy összerakott öszvér?

 

dutra87 Creative Commons License 2023.01.12 0 0 37319

Előzmény: dutra87 (37318)
dutra87 Creative Commons License 2023.01.12 0 0 37318

Tisztelt Fórumtagok!

 

Keresek megvételre UE-28-as elülső kozolt.

Kérem akinek van eladó jelezze!

Előre is köszönöm.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!